SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb je sluwe plannen wel door hoor, sir.quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:52 schreef Fokker89 het volgende:
Ik geef toestemming om die DM openbaar te maken. Kom maar
Konijnen zijn zo gay, kittens daarentegenquote:Op woensdag 22 juli 2015 21:52 schreef timmmmm het volgende:
Ik had [Konijnen SC] als TT gedaan. Gemiste kans weer dit
Nee, kom maar even met die DM. Je mag het van mij, dus dan is er niks mis mee.quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Nee maar, negeer me. Quote me niet meer. Rest is nog wel oké namelijk.ik hoef je aandachtgezoek niet.
ben je te dik? hahahahaha.quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar oke, geen gequote meer van elkaar aangezien we beiden niet door een deur kunnen
Nee doe die DM nou dan.quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar oke, geen gequote meer van elkaar aangezien we beiden niet door een deur kunnen
Neequote:Op woensdag 22 juli 2015 21:54 schreef timmmmm het volgende:
Zeg Fokker, kan je niet gewoon eventjes je bek houden ofzo? Leuk, jij post hier, die met die gekke username post hier en jullie vinden elkaar niet aardig. Dat boeit natuurlijk helemaal niemand, ga er dan ook geen hele SCs mee volposten
4? Dat is wel heel oldschool hoor.quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:55 schreef timmmmm het volgende:
Ondertussen ben ik lekker GTA 4 aan het spelen. Dat boeit ook helemaal niemand
Speciaal grotere deuren voor mijquote:Op woensdag 22 juli 2015 21:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
dan pas je door geen enkel deur natuurlijk.
Daar heb ik vast ook wel een gifje van.quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Konijnen zijn zo gay, kittens daarentegen
Daar gaat al het belastinggeld naar toe, nog bedankt he!quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Speciaal grotere deuren voor mij
Ik zou dan best je moord willen uitstellen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar heb ik vast ook wel een gifje van.
Trigger het land uit, jij betaalt niet meequote:Op woensdag 22 juli 2015 21:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Daar gaat al het belastinggeld naar toe, nog bedankt he!
Ben jij ook al sunni?quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zou dan best je moord willen uitstellen.
Vriend, ik verdien geen minimumloon zoals jij.quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Trigger het land uit, jij betaalt niet mee
Maar hou je dan van besneden of onbesneden klitten uhh, kittens?quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Konijnen zijn zo gay, kittens daarentegen
Alle turken terug naar marokkoquote:Op woensdag 22 juli 2015 21:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Trigger het land uit, jij betaalt niet mee
Studentenleven abi. Wat is je probleem danquote:Op woensdag 22 juli 2015 22:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vriend, ik verdien geen minimumloon zoals jij.
Jawel, vind ik leukquote:Op woensdag 22 juli 2015 21:55 schreef timmmmm het volgende:
Ondertussen ben ik lekker GTA 4 aan het spelen. Dat boeit ook helemaal niemand
Ik ben er nog niet over uit, mag ik er later op terugkomen, ben nog maagd.quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar hou je dan van besneden of onbesneden klitten uhh, kittens?
Goede keuze.quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:01 schreef Fokker89 het volgende:
Nou, ik ga even Ted2 kijken, dat jullie het maar rustig houden allemaal.
Dat ik betaal voor jouw studentenleventje.quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Studentenleven abi. Wat is je probleem dan
Dat zou me dus echt geen reet boeienquote:Op woensdag 22 juli 2015 22:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoe zou het worden als Vlaamse deel van Belgique van Nederland werd
Snotneus, later als je ziek bent moet ik je toch slechter eh beter makenquote:Op woensdag 22 juli 2015 22:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat ik betaal voor jouw studentenleventje.
Hij zat zich gewoon uit te hongeren laatst.quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:01 schreef timmmmm het volgende:
Ik dacht altijd dat Triggershot geen (belijdend) moslim (meer) was
Ik stem voorquote:Op woensdag 22 juli 2015 22:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoe zou het worden als Vlaamse deel van Belgique van Nederland werd
Als je denkt dat die blur kut is, die gaat na 1 minuut weg.quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:03 schreef Fokker89 het volgende:
Oke, ik ga geen ted2 kijken, want heb een waardeloze verzie
Ik wissel af en toe.quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:01 schreef timmmmm het volgende:
Ik dacht altijd dat Triggershot geen (belijdend) moslim (meer) was
Ohquote:Op woensdag 22 juli 2015 22:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je denkt dat die blur kut is, die gaat na 1 minuut weg.
Als die niet weggaat, heb je wel de kutversie.
Je denkt toch niet echt dat ik eenzaam ga eindigen in een verzorgingstehuis zoals Speculul?quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Snotneus, later als je ziek bent moet ik je toch slechter eh beter maken
Amai!quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoe heette die belgische chick, axelle of zo, werd voor l'oreal gecast maar later eruit geflikkerd omdat ze leeuw had vermoord
Hebben we tenminste weer Noord en Zuid Brabant, nu slaagt het gewoon nergens op natuurlijk.quote:
Ja die, ze is best knapquote:
Jij gaat eindigen in de Sahara.quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je denkt toch niet echt dat ik eenzaam ga eindigen in een verzorgingstehuis zoals Speculul?
Damnquote:Op woensdag 22 juli 2015 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben we tenminste weer Noord en Zuid Brabant, nu slaagt het gewoon nergens op natuurlijk.
Gewoon in Maras.quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja die, ze is best knap
[..]
Jij gaat eindigen in de Sahara.
Foutquote:Op woensdag 22 juli 2015 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Mar%C3%A5s
https://nl.wikipedia.org/wiki/Kahramanmara%C5%9F_%28stad%29quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Mar%C3%A5s
Adana.quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij mag niet in Maras komen, sen nerelisin heb je niet eens gezegd.
Afrikanen doen daar aan.quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:10 schreef timmmmm het volgende:
Turk met de gekke username, heb jij eigenlijk zo'n verminkte flamoes?
Bedankt weer, dat je mij er op wijst normaal te doen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:10 schreef timmmmm het volgende:
Gewoon een vraag, niks mis mee.quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Bedankt weer, dat je mij er op wijst normaal te doen.
Tim, kan jij de wachtwoorden van accounts resetten?quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:10 schreef timmmmm het volgende:
Hoe zit dat dan eigenlijk. Alleen Afrikaanse moslims? In andere geloven is dat dan toch weer niet gebruikelijkquote:
Lieve wat?quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wie nog meer dan? Maar er is een heel lieve adanali uit gelderland, ik mag ze
Ongetwijfeld niet. Maar ik kom elke dag achter nieuwe dingen die ik kan, dus wie weetquote:Op woensdag 22 juli 2015 22:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tim, kan jij de wachtwoorden van accounts resetten?
Ben je dom of doe je dom? Het zijn inheemse stammen die dat doen, hoort bij hun kultoer.quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan eigenlijk. Alleen Afrikaanse moslims? In andere geloven is dat dan toch weer niet gebruikelijk
een van je beste vrienden is zeker ook Turks?quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:12 schreef LTVDK het volgende:
Maar niet dat ik iets tegen Turken heb, maar volgens mij is er een speciale SC in GC waar je lekker over Turkendingen kunt praten ...
hehehequote:Op woensdag 22 juli 2015 22:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ongetwijfeld niet. Maar ik kom elke dag achter nieuwe dingen die ik kan, dus wie weet
Nee ik denk breng het even op een policor manier.quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
een van je beste vrienden is zeker ook Turks?
Ik ben er inmiddels over aan het lezenquote:Op woensdag 22 juli 2015 22:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben je dom of doe je dom? Het zijn inheemse stammen die dat doen, hoort bij hun kultoer.
Dat woord heeft na de FP ook al het forum bereikt ja?quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik denk breng het even op een policor manier.
Ja, wordt voornamelijk gebruikt om die linkse rakker van een Specugütmensch mee te omschrijven hierquote:Op woensdag 22 juli 2015 22:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat woord heeft na de FP ook al het forum bereikt ja?
Ah, bedacht door 11?quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, wordt voornamelijk gebruikt om die linkse rakker van een Specugütmensch mee te omschrijven hier
quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Mali. 74% vrouwenbesnijdenissen DAMN
Toch mooi dat gekken zo ontmoedigd wordenquote:Anderzijds werd het in Egypte tot voor enkele jaren zelfs terugbetaald omdat de burgerlijke overheid meende dat de islamitische religieuze autoriteiten (Al Azhar) hadden geoordeeld dat het een plicht was.[bron?] Het laatste decennium namen echter steeds meer religieuze leiders er afstand van. Die evolutie starte in Eritrea.[bron?] Tekenend is de positie van de islamitische theoloog Yusuf al-Qaradawi: eerst raadde hij het in een fatwa aan,[3] maar vijf jaar later kwam hij daar expliciet op terug.[4][5]
Op 22 november 2006 veroordeelden talrijke islamitische leiders uit de wereld op een conferentie in Caïro vrouwenbesnijdenis. Onder hen waren de hoogste twee Egyptische moslimgeestelijken, de sjeik al-Azhar, die gezien wordt als de belangrijkste leider in de soennitische wereld, en de grootmoefti van Jeruzalem, wiens fatwa's groot gewicht in de schaal leggen. De sjeik al-Azhar, Mohammed Sayyed Tantawi, zei op de conferentie dat in de islam besnijdenis alléén voor mannen is. De grootmoefti, Ali Gomaa, wees erop dat Mohammed zijn dochters niet liet besnijden. Er is echter geen bewijs voor die uitspraak. Moslims uit Europa, die van mening zijn dat vrouwenbesnijdenis de islam een slechte naam bezorgt, voerden druk uit om de uitspraak in een fatwa te vervatten.
Tijdje doorgebracht in Hatay.quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe ben je adana gangster als je niet uit turkai komt
Stuur Ayaan een mailtje, weet zij alles van.quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar waarom vinden vrouwenbesnijdenissen plaats dan. Enige wat ik erover lees is "duistere oorsprong" lekker duidelijk. Heeft het een bepaalde functie ofzo, je hebt niet voor niets een clit.
Nou ja, ik vermoed dat het gewoon om een gevalletje vrouwenpesten gaat. Door die klit heb je genot van seks. Evolutionair gezien is dat een belangrijke functie, als iets fijn is, doe je het vaker.quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar waarom vinden vrouwenbesnijdenissen plaats dan. Enige wat ik erover lees is "duistere oorsprong" lekker duidelijk. Heeft het een bepaalde functie ofzo, je hebt niet voor niets een clit.
Nou, inderdaad zeg.quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:12 schreef LTVDK het volgende:
Maar niet dat ik iets tegen Turken heb, maar volgens mij is er een speciale SC in GC waar je lekker over Turkendingen kunt praten ...
Wie?quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Stuur Ayaan een mailtje, weet zij alles van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |