SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Doe eens een beetje lief knuffelturkquote:
Toeteren weet ik niet, wel dat de overbuurman een keer ruzie had met zijn vriend en die had hij bijna door zijn eigen raam gegooid. Dat was wel lachen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wanneer is er voor het laatst voor jouw huis om 4 uur snachts getoeterd?
Heb je hem nu al door?quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je sarcasme spat er van af, brüder
Van de multiculturele verrijkende types?quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Toeteren weet ik niet, wel dat de overbuurman een keer ruzie had met zijn vriend en die had hij bijna door zijn eigen raam gegooid. Dat was wel lachen.
Gewoon Nederlandse kanalenvegers.quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Van de multiculturele verrijkende types?
Hoezo, Erdogan!quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je sarcasme spat er van af, brüder
De waarde van je huis lijdt er dan tenminste niet onder.quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon Nederlandse kanalenvegers.
Dat ik een Erdofan ben?quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik je serieus moet nemen.
Inb4 ha ze zei serieus nemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 22-07-2015 18:36:33 ]
Hoezo, 15+ 366 dagen is toch allang goedgekeurd?quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:36 schreef Viro het volgende:
[..]
Niet hier mijn vriend, dit soort praktijken horen niet thuis in de 21e eeuw
quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoezo, 15+ 366 dagen is toch allang goedgekeurd?
Nee, niemand komt aan mij zonder mijn toestemming.quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Laat me jouw gesquatte ass voelen dan. Of fitness body en zo.
Oh wacht.
Die heb je niet.
quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:36 schreef Triggershot het volgende:
Speculul, zou je zoiets kunnen waarderen?Ja hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou het niet snel downloaden maar vind het niet kut.
Dat raamgifje, ik voel hem.quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee, niemand komt aan mij zonder mijn toestemming.
Voor jou een vraag voor mij een weet
Dat is alvast een opluchting.quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja hoor.
Zou het niet snel downloaden maar vind het niet kut.
Ik help wel even.quote:
Die snor en die fluit zijn natuurlijk ontzettend homofiel.quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat is alvast een opluchting.
En de snor?
Tjah, wel onmisbare eigenschappen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die snor en die fluit zijn natuurlijk ontzettend homofiel.
Challenge accepted.quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee, niemand komt aan mij zonder mijn toestemming.
Voor jou een vraag voor mij een weet
quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik help wel even.Wat ben je lief voor me, ik verwachtte een NSFU.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Ik ben ook een hele lieve jongen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat ben je lief voor me, ik verwachtte een NSFU.
Nou nee want voor mijn verjaardag heb ik genoeg verschillende biertjes gekregen dat ik weer een tijdje vooruit kanquote:
Ik wacht trouwens met smart op een vogelupdate.quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat ben je lief voor me, ik verwachtte een NSFU.
Bier.quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou nee want voor mijn verjaardag heb ik genoeg verschillende biertjes gekregen dat ik weer een tijdje vooruit kan
Was jij nou 14?quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Oh my god ik zie zo'n schattig kindje met bolle wangen buiten. Ik wil erin knijpen
Komt er echt aan.quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wacht trouwens met smart op een vogelupdate.
Je kunt het gedrag laten compenseren.quote:
Je kan nog terugkomen Timmmm, this is a path you don't have to take!quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik tegenwoordig meer van de wijn ben
Combineren kan ook hoor, alleen niet precies tegelijkertijd.quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan nog terugkomen Timmmm, this is a path you don't have to take!
Ook niks mis met een mooi biertje op zijn tijd. Op het terras drink ik meestal palm, vooral omdat de wijn daar altijd of smerig of facking duur is.quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan nog terugkomen Timmmm, this is a path you don't have to take!
Palm is uitstekend terrasbier, en ook in het café in het dorp van mijn ouders waar het aanbod niet zo groot is ga ik ook nog wel eens voor een Palm.quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ook niks mis met een mooi biertje op zijn tijd. Op het terras drink ik meestal palm, vooral omdat de wijn daar altijd of smerig of facking duur is.
Ik heb wellicht al een maand niks meer gedronken. Misschien een weekje minder. Dus het is niet bepaald een probleemquote:
Ik bestelde pas een Rosé (schreeuwend duur, kwam iklater achter) zegt die serveerster dat ze mij wel inschatte voor Zuid-Afrikaanse wijn. Wat zou daar achter zitten denk je dan...quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ook niks mis met een mooi biertje op zijn tijd. Op het terras drink ik meestal palm, vooral omdat de wijn daar altijd of smerig of facking duur is.
Als je eten besteld hebt, kan dat nog wel, maar anders is het gewoon onzin. Dan hebben ze een fles openstaan die ze anders weg moeten pleurenquote:Op woensdag 22 juli 2015 18:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik bestelde pas een Rosé (schreeuwend duur, kwam iklater achter) zegt die serveerster dat ze mij wel inschatte voor Zuid-Afrikaanse wijn. Wat zou daar achter zitten denk je dan...
Of ze vond dat ik wel een townshiphoofd had.quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je eten besteld hebt, kan dat nog wel, maar anders is het gewoon onzin. Dan hebben ze een fles openstaan die ze anders weg moeten pleuren
Nou ja hij is het gewendquote:
Ik vind de wijn die uit de States hierheen komt over het algemeen niet te zuipenquote:Op woensdag 22 juli 2015 19:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Van wijn heb ik wel zero verstand: Zuid-Afrikaans, Californisch of Italiaans zou ik niet van elkaar kunnen onderscheiden.
Nee lasagne. Beetje improviseren aangezien ik geen (strooi)kaas in huis heb, behalve wat schimmelkaas dus dan doen we dat dan maar.quote:
Als een tattoo al niet mag van de meeste geloven omdat je Gods creatie verminkt, zullen ballonnen ook wel niet mogenquote:
Schijnt massaproductie te zijn aangezien het klimaat daar zo is dat die druiven snel rijpen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind de wijn die uit de States hierheen komt over het algemeen niet te zuipen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |