abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154551328
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 20:06 schreef Myrr het volgende:

[..]

Ik ga het even doorgeven aan mijn pa, die gaat geloof ik weer naar Duitsland. Het is inderdaad net pis wat je zit te drinken. Hij lachte me ook vierkant uit toen ik malt ging halen, want je gaat toch geen nepbier zuipen. :{w

Nee, ik ga gezellig aan het water terwijl iedereen koude biertjes drinkt. ;(
Ga eens kijken bij Klein Berlijn voor alcoholvrij Duits bier :D

quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 20:07 schreef Mariposas het volgende:
Foto!
Gelukkig had ik dit pakje 2 weken geleden toch maar geruild voor maat 56. Ik heb dus nog een hema poezenpakje maat 50 in de aanbieding en mogelijk ook nog het broekje. :')
Wat een beauty O+ Idd niks te groot dat pakje, mooie kleur zeg!

(Maten zeggen niet zoveel, je kunt de pakjes beter op elkaar leggen om de grootte ervan in te schatten)

quote:
11s.gif Op woensdag 22 juli 2015 20:19 schreef MissBliss het volgende:
Oooh, Mariposas O+

Waar haal je die kaart met 'vandaag ben ik geboren'? :)
Die kaartjes zijn van de Hema dacht ik!
pi_154551531
Gefeliciteerd IMA! *O* klinkt als een fijne bevalling! En leuke naam! (Moest even opzoeken hoe ze dan heet, maar toen ik het vond dacht ik "ohjaa" :P)

Ahhh wat een droppie Mariposas! En dat pakje kan idd nog net! :D

Fijn dat goede nieuws Daui! Dat ze nog maar een tijd binnen blijven zitten!
  woensdag 22 juli 2015 @ 20:37:05 #103
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_154551657
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 20:07 schreef Mariposas het volgende:
Foto!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig had ik dit pakje 2 weken geleden toch maar geruild voor maat 56. Ik heb dus nog een hema poezenpakje maat 50 in de aanbieding en mogelijk ook nog het broekje. :')
Whaaaat, maat 56 gelijk. Mijn 4 maanden oude baby's zitten nog in 56 en soms zelfs 50...
Wel een super leuk pakje!
pi_154551720
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 20:37 schreef Shopaholic1984 het volgende:

[..]

Whaaaat, maat 56 gelijk. Mijn 4 maanden oude baby's zitten nog in 56 en soms zelfs 50...
Wel een super leuk pakje!
En die waren te vroeg toch?
Die van mij is met dr ruim 4 maanden al in 62, maar heeft nog 2 pakjes 56 die prima passen. Bizar zeg.
pi_154552002
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 20:17 schreef mignonne het volgende:

[..]

Niet alle vormen gaan gepaard met een verhoogde bloeddruk :)
Lucht het op wanneer je rechtop gaat staan of je beha uit doet? Of is de pijn vaker aanwezig? Andere klachten als hoofdpijn, misselijkheid, braken, tintelende vingers, hoge rugpijn, sterretjes zien etc ook in de gaten houden. Bij twijfel ff bellen.
Momenteel is de pijn continu aanwezig en niks lijkt op te luchten. Wel licht hoofdpijn, maar dat kan ook komen door slaaptekort en rugpijn te hoogte van mijn rechter nier.
Zal zo even douchen, misschien verlicht dat de pijn wat.
  woensdag 22 juli 2015 @ 20:58:41 #106
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_154552261
Cocci, bij twijfel altijd bellen. Daar is je vk ook voor he!

Echt, ik heb bij J. ook getwijfeld of ik ze lastig moest vallen op nieuwjaarsdag, maar achteraf ben ik heel blij dat ik dat toch gedaan heb. Ik hoop natuurlijk dat er niks aan de hand is, maar t klinkt me gewoon zo bekend in de oren :*
pi_154552301
Hier ook 4 maanden en maat 62, al passen sommige Hematruitjes nog prima in maat 56! Dat valt weer wat ruimer, merken kunnen onderling erg verschillen.
Hij heeft nog een tijd in maat 44 gezeten ook (geen prematuur), maar hij heeft z'n schade dus goed ingehaald :) Kreeg vandaag nog een pakje in maat 68 en dat leek zooo groot toen ik me ineens bedacht waarin ie is begonnen en dat moet ie binnenkort dus al passen.. Het gaat echt zo snel :o
pi_154552351
Wat een mooie baby heb je gemaakt Mariposas :9 Super cute!

Myrr, Mitra hier verkoopt de alcoholvrije Warsteiner.
  woensdag 22 juli 2015 @ 21:01:49 #109
360012 Shopaholic1984
pi_154552365
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 20:39 schreef Risu het volgende:

[..]

En die waren te vroeg toch?
Die van mij is met dr ruim 4 maanden al in 62, maar heeft nog 2 pakjes 56 die prima passen. Bizar zeg.
Ja, 2 maanden. Al had N vandaag maat 50 Noppies aan. Past dus nog gewoon.
pi_154552373
Ik heb er misschien geen verstand van, maar ik zou ook even bellen Cocci. Misschien dat het allemaal los te verklaren is, maar ik zou liever het zekere voor het onzekere nemen als het om mij ging ;)
pi_154552428
Mariposas, wat een mooi mannetje!

Vanavond nog teruggebeld door een arts-assistent over de medicatie. Mijn eigen gyn is er de komende dagen niet. En hun vinden toch dat ik meer moet gaan slikken omdat 100 als onderdruk echt te hoog is. Dat snap ik, snap alleen niet waarom ze het niet een keer na meten op een rustig moment. Maar zij vindt omdat het op 2 momenten is gemeten gisteren (lees binnen een half uur) dag ze daar aan vasg moeten houden.
Dus nu toch maar de extra medicatie erbij slikken. En klinkt stom maar dat vind ik wel een domper en heb er ook tranen om gelaten net. En als ikbhier dan het verhaal van Daui lees of van MB, dan denk ik , come on stel je niet aan. Maar elke ophoging voelt als een stap dichterbij een evt. vroege inleiding.
Maar goed ondertussen heb ik al 5 weken geen ophoging gehad van de medicijnen als ik het hier nu weer 5 weken mee red zitten we al op week 35!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_154552450
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 20:50 schreef coccinelle het volgende:

[..]

Momenteel is de pijn continu aanwezig en niks lijkt op te luchten. Wel licht hoofdpijn, maar dat kan ook komen door slaaptekort en rugpijn te hoogte van mijn rechter nier.
Zal zo even douchen, misschien verlicht dat de pijn wat.
Bel maar eventjes :) Daar is je verloskundige voor. Soms geeft het ook al wat rust om zekerder te zijn dat het echt laatste loodjes klachten zijn.
:)
pi_154552513
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 21:01 schreef Shopaholic1984 het volgende:

[..]

Ja, 2 maanden. Al had N vandaag maat 50 Noppies aan. Past dus nog gewoon.
Q had als eerste pakje oa een Noppies overslag truitje aan want maat 50 (daar bleek ie dus in te zwemmen). Aantal weken terug voelde ie S nachts wat koud en vond dat overslagding wel makkelijk aan te trekken, was iets kort maar ging nog best! Terwijl ie voor de rest maat 56 a 62 had toen!
pi_154552769
Cocci,

Gewoon ff bellen. Ik heb vandaag ook gebeld voor nog iets veel simpelers. En toch achteraf blij dat ik heb gebeld.

Mariposas, mooi kind hoor!

Zomerzon is hopelijk ook lekker aan t knuffelen.
pi_154552866
IMA van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje met mooie naam! O+
Een heerlijke kraamtijd toegewenst en veel geluk samen!

Mariposas ahh wat een heerlijke verse baby, ik ruik het bijna door m'n scherm heen O+
  woensdag 22 juli 2015 @ 21:19:11 #116
360012 Shopaholic1984
pi_154552869
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 21:06 schreef Gevalletje het volgende:

[..]

Q had als eerste pakje oa een Noppies overslag truitje aan want maat 50 (daar bleek ie dus in te zwemmen). Aantal weken terug voelde ie S nachts wat koud en vond dat overslagding wel makkelijk aan te trekken, was iets kort maar ging nog best! Terwijl ie voor de rest maat 56 a 62 had toen!
Ik had juist gehoord dat Noppies klein viel. Stomme maten ook. Want ik heb ook een shirt maat 50 van de Hema en dat is nog 'veel' groter. Ze heeft nog meer maat 50 wat nog past. Shirtje van B.E.S.S. En broek/rokje van name-it. Wordt nu wel wat krap. Mag ook wel, we hebben er in ieder geval lang van kunnen genieten!
pi_154552916
Ik vond Noppies ook zeer klein vallen en smal.
pi_154553240
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 21:19 schreef Shopaholic1984 het volgende:

[..]

Ik had juist gehoord dat Noppies klein viel. Stomme maten ook. Want ik heb ook een shirt maat 50 van de Hema en dat is nog 'veel' groter. Ze heeft nog meer maat 50 wat nog past. Shirtje van B.E.S.S. En broek/rokje van name-it. Wordt nu wel wat krap. Mag ook wel, we hebben er in ieder geval lang van kunnen genieten!
Oh het is ook duidelijk kleiner dan Hema hoor! En dat ie nog best goed zat betekent niet dat het er nog geweldig uitzag, knoopjes stonden iets strakker dan eerst :P. Maar nog goed bij z'n armen. Waarschijnlijk rekte deze toevallig ook goed mee, want erg groot zag ie er ook weer niet uit. Zat trouwens ook een broekje bij, wat qua lengte ietwat lang was, bij z'n buik veel te los zat en verder wel een legging leek :') klopte, iig voor Q, echt niks van die pasvorm! Dit pakje was een cadeautje, heb verder niks van Noppies. Andere Noppies kleertjes die ik zie lijken dit probleem niet te hebben en zien er wel uit alsof ze klein vallen.
  woensdag 22 juli 2015 @ 21:29:22 #119
171422 LadyBlack
paint it black
pi_154553246
Mariposas wat een prachtig kind!! O+!
  woensdag 22 juli 2015 @ 21:35:46 #120
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154553502
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 21:03 schreef J0ycie88 het volgende:
Mariposas, wat een mooi mannetje!

Vanavond nog teruggebeld door een arts-assistent over de medicatie. Mijn eigen gyn is er de komende dagen niet. En hun vinden toch dat ik meer moet gaan slikken omdat 100 als onderdruk echt te hoog is. Dat snap ik, snap alleen niet waarom ze het niet een keer na meten op een rustig moment. Maar zij vindt omdat het op 2 momenten is gemeten gisteren (lees binnen een half uur) dag ze daar aan vasg moeten houden.
Dus nu toch maar de extra medicatie erbij slikken. En klinkt stom maar dat vind ik wel een domper en heb er ook tranen om gelaten net. En als ikbhier dan het verhaal van Daui lees of van MB, dan denk ik , come on stel je niet aan. Maar elke ophoging voelt als een stap dichterbij een evt. vroege inleiding.
Maar goed ondertussen heb ik al 5 weken geen ophoging gehad van de medicijnen als ik het hier nu weer 5 weken mee red zitten we al op week 35!
Mja weet je, ik snap dat je liever niet ophoogt, maar onderdruk is vrijwel niet gerelateerd aan stress en echt lichamelijk. :@ dus dsn moet dat opnamemoment echt niet zoveel uitmaken...
Kwak
pi_154553873
IMA gefeliciteerd met jullie dochter!! *O*

Ohh en Mariposas wat een droppie O+!
  woensdag 22 juli 2015 @ 21:52:40 #122
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_154554026
Mariposas O+ wat een knapperd! O+
pi_154554162
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 21:35 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Mja weet je, ik snap dat je liever niet ophoogt, maar onderdruk is vrijwel niet gerelateerd aan stress en echt lichamelijk. :@ dus dsn moet dat opnamemoment echt niet zoveel uitmaken...
Klopt, maar mijn onderdruk schommelt redelijk. Heb net ook netjes mijn extra pilletje ingenomen hoor. Maar het is even een domper, al weet ik in mijn achterhoofd ook dat die ophiging er weer aan zat te komen...
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_154554197
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 21:01 schreef Xanteh het volgende:

Myrr, Mitra hier verkoopt de alcoholvrije Warsteiner.
Ah, chill en bedankt! Morgen even bussen.

Hoe willen/zijn jullie eigenlijk bevallen?

Ik ben wat aan het kijken en heb liever een rustige bevalling in bad, dan zo'n poliklinische bedbevalling, als ik kan kiezen op dat moment uiteraard. Zo min mogelijk heisa, zoveel mogelijk ontspannen.

[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 22-07-2015 22:02:20 ]
  woensdag 22 juli 2015 @ 22:04:35 #125
360012 Shopaholic1984
pi_154554382
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 21:29 schreef Gevalletje het volgende:

[..]

Oh het is ook duidelijk kleiner dan Hema hoor! En dat ie nog best goed zat betekent niet dat het er nog geweldig uitzag, knoopjes stonden iets strakker dan eerst :P. Maar nog goed bij z'n armen. Waarschijnlijk rekte deze toevallig ook goed mee, want erg groot zag ie er ook weer niet uit. Zat trouwens ook een broekje bij, wat qua lengte ietwat lang was, bij z'n buik veel te los zat en verder wel een legging leek :') klopte, iig voor Q, echt niks van die pasvorm! Dit pakje was een cadeautje, heb verder niks van Noppies. Andere Noppies kleertjes die ik zie lijken dit probleem niet te hebben en zien er wel uit alsof ze klein vallen.
Ik denk dat ik datzelfde broekje heb. Heel strak rond de benen, maar bij de buik een kilometer te groot... Die had L vandaag aan. Klopt inderdaad niks van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')