Ga eens kijken bij Klein Berlijn voor alcoholvrij Duits bierquote:Op woensdag 22 juli 2015 20:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik ga het even doorgeven aan mijn pa, die gaat geloof ik weer naar Duitsland. Het is inderdaad net pis wat je zit te drinken. Hij lachte me ook vierkant uit toen ik malt ging halen, want je gaat toch geen nepbier zuipen.
Nee, ik ga gezellig aan het water terwijl iedereen koude biertjes drinkt.
Wat een beautyquote:Op woensdag 22 juli 2015 20:07 schreef Mariposas het volgende:
Foto!
Gelukkig had ik dit pakje 2 weken geleden toch maar geruild voor maat 56. Ik heb dus nog een hema poezenpakje maat 50 in de aanbieding en mogelijk ook nog het broekje.
Die kaartjes zijn van de Hema dacht ik!quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:19 schreef MissBliss het volgende:
Oooh, Mariposas
Waar haal je die kaart met 'vandaag ben ik geboren'?
quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:07 schreef Mariposas het volgende:
Foto!Whaaaat, maat 56 gelijk. Mijn 4 maanden oude baby's zitten nog in 56 en soms zelfs 50...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig had ik dit pakje 2 weken geleden toch maar geruild voor maat 56. Ik heb dus nog een hema poezenpakje maat 50 in de aanbieding en mogelijk ook nog het broekje.
Wel een super leuk pakje!
En die waren te vroeg toch?quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:37 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Whaaaat, maat 56 gelijk. Mijn 4 maanden oude baby's zitten nog in 56 en soms zelfs 50...
Wel een super leuk pakje!
Momenteel is de pijn continu aanwezig en niks lijkt op te luchten. Wel licht hoofdpijn, maar dat kan ook komen door slaaptekort en rugpijn te hoogte van mijn rechter nier.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:17 schreef mignonne het volgende:
[..]
Niet alle vormen gaan gepaard met een verhoogde bloeddruk![]()
Lucht het op wanneer je rechtop gaat staan of je beha uit doet? Of is de pijn vaker aanwezig? Andere klachten als hoofdpijn, misselijkheid, braken, tintelende vingers, hoge rugpijn, sterretjes zien etc ook in de gaten houden. Bij twijfel ff bellen.
Ja, 2 maanden. Al had N vandaag maat 50 Noppies aan. Past dus nog gewoon.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:39 schreef Risu het volgende:
[..]
En die waren te vroeg toch?
Die van mij is met dr ruim 4 maanden al in 62, maar heeft nog 2 pakjes 56 die prima passen. Bizar zeg.
Bel maar eventjesquote:Op woensdag 22 juli 2015 20:50 schreef coccinelle het volgende:
[..]
Momenteel is de pijn continu aanwezig en niks lijkt op te luchten. Wel licht hoofdpijn, maar dat kan ook komen door slaaptekort en rugpijn te hoogte van mijn rechter nier.
Zal zo even douchen, misschien verlicht dat de pijn wat.
Q had als eerste pakje oa een Noppies overslag truitje aan want maat 50 (daar bleek ie dus in te zwemmen). Aantal weken terug voelde ie S nachts wat koud en vond dat overslagding wel makkelijk aan te trekken, was iets kort maar ging nog best! Terwijl ie voor de rest maat 56 a 62 had toen!quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:01 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Ja, 2 maanden. Al had N vandaag maat 50 Noppies aan. Past dus nog gewoon.
Ik had juist gehoord dat Noppies klein viel. Stomme maten ook. Want ik heb ook een shirt maat 50 van de Hema en dat is nog 'veel' groter. Ze heeft nog meer maat 50 wat nog past. Shirtje van B.E.S.S. En broek/rokje van name-it. Wordt nu wel wat krap. Mag ook wel, we hebben er in ieder geval lang van kunnen genieten!quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:06 schreef Gevalletje het volgende:
[..]
Q had als eerste pakje oa een Noppies overslag truitje aan want maat 50 (daar bleek ie dus in te zwemmen). Aantal weken terug voelde ie S nachts wat koud en vond dat overslagding wel makkelijk aan te trekken, was iets kort maar ging nog best! Terwijl ie voor de rest maat 56 a 62 had toen!
Oh het is ook duidelijk kleiner dan Hema hoor! En dat ie nog best goed zat betekent niet dat het er nog geweldig uitzag, knoopjes stonden iets strakker dan eerstquote:Op woensdag 22 juli 2015 21:19 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Ik had juist gehoord dat Noppies klein viel. Stomme maten ook. Want ik heb ook een shirt maat 50 van de Hema en dat is nog 'veel' groter. Ze heeft nog meer maat 50 wat nog past. Shirtje van B.E.S.S. En broek/rokje van name-it. Wordt nu wel wat krap. Mag ook wel, we hebben er in ieder geval lang van kunnen genieten!
Mja weet je, ik snap dat je liever niet ophoogt, maar onderdruk is vrijwel niet gerelateerd aan stress en echt lichamelijk.quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:03 schreef J0ycie88 het volgende:
Mariposas, wat een mooi mannetje!
Vanavond nog teruggebeld door een arts-assistent over de medicatie. Mijn eigen gyn is er de komende dagen niet. En hun vinden toch dat ik meer moet gaan slikken omdat 100 als onderdruk echt te hoog is. Dat snap ik, snap alleen niet waarom ze het niet een keer na meten op een rustig moment. Maar zij vindt omdat het op 2 momenten is gemeten gisteren (lees binnen een half uur) dag ze daar aan vasg moeten houden.
Dus nu toch maar de extra medicatie erbij slikken. En klinkt stom maar dat vind ik wel een domper en heb er ook tranen om gelaten net. En als ikbhier dan het verhaal van Daui lees of van MB, dan denk ik , come on stel je niet aan. Maar elke ophoging voelt als een stap dichterbij een evt. vroege inleiding.
Maar goed ondertussen heb ik al 5 weken geen ophoging gehad van de medicijnen als ik het hier nu weer 5 weken mee red zitten we al op week 35!
Klopt, maar mijn onderdruk schommelt redelijk. Heb net ook netjes mijn extra pilletje ingenomen hoor. Maar het is even een domper, al weet ik in mijn achterhoofd ook dat die ophiging er weer aan zat te komen...quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:35 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Mja weet je, ik snap dat je liever niet ophoogt, maar onderdruk is vrijwel niet gerelateerd aan stress en echt lichamelijk.dus dsn moet dat opnamemoment echt niet zoveel uitmaken...
Ah, chill en bedankt! Morgen even bussen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:01 schreef Xanteh het volgende:
Myrr, Mitra hier verkoopt de alcoholvrije Warsteiner.
Ik denk dat ik datzelfde broekje heb. Heel strak rond de benen, maar bij de buik een kilometer te groot... Die had L vandaag aan. Klopt inderdaad niks van.quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:29 schreef Gevalletje het volgende:
[..]
Oh het is ook duidelijk kleiner dan Hema hoor! En dat ie nog best goed zat betekent niet dat het er nog geweldig uitzag, knoopjes stonden iets strakker dan eerst. Maar nog goed bij z'n armen. Waarschijnlijk rekte deze toevallig ook goed mee, want erg groot zag ie er ook weer niet uit. Zat trouwens ook een broekje bij, wat qua lengte ietwat lang was, bij z'n buik veel te los zat en verder wel een legging leek
klopte, iig voor Q, echt niks van die pasvorm! Dit pakje was een cadeautje, heb verder niks van Noppies. Andere Noppies kleertjes die ik zie lijken dit probleem niet te hebben en zien er wel uit alsof ze klein vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |