Dit is echt fantastisch.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:39 schreef Noordsestern het volgende:
En wat 'kleiner' werk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zijn onderdeel van een strip, een half a4tje gemiddeldquote:Op zaterdag 7 mei 2016 08:44 schreef DansNotreChute het volgende:
[..]
Dit is echt fantastisch.
Hoe groot/klein zijn die tekeningen in het echt? Ik hou ook altijd van klein tekenen.
Prachtig.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:56 schreef Noordsestern het volgende:
Rustig plaatje. Rustig topic ook, zijn ik en DansNotreChute de enigen hier?
[ afbeelding ]
Nee, hoor. Ik kijk rustig meequote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:56 schreef Noordsestern het volgende:
Rustig plaatje. Rustig topic ook, zijn ik en DansNotreChute de enigen hier?
[ afbeelding ]
Hehehequote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:01 schreef nickhguitar het volgende:
Vrolijke tekeningen welsjezus, ik wil spontaan voor een trein springen nu.
Thanksquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:07 schreef Noordsestern het volgende:
Altijd een vrolijke Frits, deze. Maar wel mooi
quote:Op donderdag 26 mei 2016 16:07 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik ga volgende week naar Frankrijk, Provence, met een stelletje aquarel potloden, heel benieuwd hoe dat gaat werken. Ik heb een tijd veel op een tablet getekend, daarna een tijd niets, en nu weer starten. Benieuwd hoe het gaat! Ik ga langs Arles en Saint Remy, dus mijn favoriete schilder is waarschijnlijk makkelijk te raden...
Vind vooral de wolf en de zonnebloemen heel mooi.quote:Op donderdag 26 mei 2016 16:15 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Tuurlijk. Hier wat van m'n tablet werk..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
even een lok quote.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:04 schreef BlackQuasarHole het volgende:
Geen andere Fokkers die portret tekenen? IK ben benieuwd!
En dat is geluktquote:Op donderdag 9 juni 2016 11:28 schreef DansNotreChute het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had zin om hoge hakken te tekenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |