SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Yi-Long op 23-07-2015 16:02:47 ]
quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:25 schreef 2dope het volgende:
[..]
Iemand zei iets negatiefs over Driveclub, tijd om in te grijpen dunkt me?
Nieuwe trailer voor WRC 5 gepresenteerd
j/k buddy.quote:
Hier moet je soms ook sturen en remmen enzo. Vervelend inderdaad....quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben echt goed in arcade racen zoals in GTA of NfS, maar dit kan ik echt niet
Kloptquote:
Racen in GTAquote:Op woensdag 22 juli 2015 14:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben echt goed in arcade racen zoals in GTA of NfS, maar dit kan ik echt niet
FFVII remake is natuurlijk anders dan de rest, dat zijn remasters. Zelfde spel maar opgepoetst.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:59 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Over remakes, het is schijnbaar rendabel anders zouden ze er wel mee stoppen. Zolang mensen er voor blijven betalen zullen ze blijven komen. Ik maak me er ook 'schuldig' aan... GTAV, TLOU, Resident Evil, Dark Souls 2 en you bet your ass dat ik de FFVII remake ga spelen.
Remmen? Wat zijn remmen en waarvoor gebruik je deze.. remmen?quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:59 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hier moet je soms ook sturen en remmen enzo. Vervelend inderdaad....
Ik ook. Begin van de week nog ff de Special Edition van Devil May Cry 4 opgepikt en het is weer net zo vermakelijk als vroegah.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:59 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Over remakes, het is schijnbaar rendabel anders zouden ze er wel mee stoppen. Zolang mensen er voor blijven betalen zullen ze blijven komen. Ik maak me er ook 'schuldig' aan... GTAV, TLOU, Resident Evil, Dark Souls 2 en you bet your ass dat ik de FFVII remake ga spelen.
Mogelijk is dit iets voor jou http://cgaa.info/quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:01 schreef E-Dubble het volgende:
Gvd weer 4 tientjes uitgegeven aan kut indies, ik heb hulp nodig
Welke?quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:01 schreef E-Dubble het volgende:
Gvd weer 4 tientjes uitgegeven aan kut indies, ik heb hulp nodig
Ik heb jou niet op PSN.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey 2NutZ wanneer gaan wij een keer samen gamen.
Net Metal Slug 3 gekocht
Haha wtf dan moet het wel heel erg zijn, benieuwd wat voor soort mensen dit doenquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Mogelijk is dit iets voor jou http://cgaa.info/
En het coolste is dat het allemaal digitaal is
Ik moet echt sommige dingen niet zoeken op google![]()
Journey, Bastion, Teslagrad, Transistor, LA cops en defense grid 2quote:
Zijn bijna allemaal al gratis geweestquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:12 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Haha wtf dan moet het wel heel erg zijn, benieuwd wat voor soort mensen dit doen
[..]
Journey, Bastion, Teslagrad, Transistor, LA cops en defense grid 2hele tijd met aanbiedingen zie ik van die kut games(behalve journey) en dan ja ¤5, misschien voor straks kan geen kwaad
PSN?quote:
Die 20 vragenquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Mogelijk is dit iets voor jou http://cgaa.info/
En het coolste is dat het allemaal digitaal is
Ik moet echt sommige dingen niet zoeken op google![]()
quote:Heeft u vaak re-live-game-ervaringen of denken over de toekomst van degenen?
Heeft u verbergen of liegen over je gaming?
Krijg je heel boos als iets of iemand onderbreekt een spel?
Heb je ooit een pauze van gaming genomen en ongecontroleerd binged bij terugkomst?
Wanneer overstuur, je jezelf te kalmeren met spelletjes of plannen tot spel?
Vindt u het gamen in de vroege ochtend?
Heeft u manieren om bij weg van huis spel te vinden?
Denk je grenzen met gaming te stellen en dan breken ze, spelen uur langer dan de bedoeling was?
Verlies je uren slaap te gamen?
Heeft u zich ziek of te laat om te werken of overgeslagen klassen tot spel?
Hebt u afgezworen een spel, gedeïnstalleerd, en later terug te?
Heb je het gevoel schuld en schaamte rond uw gaming?
Heeft gaming bijdragen aan argumenten in je relaties?
Heeft gaming genomen de plaats van eventuele hobby's of sporten die u gebruikt om te genieten?
Heeft u afspraken vergeten, verantwoordelijkheden of deadlines op het werk of school toen gaming?
Heeft u geïrriteerd en defensief worden als mensen suggereren dat u misschien te veel te gamen?
Heb je uren gamen toegenomen in de tijd?
Heeft u afblazen sociale evenementen tot spel?
Hebt u contact verloren met vrienden en familie sinds gaming?
Heeft u intense gevoelens (highs, dieptepunten, boosheid, angst) tijdens het gamen?
Lijkt wel dat vragenlijstje van shoarmatent als je daar wil werkenquote:
Oke. Als ik online ga add ik je wel. Gelieve mijn PSN niet aan jan en alleman hier op FOK! verspreiden (sws SC niet). Dat waardeer ik niet.quote:
Nee ik ben te vertrouwen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oke. Als ik online ga add ik je wel. Gelieve mijn PSN niet aan jan en alleman hier op FOK! verspreiden (sws SC niet). Dat waardeer ik niet.
Ja heb ik helaas gemist mja paar euro maakt niks uit, wat is je psn? dan add ik je ook wel evenquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zijn bijna allemaal al gratis geweestJourney is heel mooi
Dit, eenzaam op PSN nuquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:35 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Knal ff je PSN hier gewoon neer 2nutz... dan kunnen we je allemaal adden en continu berichten sturen en uitnodigen voor party's.
Hahahaquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:35 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Knal ff je PSN hier gewoon neer 2nutz... dan kunnen we je allemaal adden en continu berichten sturen en uitnodigen voor party's.
Ja goed welke indie is dat niet, niet eens 4 euro is best redelijkquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:45 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Mooi prijsje wel voor Bastion, was vroeger ook tof, dus misschien toch maar kopen. Al is dat ook wel een Pluskandidaat denk ik...
Naja, gezien zijn "opvolger" Transistor ook bij Plus is langsgekomen geef ik deze wel een redelijke kans. Maar er zijn natuurlijk ontzettend veel mogelijkheden.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:00 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Ja goed welke indie is dat niet, niet eens 4 euro is best redelijk
Je vergeet XboxWorld...quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:47 schreef TARDIS. het volgende:
Yi-Long de grootste zeikerd op FOK! en Budgetgaming
quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:35 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Maak eens een screenshot van je settings?! Wellicht hebben anderen er ook wat aan! (lees ik)quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:18 schreef 7nightwing7 het volgende:
Eindelijk de perfecte settings gevonden bij m'n Sony headset. Het geluid is kristalhelder. Vooral bij Battlefield 4 hoor ik nu precies waar de vijand zit dmv hun voetstappen. 😁. Ik heb zelf een custom profile gemaakt hiervoor. Wat een wereld van verschil in vergelijking met mijn turtlebeach headset.
Love it !
link!quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:27 schreef PowerLoungen het volgende:
Mooi die SF V beta aan het downloaden
Same here, SF IV kapot gespeeld op de 360. Heb nu MKX geleend van een collega en word echt keihard geowned. Zelfs de story vind ik moeilijk..quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:10 schreef 2dope het volgende:
Ik wil ook SF V'en![]()
Opmerkelijk en tevens nutteloos feit: Street Fighter (IV) schop ik online eenieders kont maar word ik ingemaakt door CPU, Mortal Kombat X vice versa.
quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:14 schreef Drankster het volgende:
[..]
Same here, SF IV kapot gespeeld op de 360. Heb nu MKX geleend van een collega en word echt keihard geowned. Zelfs de story vind ik moeilijk..
botsquote:Op woensdag 22 juli 2015 20:24 schreef Vlaggenroof het volgende:
Geen psplus en toch speel uj journey nu samen met iemand!
Ligt eraan tegen wie je speelt hèquote:
dat wel. ach ik speel het al maanden niet meer .quote:
Me too, eigenlijk spijt van dat ik 'm day one moest hebben.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
dat wel. ach ik speel het al maanden niet meer .
voelt te leeg voor mij en die patches maken het dood
Guilty Gear al geprobeerd ? dat is wel leukquote:Op woensdag 22 juli 2015 20:35 schreef 2dope het volgende:
[..]
Me too, eigenlijk spijt van dat ik 'm day one moest hebben.
Paar weken intens gespeeld, toen uitgeleend, nu nog steeds
Nope, ziet er wel vermakelijk uit.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Guilty Gear al geprobeerd ? dat is wel leuk
Die hebben amper characters helaasquote:Op woensdag 22 juli 2015 20:43 schreef 2dope het volgende:
[..]
Nope, ziet er wel vermakelijk uit.
Wilde eigenlijk Killer Instinct nog weer een keer proberen, alleen was na MKX ff klaar met fighters
Die 'seasons' zijn allemaal nu wel compleet toch?quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die hebben amper characters helaas
Je kan op Marktplaats proberen te ruilen of verkopen. Dat werkt meestal beter. Je noemt nu ook gewoon meteen zo'n beetje de 4 beste spellen op de PS4 opquote:Op woensdag 22 juli 2015 19:25 schreef Dagger87 het volgende:
Wie ruilt hier zijn uitgespeelde spellen in bij bijvoorbeeld Nedgame of Gamemania, zodat hij korting krijgt bij de aanschaf van nieuwe spellen?
Ik heb eigenlijk wel zin om god of war 3 remastered weer te spelen, maar niet voor de volle prijs. Of ik moet gewoon wachten tot het goedkoper wordt.
Uitgespeelde spellen die ik vast niet nog een keer ga spelen en nu stof happen:
- Far Cry 4
- Dragon Age Inquisition
- Middle Earth Shadow of Mordor
- Final Fantasy Type 0 HD
Maar nog steeds UCquote:Op woensdag 22 juli 2015 22:09 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Wel kut dat het nog 77 dagen nog duurt
alleen preorders toch?quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
http://www.capcom-unity.c(...)ghter-v-beta-details
US account maken, Europa is op
Volgens mij valt de 'haat' wel mee. Althans ik zie steeds vaker mensen wat genuanceerder over remasters praten. Bovendien vind ik helemaal niet dat er te weinig next-gen titels zijn.quote:Op donderdag 23 juli 2015 00:07 schreef Ixnay het volgende:
Ik snap al die klachten niet over remasters.
Omdat het aanbod aan nieuwe goede games voor de huidige consoles schaars is brengen ze een opgepoetste versie uit van een oude game.
Natuurlijk is het makkelijk cashen, ze brengen een game op de markt hebben er weinig kosten aan.
Het beste dat tot nu toe op de PS4 is uitgekomen zijn remasters vind ik (TLOU en SD) en Far Cry 4 is eigenlijk ook een remaster van Far Cry 3 in een andere omgeving. Ik speel liever een goede remaster dan een crappy nieuwe game.
Die ga ik toch echt kopen als hij 10-15e kost denk ikquote:Op donderdag 23 juli 2015 00:32 schreef 2dope het volgende:
[..]
Volgens mij valt de 'haat' wel mee. Althans ik zie steeds vaker mensen wat genuanceerder over remasters praten. Bovendien vind ik helemaal niet dat er te weinig next-gen titels zijn.
Er zitten wel echt draken van remasters bij trouwens, zoals die recent aangekondigde Prototype-bundel
Daar zit idd niemand op te wachten lijkt me.quote:Op donderdag 23 juli 2015 00:32 schreef 2dope het volgende:
Er zitten wel echt draken van remasters bij trouwens, zoals die recent aangekondigde Prototype-bundel
En Dead Island is ook niet echt topquote:Op donderdag 23 juli 2015 00:07 schreef Ixnay het volgende:
Omdat het aanbod aan nieuwe goede games voor de huidige consoles schaars is brengen ze een opgepoetste versie uit van een oude game.
Natuurlijk is het makkelijk cashen, ze brengen een game op de markt hebben er weinig kosten aan.
Het beste dat tot nu toe op de PS4 is uitgekomen zijn remasters vind ik (TLOU en SD) en Far Cry 4 is eigenlijk ook een remaster van Far Cry 3 in een andere omgeving. Ik speel liever een goede remaster dan een crappy nieuwe game.
Don't get me wrong - ik vond het toffe games. Maar heb je dit gelezen? Echt wtfquote:Op donderdag 23 juli 2015 00:34 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Die ga ik toch echt kopen als hij 10-15e kost denk ik
Ik ga niet 2 keer dezelfde game kopen. Ook al is hij iets verder opgepoetst. Dan start ik het origineel wel op.quote:Op donderdag 23 juli 2015 00:07 schreef Ixnay het volgende:
en die graphsquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
FFVII remake is natuurlijk anders dan de rest, dat zijn remasters. Zelfde spel maar opgepoetst.
FFVII is echt vanaf 0 opnieuw gemaakt.
Mja, gelukkig heb ik een PS4 en geen Xboxquote:Op donderdag 23 juli 2015 00:46 schreef 2dope het volgende:
[..]
Don't get me wrong - ik vond het toffe games. Maar heb je dit gelezen? Echt wtf
Jij hebt toch nog een backlog van 30 games ofzo? Zou eerst daar aandacht aan bestedenquote:Op donderdag 23 juli 2015 07:39 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Mja, gelukkig heb ik een PS4 en geen Xbox
Ik heb het gelezen ja, maar ik heb toentertijd een stukje gespeeld en dat vond ik tof, dus voor een tientje wil ik het wel proberen. Als ze nou helemaal goed zouden lopen had ik daar best 20-25e aan uit willen geven.
Bass, helemaal naar onder.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:21 schreef Sickert het volgende:
[..]
Maak eens een screenshot van je settings?! Wellicht hebben anderen er ook wat aan! (lees ik)
Yup, ga hem ook nu nog niet kopen, maar het staat (met nog 15 andere spellen) op het die-wil-ik-wel-als-ik-wat-meer-uitgespeeld-heb-en-hij-is-niet-meer-zo-duur-lijstjequote:Op donderdag 23 juli 2015 07:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij hebt toch nog een backlog van 30 games ofzo? Zou eerst daar aandacht aan besteden
Het is toch niet zo cool als Smash Bros.quote:Op donderdag 23 juli 2015 08:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk zou iedereen Skullgirls moeten kopen, ik heb nog nooit zo'n uitgebreide tutorial/training gezien in een fighting game.
En alle karakters zijn uniek en tof, ook dat is het vermelden waard.
Gewoon een nachtje aan laten staan en dan heb je die platinumquote:Op donderdag 23 juli 2015 09:02 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Yup, ga hem ook nu nog niet kopen, maar het staat (met nog 15 andere spellen) op het die-wil-ik-wel-als-ik-wat-meer-uitgespeeld-heb-en-hij-is-niet-meer-zo-duur-lijstje
Rocket League ga ik echt nooit platinum halen. 500 km is gekkenwerk.
Nah dat is een beetje lafquote:Op donderdag 23 juli 2015 09:06 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Gewoon een nachtje aan laten staan en dan heb je die platinum
Of je wacht gewoon op de update.quote:Op donderdag 23 juli 2015 09:08 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Beter dan 10 uur in je eentje tegen bots spelen
Vertel?quote:Op donderdag 23 juli 2015 09:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Of je wacht gewoon op de update.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |