quote:Op donderdag 23 juli 2015 19:43 schreef Chanty het volgende:
[..]
Volgens mij werkt dat wel, kan geen erwtjes, champignonnetjes ed meer onderscheiden
Verlatingsangst, dat is stom jaGelukkig brengt mijn man Lucas weg
En F.je jonguhMijn kind is nog veel meer baby vind ik. Jij hebt al een echt jongetje blue.
Dyre wat sneuJe kunt ze niet altijd beschermen maar wat zou ik graag alles in bubbelfolie willen pakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee meer, zal wel vanaf een maand of negen zijn geweest? Iig vrij snel al.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Vanaf welke leeftijd kregen jullie kinderen eigenlijk rozijntjes? Mijn veelvraat stopt van alles in dr kwek maar rozijntjes... ze stikt dr elke keer half in...
Volgens mij vanaf een maand of 11/12. Maar om nu te zeggen dat ie ze kauwt... ze zijn goed te herkennen in de luier dus ik gok dat er weinig gekauwd wordtquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Vanaf welke leeftijd kregen jullie kinderen eigenlijk rozijntjes? Mijn veelvraat stopt van alles in dr kwek maar rozijntjes... ze stikt dr elke keer half in...
Lopen zal vast helpen, en ze kakt altijd zo'n 4x per dagquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:49 schreef Fazzoletti het volgende:
Snelle doorloop ButterKomt vast door al dat geloop van S, veel beweging is toch goed voor de stoelgang
![]()
Loopt wel los hoor! Heeft bij Ellie ook even geduurd, en jongens zijn vaak wat kalmer qua pratenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:40 schreef GotC het volgende:
Rozijntjes eet T. niet. Vind ze dan overal terug (tussen de bank, in de planten, in mijn ondergoedla...).
Jeetje wat een boel zinnen hier! Leuk!
Ik maak me er af en toe wel wat zorgen over, T. praat echt nog niet in zinnetjes en zegt ook nog niet veel woorden. Zal wel loslopen..toch?
Mja, ze praat erg goed, dat horen we ook op t kdv... ook wel lastig hoor soms, ze weet zo enorm goed wat ze wil, en kan het ook nog goed duidelijk maken... (MIJN fiets, MIJN auto, MIJN papa, MIJN speelgoed)quote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:36 schreef Limone het volgende:
Oh, wat praat ze goed, casper! Mijnes van 20 maanden zei op vakantie haar tweede zinnetje pas. (koekie open? -- needless to say dat ik de etensdiscussie van een paar dagen geleden eventjes langs mij heen liet gaan)
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:46 schreef Cwen het volgende:
[..]
Loopt wel los hoor! Heeft bij Ellie ook even geduurd, en jongens zijn vaak wat kalmer qua praten. Zit er dan al in
.
Daar hebben jullie gelijk in. Boekjes boeien hem nu ook niet, dus dat scheelt.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:48 schreef Limone het volgende:
Tuurlijk loopt dat wel los. Hij richt zich nu gewoon op de ontwikkeling vanjongensdingen
.
*check*quote:Op vrijdag 24 juli 2015 11:03 schreef Limone het volgende:
Zegt ie ook al 'auto'? Dan heeft -ie voor nu wel genoeg woordjes geleerd.
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:40 schreef GotC het volgende:
Rozijntjes eet T. niet. Vind ze dan overal terug (tussen de bank, in de planten, in mijn ondergoedla...).
Jeetje wat een boel zinnen hier! Leuk!
Ik maak me er af en toe wel wat zorgen over, T. praat echt nog niet in zinnetjes en zegt ook nog niet veel woorden. Zal wel loslopen..toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |