SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door DaniqueV op 23-08-2015 20:40:05 ]Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:23 schreef DaniqueV het volgende:
[ afbeelding ]
De nieuwe vriend van Billy
Best een lekker ding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, wat ik begrijp maakt hij boten en zag ook al fimpje langs komen dat hij met boot te zien was in een tv-programma . Maar ik heb geen idee of hij ook vaker op tv is geweest en ik hem daarom een bekend gezicht vind hebbenquote:Op zondag 23 augustus 2015 21:06 schreef marsan het volgende:
Maar dus niet bekend van iets, zoals ik eerder in dit topic las?
quote:
Wel beter in zichzelf verzorgen geloof ikquote:
Ze heeft zelf een kraaiennest op haar hoofd dusja. Schept een band.quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:37 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Nu heeft roelie dit als omslag foto op fb![]()
[ afbeelding ]
Aan de reacties te zien gaat het over de helse schuimpjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'' I am under no obligation to make sense to you.''
Nee, was een ander berichtje, want iemand schreef dat ze het dus beter bij het eerste berichtje had kunnen laten.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:05 schreef Copycat het volgende:
Gaat dat niet om dit bericht wat op de besloten groep stond, maar niet besloten behandeld bleef?
UTO / [Inwoners] Isabella #4
. Wie is dat dan. Nooit van gehoord. Ze is wel erg blij zo te lezen ha haquote:
Geen idee. Ook nooit van gehoordquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
. Wie is dat dan. Nooit van gehoord. Ze is wel erg blij zo te lezen ha ha
Heb ff gegoogled, het is weer zo Nederlandstalig niets zeggend dingquote:
Poekieroekie 2.0.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:22 schreef Copycat het volgende:
enkele
overleeft hebben
huiverige avond ()
hoogte punt
duisteren avond
In tien zinnetjes. En dan kan ik niet eens alles lezen. Er staat vast ook word geholpen.
quote:
quote:
Heb ook ff gekeken, verzameld.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:22 schreef Dotteke het volgende:
Heb ff gegoogled, het is weer zo Nederlandstalig niets zeggend ding
Dankjewel, fluitertje.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:53 schreef Tuinfluitert het volgende:
Sasja en haar man Eric Forrest.Y
Youtube gemaakt door Bram Recourt
OMG, hebben ze die ook weer van stal gehaald? Hebben toen ook opgetreden bij DGK.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:53 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heb ook ff gekeken, verzameld.
De in Amsterdam geboren Sasja Brouwers woont in Aalsmeer , is de buurvrouw van Gerard Joling. Sasja is een zangeres die het publiek altijd mee krijgt. Nationaal Songfestival 2003, Xfactor 2006, Toppers in Concert 2012. Hart voor Muziek.
Sasja Brouwers " Van Hier Naar Oneindig'.
Patricia Paay reikt single " Van Hier Naar Oneindig' uit aan Sasja Brouwers.
[ afbeelding ]
Palma van De Gouden Kooi was ook in Aalsmeer.
(Palma Op 21 sec. Youtube.)
Sasja en haar man Eric Forrest.Y
Youtube gemaakt door Bram Recourt
Zo raar land Nederland, als ze in het Engels niet verder kunnen komen gaan ze Nederlands zingen en dan in ene hebben ze optredens en aanhang, snap jij dat nu?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:26 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
OMG, hebben ze die ook weer van stal gehaald? Hebben toen ook opgetreden bij DGK.
Beetje de Nederlandse Grant & Forsyth met een hoog EO gehalte![]()
Stemmen is niet zo veel mis mee, vooral hij klinkt wel lekker (rauw randje kan hij hebben)..maar jezus zeg, mier en mierzoet is de podiumact. Het is het elke keer net niet bij zeNot my cup of tee
Ik kan niet kiezen. Denk dat ik maar wat anders ga doen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 10:46 schreef Zeyina het volgende:
Moeilijk, moeilijk. Utopia Markt of hier heen?![]()
[ afbeelding ]
Ohh wat een goed idee. Dank jequote:Op zaterdag 29 augustus 2015 10:49 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik kan niet kiezen. Denk dat ik maar wat anders ga doen.
Wilco is een playerquote:Op maandag 31 augustus 2015 17:20 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/colindavdbroek?pnref=story
antwoord van WIlcoquote:Op maandag 31 augustus 2015 18:08 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Wilco is een player
Duidelijk.. Wilco wil geen vastigheid..
En is dat die1,5 tot2,5: anderhalve tot tweeënhalve maand verplichtingen aan Talpa?quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:09 schreef Daniane het volgende:
En vrij van alle plichten. Ben benieuwd wat dat betekent..
Het contract met JdM?
Niet de hele tattoo, alleen de bloemen de rest stond er alquote:Op woensdag 2 september 2015 11:12 schreef beequeen het volgende:
Deze tattoo zou Nicole gisteren gezet hebben.
[ afbeelding ]
Zou ze het zelf geloven?
Vertrouwenwekkend ook, die volledige afwezigheid van streefbedrag.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:08 schreef Dotteke het volgende:
Gaby zoekt sponsers
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/gaby.hoepel
En toch zullen er altijd mensen intrappen.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vertrouwenwekkend ook, die volledige afwezigheid van streefbedrag.
Kom maar op met je geld!
Thuisstudie met een gratis Gideons Bijbel.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Bijbelschool? Hoe duur kan het zijn? Veel boeken heb je er niet voor nodig, lijkt me.
quote:Op donderdag 3 september 2015 12:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Niets aan de hand, Donald sloeg zijn neefjes ook.
filmpje?quote:Op donderdag 3 september 2015 11:51 schreef Dotteke het volgende:
Echt he, hoe kunnen ze dingen overdrijven ppffff
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/groups/886978758061528/?fref=nf
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/groups/861679297262259/?fref=ts
Heb ik niet, misschien in de filmpjes topicquote:
ook nietquote:Op donderdag 3 september 2015 13:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik niet, misschien in de filmpjes topic
O, das jammerquote:
quote:Op donderdag 3 september 2015 13:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, das jammer
Rolf heeft het gevogeltje in de kas met een stok verjaagd, was volgens mij niet eens spraken van slaan.
Dat zal Nicole in de vorm van zure commentaren wel weer op haar brood krijgen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |