SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Waar zijn de speciaalbiertjes dan?quote:Op woensdag 22 juli 2015 01:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit was van gisteravond.
[ afbeelding ]
Schat wat is je pingquote:Op woensdag 22 juli 2015 01:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik geef je mijn msn toch niet bling bling
Msn song
Dat is volgens mij geen blaarkop.quote:Op woensdag 22 juli 2015 01:36 schreef Paxcon het volgende:
Ik wil ook zo'n innige relatie met een koe zoals die in de OP
Dan komt de blaarkop bij deze op de 2e plekquote:Op woensdag 22 juli 2015 01:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is volgens mij geen blaarkop.
Dat is godverdomme een lieve hond jonguh.quote:Op woensdag 22 juli 2015 01:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is volgens mij geen blaarkop.
Polska de beste met zn datekanonquote:
Tot nooit meer ziens.quote:Op woensdag 22 juli 2015 01:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan komt de blaarkop bij deze op de 2e plek
http://zeldzamerassen.nl/blaarkopnet/blaarkoppen-de-kunst/quote:
Krullenquote:Op woensdag 22 juli 2015 01:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Jonge mn haar is vet koppig. Na het paar dagen gestijld te hebben komen er enorme krullen ;s
Embrace it.quote:Op woensdag 22 juli 2015 01:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Jonge mn haar is vet koppig. Na het paar dagen gestijld te hebben komen er enorme krullen ;s
Oh was jij die ene die wat pittiger moest worden? Ik ben het nu al vergeten.quote:Op woensdag 22 juli 2015 01:43 schreef Viro het volgende:
[..]
Krullen![]()
Ik zou dit eigenlijk niet moeten zeggen, why do i keep giving away my weaknesses
Als kind had ik krullend haar, maar toen werd het opeens spontaan stijl. Dus er is nog hoop.quote:Op woensdag 22 juli 2015 01:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Laten we ruilen voor een dag en zie hoe irritant het soms kan zijn
Ik had als kind heel kort krullen, daarna voor een lange tijd stijl.quote:Op woensdag 22 juli 2015 01:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als kind had ik krullend haar, maar toen werd het opeens spontaan stijl. Dus er is nog hoop.
Dat is fokker.quote:Op woensdag 22 juli 2015 01:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh was jij die ene die wat pittiger moest worden? Ik ben het nu al vergeten.
Siquote:Op woensdag 22 juli 2015 01:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb je al creepy DMs gekregen?
Niet over de inhoud uitweiden want dat mag niet op den FOK!s
Maak je kans denk je?quote:Op woensdag 22 juli 2015 01:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb je al creepy DMs gekregen?
Niet over de inhoud uitweiden want dat mag niet op den FOK!s
Ik gun mijn mede Groningers alle goeds.quote:Op woensdag 22 juli 2015 01:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zou niet graag in jouw vaarwater willen komen
Te laat, heb hem al keihard gesaved.quote:Op woensdag 22 juli 2015 01:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Kauai ik zou het er maar beter afhalen. Fokkahs zijn erg
Ja ik doe morgen wel ofzoquote:Op woensdag 22 juli 2015 01:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Kauai ik zou het er maar beter afhalen. Fokkahs zijn erg
Als kind had ik schitterende blonde haren, maar helaas nu niet meerquote:Op woensdag 22 juli 2015 01:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik had als kind heel kort krullen, daarna voor een lange tijd stijl.
Dan geef ik johannes bij deze alle ruimtequote:Op woensdag 22 juli 2015 01:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik gun mijn mede Groningers alle goeds.
Laten we kindjes maken. Blonde krulletjes met bruine ogen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 01:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als kind had ik schitterende blonde haren, maar helaas nu niet meer
Voor fylax hoeft hij niet bang te zijn, geef die jongen een barbie en hij is de hele dag zoet.quote:Op woensdag 22 juli 2015 01:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan geef ik johannes bij deze alle ruimte
Al krijgt hij dan weer problemen met Fylax denk ik
Weet je het heel zeker?quote:Op woensdag 22 juli 2015 01:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Laten we kindjes maken. Blonde krulletjes met bruine ogen.![]()
Nee grapje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom moet je het verpesten?! *zucht*quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:01 schreef Opsonisatie het volgende:
LTVDK![]()
Voordat iedereen er weer over begint.
quote:Wielrenner valt op hekwerk in Den Hout en krijgt scherpe pin in zijn borst
DEN HOUT - Een 17-jarige wielrenner is dinsdagmiddag ongelukkig ten val gekomen op een hekwerk in Den Hout. Hij werd op het Ruiterspoor door een pin in zijn borst gespietst.
Bij het ongeluk waren geen andere weggebruikers betrokken. Door nog onbekende reden belandde de wielrenner rond kwart voor vier op het hekwerk met scherpe pinnen.
De jongen wist zelf omhoog te komen. Ambulancebroeders hebben hem verzorgd en naar het ziekenhuis gebracht.
zie ik er zo jong uitquote:Op woensdag 22 juli 2015 02:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kuau wat vind je van Fylax. Leuke jongen he
quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weet je het heel zeker?
Zou er ongeveer zo uit komen te zien.Aww wat schattug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Vind je Fylax niet onweerstaanbaar met zijn kattenoortjes?quote:
[..]
Weet je het heel zeker?
Zou er ongeveer zo uit komen te zien.Echte mannen verven hun haar nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kwam eigenlijk alleen hallo en gedag zeggenquote:
Dat is absoluut een feit wat dat betreft.quote:
Ik weet niet precies wat hier geïnsinueerd wordt.quote:
[..]
Weet je het heel zeker?
Zou er ongeveer zo uit komen te zien.Oh my god wat een cutie wangetjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dacht meer aan dit.![]()
oh oke, ttylquote:Op woensdag 22 juli 2015 02:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kwam eigenlijk alleen hallo en gedag zeggen
Tot morgen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kwam eigenlijk alleen hallo en gedag zeggen
quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh my god wat een cutie wangetjes.
Dacht meer aan dit.
[ afbeelding ]
Kon de bruine die ik bedoelde ff niet vindenquote:Op woensdag 22 juli 2015 02:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]![]()
Ook ontzettend leuk, ik dacht dat je bruine ogen zocht maar blauw kan ook natuurlijk.
Het whiskeyvat is er niet.quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:07 schreef Viro het volgende:
Wat is er mis met ons? Ltdvk post en er is geen fittie
Je ziet hierboven het bewijs dat ik blauwe ogen hebquote:Op woensdag 22 juli 2015 02:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar dan moet mijn toekomstige dus wel blauwe ogen hebben
Ik kan je ook blauwe ogen gevenquote:Op woensdag 22 juli 2015 02:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar dan moet mijn toekomstige dus wel blauwe ogen hebben
Wanneer baby's maken?quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je ziet hierboven het bewijs dat ik blauwe ogen heb![]()
Is dat olifantje zo'n knuffel die geluid maakt als je ermee schudt?quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je ziet hierboven het bewijs dat ik blauwe ogen heb![]()
*jouquote:Op woensdag 22 juli 2015 02:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik kan jouw blauwe ballen geven.
Zeer vriendelijk aanbod, maar Specularium vertelde dat je een faker bent, dus ik weet niet of ik dit aanbod aanneem.quote:
Morgen of donderdag ofzo? Maar dan gaan we eerst naar de pintelier.quote:
Moet je eerst boven mij knie uitkomen dwergquote:Op woensdag 22 juli 2015 02:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik kan jouw blauwe ballen geven.
Dat kloptquote:Op woensdag 22 juli 2015 02:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is dat olifantje zo'n knuffel die geluid maakt als je ermee schudt?
Oh ben je zo lang dan.quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:09 schreef Viro het volgende:
[..]
Moet je eerst boven mij knie uitkomen dwerg
Morgen ben ik dood. Theorie examen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zeer vriendelijk aanbod, maar Specularium vertelde dat je een faker bent, dus ik weet niet of ik dit aanbod aanneem.
[..]
Morgen of donderdag ofzo? Maar dan gaan we eerst naar de pintelier.
Kan ook, maar denk niet dat het permanent isquote:Op woensdag 22 juli 2015 02:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zeer vriendelijk aanbod, maar Specularium vertelde dat je een faker bent, dus ik weet niet of ik dit aanbod aanneem.
[..]
Morgen of donderdag ofzo? Maar dan gaan we eerst naar de pintelier.
Is het je eerste keer?quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Morgen ben ik dood. Theorie examen.
Als dat achter de rug is kunnen we het mooi op een zuipen zettenquote:Op woensdag 22 juli 2015 02:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh ben je zo lang dan.denk iets van 140.
[..]
Morgen ben ik dood. Theorie examen.
Dan gaan we naar café de Koffer. De barman ziet er sowieso uit als een pauper, dat moet je aanspreken.quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Pintelier. Kakkers. Kakkers en ik = ruzie
Ik drink niet hequote:Op woensdag 22 juli 2015 02:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als dat achter de rug is kunnen we het mooi op een zuipen zettenGezellig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |