Betere verdedigers kopen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben niet tevreden over mijn verdediging. Vind hem veel te zwak, iemand tips?
Haha ik zit zo je team te bekijken, en dat is wel de oplossingquote:
Ik ben pas sinds vanmiddag bezig om mijn team in te richten. Ik ben er nog lang niet. Heb sinds net wat spelers op de transfermarkt gegooid.quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:15 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha ik zit zo je team te bekijken, en dat is wel de oplossing. Maar jij hebt ook echt bizar veel spelers, lukt het een beetje om wat te verkopen of niet? Zou een paar ijzersterke verdedigers van rond de 70 skills halen.
Eh?quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:15 schreef Zhero het volgende:
Er is trouwens heet nieuws op komst uit Almelo![]()
. Ik mag van de baas nog niks verklappen maar over pakweg een uur zal er een persbericht de deur uit worden gedaan.
Messi en Ronaldo opgepiktquote:Op woensdag 22 juli 2015 19:15 schreef Zhero het volgende:
. Ik mag van de baas nog niks verklappen maar over pakweg een uur zal er een persbericht de deur uit worden gedaan.
Dames spelers? Kan er ook nog wel bij naast de dames tribunequote:Op woensdag 22 juli 2015 19:15 schreef Zhero het volgende:
Daag mij maar uit zo.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:07 schreef Paxcon het volgende:
Ik wil wel een oefenwedstrijd maar liever tegen een wat mindere tegenstander dan PSV
Ik ben helemaal niet tevreden. Nog geen enkele oefenwedstrijd gewonnen.quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet tevreden. Nog geen enkele oefenwedstrijd gewonnen.
Dat was niet eens de wedstrijd die ik wilde spelen. Ik werd geselecteerd voor een oefenpotje en drukte per ongeluk op jaquote:Op woensdag 22 juli 2015 20:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gelukkig was je wel een maatje te groot voor sv DSO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |