Trailerquote:Hearthstone - slijp je zwaard, verzamel je deck en maak je klaar voor Hearthstone - het snelle strategie-kaartspel dat gemakkelijk te leren is en voor massaal plezier zorgt. Speel het spel gratis op Battle.net en speel je kaarten om spreuken uit te spreken, wezens op te roepen en het bevel te voeren over de helden van Warcraft in epische strategische duels. Kies een van de negen Warcraft-helden om mee te spelen. Om de beurt kiezen spelers hun kaarten uit hun aanpasbare kaartendeck om hun tegenstander te verslaan.
quote:Hearthstone is een gratis speelbaar kaartspel. Voordat je Hearthstone kunt gaan spelen, is het noodzakelijk dat je eerst een Battle.net account aanmaakt. Dit kun je doen via de Account Creation-pagina op Battle.net doen. Met dit Battle.net account log je in op de Blizzard Launcher.
Hearthstone kan gespeeld worden op PC, Mac en iPad.
De systeemvereisten kun je hier vinden.
Het spel is hier gratis te downloaden.
Dit gedeelte wordt regelmatig geüpdatet.
Het zijn screenshots van de officiële Blizzard-stream in Korea.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:11 schreef Noppie2000 het volgende:
Zijn die legit? Is geen paladin achtergrond, maar kijkt me well class specific?
Zijn neutral. Gewoon een soort violet teacher dus.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:14 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Het zijn screenshots van de officiële Blizzard-stream in Korea.
Of de vertalingen kloppen weet ik niet.
Je hebt wel gelijk wat betreft die tweede kaart, is geen pala kaart voor zover ik kan zien.
die kaart wordt wel echt insane icm quartermaster build.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:14 schreef Timwonnacott het volgende:
Is wel vreemd ja, maar aan de andere kant zolang alleen paladins echt synergie hebben met die specifieke tokens zijn het gewoon 1/1's voor de overige classes.
Ja dat heeft zeker potentie. Misschien tegen die tijd maar eens wat QM's craften. Heb uit packs nog geen geluk gehad iig.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:45 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
die kaart wordt wel echt insane icm quartermaster build.
Dat is wel leuk voor een fun deck jaquote:Op donderdag 23 juli 2015 18:19 schreef Noppie2000 het volgende:
Eerste wat ik ga proberen is die mage draak + hero power 1 mana om 10 keer als Ragnaros DIE, INSECT te roepen
Majordomo new meta
Lijkt erop dat die minion niet in leven moet blijven om die hero power te behouden. Best ziek dus. En jammer dat ze voor de mage niet een nieuwe naam voor de hero power konden bedenkenquote:Op donderdag 23 juli 2015 19:23 schreef Noppie2000 het volgende:
Nieuwe legendary op hearthpwn: battle ry geeft betere heropower, verdubbelt basically de summon/heals/damage. Warlock krijgt geen damage meer bij kaarttrekken, rogue 2/2 wapen etc.
Zit mobiel anders zou ik hem we plakken hier
In de comment werd verwezen op "starting" in de tekst. Waarschijnlijk gebeurt er dus niks.quote:Op donderdag 23 juli 2015 19:36 schreef Noppie2000 het volgende:
Vraag ik me ook af, als die er zijnen ja, js een battlecry dus dood maakt niets uit
Gaat denk ik een hoeksteen worden van een aantal combodecks en veel controldecks..quote:Op donderdag 23 juli 2015 19:42 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat wordt bijna een must have dan als ik het zo zie.
Denk het wel ja. Met de kaarten die er nu bekend zijn is zeker paladin een mooie sinds er overal silverhand recruits rondlopen blijkbaar. En mage zie ik ook nog wel wat worden.quote:Op donderdag 23 juli 2015 19:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Gaat denk ik een hoeksteen worden van een aantal combodecks en veel controldecks..
Kweenie, die zie ik eigenlijk niet zo vaak gebruikt worden met de huidige spells in elk geval, die wil je eigenlijk niet echt in je hand blijven houden voor een mega combo.quote:
Moet je wel goed timen met de pauze knopquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:59 schreef topdeck het volgende:
Plaatje van arthas/LK op 0:08 van het filmpje:
Effect gebeurd iedere keer dat je je hero power gebruikt.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:20 schreef PollosHermanos het volgende:
Wat betekent Inspire bij die nieuwe kaarten?
Staat uitgelegd, waarschijnlijk een pagina terug of een stukje naar bovenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:20 schreef PollosHermanos het volgende:
Wat betekent Inspire bij die nieuwe kaarten?
In de comments op hearthstone beantwoordde iemand deze vraag met behulp van het potje tussen Amaz en Trump. Daar had Amaz geloof ik die ally op het bord liggen en gebruikte vervolgens de hero power. Die kreeg wel de +2 attack. Dus de inspire wordt blijkbaar uitgevoerd nadat de heropower volledig is uitgevoerd zoals het nu lijkt.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 08:43 schreef Noppie2000 het volgende:
Denken jullie eigenlijk dat inspire plaatsvindt voor of na het effect van de hero power?
Bij deze kaart bijvoorbeeld: [ afbeelding ]
Krijgt de totem die je summonet met je hero power ook +2 attack of niet?Denk het wel, maar weet het niet zeker (soms doet HS nogal raar met volgordes enzo
)
Coolquote:Op vrijdag 24 juli 2015 09:15 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
In de comments op hearthstone beantwoordde iemand deze vraag met behulp van het potje tussen Amaz en Trump. Daar had Amaz geloof ik die ally op het bord liggen en gebruikte vervolgens de hero power. Die kreeg wel de +2 attack. Dus de inspire wordt blijkbaar uitgevoerd nadat de heropower volledig is uitgevoerd zoals het nu lijkt.
Over rare volgordes gesprokenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 08:43 schreef Noppie2000 het volgende:
Denken jullie eigenlijk dat inspire plaatsvindt voor of na het effect van de hero power?
Bij deze kaart bijvoorbeeld: [ afbeelding ]
Krijgt de totem die je summonet met je hero power ook +2 attack of niet?Denk het wel, maar weet het niet zeker (soms doet HS nogal raar met volgordes enzo
)
En vlak daarvoor Wilfred fizzlebang, master summoner! (De warlock gnome die lord jaraxxus naar het Argent Tournament heeft gesummoned).quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:59 schreef topdeck het volgende:
Plaatje van arthas/LK op 0:08 van het filmpje:
Mijn battletag is Salvo#2523. Voeg maar toequote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb bij de quests Watch and Learn staan. Nu ben ik een hele autistische ongezellige speler, maar mag ik toch wat mensen toevoegen om te kijken en dat pakkie te krijgen?
Mijn battletag is AzoriusTWP#2404quote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb bij de quests Watch and Learn staan. Nu ben ik een hele autistische ongezellige speler, maar mag ik toch wat mensen toevoegen om te kijken en dat pakkie te krijgen?
De mijne is kanniebaal#2945, ik ben alleen nu niet onlinequote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
Geen demon legendary voor de warlockquote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:52 schreef Noppie2000 het volgende:
Die warlock legendary, the possibilities are awesome(er even vanuit gaande dat deze legit zijn uiteraard, maar de art van Wilfred komt iig overeen met de trailer).
Dat wel, ik wist dat ik op die walrus moest stemmenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:13 schreef Timwonnacott het volgende:
Nee maar als eerste kaart van de vote reveal is het wel erg magertjes
Sowieso niet op die walrus stemmenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:14 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Dat wel, ik wist dat ik op die walrus moest stemmen
En toch is deze kaart flexibeler dan Majordomoquote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:10 schreef Timwonnacott het volgende:
[ afbeelding ]
Die valt dan wel weer erg tegen.
Ligt eraan, als de healing van deze geldt als 2de buff voor Lightwarden dan is het nog best een leuk idee om is een aggro priest te proberen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:18 schreef Noppie2000 het volgende:
Leuke inspire en goede health, maar te zwak als turn 4-drop met 1 attack. Totaal geen antwoord op het bord.
Kan leuk uitpakken, zeker voor mijn hobgoblin deck, maar gaat weinig echte play zien gok ik zo
Dat wel, maar hij is gewoon te zwak tegenover BGH. 4 dmg is relatief weinig impact op het spel dus daarvoor is hij het ook niet echt waard om te spelen. Meer iets zoals andere al zeiden, een big threat voor mensen die nog niet de echt goeie kaarten hebben.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 01:51 schreef Azorius het volgende:
[..]
En toch is deze kaart flexibeler dan Majordomo
Geldt uiteraard als tweede buff, maar een turn 4 1/8 is te traag over het algemeen gesproken. Uiteraard kan je er iets omheen bouwen, maar je verliest er tempo mee.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:44 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ligt eraan, als de healing van deze geldt als 2de buff voor Lightwarden dan is het nog best een leuk idee om is een aggro priest te proberen.
Doorgaans wel ja, voordeel is natuurlijk wel dat met 8 health hij waarschijnlijk wel op zn minst 1 turn blijft leven.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:48 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Geldt uiteraard als tweede buff, maar een turn 4 1/8 is te traag over het algemeen gesproken. Uiteraard kan je er iets omheen bouwen, maar je verliest er tempo mee.
Yup, ik vind het wel een interessante kaart op zich. Ligt ook welke kant de meta opgaat, de expansion tot nu toe lijkt heel erg op control gericht te zijn, zelfs de hunter kaarten. Dus wat dat betreft krijgen dit soort kansen wellicht een kansquote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:55 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Doorgaans wel ja, voordeel is natuurlijk wel dat met 8 health hij waarschijnlijk wel op zn minst 1 turn blijft leven.
Ik hoop het wel ja, ik vind control persoonlijk ook leuker omdat je meer interactie hebt, maar dan moeten er nog wel een paar kaarten komen die duidelijk anti aggro zijn, anders dan zijn de facehunters en zoolock wel erg favoriet tegenover de nieuwe inspire decks.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:56 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Yup, ik vind het wel een interessante kaart op zich. Ligt ook welke kant de meta opgaat, de expansion tot nu toe lijkt heel erg op control gericht te zijn, zelfs de hunter kaarten. Dus wat dat betreft krijgen dit soort kansen wellicht een kans
Ja, maar dat komt nog denk ik. Als je bijvoorbeeld kijkt naar dat nieuwe warrior wapen, verwacht ik nog wel een paar goede minions met taunt die daar gebruik van kunnen maken. Daar is vooralsnog te weinig ondersteuning voor, dus zou haast wel moeten komen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:13 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik hoop het wel ja, ik vind control persoonlijk ook leuker omdat je meer interactie hebt, maar dan moeten er nog wel een paar kaarten komen die duidelijk anti aggro zijn, anders dan zijn de facehunters en zoolock wel erg favoriet tegenover de nieuwe inspire decks.
Inner Fire Deck, turn 4 die kaart , turn 5 dubbel Divine Spirit en Innerfire, gg. imo beter als deathlord ^^quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:48 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Geldt uiteraard als tweede buff, maar een turn 4 1/8 is te traag over het algemeen gesproken. Uiteraard kan je er iets omheen bouwen, maar je verliest er tempo mee.
Een deck waar je 4-5 kaarten voor nodig hebt, en je minion moet blijven leven? Succes daarmeequote:Op zondag 26 juli 2015 17:20 schreef dontcare het volgende:
[..]
Inner Fire Deck, turn 4 die kaart , turn 5 dubbel Divine Spirit en Innerfire, gg. imo beter als deathlord ^^
Innerfire decks doen het al prima, je vervangt dan alleen deathlord welke toch een groot nadeel heeft voor deze kaart , deck wordt er imo alleen maar beter door. en voor een priest is card draw nou niet echt lastig ofc. Mijn voorbeeld was uiteraard best case scenario.quote:Op zondag 26 juli 2015 17:22 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Een deck waar je 4-5 kaarten voor nodig hebt, en je minion moet blijven leven? Succes daarmeeniet te vergeten dat je al die kaarten meteen moet hebben daarvoor, nope.
definieer prima. Legend? Elk combo deck kan werken, maar is gewoon niet erg consistent. Daar verandert deze kaart niets aan.quote:Op zondag 26 juli 2015 17:24 schreef dontcare het volgende:
[..]
Innerfire decks doen het al prima, je vervangt dan alleen deathlord welke toch een groot nadeel heeft voor deze kaart , deck wordt er imo alleen maar beter door. en voor een priest is kaarten krijgen nou niet echt lastig ofc.
yup , ie : http://www.hearthpwn.com/(...)1-eu-inner-fire-deckquote:Op zondag 26 juli 2015 17:26 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
definieer prima. Legend? Elk combo deck kan werken, maar is gewoon niet erg consistent. Daar verandert deze kaart niets aan.
Legend mee bereikt? Of speelt hij ermee in Legend, nogal anders.quote:Op zondag 26 juli 2015 17:27 schreef dontcare het volgende:
[..]
yup , ie : http://www.hearthpwn.com/(...)1-eu-inner-fire-deck
Eigenlijk zou er een battlecry bij moeten zitten, een soort headcrack met een bodyquote:Op dinsdag 28 juli 2015 09:15 schreef Blistering het volgende:
Buitengewoon slechte kaart, zelfs voor arena begrippen.
Ik geloof de Amerikaanse battle.net wel gewoonquote:Op dinsdag 28 juli 2015 09:24 schreef Cornelis83 het volgende:
Als je de comments leest op hearthpwn, dan beweren sommigen dat de tekst niet klopt of zo. Op de portugese site is de tekst (vertaald vanuit het portugees) "Return a minion to your hand".
Weet niet of die kaart daar nu beter van wordt en of het klopt. We zullen het zien.
Op zich zou de naam van de kaart wel wat verklaren, 'Manager'. Dus hij bepaalt wie er op een werkvloer is. Of zo.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 09:26 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ik geloof de Amerikaanse battle.net wel gewoonVertalen is altijd tricky en ik betwijfel dat Blizzard hun kaarten met de verkeerde tekst heeft, helemaal sinds daar de voertaal gewoon Engels zal zijn en niet portugees
Op zich wel, maar zie de rest van mijn verhaalquote:Op dinsdag 28 juli 2015 09:28 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Op zich zou de naam van de kaart wel wat verklaren, 'Manager'. Dus hij bepaalt wie er op een werkvloer is. Of zo.
Ja truequote:Op dinsdag 28 juli 2015 09:29 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Op zich wel, maar zie de rest van mijn verhaalZou hem ook niet beter maken verder, 5 mana sap op eigen minions
Arena misschien wel handig in topdeck wars. Kun je traden en toch nog 'healen'.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 09:15 schreef Blistering het volgende:
Buitengewoon slechte kaart, zelfs voor arena begrippen.
Vanavond zeker?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 09:33 schreef Noppie2000 het volgende:
Wel benieuwd vandaag, nieuwe legendary
Yup, is de stemming voor vandaag. Ook mogelijk dat ze allebei getoond worden, maar daar wordt niet genoeg voor getweetquote:
Ik las dat het waarschijnlijk twee legendaries zijn die iets met elkaar te maken hebben, zoals Stalagg en Feugen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 10:00 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Yup, is de stemming voor vandaag. Ook mogelijk dat ze allebei getoond worden, maar daar wordt niet genoeg voor getweet
Dat is toch net zo met Stalagg en Feugen?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 10:36 schreef Noppie2000 het volgende:
Kan. Ik heb geen idee wie het zijn, dus een eventuele relatie zou ik niet wetenDenk het zelf niet, aangezien je dan wel heel veel mazzel moet hebben met packs als je ze allebei moet hebben.
Jawelquote:Op dinsdag 28 juli 2015 10:41 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Dat is toch net zo met Stalagg en Feugen?Bedoel, die krijg je ook niet allebei tegelijk.
Oh, dan ben ik in de war. Ik dacht dat ik ze los had verkregenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 10:43 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
JawelDie krijg je allebei samen door het verslaan van, ik geloof, wing 4 van Naxxramas
Dat zijn Fjola Lightbane en Eydis Darkbane, de Twin Val'kyrs. Je moest ze tegelijk bevechten in een gevecht in de raid waar de expansion op is gebaseerd. Daarom wordt wss gedacht dat ze misschien iets met elkaar te maken hebben, maar dat zou wel lastig zijn sinds je ze niet tegelijk kan krijgen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 10:34 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik las dat het waarschijnlijk twee legendaries zijn die iets met elkaar te maken hebben, zoals Stalagg en Feugen.
Gz.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 12:18 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat zijn Fjola Lightbane en Eydis Darkbane, de Twin Val'kyrs. Je moest ze tegelijk bevechten in een gevecht in de raid waar de expansion op is gebaseerd. Daarom wordt wss gedacht dat ze misschien iets met elkaar te maken hebben, maar dat zou wel lastig zijn sinds je ze niet tegelijk kan krijgen.
En ter borst klopping, mijn guild had daar de server first hardmode kill vanVandaar dat die nog erg goed in mn geheugen zit.
Zou wel kunnen, als ze gezamelijk 10 mana kostenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 12:18 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat zijn Fjola Lightbane en Eydis Darkbane, de Twin Val'kyrs. Je moest ze tegelijk bevechten in een gevecht in de raid waar de expansion op is gebaseerd. Daarom wordt wss gedacht dat ze misschien iets met elkaar te maken hebben, maar dat zou wel lastig zijn sinds je ze niet tegelijk kan krijgen.
En ter borst klopping, mijn guild had daar de server first hardmode kill vanVandaar dat die nog erg goed in mn geheugen zit.
Het is eerder dat het nogal vervelend zou zijn om 2 legendaries te moeten trekken uit packs die niet afzonderlijk te gebruiken zijnquote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zou wel kunnen, als ze gezamelijk 10 mana kosten.
Misschien kun je ze op een andere manier verkrijgen?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:08 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Het is eerder dat het nogal vervelend zou zijn om 2 legendaries te moeten trekken uit packs die niet afzonderlijk te gebruiken zijnDaarom is het onwaarschijnlijk dat het een duo is, of die twee moeten samen komen uit packs, maar dat geloof ik niet.
Oow ik dacht al haha.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:44 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ja, is/zijn de kaarten die vandaag worden knthuld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |