Die komen morgen, helaas te donker nu.quote:Op woensdag 22 juli 2015 23:37 schreef Hoplahopla het volgende:
Mooie bak. Een foto van het interieur zal misschien wel wat toevoegen.
Ik zal de opties toevoegen inderdaad. De laatste 2 eigenaren waren dezelfde omdat de man van wie de auto was, overleden is en de auto toen overgeschreven moest worden op de naam van de vrouw. Ik heb hem gekocht in februari, maar ik ben erachter gekomen in de afgelopen periode dat een grote auto niet aan mij besteed is.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:48 schreef BigSmurf het volgende:
De uitvoering/opties en wat meer informatie over de staat en onderhoudshistorie is denk ik wel handig.
Volgens het RDW 6 eigenaren waarvan 1 zakelijk, en je eigendom sinds februari dit jaar? Tijdelijke auto?
quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:35 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Super mooie wagen!
Tijdloos model!
Ziet er sportief en sjiek tegelijk uit.
Kopen?quote:
Fair enough. Prima auto's. Succes!quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:24 schreef Fom het volgende:
[..]
Ik zal de opties toevoegen inderdaad. De laatste 2 eigenaren waren dezelfde omdat de man van wie de auto was, overleden is en de auto toen overgeschreven moest worden op de naam van de vrouw. Ik heb hem gekocht in februari, maar ik ben erachter gekomen in de afgelopen periode dat een grote auto niet aan mij besteed is.
Over de onderhoudshistorie is weinig bekend, en dat kwam doordat de vorige eigenaar (die overleden is) de auto zelf onderhield. Hierdoor is er ook weinig over de auto bekend. Distributieriem gaat mee tot 300.000km. Ik ga hem binnenkort zelf bij een garage een grote beurt geven.
De voorstoelen zijn gedeeltelijk stof en gedeeltelijk leer. Het leer is op de bestuurdersstoel een klein stukje afgesleten, persoonlijk heb ik me er niet aan gestoord, maar kan me voorstellen dat anderen zich daar wel aan storen.
Ik heb gelukkig geen auto nodig (lopen naar het werk) free kick voor deze bak man !!quote:
Hij rijdt alsof je op een wolk zit inderdaad, bedankt voor de kick! Foto's komen eraan.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:18 schreef pluisje79 het volgende:
Wij zijn ook in het rijkelijke bezit van zo'n fijne Volvo in dezelfde uitvoering (alleen een ton meer gereden)
Echt een super fijne wagen waar je weinig onderhoud aan hebt op de gebruikelijke zaken na (olie enz.)
(gratis kick)
Klopt ja, alleen hoef je voor dat bod niet langs te komen.quote:Op zondag 26 juli 2015 20:20 schreef mc-lovin het volgende:
dus ik ben nog steeds de hoogste bieder.......
Gemiddelde verbruik ligt rond de 1:10, als ik rustig aan doe kan ik wel 1:12 halen. Het gewicht van de auto is 1443 kg. Met het kenteken van de auto ( 94-HX-LP ), kan je via vwe.nl checken wat je nog meer wil weten (en kan je controleren of datgene wat ik zeg klopt).quote:Op zondag 26 juli 2015 21:34 schreef MaxTheDog het volgende:
Wellicht interesse. Wat is jou gem. verbruik. (begrijp dat dit mede afhankelijk is van de rechtervoet daarom puur ter indicatie) En het gewicht?
Dank u! Bij deze de vrijdag-het-is-weekend-kick.quote:Op donderdag 30 juli 2015 08:53 schreef Charged het volgende:
Mooi ding en gratis kick van een V70 rijder.
Dat zou ik wel willen overwegen, maar daar heb ik wel meer informatie over nodig. Bouwjaar, kilometerstand, foto's andere informatie die je zou willen delen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:46 schreef marco_sire het volgende:
Is voor de inruil van een kleinere auto ook een Grande Punto toevallig mogelijk?
Snap ik. Ga ik je sturen: hier op het forum of per DM/PM?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:51 schreef Fom het volgende:
[..]
Dat zou ik wel willen overwegen, maar daar heb ik wel meer informatie over nodig. Bouwjaar, kilometerstand, foto's andere informatie die je zou willen delen.
Dat mag je zelf weten, als er dingen zijn die je niet met anderen wil delen kan je het beste via dm/pm een bericht sturen. Ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 19:31 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Snap ik. Ga ik je sturen: hier op het forum of per DM/PM?
Tot 16 februari 2016 en je hebt gelijk, vergeten te vermelden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:42 schreef kevin33 het volgende:
Misschien kijk ik er overheen, maar APK?
Ik verwacht dat je het vergeten bent, dus bij deze een kick.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 19:31 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Snap ik. Ga ik je sturen: hier op het forum of per DM/PM?
Sorry inderdaad. Vrouwlief is toch niet geinteresseerd......quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:17 schreef Fom het volgende:
[..]
Ik verwacht dat je het vergeten bent, dus bij deze een kick.
Oké, dan gaan we gewoon verder.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 07:47 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Sorry inderdaad. Vrouwlief is toch niet geinteresseerd......
Kick!
Ik hoef ook niet per se die 3500 te hebben, het is een richtprijs, 2200 ligt daar simpelweg te ver vanaf, maar bedankt voor de kick.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:58 schreef mc-lovin het volgende:
Wanneer ga je eens inzien dat je niet meer dan de 2200 zal beuren... Wil zelf best 2k geven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |