quote:Op donderdag 23 juli 2015 19:43 schreef Chanty het volgende:
[..]
Volgens mij werkt dat wel, kan geen erwtjes, champignonnetjes ed meer onderscheiden
Verlatingsangst, dat is stom jaGelukkig brengt mijn man Lucas weg
En F.je jonguhMijn kind is nog veel meer baby vind ik. Jij hebt al een echt jongetje blue.
Dyre wat sneuJe kunt ze niet altijd beschermen maar wat zou ik graag alles in bubbelfolie willen pakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee meer, zal wel vanaf een maand of negen zijn geweest? Iig vrij snel al.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Vanaf welke leeftijd kregen jullie kinderen eigenlijk rozijntjes? Mijn veelvraat stopt van alles in dr kwek maar rozijntjes... ze stikt dr elke keer half in...
Volgens mij vanaf een maand of 11/12. Maar om nu te zeggen dat ie ze kauwt... ze zijn goed te herkennen in de luier dus ik gok dat er weinig gekauwd wordtquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Vanaf welke leeftijd kregen jullie kinderen eigenlijk rozijntjes? Mijn veelvraat stopt van alles in dr kwek maar rozijntjes... ze stikt dr elke keer half in...
Lopen zal vast helpen, en ze kakt altijd zo'n 4x per dagquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:49 schreef Fazzoletti het volgende:
Snelle doorloop ButterKomt vast door al dat geloop van S, veel beweging is toch goed voor de stoelgang
![]()
Loopt wel los hoor! Heeft bij Ellie ook even geduurd, en jongens zijn vaak wat kalmer qua pratenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:40 schreef GotC het volgende:
Rozijntjes eet T. niet. Vind ze dan overal terug (tussen de bank, in de planten, in mijn ondergoedla...).
Jeetje wat een boel zinnen hier! Leuk!
Ik maak me er af en toe wel wat zorgen over, T. praat echt nog niet in zinnetjes en zegt ook nog niet veel woorden. Zal wel loslopen..toch?
Mja, ze praat erg goed, dat horen we ook op t kdv... ook wel lastig hoor soms, ze weet zo enorm goed wat ze wil, en kan het ook nog goed duidelijk maken... (MIJN fiets, MIJN auto, MIJN papa, MIJN speelgoed)quote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:36 schreef Limone het volgende:
Oh, wat praat ze goed, casper! Mijnes van 20 maanden zei op vakantie haar tweede zinnetje pas. (koekie open? -- needless to say dat ik de etensdiscussie van een paar dagen geleden eventjes langs mij heen liet gaan)
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:46 schreef Cwen het volgende:
[..]
Loopt wel los hoor! Heeft bij Ellie ook even geduurd, en jongens zijn vaak wat kalmer qua praten. Zit er dan al in
.
Daar hebben jullie gelijk in. Boekjes boeien hem nu ook niet, dus dat scheelt.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:48 schreef Limone het volgende:
Tuurlijk loopt dat wel los. Hij richt zich nu gewoon op de ontwikkeling vanjongensdingen
.
*check*quote:Op vrijdag 24 juli 2015 11:03 schreef Limone het volgende:
Zegt ie ook al 'auto'? Dan heeft -ie voor nu wel genoeg woordjes geleerd.
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:40 schreef GotC het volgende:
Rozijntjes eet T. niet. Vind ze dan overal terug (tussen de bank, in de planten, in mijn ondergoedla...).
Ik maak me er af en toe wel wat zorgen over, T. praat echt nog niet in zinnetjes en zegt ook nog niet veel woorden. Zal wel loslopen..toch?
T is van okt. toch?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:40 schreef GotC het volgende:
Herhalen dat slaan niet mag en wat je wél wil dat ze doet. Boos? Stamp maar op de grond. Gefrustreerd? Sla maar op de bank. Wil je aandacht? 'Mama' is voldoende, en anders aaien over de arm (incl voordoen).quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:12 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
T is van okt. toch?
Die maand en sept. Daar hingen dingen in de lucht hoor.
Sac praat nu ook nog amper. Wat losse woorden en soms 2 woord zinnen.
Iemand nog tips tegen het slaan? Ik leg altijd uit wat we gaan doen en waarom iets moet. Maar vanmorgen sloeg ze mij zo in mijn gezicht. Ze slaat sowieso om het minste of geringste. Ean heeft nooit geslagen dus geen ervaring ermee.
Ja we hebben geluk gehad in die maandenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:12 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
T is van okt. toch?
Die maand en sept. Daar hingen dingen in de lucht hoor.
Sac praat nu ook nog amper. Wat losse woorden en soms 2 woord zinnen.
Iemand nog tips tegen het slaan? Ik leg altijd uit wat we gaan doen en waarom iets moet. Maar vanmorgen sloeg ze mij zo in mijn gezicht. Ze slaat sowieso om het minste of geringste. Ean heeft nooit geslagen dus geen ervaring ermee.
Volgens mij allemaal een ks idd. Is T niet van 15okt? Mijn uitgerekende datum.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja we hebben geluk gehad in die maandenAllemaal een ks ook, toch?
Wb slaan, naast het herhalen dat het niet goed/leuk is en pijn doet misschien in een kussen laten slaan? Konden ze maar praten he?
Ja kloptquote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:44 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Volgens mij allemaal een ks idd. Is T niet van 15okt? Mijn uitgerekende datum.
Dat hoop ik ook hier ook geen woordenprater. Ze praat veel maar vooral Chinees. Toch die oktoberkindjes hequote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:40 schreef GotC het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Kan vanalles zijn, is vanaf hier niet te zeggen. Maar ik zou me er geen zorgen om maken. Melk is niet van levensbelang, dus als ze niet wil, dan niet.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nijntje is zo tof! Ik heb nog heel wat nijntje meisjeskleding op zolder liggen. Misschien binnenkort in V&A
Misschien dat iemand hier herkenning in heeft. We zijn op Nora haar verjaardag overgestapt op halfvolle melk. Aanvankelijk ging dat goed, totdat ze na een paar dagen melk weigerde. Zowel warm als koud, fles of rietjesbeker. Heb vanmorgen maar opvolgmelk gekocht in de hoop dat ze dat wel ging drinken, maar dat is ook niet het geval. Water drinkt ze wel uit rietjesbeker...
Gisteren heeft ze voor haar doen weinig gedronken en vandaag tot en met nu is het ook geen vette hap... Ze is wel levendig enzo... Misschien tandjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ps. Ik weet niet of ik veel mee zal posten-iets met werk en kind en druk enzomaar ik zal mn best doen. Gelukkig ligt het tempo hier een stukje lager
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou dat bedacht ik mij gisteren ook... ongelooflijk hoe ze in een jaar van mega-afhankelijke mini baby uitgroeien tot een selluf doen dreumes met een heel eigen karaktertje...quote:Op zondag 26 juli 2015 20:40 schreef Dyre het volgende:
Wij zijn vandaag ook naar de dierentuin geweest (kleintje hier vlakbij). Het allerleukste was de glijbaan en de houten tractor
En we hebben een filmpje gemaakt met L's ontwikkeling van het afgelopen jaar, ik heb hem al 80x gekeken denk ikWat groeien ze toch ongelofelijk dat eerste jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
/ontlurktquote:Op maandag 27 juli 2015 14:20 schreef Franny_G het volgende:
Ah oke, Sylver, ik vond het al zo raar. Het staat zo op de website:
Van zaterdag 4 juli tot en met zondag 30 augustus is het zomervakantie in het Kinderboekenmuseum. In de zomervakantie is het museum wel geopend op maandagen.
Dus ik las het als: in de vakantie zijn we dicht, maar wel open op maandagen..
Nog van harte met Nora,.
quote:Op maandag 27 juli 2015 13:24 schreef Franny_G het volgende:
Hee, vervelend die prikken. Dat de kans groot is dat hij ziekig wordt, klinkt ook niet heel opbeurend, Fazz. Het zijn wel prikken waar kindjes wat last van kunnen krijgen ja. Bij I bleef het bij wat rode uitslag. Hopelijk valt het bij jullie verder ook mee en slaapt hij vannacht gewoon weer lekker.
Room, ook nog welkom trouwens!!
Vanochtend waren I en ik naar het kinderboekenmuseum. Dat was wel een groot succes! Kan het iedereen aanraden. Wat wel jammer is: ze zijn nu in de vakantie alleen op maandag open, geloof ik. Maar mocht iemand de komende maand nog willen gaan, ik ben wel in voor een mini-meet daar. Het is heel dichtbij voor mij.
I wordt dus brandweervrouw..
Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien volgende week donderdag?
Herkenbaar Franny! F doet dat ookquote:Op maandag 27 juli 2015 14:47 schreef Franny_G het volgende:
Maandag en woensdag zou ik kunnen, bf!
I is wel heel assertief, heb ik gezien. Andere kindjes die hetzelfde willen als zij duwt ze zo weg, ook als die kindjes twee keer zo groot zijn als zij. En sommigen kijken er dan ook heel beteuterd bij.. Dus vandaag een paar keer 'ingegrepen' en I proberen duidelijk te maken dat andere kindjes ook mogen wat zij mag. Dat accepteert ze gelukkig dan wel vrij snel.
Jammer! Ik moet weer werken vanaf volgende week en deze week gaat me niet meer lukkenquote:Op maandag 27 juli 2015 14:47 schreef Franny_G het volgende:
Maandag en woensdag zou ik kunnen, bf!
I is wel heel assertief, heb ik gezien. Andere kindjes die hetzelfde willen als zij duwt ze zo weg, ook als die kindjes twee keer zo groot zijn als zij. En sommigen kijken er dan ook heel beteuterd bij.. Dus vandaag een paar keer 'ingegrepen' en I proberen duidelijk te maken dat andere kindjes ook mogen wat zij mag. Dat accepteert ze gelukkig dan wel vrij snel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |