Stijlquote:Op donderdag 23 juli 2015 15:28 schreef Maver24 het volgende:
Niet erg stijl zegt toe dan. Zo ziet het er niet uit
Je ziet het gebeuren maar ik zie er weinig nut om in zon onbelangrijke afdaling zo kort er op te zitten, is niet wezenlijk anders dan met een autoquote:Op donderdag 23 juli 2015 15:06 schreef alpeko het volgende:
[..]
80km/u = 22m/s. Moet je binnen halve seconde reageren.
Dat is een hele geruststelling, bedanktquote:
Efficiėnter heh. Einstein.quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je ziet het gebeuren maar ik zie er weinig nut om in zon onbelangrijke afdaling zo kort er op te zitten, is niet wezenlijk anders dan met een auto
Alleen hij?quote:
Onbelangrijke afdaling?quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je ziet het gebeuren maar ik zie er weinig nut om in zon onbelangrijke afdaling zo kort er op te zitten, is niet wezenlijk anders dan met een auto
Wat bedoel je?quote:
Zolang je het op 10 meten houdt maakt het geen neuk uitquote:Op donderdag 23 juli 2015 15:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Onbelangrijke afdaling?
Kopgroep brak en peloton ook. Je kunt het je niet permitteren om ruimte te nemen
Laten we het hopen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
vind het weer een matige koers.
Kientana zal vandaag wel gaan winnen
Een gevallen?quote:
THOMAS Geraint straks met een aanval op de Glandon voor het podium.quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:32 schreef alpeko het volgende:
Peloton mag nog gewoon voor de dagprijs op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |