3 x 700 Euroquote:Op woensdag 22 juli 2015 12:21 schreef pl4kkie het volgende:
Kan hij toveren ofzo? 2000 Lira - 700 euro en ineens komt hij terug met 2000 euro
quote:Exiting his plane, Sipostopoulos then proceeded to Söke city center on foot and withdrew TRY 2,000 (EUR 700) from three different ATMs, each, before heading to the change office and having it all converted to Euros.
Lees eens goed, hij is bij 3 automaten geweestquote:Op woensdag 22 juli 2015 12:21 schreef pl4kkie het volgende:
Kan hij toveren ofzo? 2000 Lira - 700 euro en ineens komt hij terug met 2000 euro
Je gelooft het niet?quote:Op woensdag 22 juli 2015 12:28 schreef Dagonet het volgende:
Ja, natuurlijk. Dat ding heeft snel automatisch getankt.
Ik vind het nogal onwaarschijnlijk. Ik ben geen expert dus je zou in het in DEF kunnen navragen, maar volgens mij landt je een F16 niet om dan een paar uur later weer weg te vliegen zonder dat er een ground crew naar heeft gekeken.quote:
Volgens mij ook niet. En nog ff in een hangar verstoppen ook. Alsof niemand doorheeft dat er ineens een F-16 landt op een verlaten vliegveld, terwijl er wel pinautomaten in de buurt zijn en dus ook leven.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik vind het nogal onwaarschijnlijk. Ik ben geen expert dus je zou in het in DEF kunnen navragen, maar volgens mij landt je een F16 niet om dan een paar uur later weer weg te vliegen zonder dat er een ground crew naar heeft gekeken.
Hehe... nee, niet echt. Maar goed, het luchtruim van je aartsvijand in vliegen om ff cash te pinnen vind ik nog net ff wat gekker klinken.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:56 schreef Quyxz_ het volgende:
Met je F16 gaan landen op een baan waar al 15 jaar niemand naar om heeft gekeken.
Klinkt ook niet erg waarschijnlijk.
twitter:PzFeed twitterde op maandag 20-07-2015 om 17:44:24UK Telegraph falls for hoax story claiming Greek air force pilot flew F16 to Turkey to withdraw euros http://t.co/f4U9tIX8Ah reageer retweet
Whehe..quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:11 schreef Rica het volgende:
twitter:PzFeed twitterde op maandag 20-07-2015 om 17:44:24UK Telegraph falls for hoax story claiming Greek air force pilot flew F16 to Turkey to withdraw euros http://t.co/f4U9tIX8Ah reageer retweet
Dat is vanwege procedures natuurlijk en "omdat het moet"quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:23 schreef Dagonet het volgende:
Ik ben geen expert dus je zou in het in DEF kunnen navragen, maar volgens mij landt je een F16 niet om dan een paar uur later weer weg te vliegen zonder dat er een ground crew naar heeft gekeken
En de remparachute heeft ie zelf weer opgevouwen en achter het klepje gestopt?quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:33 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Dat is vanwege procedures natuurlijk en "omdat het moet"
Maar een F16 schijnt wel te kunnen starten op eigen kracht http://www.quora.com/How-do-you-start-the-engine-on-a-F16
De remparachute hebben de Griekse F-16s ook, maar die hoeven ze niet automatisch te gebruiken bij elke landing denk ik.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:36 schreef Rica het volgende:
En de remparachute heeft ie zelf weer opgevouwen en achter het klepje gestopt?
In Griekenland krijgen F-16 piloten ze gewoon mee naar huis hoor. Zoals agenten hun dienstwapen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:50 schreef Jigzoz het volgende:
Ik ben geen deskundige, maar volgens mij liggen straaljagermissies nogal vast. Wijk je daar als piloot van af, dan is er echt wel een heel groot probleem.
Precies, die hebben allemaal hun eigen vliegveld met hangar bij hun met subsidie van de EU gebouwde villa.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
In Griekenland krijgen F-16 piloten ze gewoon mee naar huis hoor. Zoals agenten hun dienstwapen.
Klopt. Ze hebben ook veel Duitsers en Nederlanders in dienst die de landingsbanen vegen en zo.quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:09 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Precies, die hebben allemaal hun eigen vliegveld met hangar bij hun met subsidie van de EU gebouwde villa.
En geen mocroproblemen, want die sturen ze gewoon met de post mee naar Amsterdam.quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Klopt. Ze hebben ook veel Duitsers en Nederlanders in dienst die de landingsbanen vegen en zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |