Vooral Gert en Dione verknallen hetquote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:36 schreef Zorro het volgende:
Faalprogramma
Herman redt het nog een beetje.
nog 2 afleveringen na vandaag, volhouden dusquote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:36 schreef Zorro het volgende:
Faalprogramma
Herman redt het nog een beetje.
Met goede gasten zoals vandaag is het prima te doen, maar inderdaad ondanks Gert ja.quote:
Gaat me ook niet zo zeer om Dione persoonlijk, maar meer om de onzinnige rol die ze heeftquote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Met goede gasten zoals vandaag is het prima te doen, maar inderdaad ondanks Gert ja.
Dione heb ik geen last van, die is gewoon door een achterlijke producent op om 19:00 compleet voor joker in Frankrijk neergezet.
Dat wel ja.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Gaat me ook niet zo zeer om Dione persoonlijk, maar meer om de onzinnige rol die ze heeft
Geldt wel voor meer mensen. Ik snap de rol van zo'n Sjoerd en Rivkah ook niet zo. Als je wilt bezuinigen, dan kun je zowel Dione, Sjoerd als Rivkah probleemloos lozen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Gaat me ook niet zo zeer om Dione persoonlijk, maar meer om de onzinnige rol die ze heeft
Beginnen steeds meer op het groepje debiele voetbalfans te lijkenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:46 schreef tralalala het volgende:
Die idioten langs de weg. Man, man, man.
Komt ook echt niet meer uit dan open deuren intrappen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Met goede gasten zoals vandaag is het prima te doen,
Ja maar ik heb hetzelfde als Rob Harmeling, Kuiper is mijn all-time favoriete Nederlandse rennerquote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:49 schreef Zelva het volgende:
[..]
Komt ook echt niet meer uit dan open deuren intrappen.
Stond naast een man met een Italiaanse vlag, dus grote kans van wel.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:47 schreef showtimer het volgende:
die spuger was een Italiaan? Of verzint Gert dat ter plekke?
Plus het hele team dat die studio moet oppoetsen voor die anderhalve minuut die niets toevoegd. Pure werkverschaffing.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Geldt wel voor meer mensen. Ik snap de rol van zo'n Sjoerd en Rivkah ook niet zo. Als je wilt bezuinigen, dan kun je zowel Dione, Sjoerd als Rivkah probleemloos lozen.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:08 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Plus het hele team dat die studio moet oppoetsen voor die anderhalve minuut die niets toevoegd. Pure werkverschaffing.
Dat ze iemand zondagmiddag in de studio zetten snap ik nog wel. Alles een beetje aan elkaar vastlullen zorgt voor overzicht en rust in de show.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:22 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Inderdaad.
Zie je ook tijdens de reguliere uitzendingen op zondagmiddag. Gaan ze in de studio voorbeschouwen. Zonde van het geld.
Ja maar dat ze dan zo'n commentator of verslaggever in de studio hebben om voor te beschouwen vind ik nergens op slaan.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat ze iemand zondagmiddag in de studio zetten snap ik nog wel. Alles een beetje aan elkaar vastlullen zorgt voor overzicht en rust in de show.
Maar dat zo'n Sjoerd elke dag "Goedemiddag, dames en heren. Vandaag weer een etappe in de Tour de France, bla bla bla..." mag zeggen in een dure studio is idd pure geldverkwisting.
Mooi dat je een beetje wielerfan bent geworden.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:34 schreef roos94 het volgende:
Nog twee afleveringen genieten van dit heerlijke kwaliteitsprogramma
ook te zien op npo?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mooi dat je een beetje wielerfan bent geworden.
Volgende week zaterdag begint de Ronde van Polen.
thanksquote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nope, op Eurosport...vaak tussen 5 en 7 uur. Dus goed te combineren met werk/studie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |