Bij de Lidl hebben ze mini cornetto's in een doos; die dingen zijn écht belachelijk klein (17 gram per stuk, je kan een hele in je mond stoppen).quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:55 schreef Aurelius het volgende:
[ afbeelding ]
Eens. Wilde nog wel eens een ijsje kopen na het werk, maar deze is echt te klein/belachelijk.
dat zal het zijn ja.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:28 schreef Aberella het volgende:
Heb die zakken chips ook veel te snel leeg, daar zal ook wel de helft minder in zitten.
Toch?
Gewoon niet eten die zooi. Koop dan gewoon een chocoladereep.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:33 schreef vaarsuvius het volgende:
mars is het ergste.
Die zijn kleiner want dat is 'gezonder' met het gevolg dat mensen er inderdaad 2 gaan eten, wat dan weer 1,6 keer zoveel is als vroeger dus veel ongezonder
zo goedkoop vind ik die rotzooi niet. Kocht laatst weer eens een zak Maltesers, zo'n 10 gr voor 2 euro nog watquote:Op donderdag 23 juli 2015 12:31 schreef Hoplahopla het volgende:
Ze houden de prijs laag door de inhoud te verkleinen. Dat gebeurd al jaren.
Die inkeping is nog wel daadwerkelijk handig eigenlijk.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:20 schreef Gutanoth het volgende:
Bolletje beschuit met "handige inkeping"
Paar euro erbij en je hebt dat gewicht in pep. Doe je veel langer mee en werkt beter tegen de honger.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:35 schreef Aberella het volgende:
[..]
zo goedkoop vind ik die rotzooi niet. Kocht laatst weer eens een zak Maltesers, zo'n 10 gr voor 2 euro nog wat
Voor mensen met muizenvingers, meestal springen ze alsnog kapot als ik met mijn pink in dat gaatje probeer te komenquote:Op donderdag 23 juli 2015 12:36 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Die inkeping is nog wel daadwerkelijk handig eigenlijk.
Ik heb er nog nooit nut aan gehad, mijn beschuit breekt altijd als ik mijn dikke vinger in dat inkepingkje probeer te persenquote:Op donderdag 23 juli 2015 12:36 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Die inkeping is nog wel daadwerkelijk handig eigenlijk.
Wat ben jij voor 'n beer dan? Ik ben motorisch gestoord en krijg het nog voor elkaarquote:Op donderdag 23 juli 2015 12:41 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Voor mensen met muizenvingers, meestal springen ze alsnog kapot als ik met mijn pink in dat gaatje probeer te komen
Waarschijnlijk te dikke vingers danquote:Op donderdag 23 juli 2015 12:43 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Wat ben jij voor 'n beer dan? Ik ben motorisch gestoord en krijg het nog voor elkaar
Juist door de groef zit er meer chocolade in het product en minder vulling terwijl dat normaliter het goedkoopst is.quote:
Ik ben niet bijzonder groot en ook niet dik, maar ik hoor hier in de buurt dat veel memsen hetzelfde hebben. Gesprek bij geboortes op werk etc.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:43 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Wat ben jij voor 'n beer dan? Ik ben motorisch gestoord en krijg het nog voor elkaar
En het zal nog duurder worden door een slechte oogstquote:Op donderdag 23 juli 2015 11:16 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Saffraan Cacao is volgens mij altijd al duur geweest
hagelslag A merk is in elk geval 30 40 cent goedkoper nu dan een paar jaar geleden dus het schommelt nogalquote:Op donderdag 23 juli 2015 12:51 schreef Woestijnvos het volgende:
[..]
En het zal nog duurder worden door een slechte oogst
tsk tsk.. daar hebben ze dus van die beschuit-bus-roestvrijstalen-omhoog-trek-devices voor uitgevonden. Die hadden wij tenminste vroeger, maar ik heb geen idee hoe het heet, kan geen eens een google plaatje vinden. Maar dat was al heel oud, mijn oma had het ook.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:50 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Ik ben niet bijzonder groot en ook niet dik, maar ik hoor hier in de buurt dat veel memsen hetzelfde hebben. Gesprek bij geboortes op werk etc.
Altijd gewoon de bus op zn kop houden tot er iets uit komt rollen :p
Dat is dan ook vooral cacao-fantasiequote:Op donderdag 23 juli 2015 13:50 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
hagelslag A merk is in elk geval 30 40 cent goedkoper nu dan een paar jaar geleden dus het schommelt nogal
De Cornetto van de 1¤-actie is inderdaad kleiner dan die voor de normale prijs. Viel me toen ook tegen. Dacht ik een normaal formaat te krijgen, was het zo'n kruimelquote:Op donderdag 23 juli 2015 10:55 schreef Aurelius het volgende:
[ afbeelding ]
Eens. Wilde nog wel eens een ijsje kopen na het werk, maar deze is echt te klein/belachelijk.
eeuh nee. cacao fantasie is geen chocolade. ik heb het over A-merk (hint dat betekent de duurste merken)quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:59 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Dat is dan ook vooral cacao-fantasieNu nog meer fantasie dan een paar jaar geleden waarschijnlijk
Je noemt nou een A-merk en dan pak je één specifiek exclusief product.quote:Op donderdag 23 juli 2015 19:19 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
eeuh nee. cacao fantasie is geen chocolade. ik heb het over A-merk (hint dat betekent de duurste merken)
dit soort spul: http://www.deruijter.nl/producten/specials-intens-puur.aspx
Kijk nog eens goed.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 09:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik zie het verschil niet, is het op de tweede foto niet heel slecht afgebroken in vergelijking met de eerste foto?
Je ziet die groeven niet om het af te breken? dat scheelt namelijk wel heel wat chocolade etc. op een miljoen repen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 09:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik zie het verschil niet, is het op de tweede foto niet heel slecht afgebroken in vergelijking met de eerste foto?
Nee het kost als ze hun productie methodiek niet aangepast hebben juist meer chocolade. De chocolade schil wordt zover ik weet gemaakt door de vorm met chocolade te vullen en dan even de boel af te laten koelen vervolgens keert men de vorm om en heeft men een chocoladeschil gemaakt. Aangezien een extra breekgroef meer totale oppervlakte van dit ontwerp geeft geeft moet er dus ook meer chocolade gebruikt worden om die schil te maken.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je ziet die groeven niet om het af te breken? dat scheelt namelijk wel heel wat chocolade etc. op een miljoen repen.
Vieze ratten allemaal
Jaquote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:01 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nee het kost als ze hun productie methodiek niet aangepast hebben juist meer chocolade. De chocolade schil wordt zover ik weet gemaakt door de vorm met chocolade te vullen en dan even de boel af te laten koelen vervolgens keert men de vorm om en heeft men een chocoladeschil gemaakt. Aangezien een extra breekgroef meer totale oppervlakte van dit ontwerp geeft geeft moet er dus ook meer chocolade gebruikt worden om die schil te maken.
WTF serieusquote:Op donderdag 23 juli 2015 11:01 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Broodje Unox. Zaten er in het begin drie in, voor 2,99. Nu nog maar twee, met prijzen tussen 2,69 en 2,82 (AH)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Soms wel, het kan goed zijn dat de vulling in deze producten duurder is als de chocolade.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jaze passen hun productielijn zo aan dat ze er minder winst op gaan maken...
Ik moet hier aan denken. Zelfde idee alleen dan voor Senseo pads.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:54 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
tsk tsk.. daar hebben ze dus van die beschuit-bus-roestvrijstalen-omhoog-trek-devices voor uitgevonden. Die hadden wij tenminste vroeger, maar ik heb geen idee hoe het heet, kan geen eens een google plaatje vinden. Maar dat was al heel oud, mijn oma had het ook.
Een stalen stokje, met aan de onderkant een platte disk waar de beschuit op staat. En die stok gaat dus omhoog lang de rand, je kunt daarmee beschaafd je beschuiten opliften zonder de hele ontbijtafel onder te kruimelen.
Verkoop je ook illegaal via de achterdeur?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:13 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Soms wel, het kan goed zijn dat de vulling in deze producten duurder is als de chocolade.
Caramel is in ieder geval altijd goedkoper als chocolade.
Ik ontwerp chocolaatjes wij maken vormen voor onder andere zulke producten. (deze heb ik niet gemaakt)
Chocolade zie ik bijna niet wij maken echt alleen de vormen voor voornamelijk de grote jongens in de chocolade industrie.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Verkoop je ook illegaal via de achterdeur?
chocolade he
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:39 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Chocolade zie ik bijna niet wij maken echt alleen de vormen voor voornamelijk de grote jongens in de chocolade industrie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |