3e week, mijn beste jongenquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:17 schreef groenen het volgende:
Krachtwijk kan nog steeds volgen, zo hard gaat dit niet.
Jawel hoor, ik heb een taalcursus gedaan speciaal zodat ik jouw satire goed kan begrijpen in alle mogelijke talen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik wil het ook wel in het Spaans doen, maar dan snapt niemand het.
Dat is nog eens toewijding.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik heb een taalcursus gedaan speciaal zodat ik jouw satire goed kan begrijpen in alle mogelijke talen.
Speciaal voor mij? Ik voel me gevleid.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik heb een taalcursus gedaan speciaal zodat ik jouw satire goed kan begrijpen in alle mogelijke talen.
De beroemde cursus van Rosetta Stone?quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, je verwart mij met GGMM.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De beroemde cursus van Rosetta Stone?
Ik vrees dat er doden gaan vallen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:20 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Samen met de Condor zich naar beneden storten.
Welke cursus doe je dan?quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, je verwart mij met GGMM.
Ik weet niet of dat zo slim is, die gaat er nogal eens bij liggen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:20 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Samen met de Condor van Varsseveld zich naar beneden storten.
We komen allemaalquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:20 schreef Cavaliers het volgende:
Feestje bij mij thuis op de dag dat Valverde stopt met wielrennen.
Deze noteer ik.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:20 schreef Cavaliers het volgende:
quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vrees dat er doden gaan vallen.
Jongons, kam aan, tak tak tak, vertrouwen! #samenwegrijdenquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:20 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat zo slim is, die gaat er nogal eens bij liggen.
Valverde is de god van het oude wielrennen. Beetje saaie renner maar het was verstandig Kientana hier terug te fluitenquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:20 schreef Cavaliers het volgende:
Even quoten voor het nageslachtquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:20 schreef Cavaliers het volgende:
Ik koop gelijk een hond en noem 'm Piti.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:20 schreef Cavaliers het volgende:
quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:20 schreef Cavaliers het volgende:
Feestje Kringverjaardag bij mij thuis op de dag dat Valverde stopt met wielrennen.
EC krijgt de etappequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |