Die hebben toch al een plekje gewonnen door TJ dus is niet erg toch?quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Frank gaat de positie van Gesink en Mollema bedreigen
Heb hem niet opgesteld vandaagquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat kan nietquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Frank lost dadelijk als eerste.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:52 schreef Van_Poppel het volgende:
En wij maar lachen om IAM die elke dag voor hem rijdt.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Prima. Is goed voor mn poule.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Die vooruitgeschoven posten kunnen natuurlijk best 5 minuten langs de kant staan als ze zo graag werk willen doen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:52 schreef Maver24 het volgende:
Snap wel dat sky niet zo hard rijdt. De vooruit geschoven renners hebben dan geen nut meer
En movistar en tinkoff dit maar accepteren door niks te doen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:52 schreef Maver24 het volgende:
Snap wel dat sky niet zo hard rijdt. De vooruit geschoven renners hebben dan geen nut meer
okquote:
Yep, gaan gewoon een keurige top 10 rijden. Niks mis mee voor zo'n ploegje.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:52 schreef Ereinion het volgende:
[..]
En wij maar lachen om IAM die elke dag voor hem rijdt.
Nee Sagan klimt nog beterquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kruiswijk is toch gewoon de beste klimmer van de groep?
Met zijn Giro-vorm wel, maar die heeft hij niet nuquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Majkaquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, dat zijn Frank en Maijka.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Majkaquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Majka rijdt hem op 3 minuten.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Sagen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Toegevoegde waardequote:
quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Op die ene klim?quote:
Van Sky snap ik dat ja. Maar die hebben Porte en Roche alleen maar voorin in geval van nood. Die boeit het niet als ze op 10 minuten van de winnaar binnenkomen. Movistar en Tinkoff moeten dichterbij de koplopers komen anders redden ze het niet meer. De twee cols zijn niet dusdanig dat je even 5-6 minuten dicht knalt.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:52 schreef Maver24 het volgende:
Dan kunnen ze juist makkelijk rustig aan doen om te wachten.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:53 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Die vooruitgeschoven posten kunnen natuurlijk best 5 minuten langs de kant staan als ze zo graag werk willen doen.
Maak ik zelf uit, ga maar huilen in een hoekjequote:Op woensdag 22 juli 2015 15:55 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Hou nog toch eens op met al die vragen waar niemand een antwoord op kan geven. Kruijswijk is een prima renner, maar als anderen hun dag hebben dan kan hij zomaar de tiende man van deze kopgroep zijn... Is hij in z'n Giro-derde-week-vorm dan rolt hij ze allemaal op ja, maar dat lijkt hij ook weer niet te zijn. Ergo, we weten het allemaal niet en zien het zo wel...
Sohee, je hebt het wereldrecord domme opmerkingen verbeterd.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:55 schreef IDDGGG1 het volgende:
En Lotto maar laf blijven rijden. Blij zijn met een top tien, die misschien nog bedreigd gaat worden door Frank.
Noobquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:55 schreef IDDGGG1 het volgende:
En Lotto maar laf blijven rijden. Blij zijn met een top tien, die misschien nog bedreigd gaat worden door Frank.
Trol.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:55 schreef IDDGGG1 het volgende:
Nope, daar heb je neuzen voor hier op het forumquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sohee, je hebt het wereldrecord domme opmerkingen verbeterd.
AANSCHERPEN DIE HAP.
Toegevoegde waardequote:Op woensdag 22 juli 2015 15:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nope, daar heb je neuzen voor hier op het forum
quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nope, daar heb je neuzen lampjes voor hier op het forum
Realistisch gezien is Krachtwijk ook de enige die wat kan. Wel jammer dat De Tank niet meespringtquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:57 schreef DeeBee het volgende:
Sterke teksten van Zeeman, knap dat hij het droog houdt.
quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:57 schreef meneerfiets het volgende:
Op zich zou Van Garderen de schade nog kunen beperken met dit slakkengangetje
Kan Sagan weer tweede worden op 30 seconden.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Geschke heeft dadelijk meer dan twee minuten voorsprong.
Vroeger.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:58 schreef Tortugal het volgende:
Al met al is het wel de saaiste tour die ik gezien heb. Vroeger was het altijd Contador - Schleck en die stonden altijd op een paar seconden van elkaar en reden er elke bergetappe voor. Nu rijdt Froome 1 rit iedereen eraf en wint verder alleen nog maar de kopgroep.
Ware het niet dat die al is afgestapt.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:57 schreef meneerfiets het volgende:
quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:57 schreef meneerfiets het volgende:
Vroeger was het altijd Contador-Schleckquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:58 schreef Tortugal het volgende:
Al met al is het wel de saaiste tour die ik gezien heb. Vroeger was het altijd Contador - Schleck en die stonden altijd op een paar seconden van elkaar en reden er elke bergetappe voor. Nu rijdt Froome 1 rit iedereen eraf en wint verder alleen nog maar de kopgroep.
Als mensen Schleck en Contador al als 'vroeger' zien begin ik me echt oud te voelen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:58 schreef Tortugal het volgende:
Vroeger..quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:58 schreef Tortugal het volgende:
Martijn Ducrot is de enige die in deze tactiek gelooft. En heeft ondertussen Herbert ook aardig bekeerd, maar ik heb deze tactiek ook maar 2 of 3 keer zien werken in 10 jaar koers ofzo ja.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:58 schreef vaarsuvius het volgende:
Na 20 jaar wielrennen volgen (tour, giro, wat klassiekers) kan ik de etappes waarbij 'vooruitgeschoven posten' ECHT van doorslaggevend belang waren op de vingers van 1 hand tellen.
Waar komt die hardnekkige mythe toch vandaan dat 'je een mannetje vooruit moet sturen'
Ik snap dat je balletjes nog niet zijn ingedaald en je dus nog nooit een Armstrong-tour hebt gezien.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:58 schreef Tortugal het volgende:
Officieel nog niet. Maar eigenlijk is het iets van 40km klimmenquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:58 schreef Maver24 het volgende:
Zijn ze trouwens al begonnen aan de klim?
Die mythische aanval van Schleckquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:58 schreef vaarsuvius het volgende:
Na 20 jaar wielrennen volgen (tour, giro, wat klassiekers) kan ik de etappes waarbij 'vooruitgeschoven posten' ECHT van doorslaggevend belang waren op de vingers van 1 hand tellen.
Waar komt die hardnekkige mythe toch vandaan dat 'je een mannetje vooruit moet sturen'
quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:58 schreef Tortugal het volgende:
Echt hequote:Op woensdag 22 juli 2015 15:59 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Als mensen Schleck en Contador al als 'vroeger' zien begin ik me echt oud te voelen.
Inderdaad.. ik denk dan aan Breukink, Theunisse en Van Poppel..quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:59 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Als mensen Schleck en Contador al als 'vroeger' zien begin ik me echt oud te voelen.
Hoezo zouden ze dat doen?quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:59 schreef Silverdigger2 het volgende:
Maken die skybots nog even 8 min op?
Ja, dit dus. Alleen de Herasetappe in de Vuelta toch? Of hoe zat dat ook alweer.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:58 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik denk aan Lucien Petit-Bretonquote:Op woensdag 22 juli 2015 16:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Inderdaad.. ik denk dan aan Breukink, Theunisse en Van Poppel..
Dan ga je toch ergens anders postenquote:Op woensdag 22 juli 2015 16:00 schreef IDDGGG1 het volgende:
En Herbert maar enthousiast zijn over deze etappe. Wat een snoozefest zeg.
Ik denk dan aan Bartali en Coppiquote:Op woensdag 22 juli 2015 16:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Inderdaad.. ik denk dan aan Breukink, Theunisse en Van Poppel..
Komende 10 jaar genieten van Landa tegen Landaquote:Op woensdag 22 juli 2015 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
''Vroeger was het altijd Contador-Schleck''
Dat is ook maar twee jaar geweest, maar goed.
Indurain jaren...quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:58 schreef Momo... het volgende:
[..]
Vroeger was het altijd Contador-Schleck
Nopequote:Op woensdag 22 juli 2015 15:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik snap dat je balletjes nog niet zijn ingedaald en je dus nog nooit een Armstrong-tour hebt gezien.
Dan liggen de renners te laat op bed.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als de etappes om 18.30-19.00 aankwam had je toch gewoon 2 miljoen kijkers op het laatste half uur?
Nou dit jaar is saaier dan alle Indurain jaren bij elkaar hoor.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:01 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Indurain jaren...
Armstrong jaren...
Tot nu toe een redelijk normale Tour. De echt leuke Tours zijn ook uitzondering, 1 keer in de 5 jaar of zo.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:01 schreef Strani het volgende:
Ik vind het juist een vermakelijke Tour. Misschien niet als je alleen naar het geel kijkt maar er gebeurt in elke etappe wel iets en er zijn nog genoeg verschuivingen in de top tien.
Da's wel héél lang geledenquote:Op woensdag 22 juli 2015 16:00 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Ik denk aan Lucien Petit-Breton.
Maakt niet wezenlijk verschil uit omdat je ook 2 uur later start. ook de hitte is minderquote:Op woensdag 22 juli 2015 16:01 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Dan liggen de renners te laat op bed.
Op 2003 na, dat was een toptour.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:01 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Indurain jaren...
Armstrong jaren...
Stel het voor dan.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Maakt niet wezenlijk verschil uit omdat je ook 2 uur later start. ook de hitte is minder
Indurain, die Armstrong verrot reed in de TTquote:Op woensdag 22 juli 2015 16:01 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Indurain jaren...
Armstrong jaren...
Ja, eens. Bergop en/of met een vlak tussenstuk kan het wel erg handig zijnquote:Op woensdag 22 juli 2015 16:02 schreef SportmanNR1 het volgende:
Die vooruitgeschoven mannetjes ja. Rijden 100 meter op kop bergop, waar je aan een mannetje voor je sowieso al minder voordeel hebt, en dan gaan ze alweer te langzaam. Zijn alleen nuttig bij afdalingen (zeker als je bv als je een goede daler hebt) of als er na de berg nog een langer recht stuk tot aan de finish / volgende berg is.
Waarom? Die Frank verliest het vrijdag of zaterdag allemaal weerquote:Op woensdag 22 juli 2015 16:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Trek en Lotto NL zouden nu wel een mannetje op kop mogen zetten.
quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:03 schreef Columbiafan het volgende:
Wat een onzintactiek dit, hoe hard kun je het spelletje van Sky blijven meespelen? 9 minuten![]()
Hear, hear. Maarja iedereen kijkt naar Froome.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:03 schreef Columbiafan het volgende:
Wat een onzintactiek dit, hoe hard kun je het spelletje van Sky blijven meespelen? 9 minuten![]()
Zat een Tinkoff bij de achtervolgers toch?quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:03 schreef Columbiafan het volgende:
Ja op 7 minuten.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zat een Tinkoff bij de achtervolgers toch?
Nou niet als ze zo rijden.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:04 schreef Blik het volgende:
[..]
Waarom? Die Frank verliest het vrijdag of zaterdag allemaal weer
Hier kan je toch niet demarreren, neem aan dat men in de laatste 5/6 kilometer van die klim wel iets gaat proberen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:03 schreef Columbiafan het volgende:
Dat dachten ze ook van Voecker, die bleef maar in het geel startenquote:Op woensdag 22 juli 2015 16:04 schreef Blik het volgende:
[..]
Om vervolgens alsnog weg te zakken.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:06 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Dat dachten ze ook van Voecker, die bleef maar in het geel starten
Waarom niet, er zijn genoeg knechten die zich nu nuttig zouden kunnen maken. Bovendien is het niet zo dat Mollema 3 klassen beter is dan Frank. Zou zonde zijn op die manier een mooie ereplaats te verspelen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:04 schreef Blik het volgende:
[..]
Pereiroquote:Op woensdag 22 juli 2015 16:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Om vervolgens alsnog weg te zakken.
Dadelijk als een baksteen dalen natuurlijk.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Geschke laat nu zien hoe goed het gaat met het proces van Giant.
Oscar Pereiro Sio niet kennenquote:Op woensdag 22 juli 2015 16:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De enige Pereiro die ik ken speelt bij PSV.
Valls komt uit het dorpje waarin ik woonquote:Op woensdag 22 juli 2015 16:09 schreef Chiappucci het volgende:
Ducrot met z'n Balls
Praat gewoon normaal als je geen Spaans kunt.
Pereiro Sio danquote:Op woensdag 22 juli 2015 16:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De enige Pereiro die ik ken speelt bij PSV.
Dit lijkt me ook eerder een Catalaanse naam.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:09 schreef Chiappucci het volgende:
Ducrot met z'n Balls
Praat gewoon normaal als je geen Spaans kunt.
Tijdens de Tour van 2006 was ik 8, maar oké.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oscar Pereiro Sio niet kennen
Bedankt voor deze mededeling.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Valls komt uit het dorpje waarin ik woonVicente Belda ook trouwens.
Valenciaans, close enough.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:11 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dit lijkt me ook eerder een Catalaanse naam.
Uit 97/98 komen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Tijdens de Tour van 2006 was ik 8, maar oké.
Wielrennen niet volgen vanaf je geboortequote:Op woensdag 22 juli 2015 16:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heb je een mooie rit gemistquote:Op woensdag 22 juli 2015 16:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En? Je mag best tourwinnaars uit het verleden kennen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niet vanaf je 3e tour kijkenquote:Op woensdag 22 juli 2015 16:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
16-17 zijnquote:Op woensdag 22 juli 2015 16:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Voorspelbare reactie. Hopelijk doe je de volgende keer wat beter je best.
Wie is Merckx?quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:12 schreef Strani het volgende:
[..]
En? Je mag best tourwinnaars uit het verleden kennen.
Knokken met Ben Swift voor de eindzege.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:12 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Benen sparen voor de Ronde van Polen![]()
![]()
Volgens mij zegt men gewoon Valls, hoewel de meningen over die dubbele 'l' in het Catalaans en Valenciaans nog wel eens verschillen.quote:
Hij wordt op 3 minuten geredenquote:Op woensdag 22 juli 2015 16:15 schreef Columbiafan het volgende:
Kruiswijk gaar de rit wel nog winnen
Moraal gevendquote:Op woensdag 22 juli 2015 16:15 schreef DeeBee het volgende:
Klinkt als een inspirerend figuur die Reef.
Heb je dat zelf opgezocht?quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hij wordt op 3 minuten gereden
Hier gelezen door de kennersquote:
Wederom high performance delivered door Louis.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Toch weer die derde week van Kruijswijk he.
wimderon vindt dit leuk.
Je snapt toch wel dat die er weer uitzakken na vandaagquote:Op woensdag 22 juli 2015 16:18 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Heerlijk toch, lafhartig koersgedrag moet altijd keihard afgestraft worden.
En als Mollema en consorten wel de achtervolging in hadden gezet was het ook weer niet goed geweest volgens sommigen...quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:18 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Normaal zetten ze dan mannen op kop van het pelotonquote:Op woensdag 22 juli 2015 16:18 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Mollema staat zoals Maarten zei eigenlijk 'vast' in zijn positie. Mag niet in zo'n grote kopgroep zitten en kan daardoor nauwelijks meer stijgen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:19 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
En als Mollema en consorten wel de achtervolging in hadden gehad was het ook weer niet goed geweest volgens sommigen...
Hahaquote:Op woensdag 22 juli 2015 16:20 schreef IDDGGG1 het volgende:
Gesink wordt straks uit de top tien uitgereden.
Tja, daar sta je dan...met je penis...quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:20 schreef IDDGGG1 het volgende:
Gesink wordt straks uit de top tien uitgereden.
Deze klim is niet zo zwaar, Geschke zou dit aan moeten kunnen. Ook de laatste klim stelt niet heel veel voor.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Kruijswijk zou zich koest moeten houden. Geschke stort nog wel in.
gaat naar een ander team, dus geen dope meerquote:Op woensdag 22 juli 2015 16:19 schreef SportmanNR1 het volgende:
Porte krijgt geen bloedzakjes meer of wat. Heeft altijd wel een paar slechte dagen maar op die eerste klim na is het best dramatisch wat ie laat zien dit jaar.
Ruijgh ook nog, stelt dus nog niet veel voor.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://direct.directvelo.(...)nederlands--1-1.html
Een broek dragenquote:Op woensdag 22 juli 2015 16:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Merhawi haakt af.
Ik draag inmiddels weer een broek.
Misschien is een rokje iets voor je?quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Merhawi haakt af.
Ik draag inmiddels weer een broek.
Lijkt het wel opquote:Op woensdag 22 juli 2015 16:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gaat naar een ander team, dus geen dope meer
Boonen, Theuns en Gilbert!quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:24 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ruijgh ook nog, stelt dus nog niet veel voor.
In de afdaling moet je wegrijden van Pinotquote:Op woensdag 22 juli 2015 16:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Kruiswijk moet in de afdaling voor Pinot blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |