Ok, nee, niet echt iets waar je business mee uitstraalt.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:47 schreef zeefje het volgende:
model is dit
[ afbeelding ]
kleur dus taupe
Als je verder moet met solliciteren, meteen naar de winkel dus!quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:58 schreef zeefje het volgende:
[..]
Omdat ik vanmiddag het belletje kreeg
ik wilde al niet in het jumpsuit![]()
Ben ik ook al niet van. Eyeliner en mascara is it.quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:00 schreef timmmmm het volgende:
En niet zoveel make-up. Less is more, in zo'n mannenwereld zou ik niet overdreven vrouwelijk doen
Heb je die broek? Blauw kan prima!quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:00 schreef zeefje het volgende:
http://www.vd.nl/dames/br(...)n/vg21243830-d.blauw
Kan niet he, blauw.
Ik voel mij zo'n n00b. Ik loop altijd in spijkerbroek/nikes/tshirt/ vest
doe ik!quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je verder moet met solliciteren, meteen naar de winkel dus!
vd is om8.30 uur open. Dan kan ik hem halen :$quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:01 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Heb je die broek? Blauw kan prima!
Kan wel erg veel stress opleveren.. moet je voor jezelf bepalen of dat het waard is.quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:02 schreef zeefje het volgende:
[..]
vd is om8.30 uur open. Dan kan ik hem halen :$
Ja, DAT zou ik dus niet gaan doen, want dat gaat je gesprek niet ten goede komen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:02 schreef zeefje het volgende:
[..]
vd is om8.30 uur open. Dan kan ik hem halen :$
Dus jij denkt gewoon de jurk doen?(ja kromme zit ik weetz)quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, DAT zou ik dus niet gaan doen, want dat gaat je gesprek niet ten goede komen.
Pak gewoon iets uit je kast waarin je zelfverzekerd en leidinggevend over komt en dan is het goed.
Ik zie het probleem met de jurk trouwens niet, maar goed, ik weet ook niet alles
Zo zijn wij hier in LIFquote:Op woensdag 22 juli 2015 21:04 schreef zeefje het volgende:
Ik waardeer trouwens de serieuze reacties hier, en het meedenken
Ben ik niet gewend van fok :$
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Ja. Beetje opleuken met accessoires. Geen nikes er onder.quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:05 schreef zeefje het volgende:
[..]
Dus jij denkt gewoon de jurk doen?(ja kromme zit ik weetz)
Nee geen nikes neequote:Op woensdag 22 juli 2015 21:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja. Beetje opleuken met accessoires. Geen nikes er onder.
MAAR als jij je daar hoogst ongemakkelijk in voelt, moet je 't ook niet doen.
Mee eens. Zwarte laarsjes ofzo (Ff goed poetsen) kunnen prima.quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:08 schreef Sarasi het volgende:
Niet die jurk.Dat is echt niet formeel. Dan liever de zwarte spijkerbroek met witte blouse em nette schoenen. Zeker als je je haar opsteekt ofzo, ziet dat er best oké uit.
Eens.quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:08 schreef Sarasi het volgende:
Niet die jurk.Dat is echt niet formeel. Dan liever de zwarte spijkerbroek met witte blouse em nette schoenen. Zeker als je je haar opsteekt ofzo, ziet dat er best oké uit.
Kan best toch?quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:12 schreef PaarsBeestje het volgende:
Hoe kun je nou uitgenodigd worden voor een leidinggevende functie en dan niet weten wat je zelfs maar aan moet doen? En dan andere mensen vertellen wat ze moeten doen en hoe ze hun targets moeten behalen.
Maar goed, heb je geen vestje oid voor over dat jurkje? Nette schoenen eronder en klaar.
Of een zwarte broek.quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:41 schreef friekin_ het volgende:
Ik ben een beetje in shock dat TS niet standaard 1 formele jurk oid in de kast heeft. Gewoon een simpele nette jurk komt toch altijd van pas?
Inderdaad.quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Of een zwarte broek.
Een gezegend mens denk ik maar (zonder begrafenissen oid ook)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |