SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb je sluwe plannen wel door hoor, sir.quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:52 schreef Fokker89 het volgende:
Ik geef toestemming om die DM openbaar te maken. Kom maar
Konijnen zijn zo gay, kittens daarentegenquote:Op woensdag 22 juli 2015 21:52 schreef timmmmm het volgende:
Ik had [Konijnen SC] als TT gedaan. Gemiste kans weer dit
Nee, kom maar even met die DM. Je mag het van mij, dus dan is er niks mis mee.quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Nee maar, negeer me. Quote me niet meer. Rest is nog wel oké namelijk.ik hoef je aandachtgezoek niet.
ben je te dik? hahahahaha.quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar oke, geen gequote meer van elkaar aangezien we beiden niet door een deur kunnen
Nee doe die DM nou dan.quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar oke, geen gequote meer van elkaar aangezien we beiden niet door een deur kunnen
Neequote:Op woensdag 22 juli 2015 21:54 schreef timmmmm het volgende:
Zeg Fokker, kan je niet gewoon eventjes je bek houden ofzo? Leuk, jij post hier, die met die gekke username post hier en jullie vinden elkaar niet aardig. Dat boeit natuurlijk helemaal niemand, ga er dan ook geen hele SCs mee volposten
4? Dat is wel heel oldschool hoor.quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:55 schreef timmmmm het volgende:
Ondertussen ben ik lekker GTA 4 aan het spelen. Dat boeit ook helemaal niemand
Speciaal grotere deuren voor mijquote:Op woensdag 22 juli 2015 21:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
dan pas je door geen enkel deur natuurlijk.
Daar heb ik vast ook wel een gifje van.quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Konijnen zijn zo gay, kittens daarentegen
Daar gaat al het belastinggeld naar toe, nog bedankt he!quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Speciaal grotere deuren voor mij
Ik zou dan best je moord willen uitstellen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar heb ik vast ook wel een gifje van.
Trigger het land uit, jij betaalt niet meequote:Op woensdag 22 juli 2015 21:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Daar gaat al het belastinggeld naar toe, nog bedankt he!
Ben jij ook al sunni?quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zou dan best je moord willen uitstellen.
Vriend, ik verdien geen minimumloon zoals jij.quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Trigger het land uit, jij betaalt niet mee
Maar hou je dan van besneden of onbesneden klitten uhh, kittens?quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Konijnen zijn zo gay, kittens daarentegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |