SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Waar zijn de speciaalbiertjes dan?quote:Op woensdag 22 juli 2015 01:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit was van gisteravond.
[ afbeelding ]
Schat wat is je pingquote:Op woensdag 22 juli 2015 01:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik geef je mijn msn toch niet bling bling
Msn song
Dat is volgens mij geen blaarkop.quote:Op woensdag 22 juli 2015 01:36 schreef Paxcon het volgende:
Ik wil ook zo'n innige relatie met een koe zoals die in de OP
Dan komt de blaarkop bij deze op de 2e plekquote:Op woensdag 22 juli 2015 01:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is volgens mij geen blaarkop.
Dat is godverdomme een lieve hond jonguh.quote:Op woensdag 22 juli 2015 01:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is volgens mij geen blaarkop.
Polska de beste met zn datekanonquote:
Tot nooit meer ziens.quote:Op woensdag 22 juli 2015 01:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan komt de blaarkop bij deze op de 2e plek
http://zeldzamerassen.nl/blaarkopnet/blaarkoppen-de-kunst/quote:
Krullenquote:Op woensdag 22 juli 2015 01:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Jonge mn haar is vet koppig. Na het paar dagen gestijld te hebben komen er enorme krullen ;s
Embrace it.quote:Op woensdag 22 juli 2015 01:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Jonge mn haar is vet koppig. Na het paar dagen gestijld te hebben komen er enorme krullen ;s
Oh was jij die ene die wat pittiger moest worden? Ik ben het nu al vergeten.quote:Op woensdag 22 juli 2015 01:43 schreef Viro het volgende:
[..]
Krullen![]()
Ik zou dit eigenlijk niet moeten zeggen, why do i keep giving away my weaknesses
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |