SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Waar zijn de speciaalbiertjes dan?quote:Op woensdag 22 juli 2015 01:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit was van gisteravond.
[ afbeelding ]
Schat wat is je pingquote:Op woensdag 22 juli 2015 01:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik geef je mijn msn toch niet bling bling
Msn song
Dat is volgens mij geen blaarkop.quote:Op woensdag 22 juli 2015 01:36 schreef Paxcon het volgende:
Ik wil ook zo'n innige relatie met een koe zoals die in de OP
Dan komt de blaarkop bij deze op de 2e plekquote:Op woensdag 22 juli 2015 01:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is volgens mij geen blaarkop.
Dat is godverdomme een lieve hond jonguh.quote:Op woensdag 22 juli 2015 01:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is volgens mij geen blaarkop.
Polska de beste met zn datekanonquote:
Tot nooit meer ziens.quote:Op woensdag 22 juli 2015 01:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan komt de blaarkop bij deze op de 2e plek
http://zeldzamerassen.nl/blaarkopnet/blaarkoppen-de-kunst/quote:
Krullenquote:Op woensdag 22 juli 2015 01:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Jonge mn haar is vet koppig. Na het paar dagen gestijld te hebben komen er enorme krullen ;s
Embrace it.quote:Op woensdag 22 juli 2015 01:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Jonge mn haar is vet koppig. Na het paar dagen gestijld te hebben komen er enorme krullen ;s
Oh was jij die ene die wat pittiger moest worden? Ik ben het nu al vergeten.quote:Op woensdag 22 juli 2015 01:43 schreef Viro het volgende:
[..]
Krullen![]()
Ik zou dit eigenlijk niet moeten zeggen, why do i keep giving away my weaknesses
Als kind had ik krullend haar, maar toen werd het opeens spontaan stijl. Dus er is nog hoop.quote:Op woensdag 22 juli 2015 01:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Laten we ruilen voor een dag en zie hoe irritant het soms kan zijn
Ik had als kind heel kort krullen, daarna voor een lange tijd stijl.quote:Op woensdag 22 juli 2015 01:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als kind had ik krullend haar, maar toen werd het opeens spontaan stijl. Dus er is nog hoop.
Dat is fokker.quote:Op woensdag 22 juli 2015 01:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh was jij die ene die wat pittiger moest worden? Ik ben het nu al vergeten.
Siquote:Op woensdag 22 juli 2015 01:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb je al creepy DMs gekregen?
Niet over de inhoud uitweiden want dat mag niet op den FOK!s
Maak je kans denk je?quote:Op woensdag 22 juli 2015 01:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb je al creepy DMs gekregen?
Niet over de inhoud uitweiden want dat mag niet op den FOK!s
Ik gun mijn mede Groningers alle goeds.quote:Op woensdag 22 juli 2015 01:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zou niet graag in jouw vaarwater willen komen
Te laat, heb hem al keihard gesaved.quote:Op woensdag 22 juli 2015 01:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Kauai ik zou het er maar beter afhalen. Fokkahs zijn erg
Ja ik doe morgen wel ofzoquote:Op woensdag 22 juli 2015 01:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Kauai ik zou het er maar beter afhalen. Fokkahs zijn erg
Als kind had ik schitterende blonde haren, maar helaas nu niet meerquote:Op woensdag 22 juli 2015 01:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik had als kind heel kort krullen, daarna voor een lange tijd stijl.
Dan geef ik johannes bij deze alle ruimtequote:Op woensdag 22 juli 2015 01:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik gun mijn mede Groningers alle goeds.
Laten we kindjes maken. Blonde krulletjes met bruine ogen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 01:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als kind had ik schitterende blonde haren, maar helaas nu niet meer
Voor fylax hoeft hij niet bang te zijn, geef die jongen een barbie en hij is de hele dag zoet.quote:Op woensdag 22 juli 2015 01:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan geef ik johannes bij deze alle ruimte
Al krijgt hij dan weer problemen met Fylax denk ik
Weet je het heel zeker?quote:Op woensdag 22 juli 2015 01:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Laten we kindjes maken. Blonde krulletjes met bruine ogen.![]()
Nee grapje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom moet je het verpesten?! *zucht*quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:01 schreef Opsonisatie het volgende:
LTVDK![]()
Voordat iedereen er weer over begint.
quote:Wielrenner valt op hekwerk in Den Hout en krijgt scherpe pin in zijn borst
DEN HOUT - Een 17-jarige wielrenner is dinsdagmiddag ongelukkig ten val gekomen op een hekwerk in Den Hout. Hij werd op het Ruiterspoor door een pin in zijn borst gespietst.
Bij het ongeluk waren geen andere weggebruikers betrokken. Door nog onbekende reden belandde de wielrenner rond kwart voor vier op het hekwerk met scherpe pinnen.
De jongen wist zelf omhoog te komen. Ambulancebroeders hebben hem verzorgd en naar het ziekenhuis gebracht.
zie ik er zo jong uitquote:Op woensdag 22 juli 2015 02:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kuau wat vind je van Fylax. Leuke jongen he
quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weet je het heel zeker?
Zou er ongeveer zo uit komen te zien.Aww wat schattug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Vind je Fylax niet onweerstaanbaar met zijn kattenoortjes?quote:
[..]
Weet je het heel zeker?
Zou er ongeveer zo uit komen te zien.Echte mannen verven hun haar nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kwam eigenlijk alleen hallo en gedag zeggenquote:
Dat is absoluut een feit wat dat betreft.quote:
Ik weet niet precies wat hier geïnsinueerd wordt.quote:
[..]
Weet je het heel zeker?
Zou er ongeveer zo uit komen te zien.Oh my god wat een cutie wangetjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dacht meer aan dit.![]()
oh oke, ttylquote:Op woensdag 22 juli 2015 02:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kwam eigenlijk alleen hallo en gedag zeggen
Tot morgen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kwam eigenlijk alleen hallo en gedag zeggen
quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh my god wat een cutie wangetjes.
Dacht meer aan dit.
[ afbeelding ]
Kon de bruine die ik bedoelde ff niet vindenquote:Op woensdag 22 juli 2015 02:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]![]()
Ook ontzettend leuk, ik dacht dat je bruine ogen zocht maar blauw kan ook natuurlijk.
Het whiskeyvat is er niet.quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:07 schreef Viro het volgende:
Wat is er mis met ons? Ltdvk post en er is geen fittie
Je ziet hierboven het bewijs dat ik blauwe ogen hebquote:Op woensdag 22 juli 2015 02:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar dan moet mijn toekomstige dus wel blauwe ogen hebben
Ik kan je ook blauwe ogen gevenquote:Op woensdag 22 juli 2015 02:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar dan moet mijn toekomstige dus wel blauwe ogen hebben
Wanneer baby's maken?quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je ziet hierboven het bewijs dat ik blauwe ogen heb![]()
Is dat olifantje zo'n knuffel die geluid maakt als je ermee schudt?quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je ziet hierboven het bewijs dat ik blauwe ogen heb![]()
*jouquote:Op woensdag 22 juli 2015 02:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik kan jouw blauwe ballen geven.
Zeer vriendelijk aanbod, maar Specularium vertelde dat je een faker bent, dus ik weet niet of ik dit aanbod aanneem.quote:
Morgen of donderdag ofzo? Maar dan gaan we eerst naar de pintelier.quote:
Moet je eerst boven mij knie uitkomen dwergquote:Op woensdag 22 juli 2015 02:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik kan jouw blauwe ballen geven.
Dat kloptquote:Op woensdag 22 juli 2015 02:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is dat olifantje zo'n knuffel die geluid maakt als je ermee schudt?
Oh ben je zo lang dan.quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:09 schreef Viro het volgende:
[..]
Moet je eerst boven mij knie uitkomen dwerg
Morgen ben ik dood. Theorie examen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zeer vriendelijk aanbod, maar Specularium vertelde dat je een faker bent, dus ik weet niet of ik dit aanbod aanneem.
[..]
Morgen of donderdag ofzo? Maar dan gaan we eerst naar de pintelier.
Kan ook, maar denk niet dat het permanent isquote:Op woensdag 22 juli 2015 02:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zeer vriendelijk aanbod, maar Specularium vertelde dat je een faker bent, dus ik weet niet of ik dit aanbod aanneem.
[..]
Morgen of donderdag ofzo? Maar dan gaan we eerst naar de pintelier.
Is het je eerste keer?quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Morgen ben ik dood. Theorie examen.
Als dat achter de rug is kunnen we het mooi op een zuipen zettenquote:Op woensdag 22 juli 2015 02:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh ben je zo lang dan.denk iets van 140.
[..]
Dan gaan we naar café de Koffer. De barman ziet er sowieso uit als een pauper, dat moet je aanspreken.quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Pintelier. Kakkers. Kakkers en ik = ruzie
Ik drink niet hequote:Op woensdag 22 juli 2015 02:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als dat achter de rug is kunnen we het mooi op een zuipen zettenGezellig!
Het lukte mij pas bij mijn 3de keer.quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja en ik ben zo bang dat ik door zenuwen het niet ga halen
Hoezo zou pauper mij moeten aanspreken. Geen baby's voor jou, sir.quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan gaan we naar café de Koffer. De barman ziet er sowieso uit als een pauper, dat moet je aanspreken.
Ik wil onthullen dat ik nog een tweede olifant had die een beetje rinkelde in andere kleur maar die was mij minder dierbaar dan Olie.quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die knuffel hebben we volgens mij ook in dit huishouden gehad, hij komt me bekend voor
Die barman is van de verkeerde kant.quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan gaan we naar café de Koffer. De barman ziet er sowieso uit als een pauper, dat moet je aanspreken.
Niet zo erg, vriendin haalde het pas na 7e keer. 3 x te laat gekomenquote:Op woensdag 22 juli 2015 02:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het lukte mij pas bij mijn 3de keer.Veel succes in ieder geval.
Guess again, 186 hier.quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh ben je zo lang dan.denk iets van 140.
[..]
quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niet zo erg, vriendin haalde het pas na 7e keer. 3 x te laat gekomen
Gezien je haat op kakkers ging ik er van uit dat je van paupers houdt.quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoezo zou pauper mij moeten aanspreken. Geen baby's voor jou, sir.
quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
165. Met hakken ben in 180, maarja, met een micropenis wordt het een beetje moeilijkquote:Op woensdag 22 juli 2015 02:14 schreef Viro het volgende:
[..]
Guess again, 186 hier.
Als je dood gaat voor theorie examen mag je imo helemaal niet het weg op.
Vrouw achter het is bloed aan de muur
Jij houdt dus van kakkers.quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gezien je haat op kakkers ging ik er van uit dat je van paupers houdt.
Dat is geen schande, ik heb met sommige knuffels ook een betere band opgebouwd dan met anderenquote:Op woensdag 22 juli 2015 02:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil onthullen dat ik nog een tweede olifant had die een beetje rinkelde in andere kleur maar die was mij minder dierbaar dan Olie.
Hoe is het daar dan, vol met bejaarden?quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, dat verandert wel de zaak.
Dan gaan we naar café Kult.
Nee met hipsters!quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe is het daar dan, vol met bejaarden?
Kakkers zijn voor niemand leuk natuurlijk.quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gezien je haat op kakkers ging ik er van uit dat je van paupers houdt.
Ik denk niet dat we binnenkort baby's gaan maken, maar ik wil je eventueel wel op een cola trakteren.quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Goedzo, krijg je tenminste geen onwelriekende greppel.
Zac Efron is nog kleiner dan jij.quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Mannen die stinken naar bier en sigaretten. Al ben je net zo knap als Zac Efron, kom niet dichterbij dan.
Dat is jouw grootste kritiek op Eva Jinek niet waar?quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Goedzo, krijg je tenminste geen onwelriekende greppel.
We krijgen dus echt geen baby's. Ik haat cola.quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we binnenkort baby's gaan maken, maar ik wil je eventueel wel op een cola trakteren.
Ruwe bolster blanke pit.quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:15 schreef Mani89 het volgende:
Gelukkig praat Johannes met een echt authentiek rauw accent.
Nee, op vrouwen die bier drinken.quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is jouw grootste kritiek op Eva Jinek niet waar?
Pure Leaf muntthee dan?quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
We krijgen dus echt geen baby's. Ik haat cola.
165 Dan ben je volgens mij net iets langer dan ucciequote:Op woensdag 22 juli 2015 02:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
165. Met hakken ben in 180, maarja, met een micropenis wordt het een beetje moeilijk![]()
Sowieso al bloed aan de muur.
Stel je voor dat je ook nog eens een foto post.quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik vind het een beetje eng dat 3 blauwen mij hebben gequoted.
Van Stephen James, jaaaquote:Op woensdag 22 juli 2015 02:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Stel je voor dat je ook nog eens een foto post.
Dat kan geregeld wordenquote:Op woensdag 22 juli 2015 02:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik drink alleen bosbessen of aardbei thee.
Ik weet al iets. Je houdt van badboy dingen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:18 schreef Viro het volgende:
[..]
165 Dan ben je volgens mij net iets langer dan uccieMeisje denk maar wat je wilt, you know nothing.
3 klontjes suiker aub 💁.quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat kan geregeld worden
Maar wel je best doen bij je theorie he!
Wat saaiquote:Op woensdag 22 juli 2015 02:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik drink alleen bosbessen of aardbei thee.
Wat houd dat in?quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik weet al iets. Je houdt van badboy dingen.
Dat heb je goed gezien inderdaad ja. Harrison Ford.quote:
Ik vond dat gevaarherkennen een beetje kut destijds.quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
3 klontjes suiker aub 💁.
Jahaatotaal geen zin in
Scooters jatten, bushokjes slopen, omaatjes beroven, zulk soort dingenquote:
Dat is dan ook het meeste wat ik haat.quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond dat gevaarherkennen een beetje kut destijds.
Heb je het nou over die foto hierboven?quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Waarom zijn er zo weinig mannen met de body van ben affleck.
Dingen op FOK! posten die niet mogen volgens de policyquote:Op woensdag 22 juli 2015 02:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Scooters jatten, bushokjes slopen, omaatjes beroven, zulk soort dingen
Beetje willekeurig meestal. Veel succes in elk gevalquote:Op woensdag 22 juli 2015 02:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat is dan ook het meeste wat ik haat.
"Remmen of gas loslaten", bitch, get out my way.
? Gewoon die van ben ?quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb je het nou over die foto hierboven?
Hoi Jasmijn!quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb je het nou over die foto hierboven?
Daar heb ik wel eens een note voor gehad jaquote:Op woensdag 22 juli 2015 02:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dingen op FOK! posten die niet mogen volgens de policy![]()
Ik krijg echt een We are the world gevoel van die clip.quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat heb je goed gezien inderdaad ja. Harrison Ford.
Wat zeg je nou.quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja zo lekker s dat lichaam toch niet?
Het is ook niet verkeerd vergeleken met de ongezonde lichamen van nuquote:Op woensdag 22 juli 2015 02:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja zo lekker s dat lichaam toch niet?
Beter dan een levende.quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:27 schreef Opsonisatie het volgende:
Ieuwieuwieuw geplette mug op mn muur
Haha, ze heeft wel humor, onze Fatima.quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is satire van Jasmijn, Ben is gewoon een knapperd![]()
Dat is niet mijn specialiteit. Ik ben van het sporten, hard werken, chillen, gamen en roadtrips.quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Scooters jatten, bushokjes slopen, omaatjes beroven, zulk soort dingen
Channing en Ben. Perfecte combiquote:Op woensdag 22 juli 2015 02:29 schreef Yasmin23 het volgende:
Als jullie nou zon foto zouden plaatsen:
[ afbeelding ]
Ik vind het tbh enorme pluspunt. Als hij dan ook nog een grijsblauwe ogen heeftquote:Op woensdag 22 juli 2015 02:31 schreef Kauai het volgende:
[..]
Vind het geen must, klein pluspunt maar idk
Fylax is me te jongquote:Op woensdag 22 juli 2015 02:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Fylax schijnt een sixpack te hebben hoorde ik van zijn moeder.
Jij en whiskas ookquote:Op woensdag 22 juli 2015 02:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Fylax en Kauai zouden samen leuk zijn
Te vaak gehoord nu deze.quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Fylax en Kauai zouden samen leuk zijn
Ik heb mezelf zover uitgemergeld dat ik nu ook een sixpack heb. #beefcakequote:Op woensdag 22 juli 2015 02:34 schreef Viro het volgende:
Weet je wat vies is? Ecto's die stoer doen met hun zogenaamde 6pack
Maar jij scheert je benen, vieze wielrennerquote:Op woensdag 22 juli 2015 02:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb mezelf zover uitgemergeld dat ik nu ook een sixpack heb. #beefcake
Niet alleen mijn benen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:37 schreef Viro het volgende:
[..]
Maar jij scheert je benen, vieze wielrenner
Misschien moet je meer topless zonnen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik snap niet waarom mijn buik bruin is maar decolleté blank
Ik ook niet kan je dit verduidelijken met behulp van foto'squote:Op woensdag 22 juli 2015 02:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Misschien eens topless zonnen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja doei he griekquote:Op woensdag 22 juli 2015 02:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ook niet kan je dit verduidelijken met behulp van foto's
Neequote:Op woensdag 22 juli 2015 02:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien moet je meer topless zonnen.
Dat vinden fokkers ook ja. Ene bashtopic na anderequote:Op woensdag 22 juli 2015 02:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind Fylax anders een leuke jongen
Die kennen hem niet goed genoeg.quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat vinden fokkers ook ja. Ene bashtopic na andere
Alles.quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:41 schreef Viro het volgende:
[..]
Too much info, niemand wilt horen dat jij jouw anus scheert.
Wie is fielquote:Op woensdag 22 juli 2015 02:41 schreef Mani89 het volgende:
Ik zou foto's willen posten van Fiel maar ik las vandaag dat er mensen voor gebanned zijn.
Nou dat is niet zo aardig van je.quote:
croptop vind ik zo leukquote:Op woensdag 22 juli 2015 02:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Alhoewel. Kauai help me, heb rok van h&m gekocht en het is alleen leuk met croptop en daar hou ik niet van. Wat moet ik doen.
Koop een croptop maar doe je rok hoger idk. Ik koop zulke rokken juist daarom nietquote:Op woensdag 22 juli 2015 02:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Alhoewel. Kauai help me, heb rok van h&m gekocht en het is alleen leuk met croptop en daar hou ik niet van. Wat moet ik doen.
Wat is het toch gecompliceerd om als vrouw door het leven te gaan.quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:41 schreef Opsonisatie het volgende:
sexy tochquote:Op woensdag 22 juli 2015 02:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik niet, je ziet mn ribben en blokken.
[..]
Ik ben vet lief.
Jemig heb jij voor alles advies nodig? Rok terug brengen of iets anders erbij halen zodat je een compleet outfit hebt.quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb het al fucking hoog gedaan, wil je zien?quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:42 schreef Kauai het volgende:
[..]
Koop een croptop maar doe je rok hoger idk. Ik koop zulke rokken juist daarom niet
Indeed.quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat is het toch gecompliceerd om als vrouw door het leven te gaan.
Bedankt hansquote:Op woensdag 22 juli 2015 02:43 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik vind die hoge rokken en broeken echt verschrikkelijk...
Vroeg ik jou wat? Nee. Meiden helpen meiden onderling so fuck off.quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:43 schreef Viro het volgende:
[..]
Jemig heb jij voor alles advies nodig? Rok terug brengen of iets anders erbij halen zodat je een compleet outfit hebt.
Ja hoorquote:Op woensdag 22 juli 2015 02:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb het al fucking hoog gedaan, wil je zien?
Post hier danquote:Op woensdag 22 juli 2015 02:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb het al fucking hoog gedaan, wil je zien?
quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vroeg ik jou wat? Nee. Meiden helpen meiden onderling so fuck off.
Onsies ookquote:Op woensdag 22 juli 2015 02:43 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik vind die hoge rokken en broeken echt verschrikkelijk...
Jij hebt het wel een beetje hoog in je bol he. Als wij een stel losgeslagen holbewoners zijn.quote:
Zet je geslacht eens op vrouw, daar reageren ze al op zonder het echt te weten.quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij hebt het wel een beetje hoog in je bol he. Als wij een stel losgeslagen holbewoners zijn.
Waar staat er dat ik niet mag reageren op jouw post? En ik geef een simpel antwoord kabouter.quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vroeg ik jou wat? Nee. Meiden helpen meiden onderling so fuck off.
Kom vechtenquote:Op woensdag 22 juli 2015 02:47 schreef Viro het volgende:
[..]
Waar staat er dat ik niet mag reageren op jouw post? En ik geef een simpel antwoord kabouter.
Dit is onderlinge broederliefde, tatta's denken gelijk aan ruzie.quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:48 schreef Mani89 het volgende:
Zie je wel, wij hebben Whiskas helemaal niet nodig om ruzie te maken.
Haha Viro is op zijn pik getrapt.quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:48 schreef Viro het volgende:
[..]Moet jij niet minderjarigen lastig vallen? Gladanus
Dit is een hele beschaafde slowchatquote:Op woensdag 22 juli 2015 02:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja en dan tig dms krijgen.
[..]
Wait a sec
quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Rot op met je hartje, maak je anders een kopje kleiner.
quote:
De meeste mensen zijn hier 30+ (behalve wij dan natuurlijk), dus er is sowieso een generatiekloof hier.quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:53 schreef Opsonisatie het volgende:
No ik moet goed voorbeeld tonen voor Kauai.
Ik ben te zenuwachtig en het is warm.quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:55 schreef Yasmin23 het volgende:
Waarom zijn jullie eigenlijk allemaal nog wakker?
Wij vervelen ons en we hopen dat jij een leuk verhaal hebt!quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:55 schreef Yasmin23 het volgende:
Voor de gezelligheid.quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:55 schreef Yasmin23 het volgende:
Genoeg engels geblaat, hipster.quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:55 schreef Viro het volgende:
[..]
Oh my, its funny when people have assumpionts when they dont know me.
Heb niks leuks mee gemaakt op werk.quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij vervelen ons en we hopen dat jij een leuk verhaal hebt!
Vakantie.quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:55 schreef Yasmin23 het volgende:
Nog mensen aangereden op je scooter?quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb niks leuks mee gemaakt op werk.
quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb niks leuks mee gemaakt op werk.
Morgen vrij en donderdag dus party hardquote:Op woensdag 22 juli 2015 02:55 schreef Yasmin23 het volgende:
Nopes. Vooral dat laatste is jammer dat het niet gebeurd is.quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Had er nog iemand de jackpot gewonnen? Of iemand van de trap gelazerd ofzo?
doeiquote:Op woensdag 22 juli 2015 02:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Kauai en ik hebben besloten om fitnesschicks te worden. Doei.
Gewoon daarom.quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:55 schreef Yasmin23 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Make me stop!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat is wel balenquote:Op woensdag 22 juli 2015 02:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nopes. Vooral dat laatste is jammer dat het niet gebeurd is.
quote:Op woensdag 22 juli 2015 03:00 schreef Viro het volgende:
[..]
Make me stop!Jezus Christus. Jij drinkt vast ook graspoeder uit een mason jar omdat het hip isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al een schema voor trainen, voeding en shakes gemaakt?quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Kauai en ik hebben besloten om fitnesschicks te worden. Doei.
Ik heb geen idee waar je het over hebt maar het klinkt allemaal hipster in mijn orenquote:Op woensdag 22 juli 2015 03:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jezus Christus. Jij drinkt vast ook graspoeder uit een mason jar omdat het hip is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |