SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Yi-Long op 23-07-2015 16:02:47 ]
quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:25 schreef 2dope het volgende:
[..]
Iemand zei iets negatiefs over Driveclub, tijd om in te grijpen dunkt me?
Nieuwe trailer voor WRC 5 gepresenteerd
j/k buddy.quote:
Hier moet je soms ook sturen en remmen enzo. Vervelend inderdaad....quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben echt goed in arcade racen zoals in GTA of NfS, maar dit kan ik echt niet
Kloptquote:
Racen in GTAquote:Op woensdag 22 juli 2015 14:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben echt goed in arcade racen zoals in GTA of NfS, maar dit kan ik echt niet
FFVII remake is natuurlijk anders dan de rest, dat zijn remasters. Zelfde spel maar opgepoetst.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:59 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Over remakes, het is schijnbaar rendabel anders zouden ze er wel mee stoppen. Zolang mensen er voor blijven betalen zullen ze blijven komen. Ik maak me er ook 'schuldig' aan... GTAV, TLOU, Resident Evil, Dark Souls 2 en you bet your ass dat ik de FFVII remake ga spelen.
Remmen? Wat zijn remmen en waarvoor gebruik je deze.. remmen?quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:59 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hier moet je soms ook sturen en remmen enzo. Vervelend inderdaad....
Ik ook. Begin van de week nog ff de Special Edition van Devil May Cry 4 opgepikt en het is weer net zo vermakelijk als vroegah.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:59 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Over remakes, het is schijnbaar rendabel anders zouden ze er wel mee stoppen. Zolang mensen er voor blijven betalen zullen ze blijven komen. Ik maak me er ook 'schuldig' aan... GTAV, TLOU, Resident Evil, Dark Souls 2 en you bet your ass dat ik de FFVII remake ga spelen.
Mogelijk is dit iets voor jou http://cgaa.info/quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:01 schreef E-Dubble het volgende:
Gvd weer 4 tientjes uitgegeven aan kut indies, ik heb hulp nodig
Welke?quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:01 schreef E-Dubble het volgende:
Gvd weer 4 tientjes uitgegeven aan kut indies, ik heb hulp nodig
Ik heb jou niet op PSN.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey 2NutZ wanneer gaan wij een keer samen gamen.
Net Metal Slug 3 gekocht
Haha wtf dan moet het wel heel erg zijn, benieuwd wat voor soort mensen dit doenquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Mogelijk is dit iets voor jou http://cgaa.info/
En het coolste is dat het allemaal digitaal is
Ik moet echt sommige dingen niet zoeken op google![]()
Journey, Bastion, Teslagrad, Transistor, LA cops en defense grid 2quote:
Zijn bijna allemaal al gratis geweestquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:12 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Haha wtf dan moet het wel heel erg zijn, benieuwd wat voor soort mensen dit doen
[..]
Journey, Bastion, Teslagrad, Transistor, LA cops en defense grid 2hele tijd met aanbiedingen zie ik van die kut games(behalve journey) en dan ja ¤5, misschien voor straks kan geen kwaad
PSN?quote:
Die 20 vragenquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Mogelijk is dit iets voor jou http://cgaa.info/
En het coolste is dat het allemaal digitaal is
Ik moet echt sommige dingen niet zoeken op google![]()
quote:Heeft u vaak re-live-game-ervaringen of denken over de toekomst van degenen?
Heeft u verbergen of liegen over je gaming?
Krijg je heel boos als iets of iemand onderbreekt een spel?
Heb je ooit een pauze van gaming genomen en ongecontroleerd binged bij terugkomst?
Wanneer overstuur, je jezelf te kalmeren met spelletjes of plannen tot spel?
Vindt u het gamen in de vroege ochtend?
Heeft u manieren om bij weg van huis spel te vinden?
Denk je grenzen met gaming te stellen en dan breken ze, spelen uur langer dan de bedoeling was?
Verlies je uren slaap te gamen?
Heeft u zich ziek of te laat om te werken of overgeslagen klassen tot spel?
Hebt u afgezworen een spel, gedeīnstalleerd, en later terug te?
Heb je het gevoel schuld en schaamte rond uw gaming?
Heeft gaming bijdragen aan argumenten in je relaties?
Heeft gaming genomen de plaats van eventuele hobby's of sporten die u gebruikt om te genieten?
Heeft u afspraken vergeten, verantwoordelijkheden of deadlines op het werk of school toen gaming?
Heeft u geīrriteerd en defensief worden als mensen suggereren dat u misschien te veel te gamen?
Heb je uren gamen toegenomen in de tijd?
Heeft u afblazen sociale evenementen tot spel?
Hebt u contact verloren met vrienden en familie sinds gaming?
Heeft u intense gevoelens (highs, dieptepunten, boosheid, angst) tijdens het gamen?
Lijkt wel dat vragenlijstje van shoarmatent als je daar wil werkenquote:
Oke. Als ik online ga add ik je wel. Gelieve mijn PSN niet aan jan en alleman hier op FOK! verspreiden (sws SC niet). Dat waardeer ik niet.quote:
Nee ik ben te vertrouwen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oke. Als ik online ga add ik je wel. Gelieve mijn PSN niet aan jan en alleman hier op FOK! verspreiden (sws SC niet). Dat waardeer ik niet.
Ja heb ik helaas gemist mja paar euro maakt niks uit, wat is je psn? dan add ik je ook wel evenquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zijn bijna allemaal al gratis geweestJourney is heel mooi
Dit, eenzaam op PSN nuquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:35 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Knal ff je PSN hier gewoon neer 2nutz... dan kunnen we je allemaal adden en continu berichten sturen en uitnodigen voor party's.
Hahahaquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:35 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Knal ff je PSN hier gewoon neer 2nutz... dan kunnen we je allemaal adden en continu berichten sturen en uitnodigen voor party's.
Ja goed welke indie is dat niet, niet eens 4 euro is best redelijkquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:45 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Mooi prijsje wel voor Bastion, was vroeger ook tof, dus misschien toch maar kopen. Al is dat ook wel een Pluskandidaat denk ik...
Naja, gezien zijn "opvolger" Transistor ook bij Plus is langsgekomen geef ik deze wel een redelijke kans. Maar er zijn natuurlijk ontzettend veel mogelijkheden.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:00 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Ja goed welke indie is dat niet, niet eens 4 euro is best redelijk
Je vergeet XboxWorld...quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:47 schreef TARDIS. het volgende:
Yi-Long de grootste zeikerd op FOK! en Budgetgaming
quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:35 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Maak eens een screenshot van je settings?! Wellicht hebben anderen er ook wat aan! (lees ik)quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:18 schreef 7nightwing7 het volgende:
Eindelijk de perfecte settings gevonden bij m'n Sony headset. Het geluid is kristalhelder. Vooral bij Battlefield 4 hoor ik nu precies waar de vijand zit dmv hun voetstappen. 😁. Ik heb zelf een custom profile gemaakt hiervoor. Wat een wereld van verschil in vergelijking met mijn turtlebeach headset.
Love it !
link!quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:27 schreef PowerLoungen het volgende:
Mooi die SF V beta aan het downloaden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |