Ik kreeg vandaag ¤10.000.000 winkelgeld mee van de voorzitterquote:Op woensdag 22 juli 2015 20:56 schreef RRuben het volgende:
[..]
Moet wel lukken, je hebt best wel een aardig team. Ik heb geen geld meer dus ik moet het met dit team doen
Huh hoe dan!? Dat is wel nicequote:Op woensdag 22 juli 2015 20:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag ¤10.000.000 winkelgeld mee van de voorzitter
whyquote:Op woensdag 22 juli 2015 20:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag ¤10.000.000 winkelgeld mee van de voorzitter
Achievement , 500 spelers beter maken via trainingenquote:
Die heb ik ook bijna bereiktquote:Op woensdag 22 juli 2015 21:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Achievement , 500 spelers beter maken via trainingen
Lekkerquote:Op woensdag 22 juli 2015 21:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die heb ik ook bijna bereikt
Nee, heb wel wat andere geinige spelertjes aangetrokken.quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Lekker
Ga je (zoals het SC Heerenveen betaamt) je geld gebruiken om een Scandinaviër te halen![]()
Ik wil een verdediger, middenvelder en aanvaller. Tussen de 20 en 24 jaar en allemaal een rating tussen de 80-100. Ben dus nog wel ff bezigquote:Op woensdag 22 juli 2015 22:13 schreef jarti66 het volgende:
Ik heb mijn scout op weg gestuurd om een exotisch aanvallertje te scouten. Dan nog een back en mijn selectie is compleet.
Haha dat zou wel dramatisch zijn iddquote:
Die formatie kun je beter spelen met lange bal dacht ik. Omdat je weinig middenvelders hebt enzoquote:
Was ook cynisch bedoeld hahaquote:Op woensdag 22 juli 2015 22:51 schreef Vasion het volgende:
[..]
Die formatie kun je beter spelen met lange bal dacht ik. Omdat je weinig middenvelders hebt enzo
Uitnodiging verstuurd.quote:
Bij mij ookquote:
Voor mij wordt het ook gewoon lastig hoor.quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:59 schreef Funel het volgende:
Morgen thuis tegen het PSV van Jarti, dat gaat extreem lastig worden.
Ik hoop hetquote:Op woensdag 22 juli 2015 23:31 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Voor mij wordt het ook gewoon lastig hoor.
Al mijn oefenwedstrijden gewonnen terwijl ik ze normaal altijd verlies, slecht voorteken
Ik was zelf ook verbaasd over mijn resultaat met Hoffenheimquote:Op donderdag 23 juli 2015 00:10 schreef Funel het volgende:
[..]
Ik hoop hetmaar je hebt met hoffenheim wel enorme indruk op me gemaakt
Heb je er zin in? Deze keer voor het kampioenschap dan he? Even vorig seizoen goed makenquote:Op donderdag 23 juli 2015 11:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vanavond de eerste speelronde
Kampioen worden met mijn elftal gaat hem niet wordenquote:Op donderdag 23 juli 2015 11:56 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Heb je er zin in? Deze keer voor het kampioenschap dan he? Even vorig seizoen goed maken
Vergeet het vrouwen vak, 'kutvak' nietquote:Op donderdag 23 juli 2015 12:03 schreef hafcfan het volgende:
Ik ga voor plek 13![]()
vanavond meteen een lastige uitwedstrijd, want in Almelo kan het spoken met de 12e man
Gelukkig hebben ze in Almelo zelden mooie Nederlandse vrouwen(wel veel Turksen)quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vergeet het vrouwen vak, 'kutvak' niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |