SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:04 schreef Risu het volgende:
Persweeen met je schoonmoeder op de kinderdisco in een huisje.
Das pas genieten.
Ja, dit had ik best kunnen hebben. Naast die persweeën deed de rest van de wereld er toch niet meer toe.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:04 schreef Risu het volgende:
Persweeen met je schoonmoeder op de kinderdisco in een huisje.
Das pas genieten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou zomaar kunnenquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Razz..
En beterschap voor de zieken! MevrC, arme Sjaak met waterpokken.. Ik heb ze zelf nooit gehad, zou ik ze dan ook krijgen als I ze ooit heeft?
quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:09 schreef ingee het volgende:
Wtf is een kiwicup? Klinkt eng!
Risu, heb je een foto van het knippen van de navelstreng?
Groot afdrukken, inlijsten en geven met een briefje erbij "Nu jij nog schat!" ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Bedankt voor dit fijne idee.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:09 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen
Laatst heersten de waterpokken ook bij ons op het KDV, een leidster vertelde dat een van de vaders ook de waterpokken had gekregen. Hij was echt doodziek en had verteld dat ie OVERAL pokken had. Z'n kind was amper ziek
...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waterpokken als volwassene lijkt me echt kut.![]()
Sorryquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Bedankt voor dit fijne idee.. Zolang ik dan maar niet zwanger ben...
Niet tegen waterpokken, toch?quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:21 schreef Stormqueen het volgende:
Maar we zijn bijna allemaal ingeënt he
dag twee of drie? Heb er nog uitgebreid over gepost toen... Was even eng, maar je darmen blijven echt zitten!quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:26 schreef Mariposas het volgende:
Zeg, hoe snel na de bevalling poepten jullie?na he, dus niet tijdens.
oh nee, sorry, was even in de war met rode hondquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Niet tegen waterpokken, toch?
Een dag of 2? Ik had ineens veel aan de ademhalingstechnieken van hypnobirtingquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:26 schreef Mariposas het volgende:
Een paar dagen?quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:26 schreef Mariposas het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat je weinig spiercontrole hebt, werkte het voeten omhoog (toch?) op een krukje en tenen in de lucht, rug bol echt het beste.
Oh dat gevoel dat je MOET poepen maar niet durft want heel je opgezwollen vagina hangt met 1000 hechtingen aan elkaar...quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dag twee of drie? Heb er nog uitgebreid over gepost toen... Was even eng, maar je darmen blijven echt zitten!
Uhm dinsdag bevallen en de nacht van zaterdag op zondag. Weet het nog heel goed. Ik had voor de dag erna een zakje movicolon ofzo gekregen, omdat het echt wel tijd werd. Maar op het nachtkastje deed dat zakje al wonderenquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:26 schreef Mariposas het volgende:
Vier dagen. Een uur op de WC want eng. Lukte het eindelijk (bolle rug, voeten op een krukje, pufpufpuf zuchtzuchtzucht....), kreeg A een krijsaanval van hebikjoudaar want hongerrrr en ik dus meteen vól in de kraamtranen want ik kon ook niks NIET EENS POEPEN EN VOEDEN TEGELIJKquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:26 schreef Mariposas het volgende:
quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:31 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Vier dagen. Een uur op de WC want eng. Lukte het eindelijk (bolle rug, voeten op een krukje, pufpufpuf zuchtzuchtzucht....), kreeg A een krijsaanval van hebikjoudaar want hongerrrr en ik dus meteen vól in de kraamtranen want ik kon ook niks NIET EENS POEPEN EN VOEDEN TEGELIJK![]()
Kraamtijdherinneringen![]()
Dat multitasken kwam later wel?quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:31 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Vier dagen. Een uur op de WC want eng. Lukte het eindelijk (bolle rug, voeten op een krukje, pufpufpuf zuchtzuchtzucht....), kreeg A een krijsaanval van hebikjoudaar want hongerrrr en ik dus meteen vól in de kraamtranen want ik kon ook niks NIET EENS POEPEN EN VOEDEN TEGELIJK![]()
+1, dat waren de beste sessies. Want huilvrijquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:34 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja hoor, ik ging rustig poepen met baby in doek. Alleen even zorgen dat eventuele doekstaarten niet in de pot hangen.
kan weinig kwaad, ik zou ook stoppen met temperaturenquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:38 schreef twist02 het volgende:
Ohja, iemand nog advies over het volgende?
Onze Minion zit nu al ruim een week steeds op het randje van verhoging qua temperatuur (schommelt steeds tussen 37.4-37.7). Verder lijkt ze niet echt ergens last van te hebben (ze is hartstikke vrolijk), maar is wel wat verkouden (ik vermoed dat de verhoging daar vandaan komt).
's Ochtends is-ie vaak wel wat lager; rond 36.8 ofzo.
Moet ik daar wat mee of kan dat weinig kwaad?
quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:31 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Met een baby in een Tula vind ik dat al lastig...quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:47 schreef Stormqueen het volgende:
alleen afvegen met baby in je arm is wel skill level 10!
quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:49 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik zit te denken hoe dat hier ook alweer ging, maar oh ja. Die van mij lag natuurlijk in stilte te glimlachen naar een stofje. Ofzo
ze huilt nooit of jij kakt nooit? Of?quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:52 schreef ingee het volgende:
Hier nog niet aan de orde geweest. Na bijna 5 maanden zal het ook niet meer gebeuren denk ik. Ik heb soms het idee dat ze zich al veel te bewust is van de wereld.
Heb je het nog steeds over de 1e x poepen?quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:52 schreef ingee het volgende:
Hier nog niet aan de orde geweest. Na bijna 5 maanden zal het ook niet meer gebeuren denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze heeft sinds kort een vriendinnetje bij de gastouder!Handjes vast en duimpje omhoog!
quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:55 schreef Selvaria het volgende:
Hier na 3 of 4 dagen, ik was doodsbang van tevoren door jullie verhalen, stelde achteraf niks voor.Ik hield man via de app op de hoogte, inclusief triomfsmilies toen het gelukt was.
Dat blijft de komende tien jaar nog wel zo Skit. Ik bewaar poepen voor op het werk, want rustquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:00 schreef Skittles het volgende:
Lou gaat nog steeds mee de wc in. Maak niet uit of het nou plassen of poepen is. Zodra ze al door krijgt dat ik naar de wc loop, komt ze me al achterna en gaat dan tegenover me zitten, staat aan m'n been een beetje te hupsen of wil op schoot. Zooooo gezellig
The Giant Baby!quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:58 schreef Selvaria het volgende:
Ingee!!Wat een reus lijkt ze al! Ze is van maart (februari?) toch?
Whehe rust. Dat is daar ook nietquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat blijft de komende tien jaar nog wel zo Skit. Ik bewaar poepen voor op het werk, want rust
Lou zat ook een tijd op 2, na een tijd kwam heel onverwacht nummer 3 en toen opeens TANDENPALOOZA en nu heeft ze er 8quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:06 schreef Spees_Eend het volgende:
Zijn er trouwens meer baby's die heel lang op 2 tanden blijven steken? Dat de een bij 2 maanden al een tand krijgt en de ander pas bij 10 maanden dat is duidelijk, maar ik had wel verwacht dat als er een schaap over de dam was (dit was toen ik klein was mijn lievelingsspreekwoord, ja ik had een lievelingsspreekwoord) er wel meer zouden volgen. Suzuki zit volgens mij al 3 maanden op 2 tandjes. Wat ik overigens too damn cute vind, daar niet van.
tussen tand 2 en 3 zaten hier ook ruim 3 maanden. Toen kwamen er 6 in 3 wekenquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:06 schreef Spees_Eend het volgende:
Zijn er trouwens meer baby's die heel lang op 2 tanden blijven steken? Dat de een bij 2 maanden al een tand krijgt en de ander pas bij 10 maanden dat is duidelijk, maar ik had wel verwacht dat als er een schaap over de dam was (dit was toen ik klein was mijn lievelingsspreekwoord, ja ik had een lievelingsspreekwoord) er wel meer zouden volgen. Suzuki zit volgens mij al 3 maanden op 2 tandjes. Wat ik overigens too damn cute vind, daar niet van.
Ja die van jou gaat al wisselen rond haar eerste verjaardagquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:08 schreef Skittles het volgende:
[..]
Lou zat ook een tijd op 2, na een tijd kwam heel onverwacht nummer 3 en toen opeens TANDENPALOOZA en nu heeft ze er 8
quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:55 schreef ingee het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze heeft sinds kort een vriendinnetje bij de gastouder!Handjes vast en duimpje omhoog!
wat ontzettend leuk! Sjaak is wel een beetje verdrietig nu... Zijn eerste vriendinnetje blijkt op meisjes te vallen...
lou kreeg dr eerste tand exact een week na mauwtje toch?quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:11 schreef Skittles het volgende:
Nee joh, dat is Mauw. De mijne volgt na 3 maanden ofzo pas
R loves all babies!quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:12 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]wat ontzettend leuk! Sjaak is wel een beetje verdrietig nu... Zijn eerste vriendinnetje blijkt op meisjes te vallen...
Sjaak vergeet de Titanic nooit meer... Jouw R is wel een swingerquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:17 schreef ingee het volgende:
[..]
R loves al babies!
Maar de eerste liefde blijft he
Ja, na tand nummer 2 besloot ze het rustiger aan te doenquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lou kreeg dr eerste tand exact een week na mauwtje toch?
Dat was hier ook... Even zoeken... 17 februari tand 2 en op 3 mei tand 3 en 4quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:19 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ja, na tand nummer 2 besloot ze het rustiger aan te doen
R dacht dat Sjaak verzopen was.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:19 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Sjaak vergeet de Titanic nooit meer... Jouw R is wel een swingerSjaak charmeert vooral oudere vrouwen, de leidsters van het kdv.
Je bent echt te laat om je te bedenken hoor!quote:
waarschijnlijk reageren ze pas morgen en met wat pech ook pas maandagquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:25 schreef JufMariska het volgende:
Ik was ff douchen en kom niet meer bij nu van jullie peopverhalen en tandenpalooza en koppelverhalen![]()
![]()
![]()
Jullie zijn leuk![]()
Ik lig in het grote bed, smurf slaapt in zijn bedje![]()
Eens kijken hoe lang hij dat volhoudt! En ik zonder steeds naar de babyfoon te gluren
![]()
![]()
En nog steeeeds geen nieuws
Zit me rot te zoeken maar kan geen datum van nummer 3 vindenquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat was hier ook... Even zoeken... 17 februari tand 2 en op 3 mei tand 3 en 4
Hoe noem jij mijn kind!quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:19 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Sjaak vergeet de Titanic nooit meer... Jouw R is wel een swingerSjaak charmeert vooral oudere vrouwen, de leidsters van het kdv.
kan ook juist van je bril (door verkeerde brilsterkte) komen! ga eens langs een opticien om een oogmeting te doenquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:32 schreef snoenk het volgende:
En hmmpp, vandaag in een rotbui blijf maar hoofdpijn houden waarvan ik niet weet waar die vandaan komt. Heb nu een week bril opgehouden maar wordt er niet echt beter van. En heb vaste drinktijden want dat vergeet ik ook wel eens en smeer spieren in nek in.
Ik heb ook al dagen koppijn... en hoorde mn ma en zus er ook over... zal wel weer iets heersen ofzo.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:32 schreef snoenk het volgende:
Ingee wat lief!![]()
Poepen was hier ook geen probleem, na 3 dagen weer ofzo. Wat was ik bang maar stelde niets voor. En tot nu toe kan ik nog steeds in rust naar de wc.
JM wat spannend van het huis.
Ik ga morgen de makelaar bellen om een 2de keer bij het huis te kijken.
Razz, klinkt heerlijk jullie vakantie
Risu, moet er niet aan denken om met sm op vakantie te gaan
En hmmpp, vandaag in een rotbuiblijf maar hoofdpijn houden waarvan ik niet weet waar die vandaan komt. Heb nu een week bril opgehouden maar wordt er niet echt beter van. En heb vaste drinktijden want dat vergeet ik ook wel eens en smeer spieren in nek in.
Maar alles helpt niet en word er echt gek van de hele tijd die hoofdpijn![]()
En dan valt het alleen zijn me ook een beetje zwaar. En waarschijnlijk gaat man na deze klus naar Afrika dus dat word dan 6 weken op en 6 weken af.
En dit is pas mijn eerste week vakantie, nog 4 weken alleen thuis te gaan![]()
En dan nog positief. Met O. Gaat alles goed. Het blijft een heerlijk vrolijk meisje. Elke dag word ik weer zo blij van haar. Alles waar ik hierboven over klaag maakt ze weer goed als ik naar haar blije toetje kijk
Ja was idd van plan om mijn ogen ook weer op te laten meten.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
kan ook juist van je bril (door verkeerde brilsterkte) komen! ga eens langs een opticien om een oogmeting te doen
quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:39 schreef ingee het volgende:
[..]
Hoe noem jij mijn kind!
Dit is dus mijn issue met schoonmoeders he!
ik moest lachenquote:Op donderdag 23 juli 2015 23:11 schreef NotTheSame het volgende:
Poepen na de bevalling... Mijn genante maaar achteraf lachwekkende verhaal.
Ik had op dag 4 ofzo weer aandrang. Maar, ik lag in bed, met ontbloot onderkantje en hoesten als de pest. Naar de wc dus... Maar aangezien ik amper kon lopen en zitten van de pijn besloot ik na 2 meter maar weer om te draaien. En daar lag mijn redding, in mijn bed. Het celstofmatje! Dus weer in bed gekropen, kont weer op het celstofmatje, en toen kwam het eruit. Thank god voor de ijzertabletten dat het dus flink vaste was, dus alles bleef netjes op het celstofmatje. Dus ik app manlief met de blijde mededeling dat er een stinkende verrassing in bed lag. Nou is mijn man op dat gebied echt een antiheld, dus wat deed meneer, die appte mijn moeder of ze het even kwam opruimen en mij onder de douche kon zetten
![]()
.
Dus binnen een paar minuten stond moedertjelief hier om de rommel op te ruimen.
Verder is het hier een nationaal snurkfestijn. Alle drie liggen ze te snurken. Fijn als je zelf wil slapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkte spees, wat een dag zo![]()
JM ook, hoop dat je vandaag wat hoort!
Wij hebben gisteren besloten ook werk te maken van het huis dat we bezichtigd hadden.. We moeten even wachten op het nieuwe loonstrookje van vriend ivm zijn loonsverhoging en onze mogelijkheden voor een hogere hypotheek. Dat duurt nog een week of 3, dus even duimen dat er geen andere geïnteresseerden zijn![]()
Ja dat ben ik nu inderdaad al een klein maandje aan het doen en het lijkt vaak ook alsof het bijna over is, maar dan komt het toch weer terug. Misschien een schimmeltje ofzo?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 07:59 schreef DJMO het volgende:
Als ik diep in m'n herinnering graaf Sicilia, had Jan ook eens zo'n plekje. Was een smetplekje toen, moest ik goed droog houden en smeren met sudo.
het is een rotplekje. ik heb het toen ook wel ingesmeerd met talkpoeder/maizena. Maar als het al zo lang duurt is een bezoekje aan de ha wel op zijn plaatsquote:Op vrijdag 24 juli 2015 08:03 schreef Sicilia het volgende:
[..]
Ja dat ben ik nu inderdaad al een klein maandje aan het doen en het lijkt vaak ook alsof het bijna over is, maar dan komt het toch weer terug. Misschien een schimmeltje ofzo?
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 07:59 schreef krijgerrtje het volgende:
Poepen na de bevallingging eigenlijk heel voorspoedig, op dag 3 alweer gelukt zonder al te veel pijn, heel voorzichtig..
De kraam zei tegen mij dat het "misschien zo voelde maar écht niet kon gebeuren!". Wel dus... wat naar voor je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkte spees, wat een dag zo![]()
JM ook, hoop dat je vandaag wat hoort!
Wij hebben gisteren besloten ook werk te maken van het huis dat we bezichtigd hadden.. We moeten even wachten op het nieuwe loonstrookje van vriend ivm zijn loonsverhoging en onze mogelijkheden voor een hogere hypotheek. Dat duurt nog een week of 3, dus even duimen dat er geen andere geïnteresseerden zijn
Hier ook lichte verhuismoves, eerst maar eens ons huidige huis te koop zetten. Ik heb helemaal geen zin in foto's op funda en kijkers die door mijn huis lopen maar ja, het hoort erbij. Alles vooe het hogere doel namelijk een groter huis.
Vandaag bellen. Je wil zo het weekend niet inquote:Op vrijdag 24 juli 2015 08:53 schreef Loj het volgende:
Poepverhalen..... Zal ik jullie eens vertellen hoe poep eruit ziet als je kind last heeft van de bijwerking diarree door de ab
heb meer kleding nodig
Die nachtvoeding gaat er ooit wel af hoor JM... Ooit
Lekkere tijd Spees
Spannend hoor met de nieuwe huizen. Dat is zo leuk!!
Js z'n krentenbaard ziet er eindelijk beter uit. Deze ab werkt
Alleen nog steeds koorts en slap daardoorik moest eigenlijk weer 48 uur wachten en anders terug voor z'n koorts. Wat zouden jullie doen? Netjes 48 uur wachten en morgen naar hap bellen of eind van de middag bellen?
We gaan in ieder geval niet morgenavond op vakantie. Misschien zondag, of maandag of niet
Ik zou vandaag gewoon even bellen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 08:53 schreef Loj het volgende:
Poepverhalen..... Zal ik jullie eens vertellen hoe poep eruit ziet als je kind last heeft van de bijwerking diarree door de ab
heb meer kleding nodig
Die nachtvoeding gaat er ooit wel af hoor JM... Ooit
Lekkere tijd Spees
Spannend hoor met de nieuwe huizen. Dat is zo leuk!!
Js z'n krentenbaard ziet er eindelijk beter uit. Deze ab werkt
Alleen nog steeds koorts en slap daardoorik moest eigenlijk weer 48 uur wachten en anders terug voor z'n koorts. Wat zouden jullie doen? Netjes 48 uur wachten en morgen naar hap bellen of eind van de middag bellen?
We gaan in ieder geval niet morgenavond op vakantie. Misschien zondag, of maandag of niet
klinkt inderdaad als regeldagen! Lekker aan toegevenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 09:38 schreef Selvaria het volgende:
Ik zou ook eerder bellen Loj, al is het voor je eigen gemoedsrust. Hopelijk snel verbetering en lekker op vakantie.![]()
Hoezee, meer poephalen! Nts...
R. de swinger.![]()
Hopelijk snel nieuws voor JM!
Succes Spees! Hopelijk blijft het nu even rustig.
N. wil al drie dagen om de 2 à 2,5 uur drinken, prima, maar 's nachts blijft dat om de 3 uur terwijl ze er eerder zo 5 à 6 uur tussenliet. Vannacht 22.45-1.45-5.15-7.15. Op zich ben ik wel redelijk uitgerust want ze viel elke keer wel weer makkelijk in slaap. Regeldagen? Ze is 10,5 week nu, ik hoop dat dit betekent dat ik rond de 12 weken ontzien zal worden.(wishful thinking ftw!
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
www.photobucket.comquote:Op vrijdag 24 juli 2015 11:35 schreef faptist het volgende:
btw
waar uploaden jullie je foto's?
Ik zit nu steeds te kloten met tinypic, maar er is vast wel iets waarbij je van je iphone meteen iets kunt uploaden en delen toch?
Hahaha oh wat heerlijk, zo languit met z'n tweetjesquote:Op vrijdag 24 juli 2015 11:56 schreef Shopaholic1984 het volgende:
http://i1016.photobucket.(...)1584_zpssc4sp0sj.jpg
Slapen in bed is niet leuk, slapen op mama wel
Een woning aangeboden gekregen nog wel! Hoe doe je dat?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Aaaah niet bijgezelen maar ik kom even stuiteren... we hebben een woning voorlopig aangeboden gekregen... moesten allerlei papieren opsturen dus dat hebben we net gedaan... ooh duimen jullie mee?!
Het is een eengezinswoning met 3 slaapkamer en een vliering en een tuin en een speeltuin om de hoek en een wandelgebied voor de honden... dit is t!!![]()
Oh ja en verder ben ik vanmorgen knaphard op mn bek gegaan, flinke schaafwond waar ik de steentjes uit kon plukken en een zere enkel waar de HA straks even naar kijkt.
[ link | afbeelding ]
sociale huurwoning?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een woning aangeboden gekregen nog wel! Hoe doe je dat?
Ziet er pijnlijk uit trouwens,er op!
ja, maar als je er op reageert en je komt er voor in aanmerking, dan krijg je de woning aangebodenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Moet je daar niet doorgaans zelf op reageren? Of is dat alleen hier zo?
Ze zijn zo leukquote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:35 schreef Tante_Soesa het volgende:
Wat fijn Loj!!
Auw GM, dat ziet er pijnlijk uit...Fijn van het huis!
E en S zijn net 100x van de glijbaan geweest samen en ze vonden het superleuk
[ link | afbeelding ]
Ah zo. Nou spannend!quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
ja, maar als je er op reageert en je komt er voor in aanmerking, dan krijg je de woning aangebodendenk/vermoed dat ze het in die context ook bedoelde
Precies ditquote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
ja, maar als je er op reageert en je komt er voor in aanmerking, dan krijg je de woning aangebodendenk/vermoed dat ze het in die context ook bedoelde
Dat is dan nog best snel gegaan of niet? Ik dacht dat jij bang was dat het echt nog jaren zou gaan duren!quote:
We zijn t zoekgebied gaan uitbreiden naar omliggende dorpen, en op dit huis hadden wij een paar weken geleden gereageerd en waren we op plaats 12 geeindigd, dus niks meer van gehoord, tot vanmorgen ineens, blijkbaar reageren veel mensen niet of hebben geen interesse,quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is dan nog best snel gegaan of niet? Ik dacht dat jij bang was dat het echt nog jaren zou gaan duren!
Zoefzoefquote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:04 schreef Zoë23 het volgende:
vervelend Selvaria
GM
Spannend dames! Hoop dat jullie een fijn huis vinden
Tante soesaleuk zo samen!
Ik had altijd verwacht witblonde kindjes te krijgen.
E kan los zitten![]()
En ze spelen met z'n drietjes met de zoefzoef dierenboomhut en kippenhok
Klinkt heerlijk!!quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:30 schreef Amsel het volgende:
Wat een huizennieuws allemaal! Wij zijn net een weekje over en leven nog tussen de verhuisdozen. Ik ben zoooo moe. En het lijkt of het nooit af komt, er is nog zo veel te doen! Maar het is wel geweldigEen grote woonkamer waar baby doorheen kachelt achter haar loopwagen, een geweldige buurt waar ze later gewoon op straat kan hinkelen, en een fijne opvang waar ze op de derde wendag al meedraait alsof ze nooit anders heeft gedaan. Nu zelf nog even m'n draai vinden en dan komt het wel goed
Volgens mij heb ik een hoop gemist in de tussentijd! In ieder geval verse baby'sZo gek, ik kan het me nauwelijks meer voorstellen hoe het is met zo'n kleine frummel. Nog maar twee weken en dan heb ik een dreumes
Die blik heeft ze op de meet ook een paar keer gedemonstreerd volgens mijquote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:03 schreef Skittles het volgende:
Jeetje wat een huizennieuws!
Spannend nog voor JM
Wat tof GM! Soms heb ik nog wel spijt dat we voor dit appartement zijn gegaan in plaats van de eengezinswoning die we tegelijk aangeboden kregen.
Minder tof van je been![]()
Loj, wat fijn dat de koorts is gezakt! Is ie al wat levendiger?
Net voor het eerst rijstewafel gegeven aan Lou. Matig succes, ze keek me steeds wantrouwend aan. Of ik haar niet perongeluk rattengif had gegeven ofzo
Vast welquote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die blik heeft ze op de meet ook een paar keer gedemonstreerd volgens mij
Spaghetti is inderdaad in de handen heel leuk. En dan neemt ze er een hap van en haalt die er dan snel weer uitquote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:06 schreef Zoë23 het volgende:
NTS![]()
Skittles
Hier is een rijstwafel ook geen succes![]()
Spaghetti is helemaal![]()
S danst als ze een sliertje in dr handje heeft. Tijdens het eten doet ze vaak haar handjes omhoog en hupt heen en weerecht gezellig
Hahaquote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:11 schreef Skittles het volgende:
[..]
Spaghetti is inderdaad in de handen heel leuk. En dan neemt ze er een hap van en haalt die er dan snel weer uit![]()
Als ze spaghetti doorslikken, hebben ze dan ook van die sliertjes in hun poep?
Heb je 'm wel al uit de koelkast gehaald?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:45 schreef Loj het volgende:
Ehmz, koorts is verder gezakt
36.3 nu niet verder zakken natuurlijk
Oja! Oepsquote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb je 'm wel al uit de koelkast gehaald?
Maar fijn!
Echt he. Ze weet altijd wel ergens een beschimmelde kattenbrok / verdord rozenblaadje / pluk kattenvacht vandaan te toveren om die smakelijk op te gaan zitten peuzelen onder de tafel. Nu moet ik gaan huishouden, wat is dezequote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:31 schreef AwayTL het volgende:
Iets wat ik niet heb gemist aan een baby. Elke dag stofzuigen![]()
voor michael hoef ik niet te stofzuigen , door m'n kleuters wel ..quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:31 schreef AwayTL het volgende:
Iets wat ik niet heb gemist aan een baby. Elke dag stofzuigen![]()
jij hebt tapijt, dat scheelt echt duizentmiljoen, dat houdt de troep beter vastquote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:33 schreef JufMariska het volgende:
Eh, ja.. Wij zijn echt heel luie poetsersIk heb net ein-de-lijk gestofzuigd, was al wel weer eh... 1 1/2 week geleden
![]()
![]()
Ja, dat dus. Dat je denkt dat je alles schoon hebt en dan kijk je om en ligt er oooveral speelgoed, zooi, haren en kruimels. Ze weet ook altijd weer iets te vinden. Waar komt al dat plastic en papier vandaan manquote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Echt he. Ze weet altijd wel ergens een beschimmelde kattenbrok / verdord rozenblaadje / pluk kattenvacht vandaan te toveren om die smakelijk op te gaan zitten peuzelen onder de tafel. Nu moet ik gaan huishouden, wat is deze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Nog niet, als hij het huis door gaat wel.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
voor michael hoef ik niet te stofzuigen , door m'n kleuters wel ..
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:37 schreef Skittles het volgende:
En sokken. Lou draagt nooit sokken en toch kom ik overal 1 babysok tegen. Ook nooit een setje. Wat de neuk.
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:38 schreef JufMariska het volgende:
Pcies. En 2 kattenEn een baby met zweterige plakpootjes
![]()
Spoilert: werkgezeikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor de bcc functie :p
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
Ik heb nu een dropbox voor haar gefikst waar ze ze in kan zetten. Reactie 'oh, dan moet ik een account aanmakenquote:
A eet op dit moment alleen als ze ook iets anders in handen mag hebben, anders drama. Zowel bij voeren als Rapley, het gaat alleen als ze zelf een lepeltje/babyvork/bekertje/Sophiedegiraf/schoen vasthoudt.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:21 schreef kwakz0r het volgende:
Awww Kris dat is ook om te smelten
Wij hebben ook een faaaaase te pakken denk ik. Meneer eet slexlcht, mept alles wat je hem aanbiedt boos uit je handen om daarna te huilen dat ie een van die dingen toch wil en dan toch maar weer niet...duizentmiljoen vermoeiend.
We proberen dus wat rapleyer aan te bieden maar ook dat gaat keihard naar de grond.
Flessen drinkt hij er ook nog maar twee momenteel, boterhammen gaan nog goed, maar crackers en fruit en avondeten maar matig. Herkenbaar voor iemand? Tandjesleed misschien?
Hij is heel actief verder en slaapt tussendoor langer (alleen op gekke tijden ook wel).
Niet je baby negeren als het voor jou niet goed voelt. M'n baby heeft thuis ook nog steeds de borst en een houdgreep nodig om in slaap te komen. Bij de gastouder heeft ze die niet en daar valt ze ook in slaap tegenwoordig. Niet makkelijk, maar ze slaapt.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:41 schreef faptist het volgende:
JufM,
zoals away al eerder geschreven heeft: hulde ende glorie voor de bcc functie.
Doen hoor. Zo lijkt het net alsof jij verzaakt terwijl de fout toch echt bij een ander ligt. Hoe moeilijk is het nou om foto's door te sturen? karweitje van niks.
Om me heen krijg ik allemaal adviezen dat ik Ro wat meer los moet laten dus wat doe ik dan wanneer mn schoonzus op visite komt?
Ro wat meer negeren en dan gaat ze mopperen (logisch) en dan probeer ik dat weer een beetje te laten gaan.. maar wat voelt dit klote zeg.
natuurlijk HOEF ik haar niet te negeren, maar ik denk dat ze allemaal wel een punt hebben.
Over een maand ( stop de tijd! ) moet ik weer gaan werken en dan zal ze toch 4 dagen per week zonder mij zijn /alleen in slaap moeten vallen / niet altijd op mijn tiet kunnen rekenen bij ongemak. Ik voel me nu soms een beetje rot omdat ik haar dit allemaal nog niet geleerd heb.![]()
Maar over diezelfde maand moet ik ook afscheid nemen van mijn meisje die anders altijd bij me is.
Ik voel me er zo rot onder. Ik laat er nu al tranen om terwijl het nog een maand weg is. ik moet ook afscheid nemen van deze tijd.![]()
bah.
Iemand een tip of hart onder de riem?
Niks doen waar jij je niet goed bij voeltquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:41 schreef faptist het volgende:
JufM,
Doen hoor. Zo lijkt het net alsof jij verzaakt terwijl de fout toch echt bij een ander ligt. Hoe moeilijk is het nou om foto's door te sturen? karweitje van niks.
Om me heen krijg ik allemaal adviezen dat ik Ro wat meer los moet laten dus wat doe ik dan wanneer mn schoonzus op visite komt?
Ro wat meer negeren en dan gaat ze mopperen (logisch) en dan probeer ik dat weer een beetje te laten gaan.. maar wat voelt dit klote zeg.
natuurlijk HOEF ik haar niet te negeren, maar ik denk dat ze allemaal wel een punt hebben.
Over een maand ( stop de tijd! ) moet ik weer gaan werken en dan zal ze toch 4 dagen per week zonder mij zijn /alleen in slaap moeten vallen / niet altijd op mijn tiet kunnen rekenen bij ongemak. Ik voel me nu soms een beetje rot omdat ik haar dit allemaal nog niet geleerd heb.![]()
Maar over diezelfde maand moet ik ook afscheid nemen van mijn meisje die anders altijd bij me is.
Ik voel me er zo rot onder. Ik laat er nu al tranen om terwijl het nog een maand weg is. ik moet ook afscheid nemen van deze tijd.![]()
bah.
Negeren hoeft echt niet hoor, je kunt baby's niet verwennen! En: het komt allemaal goed op de één of andere manier.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:41 schreef faptist het volgende:
JufM,
bah.
Waarmee?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 07:16 schreef Stormqueen het volgende:
Ingee, wat bedoel je?
Spees, klinkt intenssterkte!
Cho, wat vervelend dat Frits nog zo ziek is
O ja dat ding.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:29 schreef Skittles het volgende:
Waarschijnlijk die dode arm van je![]()
Die heb ik ook wel eens. Gekke gewaarwording dat je gewoon je arm op kan tillen met je andere hand en het als een dood homp vlees weer naar beneden valt
Redelijk open vraag ditquote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Iemand een idee hoeveel n verhuizing ongeveer kost qua verf enz? In n eengezinswoning .
ongeveer tussen de nul en tienduizend euroquote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Iemand een idee hoeveel n verhuizing ongeveer kost qua verf enz? In n eengezinswoning .
Roosvicee Laxo wil nog wel eens helpen. Of sinaasappelsap of pruimensap ofzo.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:52 schreef Mariposas het volgende:
Dat hangt er heel erg vanaf in wat voor staat de woning en wat je zelf wilt, GM. Als je alleen een vloer wilt leggen en de muren moet sausen ben je op z'n goedkoopst debk ik ¤1500,- kwijt.
Update vanaf het poepfront: geen nieuws, ik denk dat ik de knop kwijt ben. Als ii morgen nog niet ben geweest moet ik aan de microlax. Ik heb een extra movicolon genomen en ik ga straks even wat mindfulness doen. Als ik daar aan toekom althans, want we hebben hier krampjes en reuzenhonger en enorme stuwing.
wanneer ga je bezichtigen?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ja mensen ik ben in een "klaar" huis ingetrokken... dus ik heb echt geen ideeee
Bij ons ligt het voor ¤750,- ongeveer, laminaat en ondervloer. 2 slaapkamers, mega overloop en huiskamer. Zelf gelegd (en daar ben ik trots opquote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:57 schreef AwayTL het volgende:
Ik vind je wel een baas als je overal vloeren kan leggen voor 1500.
Reuzenhonger van baby of van jou mari?
Thanks! Beneden ¤600, boven ¤200?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:57 schreef AwayTL het volgende:
Action verkoopt ook een hoop verf-benodigdheden en die zijn prima voor een huis wat niet in VT-wonen hoeft ofzo. Scheelt heel veel!quote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:57 schreef Twinkle20 het volgende:
Mariposas hier helpt koffie bij moeilijk poepen! Ik weet niet of je vaak koffie drinkt? Anders het proberen waard?
GM is inderdaad lastig. Alleen muren sauzen inclusief verfrollertjes, afplakband en dat soort ongein kost je denk ik al gauw een 500 euro. Toevallig dat ik laatst voor gordijnen ben gaan kijken voor zowel beneden als boven. Daar was ik ook al gauw 1500 euro voor kwijt. Vloer weet ik even niet meer wat ik heb betaald. Maar ook daar weer verschillen .. wil je tegels? Laminaat? PVC? Vloerbedekking?
leen bakker tapijtquote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:57 schreef AwayTL het volgende:
Ik hoop volgende week! Dan weet ik je te vinden.;)quote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wanneer ga je bezichtigen?
Maak dan eens een lijst met
wat er moet gebeuren, hoe groot de ruimtes zijn, en dan reken ik het zo voor je uit
klopt, maar wat je niet hebt kun je ook niet uitgevenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
/ontlurk/ Ik vind dat veel dingen wat betreft inrichting van een huis goedkoop is duurkoop is.
Koop je goedkope verf, dekt het niet goed, Koop je goedkope laminaat/vloerbedekking/tegels, ziet het er na een tijdje niet uit. Zeker met huisdieren en een kleintje. Gordijnen zouden dan niet zo heel duur hoeven te zijn, dat wel.
Geen Rotterdam meer?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik hoop volgende week! Dan weet ik je te vinden.;)
Oh, zo. Hmja, dan naar aanbiedingen kijken?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klopt, maar wat je niet hebt kun je ook niet uitgeven
Staat er geen plattegrondje op de woningsite? Zo kon ik van tevoren al het een en ander berekenen qua kosten.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik hoop volgende week! Dan weet ik je te vinden.;)
Ja ik ging m net even uploaden...quote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:06 schreef Skittles het volgende:
[..]
Staat er geen plattegrondje op de woningsite? Zo kon ik van tevoren al het een en ander berekenen qua kosten.
Het is ook maar een huis van 67 m2 hè. En daar zit de badkamer en wc al bij, dus al met al hoef je ook niet zoveel te kopenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:11 schreef AwayTL het volgende:
Bazen. Onze woonkamer was al 1050.
Maar moet zeggen dat het duurdere laminaat in de woonkamer niet beter is dat het goedkopere in de slaapkamers. Zou met de kennis van nu inde woonkamer sowieso pvc hebben gekozen, ivm krassen en butsen.
Wauw, dat wil ik ook welquote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja ik ging m net even uploaden...
[ link | afbeelding ]
Wij zitten zelf ook over pvc na te denken maar dat schijnt qua krassen ook niet heel geweldig te zijn. 1 Keer iets scherps en het gaat er nooit meer uit?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:11 schreef AwayTL het volgende:
Bazen. Onze woonkamer was al 1050.
Maar moet zeggen dat het duurdere laminaat in de woonkamer niet beter is dat het goedkopere in de slaapkamers. Zou met de kennis van nu inde woonkamer sowieso pvc hebben gekozen, ivm krassen en butsen.
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:21 schreef JufMariska het volgende:
Zal ik ook ff dan?
Wat een tof huis!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en geen geld zeg
![]()
Ik vond ons stulpje al zo goedkoopmaar goed, dat is t ook voor de randstad...
Kwak
I knowquote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:19 schreef kwakz0r het volgende:
Tip: bij gamma kun je een kluspas kopen voor een tientje ofzo (of gratis?). dan kijg je bij elke aankoop een kortingsbon die je de volgende keer kunt inleveren. Het loont dan om bv eerst de vloer te kopen, en dan de kortingsbonnen de volgende dag te gebruiken bij de verf, en de bonnen daarvan weer voor plintjes/lampen/shit.
Wij hadden nu verf van de Gamma en die dekte prima (alleen niet op die ene kutmuur maar met voorstrijk eronder dekte het wel in 1 laag).
Ohja en de grote potten latex wit en ral9010 zijn altijd wel ergens in de aanbieding. Wij hadden nu 14 liter voor 35 euro, Flexa. Er was tegelijk ook een pot van 10 liter te koop ook van Flexa maar die kostte 65 eurogoed kijken wat je pakt (enige verschil was dat die grotere wel in de aanbieding was en die vier liter extra was al gratis).
Waren voor t hele huis 350 euro aan latex en verfbenodigdheden kwijt, maar had ook voor 100 gekund als we gewoon alles wit hadden geverfd met twee van die grote potten.
Oh en Gouderak, leuk! Das hier om de hoek bijna
Tsja, dan woon je ook wel in Groningen, natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:24 schreef Twinkle20 het volgende:
JM dat klimbos... Hoe vet is dat in je achtertuin?
En dat die huizenprijzen zo verschillen.. echt waanzinnig
Het einde van de wereld enzoquote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Tsja, dan woon je ook wel in Groningen, natuurlijk..
ze (q en m dus) zitten rond de 19 weken na de UD. Michael is ook stuk; veel slapen, miepen, ook aan de borst. Het eind van de sprong is in zicht, ze zijn moequote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:45 schreef Gevalletje het volgende:
Oeh, hoop nieuwe huizen!Dat verven en alles loopt ook nog best snel op ja.. En dan is de onze maar 64m2, en vind het nu ook al best veel werk..
Eigenlijk keek ik hier omdat m'n baby stuk lijkt te zijnNormaal doet ie begin van de middag een dutje en aan het eind vd middag. De eerste duurt vaak niet langer dan hooguit een uur, vandaag misschien een halfuur in de wagen omdat we toen aan het lunchen waren met familie die over is uit Australië. Daarna weer wakker zoals normaal. Nou ging ie om 4 uur slapen, ging er ook vanuit dat het max een uur zou duren en ie dan rond een uur of 7-8 weer (onder protest) in slaap zou vallen. Tijdens het dutje piepte ie een paar keer, maar sliep wel door, ruim een uur! Toen huilen en flesje gegeven, tijdens fles zakte ie weer weg! In bedje gelegd, sliep even, keer speentje teruggeduwd en toen huilen, maar z'n oogjes bleven dicht.. Opgepakt en al snel sliep ie weer, tegen m'n schouder. Na een tijdje in m'n arm gelegd: huilen, maar weer geen oogjes open, vreemd.. Weer op schouder, even later in bedje, sliep weer gewoon door terwijl ie daar normaal wakker van wordt! Even gelegen, toen weer huils en oppakken, nu ligt ie in de wagenbak en slaapt weer door. Vind het zo raar, is erg vroeg voor z'n lange slaap en hij huilt wel hard maar wordt niet wakker.. Zal vast niks zijn, maar maak me toch wat zorgen
gewoon lamellen jongequote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:27 schreef Spees_Eend het volgende:
Wij hebben niet op de vloer bespaard omdat die zo bepalend is voor je woonkamer. Nou ok het had best een duurder type hout kunnen zijn. Maar de 10.000 hebben wij bij lange na niet gehaald bij deze verhuizing. We hebben de bank en de salontafel nieuw en nog wat kleinere meubeltjes. Hebben natuurlijk niet hoeven schilderen omdat alles nieuw gestuct is. Gaan tzt wel de kinderkamers nog verder afmaken. Moeten ook nog andere gordijnen, dat is wel duur. En ik vind die zo saai om geld aan uit te geven
Met zo'n lintje bij elkaar gebonden op een paar plekkenquote:
Kwak
Mkay... ik dacht eerst dat het een vibrator was...quote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:50 schreef Zoë23 het volgende:
Verhuizen. Spannend dames!
Man kan het ook goed uitrekenen. Heeft bijna het hele huis verbouwd. Muur er uit..tuindeuren er in. Plafond eruit en balkenplafond tevoorschijnallemaal in z'n eentje.
We hebben een houten vloer met White wash gebeuren.
En teakhouten meubelen. Alles hout want man was ooit timmerman en die liefde blijft blijkbaar.
(toen t huis klaar was ging het uit met z'n toenmalige vriendin en een jaar later kwam iktegen.)
Samen de slaapkamer gedaan en hij had 1000euro berekend (isoleren ed)
Dat hadden we ook wel nodig.
Baby gerelateerd;[ afbeelding ]
Boefjes. Met liefde voor de afstandsbediening
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:57 schreef kwakz0r het volgende:
Wij hebben de gordijnen meeverhuisd deze keer. Moet nog wat inkorten en rommelen om t passend te maken hier en daar maar de kosten die t scheelt vind ik voldoende reden om dat te proberen.
Voor op zolder twee goedkope IKEA sets van een tientje en voor M stof om zelf te naaien en verduisterende kant en klare om eraan te klikken van IKEA.
Verder lag de vloer er al (eiken of grenen geloof ik en op een verdieping ligt laminaat). Verf kostte wel geld en wat nieuwe lampen en decoratie, nieuwe bank en nieuw bed.
In spoiler foto's van de woonkamer die nu bijna af is. Alleen nog een kleed, het antieke buro van mijn ouders ipv deze tijdelijke en wat aan de muur (oh en witte deuren op de billy's ipv deze lichthouten).Wow, mooi man! Die boekenkast iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat ik net al mn geld aan nnicotinegele lamellen heb uitgegeven![]()
Vidja ofzo van IKEA! Moeten wel zes lampen inquote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:59 schreef Skittles het volgende:
Die boekenkast![]()
![]()
Helaas heb ik nog niet zoveel boeken om het zo te vullen![]()
Die lamp bij de tv vind ik ook leuk! Waar is ie van??
En nu ALLESALLES IN DE UITEVRKAUF LOLLEREINZ11!!11 bij Hema. Salontafeltje ookquote:
Een vibrator? ?! !quote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:59 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Mkay... ik dacht eerst dat het een vibrator was...
Maar wel erg leuke foto
Hoppetee drie euro jonge! Ze hebben ook toffe krukjes in de aanbieding nuquote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:06 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
En nu ALLESALLES IN DE UITEVRKAUF LOLLEREINZ11!!11 bij Hema. Salontafeltje ook![]()
Ik vond ze zo leuk, en nu dus los gegaan met allemaal korting.
Ja ik keek half en zag alleen de vorm (en niet het batterijklepje en dat je erbij schreef dat het een afstandsbediening was enzo...)quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:06 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Een vibrator? ?! !![]()
Waar zit jij met je gedachten haha
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:10 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ja ik keek half en zag alleen de vorm (en niet het batterijklepje en dat je erbij schreef dat het een afstandsbediening was enzo...)
Ja die eerste lamp vind ik ook geweldig! Wilde 'm voor de woonkamer, maar mijn vriend en ik hebben een totaal andere smaak en hij wilde nietquote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:13 schreef kwakz0r het volgende:
Dit is m skittles:
http://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/40223541/
Oh en ik ben echt verliefd op een andere lamp bij ikea. Deze:
http://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/40251119/
En deze ook
http://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/50259921/
Maar ik heb een lampentic. Die we nu hebben vind ik ook tof dus die worden nog even niet vervangen.
Ik denk dat ik wat maak met van die zwem noodles en ducttape ofzo. Niet echt mooi, maar wel een heel stuk veiliger. Het arme kind zal een litteken oplopen door die ondoordachtzaamheid.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:12 schreef Risu het volgende:
Babyproof.
Ja als ik het opnieuw zou moeten doen, zou ik de tuin iets anders doen. Ik zie haar nu al keihard op de stenen rand vallen met haar hoofd.![]()
Daar moet ik dus nog wat op verzinnen.
Wij hebben t tafeltje en dan t krukje als minitafeltje erbij. Met mintgroene pootjes allebei.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:09 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Hoppetee drie euro jonge! Ze hebben ook toffe krukjes in de aanbieding nu
Maar een krukje is alleen een nieuw wapen /een nieuw klimrek om je nek te breken, afhankelijk van welk van mijn kinderen.
Ik heb dit gevaartequote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:20 schreef Risu het volgende:
Super handig van die oven.
Ik wil een oven![]()
Ik heb een magnetron oven, maar das echt niet vergelijkbaar. Het kan pizza's en lasagne opwarmen, maar verder.
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:22 schreef Mariposas het volgende:
Wat een leuk huis, kwak!
Hier ook g-i-l-deuren maar we willen het huis eigenlijk dit jaar nog te koop zetten.
Ik voorzie weer net zo'n nacht aks afgelopen nacht (L van 2300 tot 0500 wakker ). Zodra hij in z'n bedje word gelegd is het krijsen. Nou oke, soms slaapt ie, maar dan wordt hij na 5 minuten wakker. Vanmiddag had hij erge last van krampjes maar dat valt nu geloof ik wel mee. Vermoeiend, ik heb sinds de bevalling die maandag begon denk ik totaal 17 uur geslapen.
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:22 schreef Mariposas het volgende:
Wat een leuk huis, kwak!
Hier ook g-i-l-deuren maar we willen het huis eigenlijk dit jaar nog te koop zetten.
Ik voorzie weer net zo'n nacht aks afgelopen nacht (L van 2300 tot 0500 wakker ). Zodra hij in z'n bedje word gelegd is het krijsen. Nou oke, soms slaapt ie, maar dan wordt hij na 5 minuten wakker. Vanmiddag had hij erge last van krampjes maar dat valt nu geloof ik wel mee. Vermoeiend, ik heb sinds de bevalling die maandag begon denk ik totaal 17 uur geslapen.
Ja, meestal wel. Maar voor de nacht heb ik daar niet zoveel aan. Ik durf in elk geval zo niet te slapen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]die eerste weken zijn slopend! Slaapt hij wel op jullie?
Ooooohquote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb dit gevaarte
[ afbeelding ]
En de babyproof kastjes
[ afbeelding ]
Jup. Maakt mij niet zoveel uit hoor. Maar de lampen die we nu hebben vind ik ook tof dus hoef sowieso geen nieuwe.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:19 schreef Stormqueen het volgende:
Die invouwlamp is echt cool inderdaad! Maar ben bang dat dat over drie jaar in 956.654 huizen in Nederland hangt, net als die dandelion lamp
nee, begrijpelijk. Kunnen jullie afwisselen?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:26 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ja, meestal wel. Maar voor de nacht heb ik daar niet zoveel aan. Ik durf in elk geval zo niet te slapen.
quote:
Die stond ook op onze shortlist! En idd de douanekosten vielen wel tegen toen we ons society6 kleed binnen kregenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:24 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Wij hebben t tafeltje en dan t krukje als minitafeltje erbij. Met mintgroene pootjes allebei.
Maar M heeft al uitgevonden hoe hij zichzelf ongenadig voor zn harses kan meppen met t krukje dus die staat inmiddels al verdekt opgesteld.
Oh en dit kleedmaar zo duurrr als je nog verzending voor dertig dollar en evt douanekosten erop krijgt...
https://society6.com/product/aqww-hyx_rug#36=290
Werkt t als hij in slaap valt op jullie en daarna bv op een aankleedkussen met dekentje erover tussen jullie kussens gelegd wordt?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:26 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ja, meestal wel. Maar voor de nacht heb ik daar niet zoveel aan. Ik durf in elk geval zo niet te slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |