Van Garderen en Meintjes.quote:
Je loopt een etappe achter.quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Van Garderen en Meintjes.
Met jou nog 3.691 anderen. Een miskoop die ik op het laatste moment gelukkig niet gedaan heb. Zijn er overigens nog genoeg van over helaas.quote:
Dit keer als een na laatste eindigen. Dat is ook een soort van tweede.quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wow, Sagan gelost. Hier schrik ik van.
Ja maar ook vandaag opgesteld.quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:09 schreef Alpinist het volgende:
[..]
Met jou nog 3.691 anderen. Een miskoop die ik op het laatste moment gelukkig niet gedaan heb. Zijn er overigens nog genoeg van over helaas.
Heeft toch nog 10 punten verdient dankzij Cummings. Ik had hem toen uiteraard niet opgesteld. En vandaag ook al niet meer na gister. Sagan is een waardig vervanger. Levert sowieso punten op met zijn puntentrui.quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:09 schreef Alpinist het volgende:
[..]
Met jou nog 3.691 anderen. Een miskoop die ik op het laatste moment gelukkig niet gedaan heb. Zijn er overigens nog genoeg van over helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |