Mwah denk dat die nog gunstiger waren in de huidige staat.quote:
Nee ik ben serieus.quote:
Real minder dan Southampton okequote:Op donderdag 23 juli 2015 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah denk dat die nog gunstiger waren in de huidige staat.
[..]
Nee ik ben serieus.
In perspectief he. Ajax had toen, zeker uit pot 2 erger kunnen loten. Op dit moment was Southampton denk ik de zwaarste loting die je kon hebben, erger dan Dortmund.quote:
Nee.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:04 schreef Slobeend het volgende:
Ik hoop dat ze nog ergens een linksback op het oog hebben.
Gewoon een hele linkerkant. Misschien krijgen we dan kwantumkorting.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:04 schreef Slobeend het volgende:
Kut natuurlijk. Zoals de hele verdediging.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:05 schreef exile79 het volgende:
Ik schakel net in. Immers dus niet in de basis? Gunstig. Hoe doet Dammers het dit keer?
saufhemptenquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn er Nederlanders die dat WEL kunnen zeggen?
Mijn stream is dood, nu ben ik dubbeltriest.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:06 schreef Wicky15 het volgende:
Gelukkig biedt een kop koffie mij erg veel troost.
Dat zijn dan twee koppen koffie.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn stream is dood, nu ben ik dubbeltriest.
Dat ten eerste. Vre-se-lijkquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:04 schreef Slobeend het volgende:
RedBull gaf hem vleugelsquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:07 schreef Wicky15 het volgende:
Ik heb het idee dat Mané op de brommer zit.
Hopelijk komt hij er straks in.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:08 schreef Wicky15 het volgende:
Ben wel benieuwd naar het grootste Zweedse talent.
Is dat zo?quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat kansloze harde werken gaat je natuurlijk conditioneel ook een keer opbreken. Gelukkig schijnt Feyenoord volgens de methodes van @RAYMONDVERHEIJE te trainen dus dat moet goed komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |