Zo zie ik het ook.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:03 schreef Konniefeer het volgende:
Innerlijk is voor mij belangrijker dan uiterlijk Mode popje is niet noodzakelijk dus.
Mijn ervaring is dat de knapste dames ook vaak weer zo gevlogen zijn ivm aandacht van playerstypes.
Ik heb eens een relatie gehad met een toiletjuffrouw.
IK had veel moeite met het niveau. Ondanks dat het een schat was.
Maar ze begreep heel erg weinig. Zeker in vergelijking met mij, hbo post.
Dat werkte helaas niet.
Is nu nog wel een goede vriendin van me. Leuk voor slap mee te ouwehoeren.
Al gevonden 15 jaar geledenquote:Op woensdag 22 juli 2015 21:47 schreef zarGon het volgende:
R&P.
haos, geef jij ook even aan wat jij zoekt in een partner?
Wat is een "leuke slimme" vrouw?quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:51 schreef hoas het volgende:
[..]
Al gevonden 15 jaar geleden
Gewoon een leuke slimme vrouw, meer heb ik niet nodig.
Wat?quote:
Uh niet in de zin van zoals mijn vader, maar lief, verzorgzaam? Of hoe je dat ook noemtquote:Op woensdag 22 juli 2015 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat?
On topic: Ze moet geen slet zijn. Dat is het wel zo'n beetje.
Is dat niet ook gewoon zorgzaam?quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Uh niet in de zin van zoals mijn vader, maar lief, verzorgzaam? Of hoe je dat ook noemt
TS begint.quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:55 schreef hoas het volgende:
Maakt het je niet uit, als ze maar lekker is?
Of middelmatig, met een goede opleiding en zo?
Of kies je voor lelijk, want papa zwemt toch in het geld?
Laat het ons weten.
Hahaha ja dat bedoelde ikquote:Op woensdag 22 juli 2015 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat niet ook gewoon zorgzaam?
Zorgzame mannenquote:Op woensdag 22 juli 2015 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Elke vent wil een meid die hij mag beschermen. Soort oerinstinct. Tenminste, ik spreek voor mezelf.quote:
Nee ze wil graag een postbode.quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry voor de late reactie, desktopmode werkt niet echt lekker in Androidquote:Op woensdag 22 juli 2015 21:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is een "leuke slimme" vrouw?
Ik probeer nog wat te maken van je topic, maar je gebruikt nogal subjectieve termen, waardoor je eigenlijk helemaal niets concreets zegt.
Leuk als in goede humor en goed in de omgang met anderen? Leuk als in goede tieten en speels in bed? Leuk als in diepe gesprekken mee kunnen voeren? Of...?
Wat is je afkomst dan?quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:56 schreef Beppiie het volgende:
Bij voorkeur minstens een kop groter als ik, verzorgd, assertief, met humor, hij moet lief zijn maar niet té lief, beetje haar op de tanden, potentie om wat te bereiken in het leven, en ik val alleen op mijn eigen 'ras' (niet rot bedoeld). En de uitstraling maakt het af
Dat was het wel
Je beschrijft mijn ex. Wil je haar nummer?quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:06 schreef Gary_Oak het volgende:
Tussen de 1,60 en 1,70 meter. Zwart haar. Arabisch uiterlijk. Vrouwelijk. Ogen om in te verdrinken. Volle lippen. Zachte handen. En wat betreft innerlijk: moet vooral lief en slim zijn, tikkeltje droog, verlegen, klef, grappig en romantisch. Innerlijk weegt voor mij zwaarder dan uiterlijk. Maar het allerbelangrijkste is dat ze die unieke combinatie van gevoelens in mij moet kunnen opwekken: verliefdheid, onzekerheid en verlegenheid. Het gaat er dus meer om om wie ik word door haar.
Lekker simpel dit.
Jij bent toch die eeuwige singlequote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:19 schreef Erno-BE het volgende:
-Geen kinderen willen
-Hoogopgeleid (hbo of wo)
-Representatief uiterlijk (geen tattos/piercings, niet te veel make-up/sieraden)
-Aardig zijn en belangstelling tonen
-Geen interresse in pauperzaken als showbizz, celeberties, talentenjachten, voetbal, Telegraaf, RTL Boulevard, etc.
Ja, graag! Stuur maar een DM.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:32 schreef ProOasis het volgende:
[..]
Je beschrijft mijn ex. Wil je haar nummer?
Vlotte uitstraling?quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:52 schreef HarveySpecter het volgende:
Vlotte uitstraling
Goede uiterlijke verzorging
Humor
Nee. Rechtop lopen, leuke en moderne kleding, dat soort dingetjesquote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:47 schreef Godshand het volgende:
[..]
Vlotte uitstraling?
Hoe bedoel je
Met zo'n vlot kort kapsel?
quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:29 schreef Meloenthee het volgende:
maar als iemand eenmaal mijn vriend is, zorg ik er zelf voor dat hij goed gekleed voor de dag gaat
Dat kun je ook als hulp zien.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 16:51 schreef Godshand het volgende:
[..]![]()
Vriendjes willen veranderen is een garantie voor problemen
Als hij het niet zo ziet dan niet.quote:
Dat laatste is wel weer waar natuurlijkquote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:30 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Als hij het niet zo ziet dan niet.
Nooit afdwingen natuurlijk
Tips en advies is nooit verkeerd, toch?
Pssssst, meisje.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 22:18 schreef Maghrebijnse het volgende:
Poeh, heel wat eisen.
Hij moet allereerst Marokkaan en islamitisch zijn. Liefst uit noord-Marokko. Verder liefst hoogopgeleid, lief, aardig, grappig en extrovert zijn. En bepaalde interesses hebben die ik ook heb.
Absoluut mee eens jaquote:Op woensdag 29 juli 2015 10:04 schreef JustTalkLove het volgende:
Werk zoveel mogelijk aan je relatie in "overleg" met elkaar.
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:39 schreef magnetronkoffie het volgende:, ik moet met haar kunnen communiceren (want zonder communicatie geen relatie)
Idd, daarmee vat je de essentie samen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik moet met haar kunnen communiceren (want zonder communicatie geen relatie)
Klopt. Wat daarbij mee zal helpen is als zij iemand is die relatief meer op mij lijkt en meer op mijn manier communiceert (en ook vandaar dat rationele denken en de relatief hoge intelligentie).quote:Op woensdag 29 juli 2015 10:42 schreef JustTalkLove het volgende:
[..]
Idd, daarmee vat je de essentie samen.
Echter, "communicatie", lijkt een simpel woord (is maar 12 letters groot), maar veel moeilijker en omvangrijker dan die 12 tekens bevatten kunnen.
Om te kunnen communiceren, moet je in de eerste plaats jezelf kennen (daarin bv afstand van je emoties kunnen nemen, zodat je JEZELF zowel kan voelen als overschouwen). Dan moet je die "gevoelens" (en informatie) nog op een juiste manier kunnen overbrengen (wat niet zo gemakkelijk is). Vervolgens dient de ander voor jouw informatie (gevoelens) open te staan. Die goed te vatten en op zich in te laten werken. Zonder dat hij of zij daar zelf teveel mee in de knoop slaat (wat ook altijd kan gebeuren, waardoor de communicatie terug verkleurd geraakt). Ze niet echt effectief is.
Ik vind (en blijf dit ook vinden) "communicatie" één van de meest moeilijke zaken die er zijn. Maar wel het meest belangrijke ! Alles valt en staat ermee.
Er is enorm veel mis communicatie.
(wat zeer begrijpelijk en menselijk is).
Een goede relatie (maar dit is opnieuw een visie) is voor mij een goede vriendschapsband met de ander onderhouden en aangaan. Ik stel daarin de vriendschap belangrijker dan de kick van seks of verliefdheid (liefde). Een visie, die niet iedereen deelt. Dus daarin dien je ook alvast een match samen te vinden. Een "gelijke". Een potje dat op jouw dekseltje past.
Vanuit de "visie", dat een goede relatie vooral een goede vriendschapsband is, heb je vooral het ingrediënt "een goede communicatie met elkaar onderhouden" nodig. Dat is het voedsel waarop die relatie drijft. Die ze in leven houdt.
Andere visies (op relaties) hebben andere ingrediënten nodig. Zoals seks, verliefdheid kicks (drugs), veel aandacht ontvangen en/of kunnen geven, etc. Die voorwaarden zijn voor iedereen anders en valt hier allemaal te lezen.
Ik sluit me hier bij aan!quote:Op woensdag 29 juli 2015 10:42 schreef JustTalkLove het volgende:
[..]
Idd, daarmee vat je de essentie samen.
Echter, "communicatie", lijkt een simpel woord (is maar 12 letters groot), maar veel moeilijker en omvangrijker dan die 12 tekens bevatten kunnen.
Om te kunnen communiceren, moet je in de eerste plaats jezelf kennen (daarin bv afstand van je emoties kunnen nemen, zodat je JEZELF zowel kan voelen als overschouwen). Dan moet je die "gevoelens" (en informatie) nog op een juiste manier kunnen overbrengen (wat niet zo gemakkelijk is). Vervolgens dient de ander voor jouw informatie (gevoelens) open te staan. Die goed te vatten en op zich in te laten werken. Zonder dat hij of zij daar teveel mee in de knoop slaat (wat altijd kan gebeuren, waardoor de communicatie verkleurd geraakt. Ze niet helemaal effectief meer is). Tot slot, dien je ook met jezelf niet teveel in de knoop te slaan (door bv die ander). Kortom, niet gemakkelijk allemaal...
Ik blijf "communicatie" één van de meest moeilijke zaken (die er zijn) vinden. Maar tevens ook het meest belangrijke ! Alles valt en staat ermee voor mij.
Er is enorm veel mis communicatie in het leven.
(wat zeer begrijpelijk en menselijk is).
Een goede relatie (maar dit is opnieuw een visie) is voor mij een goede vriendschapsband met de ander onderhouden en aangaan. Ik stel daarin de vriendschap belangrijker dan de kick van seks of verliefdheid. Een visie, die niet iedereen deelt. Dus daarin dien je ook een match te kunnen vinden. Met een "gelijke". Een potje dat op jouw dekseltje past.
Vanuit de "visie", dat een goede relatie vooral een goede vriendschapsband is, heb je vooral het ingrediënt "een goede communicatie met elkaar onderhouden" nodig. Dat is het voedsel waarop die relatie drijft. Die ze in leven houdt.
Andere visies (op relaties) hebben andere ingrediënten nodig. Zoals seks, verliefdheid en andere kicks (drugs), zoals veel aandacht willen kunnen ontvangen en/of geven, etc. Die voorwaarden zijn voor iedereen anders en kun je hier lezen.
Ja, sluit ik me bij aan.quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:04 schreef derOtto het volgende:
Ik denk in het algemeen dat de zoektocht naar communicatie niet zozeer is dat je iemand zoekt die goed is in communicatie maar eerder iemand die goed compatibel is met jezelf in communicatie.
Inderdaadquote:Op woensdag 29 juli 2015 11:04 schreef derOtto het volgende:
[..]
Ik denk in het algemeen dat de zoektocht naar communicatie niet zozeer is dat je iemand zoekt die goed is in communicatie maar eerder iemand die goed compatibel is met jezelf in communicatie.
quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:20 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Qua uiterlijk hoef ze geen topmodel te zijn. Ik vind wel dat ze een leuke glimlach moet hebben, mooie ogen en echt vrouwelijk moet zijn (geen vrouw die het postuur van een kerel heeft of zich absoluut niet als een vrouw kan kleden). Verder stel ik het wel op prijs als ze een leuk accentje heeft.
Qua karakter stel ik het op prijs als zij ruimdenkend is, een goed gevoel voor humor heeft en als ik goed met haar kan praten. Een echte harde eis is dit niet, maar ik stel het op prijs als ze wat meer extravert is dan ik.
Wat maakt het jouw uit als iemand intro of extravert is? De termen worden over het algemeen verkeerd begrepen door mensen, maargoed. Kijken wat jij er van bakt.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 22:18 schreef Maghrebijnse het volgende:
Poeh, heel wat eisen.
Hij moet allereerst Marokkaan en islamitisch zijn. Liefst uit noord-Marokko. Verder liefst hoogopgeleid, lief, aardig, grappig en extrovert zijn. En bepaalde interesses hebben die ik ook heb.
Post van het jaar!!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:58 schreef housesoftheholy het volgende:
(s)linkse rakker
dreadlocks
underground DJ-carriere
Hoezo vetgedrukte?quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:21 schreef Subpoena het volgende:
Blauwe ogen, niet te dik, verzorgd gebit, kleiner dan 1.90m, iemand die mij kan optillen,spontaan, eerlijk, mag een beetje gek zijn, iemand die vrij "chill" is qua ingesteldheid, goede muzieksmaak (moet niet dezelfde zijn) intelligentie, zelfbeeld en kijk op de wereld dat ongeveer hetzelfde is...
Het belangrijkste is toch om mijzelf te kunnen zijn bij iemand en waarbij zij hetzelfde gevoel hebben.(dat ze zich niet veel beter of minderwaardig voelen tov mij)
Iemand die een enorm ego heeft, waarbij ik constant het gevoel krijg dat ik het domme eendje ben of minder goede afkomst heb. Steeds gevoel hebben dat ik mijzelf moet bewijzen tegenover hun. Hetzelfde met iemand die enorm onzeker is over zichzelf, mij dan weer op een voetstuk wil plaatsen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 07:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoezo vetgedrukte?
En waarom niet >1.90m?
Zelf wou ik vroeger ook altijd iemand met blauwe ogen (groen was ook nog wel oké), maar uiteindelijk maakt dat toch geen reet uit, het is ook meer -hoe- iemand uit haar ogen kijkt en niet zozeer de kleur zelf
Ja, zelf heb ik liever ook niet iemand die constant bevestiging "moet" hebben (maar niet aan haarzelf wilt werken om de oorzaak van die nood aan bevestiging te zoeken en eraan te werken) en aan iemand die van haarzelf denkt dat zij het centrum van het universum is, die lach ik hardop uit terwijl ik me uit de voeten maak!quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:51 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Iemand die een enorm ego heeft, waarbij ik constant het gevoel krijg dat ik het domme eendje ben of minder goede afkomst heb. Steeds gevoel hebben dat ik mijzelf moet bewijzen tegenover hun. Hetzelfde met iemand die enorm onzeker is over zichzelf, mij dan weer op een voetstuk wil plaatsen.
Omdat ik gewoon heel klein ben, ik vind het ook niet erg als grote jongens een grotere meid zoeken. 50cm verschil is veel.![]()
De laatste 6 jaar waren 98% van mijn dates wel allemaal mensen met blauwen ogen!Ik heb gewoon een enorm zwak voor blauwe ogen, ben gewoon zeker dat mijn toekomstig lief ook iemand met blauwe ogen zal zijn.
quote:Op maandag 3 augustus 2015 11:44 schreef Drinky het volgende:
2e teen moet groter zijn dan grote teen
Een moedervlek achter op haar oor
Bruin haar maar paars mag ook
Groene ogen
1.683m precies
49.2kg
Aziatisch maar niet uit azie en zonder spleetogen
Houdt van anale seks en kan prolapsen
Krullend haar, maar niet te erg.
Geen ouders of naaste familie zodat ze al haar aandacht aan mij besteed.
Verder ben ik niet zo veeleisend.
Volgens mij mag niet stiekem je moeder op lijst zetten.quote:Op maandag 3 augustus 2015 11:44 schreef Drinky het volgende:
Groene ogen
1.683m precies
49.2kg
Een saaie piet dus...quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:22 schreef Yiwei het volgende:
Prioriteit ->
1) moreel acceptabele principes; immers uitvoering kan op verschillende manieren
2) hem kunnen respecteren
3) lief zijn
4) rookt niet, heeft niet gerookt, gaat niet roken
5) drinkt geen alcohol, heeft geen alcohol gedronken, gaat geen alcohol drinken
6) heeft geen overige drugs gebruikt, gebruikt geen overige drugs, gaat geen overige drugs gebruiken
7) was geen player, is geen player, gaat geen player worden
8) heeft nooit one night stand gedaan, gaat geen one night stand doen
9) doet niet aan open relatie
10) gelieve geen SOA
11) wilt trouwen
12) accepteert dat babies, peuters, kleuters moeder- en vaderliefde nodig hebben en handelt hiernaar
waar ik fysiek aangetrokken tot voel -> donker bruin haar, donker bruine ogen, klein beetje geteinte huidskleur
Mag hij verder nog wel zelf iets leuk vinden?quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:22 schreef Yiwei het volgende:
Prioriteit ->
1) moreel acceptabele principes; immers uitvoering kan op verschillende manieren
3) lief zijn
6) heeft geen overige drugs gebruikt, gebruikt geen overige drugs, gaat geen overige drugs gebruiken
10) gelieve geen SOA
11) wilt trouwen
12) accepteert dat babies, peuters, kleuters moeder- en vaderliefde nodig hebben en handelt hiernaar
waar ik fysiek aangetrokken tot voel -> donker bruin haar, donker bruine ogen, klein beetje geteinte huidskleur, laat facial hair staan en trimt deze. Scheren uit den boze.
Haast niemand voldoet hieraan, succes met zoeken.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:22 schreef Yiwei het volgende:
Prioriteit ->
3) lief zijn
10) gelieve geen SOA
11) wilt trouwen
waar ik fysiek aangetrokken tot voel -> donker bruin haar, donker bruine ogen, klein beetje geteinte huidskleur, laat facial hair staan en trimt deze. Scheren uit den boze.
jij wel toch?quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:37 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Haast niemand voldoet hieraan, succes met zoeken.
Ik wil niet trouwen, dus neequote:
Alsof er vrouwen zijn die niet met mij eens zijnquote:
Ja hoorquote:Op maandag 3 augustus 2015 23:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mag hij verder nog wel zelf iets leuk vinden?
dank je welquote:Op maandag 3 augustus 2015 23:37 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Haast niemand voldoet hieraan, succes met zoeken.
quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:38 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik wil niet trouwen, dus nee
Punt 12 ook niet.
Scheer me 1x/week
Blauwe ogen
Punt 1 t/m 10 voldoe ik wel aan
1 tot 12 heb ik volgens mij . En donkerbruin haar .quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:22 schreef Yiwei het volgende:
Prioriteit ->
3) lief zijn
10) gelieve geen SOA
11) wilt trouwen
Niet bepaaldquote:
Punt 13 en 14 vergetenquote:Op maandag 3 augustus 2015 23:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
1 tot 12 heb ik volgens mij . En donkerbruin haar .
verdomme ik was er bijna
ja klopt, is altijd balen als ik erachter kom dat degene waar ik verliefd op ben, af en toe/regelmatig klein beetje drinktquote:Op maandag 3 augustus 2015 23:45 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Niet bepaald
Maar er zijn weinig jongens die nooit alcohol hebben gedronken. Dus ik denk dat je toch nog een lange zoektocht heb te gaan, zeker icm de rest.
Mn pa denk ik . Die is van Spaanse afkomst .quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:48 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Punt 13 was ik vergeten erbij te vermelden![]()
Waar komt jouw donkerbruine haar dan vandaan? meeste mensen toch blond of donkerblond haar
[..]
Mooi warme kleur tochquote:Op maandag 3 augustus 2015 23:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mn pa denk ik . Die is van Spaanse afkomst .
Geen zorgen, populair bij de vrouwenquote:
Valt wel mee.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:54 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Mooi warme kleur toch
[..]
Geen zorgen, vrouwen zullen bij jou in de rij staan
qua uiterlijk denk ik aan een trolquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:02 schreef Erno-BE het volgende:
Yiwei lijkt mij iemand die een moeilijke opleiding volgt/heeft gevolgd en verder niet geďnteresseerd is in die standaard dingen als Terrasje pakken, dansjes doen en de zuipvakantie in Albufeira wat 90% van de meiden doet. Qua uiterlijk denk ik vrij saai, zonder make-up, sieraden, etc.
Grappig, fysiek voldoe ik maar als ik dit lijstje lees dan valt de vrouw in elk opzicht afquote:Op maandag 3 augustus 2015 23:22 schreef Yiwei het volgende:
Prioriteit ->
3) lief zijn
10) gelieve geen SOA
11) wilt trouwen
13) kan op een gezonde manier met meningsverschillen/discussies/ruzie's omgaan
14) beweegt regelmatig + gezonde voedingsstijl
Eens, mijn ex rookte ook voor onze relatie begon (quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 07:51 schreef Frag_adder het volgende:
Grappig, fysiek voldoe ik maar als ik dit lijstje lees dan valt de vrouw in elk opzicht afIk heb van die rijtjes met "breekpunten" nooit gesnapt. Het is gewoon of er is klik of er is geen klik. Ik zou het inderdaad afbreken met iemand die bijvoorbeeld geen kinderen wilt en ik wel maar iemand zo over zijn verleden veroordelen vind ik apart. Geef mij juist iemand die veel gedaan heeft in haar verleden en zich daarna realiseerde dat dat niet voor haar is.
Juist van je fouten leer je, van waar die afkeer naar iemand die ze wellicht gemaakt heeft?
Ik heb in het verleden genoeg dingen gedaan waarvan ik weet dat ik ze in de toekomst niet meer ga doen. Dat hoort ook bij het opgroeien. Als je niet eens fouten mag maken is het niet alleen lastig ervan te leren, je blijft met een hoop "what if?" vragen achter. Eeuwig zonde.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 10:56 schreef MiepGirl het volgende:
[..]
Eens, mijn ex rookte ook voor onze relatie begon (), maar stopte meteen. Dan heb ik er toch verder ook geen last van? Ik snap een beetje het idee van "als die het vroeger deed zal die het in de toekomst wel weer doen", maar dat zal denk ik wel meevallen.. en als dat niet meevalt kom je er snel genoeg wel achter..
That's gross, dudequote:Op maandag 3 augustus 2015 11:44 schreef Drinky het volgende:
Groene ogen
1.683m precies
49.2kg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |