SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:04 schreef Risu het volgende:
Persweeen met je schoonmoeder op de kinderdisco in een huisje.
Das pas genieten.
Ja, dit had ik best kunnen hebben. Naast die persweeën deed de rest van de wereld er toch niet meer toe.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:04 schreef Risu het volgende:
Persweeen met je schoonmoeder op de kinderdisco in een huisje.
Das pas genieten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou zomaar kunnenquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Razz..
En beterschap voor de zieken! MevrC, arme Sjaak met waterpokken.. Ik heb ze zelf nooit gehad, zou ik ze dan ook krijgen als I ze ooit heeft?
quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:09 schreef ingee het volgende:
Wtf is een kiwicup? Klinkt eng!
Risu, heb je een foto van het knippen van de navelstreng?
Groot afdrukken, inlijsten en geven met een briefje erbij "Nu jij nog schat!" ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Bedankt voor dit fijne idee.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:09 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen
Laatst heersten de waterpokken ook bij ons op het KDV, een leidster vertelde dat een van de vaders ook de waterpokken had gekregen. Hij was echt doodziek en had verteld dat ie OVERAL pokken had. Z'n kind was amper ziek
...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waterpokken als volwassene lijkt me echt kut.![]()
Sorryquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Bedankt voor dit fijne idee.. Zolang ik dan maar niet zwanger ben...
Niet tegen waterpokken, toch?quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:21 schreef Stormqueen het volgende:
Maar we zijn bijna allemaal ingeënt he
dag twee of drie? Heb er nog uitgebreid over gepost toen... Was even eng, maar je darmen blijven echt zitten!quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:26 schreef Mariposas het volgende:
Zeg, hoe snel na de bevalling poepten jullie?na he, dus niet tijdens.
oh nee, sorry, was even in de war met rode hondquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Niet tegen waterpokken, toch?
Een dag of 2? Ik had ineens veel aan de ademhalingstechnieken van hypnobirtingquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:26 schreef Mariposas het volgende:
Een paar dagen?quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:26 schreef Mariposas het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat je weinig spiercontrole hebt, werkte het voeten omhoog (toch?) op een krukje en tenen in de lucht, rug bol echt het beste.
Oh dat gevoel dat je MOET poepen maar niet durft want heel je opgezwollen vagina hangt met 1000 hechtingen aan elkaar...quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dag twee of drie? Heb er nog uitgebreid over gepost toen... Was even eng, maar je darmen blijven echt zitten!
Uhm dinsdag bevallen en de nacht van zaterdag op zondag. Weet het nog heel goed. Ik had voor de dag erna een zakje movicolon ofzo gekregen, omdat het echt wel tijd werd. Maar op het nachtkastje deed dat zakje al wonderenquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:26 schreef Mariposas het volgende:
Vier dagen. Een uur op de WC want eng. Lukte het eindelijk (bolle rug, voeten op een krukje, pufpufpuf zuchtzuchtzucht....), kreeg A een krijsaanval van hebikjoudaar want hongerrrr en ik dus meteen vól in de kraamtranen want ik kon ook niks NIET EENS POEPEN EN VOEDEN TEGELIJKquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:26 schreef Mariposas het volgende:
quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:31 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Vier dagen. Een uur op de WC want eng. Lukte het eindelijk (bolle rug, voeten op een krukje, pufpufpuf zuchtzuchtzucht....), kreeg A een krijsaanval van hebikjoudaar want hongerrrr en ik dus meteen vól in de kraamtranen want ik kon ook niks NIET EENS POEPEN EN VOEDEN TEGELIJK![]()
Kraamtijdherinneringen![]()
Dat multitasken kwam later wel?quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:31 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Vier dagen. Een uur op de WC want eng. Lukte het eindelijk (bolle rug, voeten op een krukje, pufpufpuf zuchtzuchtzucht....), kreeg A een krijsaanval van hebikjoudaar want hongerrrr en ik dus meteen vól in de kraamtranen want ik kon ook niks NIET EENS POEPEN EN VOEDEN TEGELIJK![]()
+1, dat waren de beste sessies. Want huilvrijquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:34 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja hoor, ik ging rustig poepen met baby in doek. Alleen even zorgen dat eventuele doekstaarten niet in de pot hangen.
kan weinig kwaad, ik zou ook stoppen met temperaturenquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:38 schreef twist02 het volgende:
Ohja, iemand nog advies over het volgende?
Onze Minion zit nu al ruim een week steeds op het randje van verhoging qua temperatuur (schommelt steeds tussen 37.4-37.7). Verder lijkt ze niet echt ergens last van te hebben (ze is hartstikke vrolijk), maar is wel wat verkouden (ik vermoed dat de verhoging daar vandaan komt).
's Ochtends is-ie vaak wel wat lager; rond 36.8 ofzo.
Moet ik daar wat mee of kan dat weinig kwaad?
quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:31 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Met een baby in een Tula vind ik dat al lastig...quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:47 schreef Stormqueen het volgende:
alleen afvegen met baby in je arm is wel skill level 10!
quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:49 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik zit te denken hoe dat hier ook alweer ging, maar oh ja. Die van mij lag natuurlijk in stilte te glimlachen naar een stofje. Ofzo
ze huilt nooit of jij kakt nooit? Of?quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:52 schreef ingee het volgende:
Hier nog niet aan de orde geweest. Na bijna 5 maanden zal het ook niet meer gebeuren denk ik. Ik heb soms het idee dat ze zich al veel te bewust is van de wereld.
Heb je het nog steeds over de 1e x poepen?quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:52 schreef ingee het volgende:
Hier nog niet aan de orde geweest. Na bijna 5 maanden zal het ook niet meer gebeuren denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze heeft sinds kort een vriendinnetje bij de gastouder!Handjes vast en duimpje omhoog!
quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:55 schreef Selvaria het volgende:
Hier na 3 of 4 dagen, ik was doodsbang van tevoren door jullie verhalen, stelde achteraf niks voor.Ik hield man via de app op de hoogte, inclusief triomfsmilies toen het gelukt was.
Dat blijft de komende tien jaar nog wel zo Skit. Ik bewaar poepen voor op het werk, want rustquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:00 schreef Skittles het volgende:
Lou gaat nog steeds mee de wc in. Maak niet uit of het nou plassen of poepen is. Zodra ze al door krijgt dat ik naar de wc loop, komt ze me al achterna en gaat dan tegenover me zitten, staat aan m'n been een beetje te hupsen of wil op schoot. Zooooo gezellig
The Giant Baby!quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:58 schreef Selvaria het volgende:
Ingee!!Wat een reus lijkt ze al! Ze is van maart (februari?) toch?
Whehe rust. Dat is daar ook nietquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat blijft de komende tien jaar nog wel zo Skit. Ik bewaar poepen voor op het werk, want rust
Lou zat ook een tijd op 2, na een tijd kwam heel onverwacht nummer 3 en toen opeens TANDENPALOOZA en nu heeft ze er 8quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:06 schreef Spees_Eend het volgende:
Zijn er trouwens meer baby's die heel lang op 2 tanden blijven steken? Dat de een bij 2 maanden al een tand krijgt en de ander pas bij 10 maanden dat is duidelijk, maar ik had wel verwacht dat als er een schaap over de dam was (dit was toen ik klein was mijn lievelingsspreekwoord, ja ik had een lievelingsspreekwoord) er wel meer zouden volgen. Suzuki zit volgens mij al 3 maanden op 2 tandjes. Wat ik overigens too damn cute vind, daar niet van.
tussen tand 2 en 3 zaten hier ook ruim 3 maanden. Toen kwamen er 6 in 3 wekenquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:06 schreef Spees_Eend het volgende:
Zijn er trouwens meer baby's die heel lang op 2 tanden blijven steken? Dat de een bij 2 maanden al een tand krijgt en de ander pas bij 10 maanden dat is duidelijk, maar ik had wel verwacht dat als er een schaap over de dam was (dit was toen ik klein was mijn lievelingsspreekwoord, ja ik had een lievelingsspreekwoord) er wel meer zouden volgen. Suzuki zit volgens mij al 3 maanden op 2 tandjes. Wat ik overigens too damn cute vind, daar niet van.
Ja die van jou gaat al wisselen rond haar eerste verjaardagquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:08 schreef Skittles het volgende:
[..]
Lou zat ook een tijd op 2, na een tijd kwam heel onverwacht nummer 3 en toen opeens TANDENPALOOZA en nu heeft ze er 8
quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:55 schreef ingee het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze heeft sinds kort een vriendinnetje bij de gastouder!Handjes vast en duimpje omhoog!
wat ontzettend leuk! Sjaak is wel een beetje verdrietig nu... Zijn eerste vriendinnetje blijkt op meisjes te vallen...
lou kreeg dr eerste tand exact een week na mauwtje toch?quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:11 schreef Skittles het volgende:
Nee joh, dat is Mauw. De mijne volgt na 3 maanden ofzo pas
R loves all babies!quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:12 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]wat ontzettend leuk! Sjaak is wel een beetje verdrietig nu... Zijn eerste vriendinnetje blijkt op meisjes te vallen...
Sjaak vergeet de Titanic nooit meer... Jouw R is wel een swingerquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:17 schreef ingee het volgende:
[..]
R loves al babies!
Maar de eerste liefde blijft he
Ja, na tand nummer 2 besloot ze het rustiger aan te doenquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lou kreeg dr eerste tand exact een week na mauwtje toch?
Dat was hier ook... Even zoeken... 17 februari tand 2 en op 3 mei tand 3 en 4quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:19 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ja, na tand nummer 2 besloot ze het rustiger aan te doen
R dacht dat Sjaak verzopen was.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:19 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Sjaak vergeet de Titanic nooit meer... Jouw R is wel een swingerSjaak charmeert vooral oudere vrouwen, de leidsters van het kdv.
Je bent echt te laat om je te bedenken hoor!quote:
waarschijnlijk reageren ze pas morgen en met wat pech ook pas maandagquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:25 schreef JufMariska het volgende:
Ik was ff douchen en kom niet meer bij nu van jullie peopverhalen en tandenpalooza en koppelverhalen![]()
![]()
![]()
Jullie zijn leuk![]()
Ik lig in het grote bed, smurf slaapt in zijn bedje![]()
Eens kijken hoe lang hij dat volhoudt! En ik zonder steeds naar de babyfoon te gluren
![]()
![]()
En nog steeeeds geen nieuws
Zit me rot te zoeken maar kan geen datum van nummer 3 vindenquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat was hier ook... Even zoeken... 17 februari tand 2 en op 3 mei tand 3 en 4
Hoe noem jij mijn kind!quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:19 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Sjaak vergeet de Titanic nooit meer... Jouw R is wel een swingerSjaak charmeert vooral oudere vrouwen, de leidsters van het kdv.
kan ook juist van je bril (door verkeerde brilsterkte) komen! ga eens langs een opticien om een oogmeting te doenquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:32 schreef snoenk het volgende:
En hmmpp, vandaag in een rotbui blijf maar hoofdpijn houden waarvan ik niet weet waar die vandaan komt. Heb nu een week bril opgehouden maar wordt er niet echt beter van. En heb vaste drinktijden want dat vergeet ik ook wel eens en smeer spieren in nek in.
Ik heb ook al dagen koppijn... en hoorde mn ma en zus er ook over... zal wel weer iets heersen ofzo.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:32 schreef snoenk het volgende:
Ingee wat lief!![]()
Poepen was hier ook geen probleem, na 3 dagen weer ofzo. Wat was ik bang maar stelde niets voor. En tot nu toe kan ik nog steeds in rust naar de wc.
JM wat spannend van het huis.
Ik ga morgen de makelaar bellen om een 2de keer bij het huis te kijken.
Razz, klinkt heerlijk jullie vakantie
Risu, moet er niet aan denken om met sm op vakantie te gaan
En hmmpp, vandaag in een rotbuiblijf maar hoofdpijn houden waarvan ik niet weet waar die vandaan komt. Heb nu een week bril opgehouden maar wordt er niet echt beter van. En heb vaste drinktijden want dat vergeet ik ook wel eens en smeer spieren in nek in.
Maar alles helpt niet en word er echt gek van de hele tijd die hoofdpijn![]()
En dan valt het alleen zijn me ook een beetje zwaar. En waarschijnlijk gaat man na deze klus naar Afrika dus dat word dan 6 weken op en 6 weken af.
En dit is pas mijn eerste week vakantie, nog 4 weken alleen thuis te gaan![]()
En dan nog positief. Met O. Gaat alles goed. Het blijft een heerlijk vrolijk meisje. Elke dag word ik weer zo blij van haar. Alles waar ik hierboven over klaag maakt ze weer goed als ik naar haar blije toetje kijk
Ja was idd van plan om mijn ogen ook weer op te laten meten.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
kan ook juist van je bril (door verkeerde brilsterkte) komen! ga eens langs een opticien om een oogmeting te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |