Bij de Lidl hebben ze mini cornetto's in een doos; die dingen zijn écht belachelijk klein (17 gram per stuk, je kan een hele in je mond stoppen).quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:55 schreef Aurelius het volgende:
[ afbeelding ]
Eens. Wilde nog wel eens een ijsje kopen na het werk, maar deze is echt te klein/belachelijk.
dat zal het zijn ja.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:28 schreef Aberella het volgende:
Heb die zakken chips ook veel te snel leeg, daar zal ook wel de helft minder in zitten.
Toch?
Gewoon niet eten die zooi. Koop dan gewoon een chocoladereep.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:33 schreef vaarsuvius het volgende:
mars is het ergste.
Die zijn kleiner want dat is 'gezonder' met het gevolg dat mensen er inderdaad 2 gaan eten, wat dan weer 1,6 keer zoveel is als vroeger dus veel ongezonder
zo goedkoop vind ik die rotzooi niet. Kocht laatst weer eens een zak Maltesers, zo'n 10 gr voor 2 euro nog watquote:Op donderdag 23 juli 2015 12:31 schreef Hoplahopla het volgende:
Ze houden de prijs laag door de inhoud te verkleinen. Dat gebeurd al jaren.
Die inkeping is nog wel daadwerkelijk handig eigenlijk.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:20 schreef Gutanoth het volgende:
Bolletje beschuit met "handige inkeping"
Paar euro erbij en je hebt dat gewicht in pep. Doe je veel langer mee en werkt beter tegen de honger.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:35 schreef Aberella het volgende:
[..]
zo goedkoop vind ik die rotzooi niet. Kocht laatst weer eens een zak Maltesers, zo'n 10 gr voor 2 euro nog wat
Voor mensen met muizenvingers, meestal springen ze alsnog kapot als ik met mijn pink in dat gaatje probeer te komenquote:Op donderdag 23 juli 2015 12:36 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Die inkeping is nog wel daadwerkelijk handig eigenlijk.
Ik heb er nog nooit nut aan gehad, mijn beschuit breekt altijd als ik mijn dikke vinger in dat inkepingkje probeer te persenquote:Op donderdag 23 juli 2015 12:36 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Die inkeping is nog wel daadwerkelijk handig eigenlijk.
Wat ben jij voor 'n beer dan? Ik ben motorisch gestoord en krijg het nog voor elkaarquote:Op donderdag 23 juli 2015 12:41 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Voor mensen met muizenvingers, meestal springen ze alsnog kapot als ik met mijn pink in dat gaatje probeer te komen
Waarschijnlijk te dikke vingers danquote:Op donderdag 23 juli 2015 12:43 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Wat ben jij voor 'n beer dan? Ik ben motorisch gestoord en krijg het nog voor elkaar
Juist door de groef zit er meer chocolade in het product en minder vulling terwijl dat normaliter het goedkoopst is.quote:
Ik ben niet bijzonder groot en ook niet dik, maar ik hoor hier in de buurt dat veel memsen hetzelfde hebben. Gesprek bij geboortes op werk etc.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:43 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Wat ben jij voor 'n beer dan? Ik ben motorisch gestoord en krijg het nog voor elkaar
En het zal nog duurder worden door een slechte oogstquote:Op donderdag 23 juli 2015 11:16 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Saffraan Cacao is volgens mij altijd al duur geweest
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |