De remparachute hebben de Griekse F-16s ook, maar die hoeven ze niet automatisch te gebruiken bij elke landing denk ik.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:36 schreef Rica het volgende:
En de remparachute heeft ie zelf weer opgevouwen en achter het klepje gestopt?
In Griekenland krijgen F-16 piloten ze gewoon mee naar huis hoor. Zoals agenten hun dienstwapen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:50 schreef Jigzoz het volgende:
Ik ben geen deskundige, maar volgens mij liggen straaljagermissies nogal vast. Wijk je daar als piloot van af, dan is er echt wel een heel groot probleem.
Precies, die hebben allemaal hun eigen vliegveld met hangar bij hun met subsidie van de EU gebouwde villa.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
In Griekenland krijgen F-16 piloten ze gewoon mee naar huis hoor. Zoals agenten hun dienstwapen.
Klopt. Ze hebben ook veel Duitsers en Nederlanders in dienst die de landingsbanen vegen en zo.quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:09 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Precies, die hebben allemaal hun eigen vliegveld met hangar bij hun met subsidie van de EU gebouwde villa.
En geen mocroproblemen, want die sturen ze gewoon met de post mee naar Amsterdam.quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Klopt. Ze hebben ook veel Duitsers en Nederlanders in dienst die de landingsbanen vegen en zo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |