Haha dat zou wel dramatisch zijn iddquote:
Die formatie kun je beter spelen met lange bal dacht ik. Omdat je weinig middenvelders hebt enzoquote:
Was ook cynisch bedoeld hahaquote:Op woensdag 22 juli 2015 22:51 schreef Vasion het volgende:
[..]
Die formatie kun je beter spelen met lange bal dacht ik. Omdat je weinig middenvelders hebt enzo
Uitnodiging verstuurd.quote:
Bij mij ookquote:
Voor mij wordt het ook gewoon lastig hoor.quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:59 schreef Funel het volgende:
Morgen thuis tegen het PSV van Jarti, dat gaat extreem lastig worden.
Ik hoop hetquote:Op woensdag 22 juli 2015 23:31 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Voor mij wordt het ook gewoon lastig hoor.
Al mijn oefenwedstrijden gewonnen terwijl ik ze normaal altijd verlies, slecht voorteken
Ik was zelf ook verbaasd over mijn resultaat met Hoffenheimquote:Op donderdag 23 juli 2015 00:10 schreef Funel het volgende:
[..]
Ik hoop hetmaar je hebt met hoffenheim wel enorme indruk op me gemaakt
Heb je er zin in? Deze keer voor het kampioenschap dan he? Even vorig seizoen goed makenquote:Op donderdag 23 juli 2015 11:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vanavond de eerste speelronde
Kampioen worden met mijn elftal gaat hem niet wordenquote:Op donderdag 23 juli 2015 11:56 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Heb je er zin in? Deze keer voor het kampioenschap dan he? Even vorig seizoen goed maken
Vergeet het vrouwen vak, 'kutvak' nietquote:Op donderdag 23 juli 2015 12:03 schreef hafcfan het volgende:
Ik ga voor plek 13![]()
vanavond meteen een lastige uitwedstrijd, want in Almelo kan het spoken met de 12e man
Gelukkig hebben ze in Almelo zelden mooie Nederlandse vrouwen(wel veel Turksen)quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vergeet het vrouwen vak, 'kutvak' niet
Jammer dat de Ramadan net voorbij is, dan zijn ze ineens weer van god los die vrouwen...quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze in Almelo zelden mooie Nederlandse vrouwen(wel veel Turksen), dus hopelijk worden mijn spelers niet afgeleid
Ik vraag me af hoeveel er serieus aan mee doen zonder te cheatenquote:Op donderdag 23 juli 2015 12:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jammer dat de Ramadan net voorbij is, dan zijn ze ineens weer van god los die vrouwen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |