Daar zullen wel weer rellen van komen.quote:Amerikaanse politie schiet weer ongewapende zwarte dood in Ohio
In de Amerikaanse staat Ohio is het bij een politiecontrole tot een dodelijk incident gekomen. Een 43-jarige zwarte werd zondag in Cincinnati door een blanke agent doodgeschoten, nadat het bij een controle aan de Universiteit van Cincinnati tot ruzie was gekomen. Dat meldt CNN.
De vader van 13 kinderen reed in een wagen zonder nummerplaat vooraan en werd in benevelde toestand tegengehouden. Toen de politieagent hem sommeerde uit te stappen, kwam het naar verluidt tot een handgemeen. De agent greep naar zijn wapen en schoot de blijkbaar ongewapende automobilist in het hoofd. De politie van Cincinnati is een onderzoek opgestart.
Het was zo'n goede vader.quote:De vader van 13 kinderen reed in een wagen zonder nummerplaat vooraan en werd in benevelde toestand tegengehouden.
Dit klopt helemaal. Zijn die agenten daar super schietgraag of heel bang?quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:18 schreef Lucifera het volgende:
Lijkt me sterk dat de agent de man gewoon door zijn hoofd schoot. Dat zou opzettelijke moord zijn.
Vond ik ook opmerkelijk. Blijkbaar mag men dat zeggen in Belgiëquote:
Ze hebben ook een mugshot zonder kogelgat, dus hij is ook vaker aangehouden.quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:23 schreef Twiitch het volgende:
13 kinderen (hoeveel moeders?) die allemaal hun papa (die ze toch al nooit zagen) nooit meer zullen zien.
Als hij schoot en de kogel ging door het hoofd of bleef in het hoofd steken dan heeft hij hem door/in het hoofd geschoten. Het wil niet zeggen dat hij in koelen bloede de loop tegen zijn slaap heeft gezet.quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:18 schreef Lucifera het volgende:
Lijkt me sterk dat de agent de man gewoon door zijn hoofd schoot. Dat zou opzettelijke moord zijn.
Beetje kort door de bocht als je het mij vraagtquote:Op woensdag 22 juli 2015 10:40 schreef Megumi het volgende:
Eigenlijk zou je de doodstraf in de VS opgelegd via een rechter kunnen afschaven? Omdat de politie het daar zelf al doet?
Een ongewapend persoon door het hoofd schieten komt neer op een executie. Normaal als het om een militaire actie zou gaan. Maar niet iets voor de politie denk ik.quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Beetje kort door de bocht als je het mij vraagt
Wat is daar raar aan? Hij is toch zwart?quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Vond ik ook opmerkelijk. Blijkbaar mag men dat zeggen in België?
Je weet dus precies wat er gebeurd is? Het was een executie?quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:43 schreef Megumi het volgende:
[..]
Een ongewapend persoon door het hoofd schieten komt neer op een executie. Normaal als het om een militaire actie zou gaan. Maar niet iets voor de politie denk ik.
In Nederland zou een krant of website dat nooit zo daar neer zetten.quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:43 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Wat is daar raar aan? Hij is toch zwart?
Het kan natuurlijk zijn dat de politie man niet goed kan mikken in dat opzicht kan je dus wel gelijk hebben? Los is het eigenlijk stom om een discussie te hebben hier over in wat binnen de VS een rechtstaat als normaal wordt gezien?quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je weet dus precies wat er gebeurd is? Het was een executie?
Dat heeft weinig met mikken te maken. Waarom zou dit wel een executie zijn geweest?quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:44 schreef Megumi het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk zijn dat de politie man niet goed kan mikken in dat opzicht kan je dus wel gelijk hebben?
De man is door het hoofd geschoten. Als ik het goed heb gelezen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat heeft weinig met mikken te maken. Waarom zou dit wel een executie zijn geweest?
Dus door het hoofd schieten=executeren?quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:47 schreef Megumi het volgende:
[..]
De man is door het hoofd geschoten. Als ik het goed heb gelezen.
Blanke mag toch ook, wat is het probleem dan?quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Vond ik ook opmerkelijk. Blijkbaar mag men dat zeggen in België?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |