Ik niet.quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:00 schreef freaky40 het volgende:
Ik verwacht een aanval op het geel vandaag.
Is gras groen?quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je vlak achter iemand daalt en die valt dan ga je er toch overheen?
Ik weet dat het boven je niveau gaat, maakt niet uit, ook special needs hebben rechtenquote:
okquote:Op donderdag 23 juli 2015 15:00 schreef freaky40 het volgende:
Ik verwacht een aanval op het geel vandaag.
Krachtwijk ontweek Pozzo anders mooi in de Giro...quote:
Naar D&D luisteren voor de journalistieke factorquote:Op donderdag 23 juli 2015 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fan zijn van non-journalistiek.
Als je op 10 meter zit ook. Met 80km per uur.quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Denk ik niet, maar als je er vlak achter zit zekerquote:Op donderdag 23 juli 2015 15:02 schreef alpeko het volgende:
[..]
Als je op 10 meter zit ook. Met 80km per uur.
Jij bent hier degene die dusdanig achterlijk is dat die zich nog af moet vragen of je over degene die voor je flikkert heen tyft als die valt, niet ik. Toch bedankt voor je uiterst domme reactie.quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik weet dat het boven je niveau gaat, maakt niet uit, ook special needs hebben rechten
ligt eraan, sommige mensen kunnen prachtig sturen.Pro's kunnen dit over het algemeen wel, Froome zou het niet kunnen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
80km/u = 22m/s. Moet je binnen halve seconde reageren.quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Denk ik niet, maar als je er vlak achter zit zeker
quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Denk ik niet, maar als je er vlak achter zit zeker
Van Garderen en Meintjes.quote:
Je loopt een etappe achter.quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Van Garderen en Meintjes.
Met jou nog 3.691 anderen. Een miskoop die ik op het laatste moment gelukkig niet gedaan heb. Zijn er overigens nog genoeg van over helaas.quote:
Dit keer als een na laatste eindigen. Dat is ook een soort van tweede.quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wow, Sagan gelost. Hier schrik ik van.
Ja maar ook vandaag opgesteld.quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:09 schreef Alpinist het volgende:
[..]
Met jou nog 3.691 anderen. Een miskoop die ik op het laatste moment gelukkig niet gedaan heb. Zijn er overigens nog genoeg van over helaas.
Heeft toch nog 10 punten verdient dankzij Cummings. Ik had hem toen uiteraard niet opgesteld. En vandaag ook al niet meer na gister. Sagan is een waardig vervanger. Levert sowieso punten op met zijn puntentrui.quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:09 schreef Alpinist het volgende:
[..]
Met jou nog 3.691 anderen. Een miskoop die ik op het laatste moment gelukkig niet gedaan heb. Zijn er overigens nog genoeg van over helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |