SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Op hun zolderkamer.quote:Op woensdag 22 juli 2015 03:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar 5 mensen voor een bbq meet? Waar zijn die carnivoren
Voel mij niet aangesproken hoor.quote:Op woensdag 22 juli 2015 03:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Noem je Yas nou een bitch?![]()
Yas mep hem!
Op vakantiequote:Op woensdag 22 juli 2015 03:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Snap ook niet waar hij dat vandaan haalt, zal wel zelfprojectie van hem zijn.quote:
Zal jou es meppen snotneus.quote:Op woensdag 22 juli 2015 03:07 schreef Viro het volgende:
[..]
Mep hem maar namens mij omdat het gewoon kan.
Roosendaal, weet je wel hoe ver dat is!quote:Op woensdag 22 juli 2015 03:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Die blote kleren zijn er dus voor dat we van haar booty kunnen genietenquote:Op woensdag 22 juli 2015 03:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik wil ook net als J Lo zijn als ik 40+ ben. Minus te blote kleren
Vanuit groningen te ver ja. Wij gaan wel gwn naar tintelier.quote:Op woensdag 22 juli 2015 03:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Roosendaal, weet je wel hoe ver dat is!
Rozendaal zou jij een veel betere plek vindenquote:Op woensdag 22 juli 2015 03:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Roosendaal, weet je wel hoe ver dat is!
Neuh, geen zin meer. Straks maar een episode of 2 van Modern family (quote:Op woensdag 22 juli 2015 03:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Net als Viro, wanneer gaat die kerel nou zn films bekijken.
Zie jij een 40+'er met booty op straat? Nee, want ze zijn classy en verbergen het.quote:Op woensdag 22 juli 2015 03:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die blote kleren zijn er dus voor dat we van haar booty kunnen genieten
modern familyquote:Op woensdag 22 juli 2015 03:08 schreef Viro het volgende:
[..]
Neuh, geen zin meer. Straks maar een episode of 2 van Modern family () checken
Stiekem gewoon andere dingen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 03:08 schreef Viro het volgende:
[..]
Neuh, geen zin meer. Straks maar een episode of 2 van Modern family () checken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |