SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Op hun zolderkamer.quote:Op woensdag 22 juli 2015 03:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar 5 mensen voor een bbq meet? Waar zijn die carnivoren
Voel mij niet aangesproken hoor.quote:Op woensdag 22 juli 2015 03:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Noem je Yas nou een bitch?![]()
Yas mep hem!
Op vakantiequote:Op woensdag 22 juli 2015 03:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Snap ook niet waar hij dat vandaan haalt, zal wel zelfprojectie van hem zijn.quote:
Zal jou es meppen snotneus.quote:Op woensdag 22 juli 2015 03:07 schreef Viro het volgende:
[..]
Mep hem maar namens mij omdat het gewoon kan.
Roosendaal, weet je wel hoe ver dat is!quote:Op woensdag 22 juli 2015 03:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Die blote kleren zijn er dus voor dat we van haar booty kunnen genietenquote:Op woensdag 22 juli 2015 03:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik wil ook net als J Lo zijn als ik 40+ ben. Minus te blote kleren
Vanuit groningen te ver ja. Wij gaan wel gwn naar tintelier.quote:Op woensdag 22 juli 2015 03:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Roosendaal, weet je wel hoe ver dat is!
Rozendaal zou jij een veel betere plek vindenquote:Op woensdag 22 juli 2015 03:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Roosendaal, weet je wel hoe ver dat is!
Neuh, geen zin meer. Straks maar een episode of 2 van Modern family (quote:Op woensdag 22 juli 2015 03:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Net als Viro, wanneer gaat die kerel nou zn films bekijken.
Zie jij een 40+'er met booty op straat? Nee, want ze zijn classy en verbergen het.quote:Op woensdag 22 juli 2015 03:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die blote kleren zijn er dus voor dat we van haar booty kunnen genieten
modern familyquote:Op woensdag 22 juli 2015 03:08 schreef Viro het volgende:
[..]
Neuh, geen zin meer. Straks maar een episode of 2 van Modern family () checken
Stiekem gewoon andere dingen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 03:08 schreef Viro het volgende:
[..]
Neuh, geen zin meer. Straks maar een episode of 2 van Modern family () checken
Hoi Inoquote:
quote:Op woensdag 22 juli 2015 03:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoi Ino
Wordt wel echt een vrouwen-sc zo
Problemen mee?quote:Op woensdag 22 juli 2015 03:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoi Ino
Wordt wel echt een vrouwen-sc zo
Ik ben blij dat je overtuigd bent, daar schijnen ze ook thee te hebbenquote:Op woensdag 22 juli 2015 03:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vanuit groningen te ver ja. Wij gaan wel gwn naar tintelier.
Goed zo, zeg het hemquote:
Is goed. Hoe laat?quote:Op woensdag 22 juli 2015 03:10 schreef Viro het volgende:
[..]
Wil je vechten? Kom morgen naar Hobbemaplein!
Deze snap ik even niet maar hij is vast heel leuk.quote:Op woensdag 22 juli 2015 03:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Rozendaal zou jij een veel betere plek vinden
Ja kan jij ook niks aan doen, er zijn hier opeens twee vriendinnetjes van fielaks binnen gehuppeldquote:
Ik zag het ja, maar eentje is een troll. Misschien is dat een troost.quote:Op woensdag 22 juli 2015 03:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja kan jij ook niks aan doen, er zijn hier opeens twee vriendinnetjes van fielaks binnen gehuppeld
quote:Op woensdag 22 juli 2015 03:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja kan jij ook niks aan doen, er zijn hier opeens twee vriendinnetjes van fielaks binnen gehuppeld
Troll?quote:Op woensdag 22 juli 2015 03:13 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik zag het ja, maar eentje is een troll. Misschien is dat een troost.
Tijd om te slapen
swsquote:Op woensdag 22 juli 2015 03:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als voetbal cabaret wordt haak jij af.
Ik bedoelde jou niet.quote:
Een beetje respect voor collega Ino hequote:
Ik vind The Office dan weer niet grappig. Gelukkig zijn we allemaal andersquote:Op woensdag 22 juli 2015 03:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben groot fan van comedy tv series maar Modern Family ben ik niet aan begonnen.
Ik kijk nu The Office US en het is erg grappig.
Dank voor je steun collega.quote:Op woensdag 22 juli 2015 03:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een beetje respect voor collega Ino he
Ik vind zowel the UK en US editie erg grappigquote:Op woensdag 22 juli 2015 03:15 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik vind The Office dan weer niet grappig. Gelukkig zijn we allemaal anders
Doelde meer op het 'vriendinnetjes van fielaks' deel.quote:Op woensdag 22 juli 2015 03:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een beetje respect voor collega Ino he
Ik ben een troll.quote:
Troll tot het tegendeel bewezen is.quote:
Ik ga mezelf nu 2 weken lang opsluiten op mijn zolderkamer.quote:
Geef het een kans, was eerst ook anti MF en nu kijk ik ieder dag voor het slapen 1/2 episode(s).quote:Op woensdag 22 juli 2015 03:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind zowel the UK en US editie erg grappig
Maar ik kan niet uitsluiten dat ik Modern Family ook leuk vond, alleen heb ik er nooit wat van gezien, alleen heel kort wat in een vliegtuig maar dat was niet helemaal een eerlijke kans voor die serie.
Verwacht je dat van iedereen?quote:Op woensdag 22 juli 2015 03:19 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Troll tot het tegendeel bewezen is.
Inderdaad, gewoon pics posten.quote:Op woensdag 22 juli 2015 03:19 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Slaat nergens op deze.quote:Op woensdag 22 juli 2015 03:19 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nee niet doen, ik wil buiten fietsen, niet op zolder.quote:Op woensdag 22 juli 2015 03:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ga mezelf nu 2 weken lang opsluiten op mijn zolderkamer.
Dat verwachten we ook van jou.quote:
Ik vind dat ze een ID-check moeten invoeren.quote:
Eerst nog vier seizoenen The Office afkijken.quote:Op woensdag 22 juli 2015 03:19 schreef Viro het volgende:
[..]
Geef het een kans, was eerst ook anti MF en nu kijk ik ieder dag voor het slapen 1/2 episode(s).
En wat vind je dan van dat en die?quote:
Fascist.quote:Op woensdag 22 juli 2015 03:21 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik vind dat ze een ID-check moeten invoeren.
Waaromquote:Op woensdag 22 juli 2015 03:21 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik vind dat ze een ID-check moeten invoeren.
Je had gewoon kunne zeggen dat ik het was ipv een link posten. Je zou ondertussen al moeten weten dat ik geen linkjes van jou openquote:Op woensdag 22 juli 2015 03:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/profile/159920
quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2015 03:21 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
En wat vind je dan van dat en die?
Om trollen aan de schandpaal te nagelen en aan de aliens te voeren.quote:
Ja wist je dat ze smakken tijdens het eten?quote:Op woensdag 22 juli 2015 03:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laten we snel weer over katten gaan praten.
Terroristquote:Op woensdag 22 juli 2015 03:23 schreef Viro het volgende:
[..]
Nu is ze een facists, nog even en ze is een zionist?
Ik heb een paar maanden geholpen twee katten te voeren, dus ik kan mezelf inmiddels wel kattenexpert noemen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 03:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja wist je dat ze smakken tijdens het eten?
Nee zover ga ik niet, zo'n ID-check is alleen leuk in een fascistische totalitaire staatquote:Op woensdag 22 juli 2015 03:23 schreef Viro het volgende:
[..]
Free Palestina.quote:Op woensdag 22 juli 2015 03:23 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik weet nu wel dat ik nooit katten neem. Kittens wel maar geen katten.quote:Op woensdag 22 juli 2015 03:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb een paar maanden geholpen twee katten te voeren, dus ik kan mezelf inmiddels wel kattenexpert noemen.
Trusten troll!quote:
Wij nemen wel een katquote:Op woensdag 22 juli 2015 03:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik weet nu wel dat ik nooit katten neem. Kittens wel maar geen katten.
#hipsterleefquote:
Dan past het perfect bij fok!quote:Op woensdag 22 juli 2015 03:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee zover ga ik niet, zo'n ID-check is alleen leuk in een fascistische totalitaire staat
Daarbij Ino als zionist
quote:Op woensdag 22 juli 2015 03:27 schreef Viro het volgende:
[..]
Waarom nou in sub tagjes? Mag van mij ook in hoofdletters
quote:Op woensdag 22 juli 2015 03:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
MED / Een beter FOK! begint bij jezelf - gedrag en moderatie
Stomme hipstersquote:Op woensdag 22 juli 2015 03:28 schreef Viro het volgende:
[..]
Had en heb al een baard voor de hipsters het overnamen.
Gewoon één kitten en die netjes laten opgroeienquote:
Maar ze vinden zwemmen leuk?quote:Op woensdag 22 juli 2015 03:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon één kitten en die netjes laten opgroeien
We nemen geen zwembad![]()
quote:
Ik ga vanwege trollen echt niet mijn grapjes aanpassen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 03:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
MED / Een beter FOK! begint bij jezelf - gedrag en moderatie
Ouder(s)quote:
quote:
Ik heb dan toch liever een SC vol elfletterigen.quote:
dat mag ookquote:Op woensdag 22 juli 2015 10:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb dan toch liever een SC vol elfletterigen.
Ik lust het niet.quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat mag ook
* Frutsel boterham met pindakaas naar yasmin gooit
Nee ik wil helemaal geen pindakaas.quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tis weer niet goed genoeg nee?
Je wil zeker de hele pot
Dat heb jij toch altijd ...quote:
Smeer jij wel eens pindakaas op je ballen?quote:Op woensdag 22 juli 2015 12:31 schreef Peunage het volgende:
Eigenlijk is toast met jam best wel lekker.
Nou leg even uit dan.quote:Op woensdag 22 juli 2015 12:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb zojuist mijn werkgever voor schut gezet
Alleen in het weekend.quote:Op woensdag 22 juli 2015 12:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Smeer jij wel eens pindakaas op je ballen?
Ja wil niet te specifiek zijn maar ze hebben mij niet juist betaald en constant afgescheept met smoesjes. Maar ze kunnen er niet omheenquote:
Oh dat CAO-verhaal?quote:Op woensdag 22 juli 2015 12:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja wil niet te specifiek zijn maar ze hebben mij niet juist betaald en constant afgescheept met smoesjes. Maar ze kunnen er niet omheen
Woooehooeeee!quote:Op woensdag 22 juli 2015 12:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja wil niet te specifiek zijn maar ze hebben mij niet juist betaald en constant afgescheept met smoesjes. Maar ze kunnen er niet omheen
Hoe ga je hem bedanken?quote:Op woensdag 22 juli 2015 12:42 schreef Yasmin23 het volgende:
Graag wil ik LTVDK bedanken voor alle steun. Zonder hem was het niet mogelijk geweest.
quote:Op woensdag 22 juli 2015 12:42 schreef Yasmin23 het volgende:
Graag wil ik LTVDK bedanken voor alle steun. Zonder hem was het niet mogelijk geweest.
quote:Op woensdag 22 juli 2015 12:42 schreef Yasmin23 het volgende:
Niks mis met rechts.quote:Op woensdag 22 juli 2015 12:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Alsof je daarmee meer dan vrienden zou willen zijn.
Maar misschien is ze heel lief.quote:
homo.quote:Op woensdag 22 juli 2015 12:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dikke tieten zitten toch alleen maar in de weg.
nog platter dan de mijne.quote:Op woensdag 22 juli 2015 12:54 schreef Specularium het volgende:
Plus jij hebt haar bips niet gezien.
Ik word vrolijk van zoveel vrolijkheid!quote:
Ik ben ook echt blijquote:Op woensdag 22 juli 2015 12:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik word vrolijk van zoveel vrolijkheid!
Hard aan het werken?quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:00 schreef Peunage het volgende:
Als ik geluk heb kan ik in December weer naar de Filipijnen
Zoek maar gewoon iemand in Nederland, ok?quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:00 schreef Peunage het volgende:
Als ik geluk heb kan ik in December weer naar de Filipijnen
Over wie gaat dit?quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:09 schreef Yasmin23 het volgende:
Grote kans ook dat als je haar de tweede keer ziet het allemaal niet meer zo leuk is...
Jammer! Heb je je al opgegeven voor herkansing?quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Fuck. 1 fout te veel. Gezakt voor theorie-examen.
Ah serieus.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Lekker voor je.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik weet dat je stiekem aan het huilen bent omdat ik ben gezaktquote:
Ja fuckquote:
Ik ga het zo doenquote:Op woensdag 22 juli 2015 13:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jammer! Heb je je al opgegeven voor herkansing?
quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Met bier zeker.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga dit slechte nieuws even verwerken in de supermarkt.
Nee.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zoek maar gewoon iemand in Nederland, ok?
Dat zou alles wel veel makkelijker maken.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:09 schreef Yasmin23 het volgende:
Grote kans ook dat als je haar de tweede keer ziet het allemaal niet meer zo leuk is...
Nee 1 fout teveel betekent dat je 6? (Mag 5 toch) fouten hebt.quote:
Met 5 fouten was ze geslaagd toch?quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee 1 fout teveel betekent dat je 6? (Mag 5 toch) fouten hebt.
Je hebt 6 fouten teveel.
Tegenwoordig hebben ze toch zo'n raar systeem met een deel normale vragen en een deel inschattingsvragen?quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je hebt 6 fouten teveel.
Ja dus. Dat is alsnog veel.quote:
En op de weg als jij daar rijdt.quote:
Ik heb het in 3 keer gehaald, 3 keer dat examen gedaan in 2 wekenquote:Op woensdag 22 juli 2015 13:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Had ook het maximaal aantal fouten en heb nog niemand aangereden :p
Je mag bij de ene 5 vd 40 (?) bij gevaarherkenning 10 volgens mij. Gevaarherkenning was goed tot mijn verbazing, andere gedeelte dus niet zo goedquote:Op woensdag 22 juli 2015 13:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je hebt 6 fouten teveel.
Jij rijdt geen auto toch?quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Had ook het maximaal aantal fouten en heb nog niemand aangereden :p
Dan kan ze nog wel een rijbewijs hebbenquote:Op woensdag 22 juli 2015 13:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jij rijdt geen auto toch?
Of hebben we het over een scooterrijbewijs, dan neem ik het terug.
Heb ik nooit hoeven halen.
quote:Bent u 16 jaar of ouder? Dan mag u op een bromfiets rijden. Een bromfietsrijbewijs is verplicht. Een brommerrijbewijs is niet nodig als u een autorijbewijs (B) of motorrijbewijs (A) bezit.
http://www.rijksoverheid.(...)jbewijs-rijbewijs-am
Nee ging meer om het aanrijden.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan kan ze nog wel een rijbewijs hebben
Ik heb niet eens dat AM vakje op mijn rijbewijs, dus weet niet of ik überhaupt wel scooter mag rijden.
Edit: oh niet nodig dus
[..]
Oh zo kan het ook jaquote:Op woensdag 22 juli 2015 14:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee ging meer om het aanrijden.
Ik geloof wel dat Yasmin verantwoordelijk rijdt.
Ja heb wel rijbewijs. Voor scooter nooit een hoeven halen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Behalve dat ze af en toe mensen omver kegelt met haar brommer.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee maar dat is Haagse stijl, ik loop ze zelfs omver.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Behalve dat ze af en toe mensen omver kegelt met haar brommer.
Merkt niemand wat van.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee maar dat is Haagse stijl, ik loop ze zelfs omver.
Zit je bed trouwens ondertussen al in elkaar?quote:
Blauw plekje op de enkels.quote:
Nee, doe ik komend weekend.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit je bed trouwens ondertussen al in elkaar?
Dat je daar het geduld voor hebt om zo lang te wachten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Die tests.
Heet jij Puck?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat weet ik niet. Ga jij?quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wie heeft de middagdienst?
Gahahahaha!:P
Heb ik vroeger ook wel eens gedaan, ben ik erg goed in als gangmaker.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Je mag bar staan?
Mooi, kan je vanavond weer goede herinneringen ophalen. Je moet er om 1930 zijn.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb ik vroeger ook wel eens gedaan, ben ik erg goed in als gangmaker.
Pics?quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:50 schreef Viro het volgende:
Was vandaag op de sportschool een chick aanwezig met een goed achterwerk aanwezig. Niet normaal
Krijg ik een gratis drankje?quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mooi, kan je vanavond weer goede herinneringen ophalen. Je moet er om 1930 zijn.
quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Moet je dus stiekem doen :p
Neequote:Op woensdag 22 juli 2015 16:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat mag ook nietGa het vertellen aan je baas!
Dat is mooi klotequote:Op woensdag 22 juli 2015 13:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Maak niet uit, ik mail het hele cao verhaal en post over stiekem drinken naar elk horeca tent in dhquote:
Haat je mij zo erg?quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Maak niet uit, ik mail het hele cao verhaal en post over stiekem drinken naar elk horeca tent in dh
Waarom nou weer in het Engels?quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:08 schreef Viro het volgende:
[..]
Nah, i just hate it when ppl steal from their employer.
Dan denkt hij wijs te kunnen zijnquote:
Ja logisch als jij stiekem drank achterover slaat tijdens werktijdquote:Op woensdag 22 juli 2015 17:12 schreef Yasmin23 het volgende:
Trouwens de enige die aan het stelen was was mijn werkgever :p
Wie zegt dat ik dat doe? Ik zei alleen dat je dat moest doen als je wat wilde drinken :pquote:Op woensdag 22 juli 2015 17:13 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja logisch als jij stiekem drank achterover slaat tijdens werktijd
Waarom dan stiekem doen?quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat doe? Ik zei alleen dat je dat moest doen als je wat wilde drinken :p
Maybe you have to put it in English.quote:
Dus je mag als werknemer niet wat drinken en als je wat wilt drinken moet dat stiekwm gebeuren, die baas van jou is een slavendrijver! Maar ik snap ook wel waarom hij van jou aan het stelen was.quote:
Nja dit is gekomen doordat er blijkbaar op grote schaal fraude is gepleegd. Dus ja nu mag er niks meer gedronken worden.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:20 schreef Viro het volgende:
[..]
Dus je mag als werknemer niet wat drinken en als je wat wilt drinken moet dat stiekwm gebeuren, die baas van jou is een slavendrijver!
Wel triest dit, snap het wel. Zou jou zelfde regels opleggen ook als er geen fraude was gepleegd.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja dit is gekomen doordat er blijkbaar op grote schaal fraude is gepleegd. Dus ja nu mag er niks meer gedronken worden.
Je zou mij deze regels opleggen?quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:26 schreef Viro het volgende:
[..]
Wel triest dit, snap het wel. Zou jou zelfde regels opleggen ook als er geen fraude was gepleegd.
Ga leren voor je theoriequote:Op woensdag 22 juli 2015 17:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
geen engels geblaat ohmygosh
[..]
Puckspuck
Dat is discriminatie, verboden op de werkplek, jammer johquote:
Waarom zou ik werknemers aannemen en geen moeite doen om hun mentaal te breken? Moet een beetje plezier hebben tijdens het werken.quote:
Ga toch nooit voor jou werken.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:30 schreef Viro het volgende:
[..]
Waarom zou ik werknemers aannemen en geen moeite doen om hun mentaal te breken? Moet een beetje plezier hebben tijdens het werken.
Dat zeiden ze in Auschwitz ookquote:Op woensdag 22 juli 2015 17:30 schreef Viro het volgende:
[..]
Waarom zou ik werknemers aannemen en geen moeite doen om hun mentaal te breken? Moet een beetje plezier hebben tijdens het werken.
Er kan maar 1 iemand de baas zijn en dat moet op een ferme manier duidelijk worden gemaakt.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is discriminatie, verboden op de werkplek, jammer joh
We zitten hier een beetje te dollen en jij moet het natuurlijk weer uit verband rukken met zulke postsquote:
Professioneel topickillerquote:Op woensdag 22 juli 2015 17:37 schreef Viro het volgende:
[..]
We zitten hier een beetje te dollen en jij moet het natuurlijk weer uit verband rukken met zulke posts
Waardig afscheid geweest dus?quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:44 schreef YokiKater het volgende:
Fucking hel, dat was epic."When VTEC kicks in" heeft voor mij nu voor altijd een heel andere en bijzondere betekenis.
Ik zie dit gewoon nu pas, weet niet zo goed wat ik moet zeggen ...quote:Op woensdag 22 juli 2015 09:48 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb zojuist LTVDK in iets getagd op facebook. Spannend jongens
Ik heb wel een suggestiequote:Op woensdag 22 juli 2015 17:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zie dit gewoon nu pas, weet niet zo goed wat ik moet zeggen ...
Goed zoquote:
Dit klopt wel jaquote:Op woensdag 22 juli 2015 17:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb wel een suggestie
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |