quote:
Dank u!quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:11 schreef Tom_ het volgende:
[..]
Ja dat is nog mooier, maar daar mis ik de skills voor.
Je had hem alleen dat Feyenoord shirt aan laten houdenquote:Op woensdag 22 juli 2015 21:12 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Dank u!
Ja de rook had nog wat mooier gekund, maar het kopieėren vanuit een zwart achtergrond ging vrij kut, en de magische lichteffecten op die satanische koter hadden beter gekund, maar al met al ben ik niet ontevreden!
Hehe nee puur een rood shirt, lekker demonisch!quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:19 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Je had hem alleen dat Feyenoord shirt aan laten houden
Nu een versie waar hij haring hapt en een meeuw de haring jat.
* Rafeiro kan niet painten/soepen of tekenen
Een shirt uit 010 is al demonisch.quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehe nee puur een rood shirt, lekker demonisch!
Haring happen is idd een optie!
quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Een shirt uit 010 is al demonisch.
Viel mij ook al op... Maar werkt wel als een PNG, met transparantie...quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:57 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
De knipsel in de op is stiekem een jpg, kan je even fixen?
Bij mij niet ik krijg een zwarte achtergrond.quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:01 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Viel mij ook al op... Maar werkt wel als een PNG, met transparantie...
Hmm raar... Bij mij, in GIMP, gewoon van die transparantie blokjes... Kan hem gewoon gebruiken...quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:02 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Bij mij niet ik krijg een zwarte achtergrond.
quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:12 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Dank u!
Ja de rook had nog wat mooier gekund, maar het kopieėren vanuit een zwarte achtergrond ging vrij kut, en de magische lichteffecten op die satanische koter hadden beter gekund, maar al met al ben ik niet ontevreden!
Je bent niet de enige.quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:02 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Bij mij niet ik krijg een zwarte achtergrond.
kan hem niet eens openen in Photoshop, gelijk een error. waarschijnlijk kan photoshop er niet gewoon niet mee overweg.quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:05 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Hmm raar... Bij mij, in GIMP, gewoon van die transparantie blokjes... Kan hem gewoon gebruiken...
dankje, deze is beter dan die ik zelf had gemaakt.quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:11 schreef Osvaldo2 het volgende:
Heb er een PNG van gemaakt...
[ afbeelding ]
komt ie nu mee.quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:12 schreef ToT het volgende:
Als je hem in Windows Verkenner probeert te openen, maakt hij er vanzelf een .PNG van. Het heeft alleen maar de verkeerde extentie gekregen.
quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:57 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
De knipsel in de op is stiekem een jpg, kan je even fixen?
quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:49 schreef Tom_ het volgende:
Ik moest er wel een onderlichaam aanmaken, want anders leek het helemaal nergens op.
[ afbeelding ]
Lukte alleen niet zo best.
Ik wilde de paus nog maken, maar dat zit te dicht bij dit!quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:49 schreef Tom_ het volgende:
Ik moest er wel een onderlichaam aanmaken, want anders leek het helemaal nergens op.
[ afbeelding ]
Lukte alleen niet zo best.
quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:59 schreef Paul het volgende:
http://frontpage.fok.nl/w(...)noord-supporter.html
Boskamp gooit glas water over Wilfred Geneequote:Op donderdag 23 juli 2015 18:56 schreef Ziewel het volgende:
Al die kinderen op de tribune hebben nog nooit een kampioenschap van Feyenoord meegemaakt.
quote:
Dit topic wordt ook al op FB gepromootquote:Op donderdag 23 juli 2015 18:59 schreef Paul het volgende:
http://frontpage.fok.nl/w(...)noord-supporter.html
https://www.facebook.com/fok.nl/posts/1110832868945551quote:Op donderdag 23 juli 2015 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit topic wordt ook al op FB gepromoot
quote:Op donderdag 23 juli 2015 19:27 schreef Paul het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/fok.nl/posts/1110832868945551
Ahhh juist! Ik wilde ook iets maken met dat hij viel, maar kon er ff niks origineels van maken.quote:
Ge-wel-dig.quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:29 schreef Osvaldo2 het volgende:
Brulsmurf...
Ik had graag Smurfendorp Verzekeringen op zijn shirt willen zetten... Maar dat is echt heel veel werk en daar begin ik dus maar niet aan...
[ afbeelding ]
Ik had eigenlijk de Mosasaurus uit Jurassic World moeten nemen .quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhh juist! Ik wilde ook iets maken met dat hij viel, maar kon er ff niks origineels van maken.
Deze is goed!
HEEL erg netjes gedaan!quote:
Echt he! Dit is weer echt een ouderwets goede painttopic!quote:
quote:
Haaien blijven een leuk onderwerp!quote:
Dank!quote:
En misschien iets 'platter' maken, de tekening is niet in lijn met het papier maar staat rechtop.quote:Op zondag 26 juli 2015 17:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Dank!
En het was eigenlijk heel simpel: filtertje er overheen (kan zelfs met een standaard sketch filter, maar ik heb Topaz gebruikt), contrast verlagen, zwart wat lichter maken, kleur vervangen voor blauw en gewoon op deze achtergrond plakken met multiply. (Darker color werkt ook, net als diverse andere.)
Serieus maar een paar minuutjes werk!
Ik zie alleen dat ik iets meer had moeten blurren aan beide uiteinden.
Klopt, zat ik me ook te bedenken, maar de lijntekening hoeft ook niet per sé in het zelfde perspectief te zijn als het origineel, bedacht ik me!quote:Op zondag 26 juli 2015 17:35 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
En misschien iets 'platter' maken, de tekening is niet in lijn met het papier maar staat rechtop.
maar zijn details.
quote:
Als die jongen dit topic ooit te zien krijgt vindt hij dit vast de ergste Paint van hem...quote:Op zondag 26 juli 2015 14:12 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Na het horen wanneer Feyenoord voor het laatst kampioen is geweest, heeft onze kleine held toch het licht gezien.
idd!quote:Op zondag 26 juli 2015 20:35 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Als die jongen dit topic ooit te zien krijgt vindt hij dit vast de ergste Paint van hem...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Final version:
[ Bericht 41% gewijzigd door ToT op 26-07-2015 21:40:29 ]
Ik moest gniffelen!quote:Op maandag 27 juli 2015 00:13 schreef Osvaldo2 het volgende:
Even juichen voor dit topic...
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |