tegenwoordig is het toch juist een soort kunststof. Aangezien staal je voet deels kan amputeren.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:43 schreef Harvest89 het volgende:
Legerkisten zonder stalen neus?
Bestaan die?
Ja, de huidige meindl's bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:43 schreef Harvest89 het volgende:
Bestaan die?
Ik moet bij de naam kisten toch altijd aan deze denken:quote:
Die heb ik ook.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:16 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik moet bij de naam kisten toch altijd aan deze denken:
[ afbeelding ]
Ik heb zelf ook een paar.
Jaren geleden gekocht voor 80 euro ofzo, en ze zien er nog steeds top uit.
Deze idd !! Loop ik al meer dan 12 jaar op om de 2 jaar nieuw paar/quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:16 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Koop laarzen... schoenen met metalen onderdelen als oogjes voor veters ed zijn namelijk niet zo handig met een metaaldetector...quote:Op woensdag 22 juli 2015 06:21 schreef Harry_Turtle het volgende:
Ik zal zaterdag wel even gaan kijken dan.
Reden voor kisten is dat wandelschoenen zo snel vies worden. Dingen die ondiep liggen frommel ik meestal naar boven met mijn schoenen. Verder weet ik nog van vroeger bij de supermarkt dat kisten niet kapot te krijgen zijn.
Die heb ik wat gepoetst in mijn dienstplichttijd zegquote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:16 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee hoor, blijft gewoon staal. Ook kunststof buigt naar binnen en je tenen eraf. Het verschil is dat kunststof weer terug veert en je zo leeg bloedt. Staal blijft zitten en zo bloed je niet leeg. Ik weet wel wat ik liever in mijn schoenen heb.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:10 schreef spierbal het volgende:
[..]
tegenwoordig is het toch juist een soort kunststof. Aangezien staal je voet deels kan amputeren.
Uh ja... de standaard schoen is zonder stalen neus.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:43 schreef Harvest89 het volgende:
Bestaan die?
Welke troep?quote:
Kampfstiefel van de Oosterburen als interim oplossing nadat Bata failliet ging...quote:
Ah ik heb een Fisher F2...quote:Op woensdag 22 juli 2015 08:21 schreef Harry_Turtle het volgende:
Die metalen oogjes had ik even geen rekening mee gehouden.. maar eventjes testen /of en hoe de detector daar op reageert.
Heb onlangs mijn eerste gekocht, een garret ace 250 + nokta rs pinpointer. Heb er al wat leuke wo2 spullen mee gevonden. Het schepje heb ik inderdaad ook, reuze handig!
Dat op het plaatje is een stel Lifeline kisten... over troep gesproken..quote:Op maandag 27 juli 2015 22:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Uh ja... de standaard schoen is zonder stalen neus.
Stalen neus alleen voor werkplaatspersoneel etc.
En verder gewoon de M90:
[ afbeelding ]
Die troep die daarna is uitgeleverd (en ik heb een aantal versies aan mijn poten gehad) is in mijn beleving te slecht om als slecht voorbeeld te dienen.
Ik bedoel dus ook gewoon die Bata's, maar ja, failliet he.quote:Op maandag 27 juli 2015 22:32 schreef Zolderkamer het volgende:
Dat op het plaatje is een stel Lifeline kisten... over troep gesproken..
Beter neem je die van BATA Industrials M90 / M400 die zijn origineel geloof ik en nog wel te krijgen..
Maar die dingen koop je toch zelf? of krijg je ze verstrekt?quote:Op maandag 27 juli 2015 22:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik bedoel dus ook gewoon die Bata's, maar ja, failliet he.
Ik loop nog steeds op de Bata's @ Defensie... Volgens mij wel 1 van de laatsten...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |