quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:31 schreef GTSTFreakje het volgende:
Er is iets geks aan de hand met sommige afleveringen van seizoen 6, midden in een aflevering komt er opeens voor een paar seconden zwart beeld en daarna verschijnt de volgende scené weer. Dit is nu al een paar keer zo gebeurd.![]()
Seizoen 6:Je bent me officieel voorbijgevlogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en inderdaad, twee afleveringen op rij kwam het al voor, de eerste toen een exterieurshot moest komen maar hrt zwart bleef en ze overgingen naar Hotel Dendermonde, maar de mafste toen er een jingle was die helemaal clean uitliep met een exterieurshot van het schip met Arnie... en toen zwart.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Ik heb levenloos 3 cd's in 1 dag bekeken, best wel zorgelijk eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Je bent me officieel voorbijgevlogenen inderdaad, twee afleveringen op rij kwam het al voor, de eerste toen een exterieurshot moest komen maar hrt zwart bleef en ze overgingen naar Hotel Dendermonde, maar de mafste toen er een jingle was die helemaal clean uitliep met een exterieurshot van het schip met Arnie... en toen zwart.
Ja, dit zinnetje. Zo heb ik het bekeken vanaf de tweede helft van seizoen 7 tot en met eind seizoen 9 (wat mijn laatste box is geweest). De Ludo verhaallijnen en wat daarnaast in GTST stond was al in meerdere mate niet meer mijn GTST. Als ik het zo terug bekijk was mijn interesse voor de serie wel weg na Pete Jenssens. De kern van GTST is wat mij betreft seizoen 1 t/m 6 geweest. Destijds ben ik in seizoen 10 afgehaakt zoals je weet, heb het wéér even opgepikt toen Hafkamp terugkeerde, maar dat was in seizoen 14 of 15? Wat daarvoor zich heeft afgespeeld met Ludo en of de rest van de cast van destijds, daarvan heb ik geen flauw idee! De personages die je dan ook benoemt in je post naast Ludo zeggen me dan ook niets. Cleo, Philip, Terra en nog wat meer nietszeggende personages hebben destijds mijn kijk plezier weggenomenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
De Ludo verhaallijnen in seizoen 12 en 13 waren wel echt meesterlijk moet ik zeggen, als ik na seizoen 9 nog DVD's zou kopen dan zouden het om de Ludo-lijnen van seizoen 12 en 13 zijn. De rest zou ik keihard doorspoelen.
Makkiequote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:14 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Ik heb levenloos 3 cd's in 1 dag bekeken, best wel zorgelijk eigenlijk.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:55 schreef GTSTFreakje het volgende:
Seizoen 6:Ja, alleen Lotte als de evil Dian kwam wat mij betreft niet zo goed uit de verf! Beetje over acting vond ik hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond Laura van de interessantere personages gedurende seizoen 11 en vond haar wel tof.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Sylvia had toen een irritante fase ja, omdat het om een kind ging, maar joh iedereen heeft weleens zo een onuitstaanbare periode gehad. Denk eens aan Laura van seizoen 11. Bij Barbara en de Lieke-Charlie werd het uiteindelijk zelfs chronisch. Die periode die Sylvia had tussen Floris' vertrek en de komst van Kim heb ik d'r mede om die reden makkelijk kunnen vergeven.
In de eerste instantie werd Lotte teruggevraagd voor de rol van Dian in 1994, maar deze weigerde het, omdat ze rol te veranderd vond en veel te veel gedistancieerd met zichzelf. Toen pas werd gezocht naar een actrice die deze taak wel kon volbrengen: Chris Jolles.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:58 schreef Kudo het volgende:
[..]
Ja, alleen Lotte als de evil Dian kwam wat mij betreft niet zo goed uit de verf! Beetje over acting vond ik het
Was het niet juist zo dat Lotte weliswaar werd teruggevraagd door de schrijvers en ze ook daadwerkelijk akkoord ging, maar op voorwaarde dat ze mét de schrijvers een soort van Dian 2.0 kon opzetten (ergo, de bitch die het werd)? Op het laatste moment heeft Lotte toen toch verstek laten gaan om een rol in het theater te spelen, zoiets herinner ik mij te hebben gelezen in het 12,5 jaar boek.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:58 schreef LetsGame het volgende:
[..]
In de eerste instantie werd Lotte teruggevraagd voor de rol van Dian in 1994, maar deze weigerde het, omdat ze rol te veranderd vond en veel te veel gedistancieerd met zichzelf. Toen pas werd gezocht naar een actrice die deze taak wel kon volbrengen: Chris Jolles.
Het is dan ook niet gek dat Lotte als tijdelijke recast niet goed uit de verf kwam. Ik vond wel dat ze het goed deed, maar inderdaad veel te overacting was, om Chris te evenaren. Dat moest je als actrice nooit doen. Speel de rol zoals jij het zelf zou spelen.
Kan natuurlijk, als Jette een nieuw personage zou vertolken die die rol zou spelen misschien ik zelfs ook wel. Maar ik ken de Laura uit bijvoorbeeld seizoen 1, een warme familievrouw die altijd voor iedereen klaar stond. Ik vond Laura in seizoen 11 pas weer leuk toen N'Golo en familie in de serie kwamen. Toen werd ze weer de Laura zoals ik haar het liefste zie en dit laatste verschilt natuurlijk per persoon.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:56 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik vond Laura van de interessantere personages gedurende seizoen 11 en vond haar wel tof.
Ik haal mijn informatie uit een interview die vlak na het 20-jarig jubileum werd gegeven. Maar ja, ik was er zelf niet bij dus wat écht waar zou zijn.. Ingeborg en Brûni lieten in dat boek ook niet blijken dat ze aan de kant werden gezet door de producers, maar achteraf....quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:58 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Was het niet juist zo dat Lotte weliswaar werd teruggevraagd door de schrijvers en ze ook daadwerkelijk akkoord ging, maar op voorwaarde dat ze mét de schrijvers een soort van Dian 2.0 kon opzetten (ergo, de bitch die het werd)? Op het laatste moment heeft Lotte toen toch verstek laten gaan om een rol in het theater te spelen, zoiets herinner ik mij te hebben gelezen in het 12,5 jaar boek.
Ik begrijp wel wat je bedoelt, maar in mijn visie is het juist goed wat ze met Laura's rol hebben gedaan. Een rol die juist vanaf het begin wordt vertolkt in een heel ander jasje. Laten we eerlijk zijn: er zijn genoeg mensen om ons heen die bepaalde fases meemaken of qua karakter erg veranderen. Het is dus naar mijn mening heel realistisch dat ze Laura in erg andere schoenen hebben laten staan. Soms hebben mensen een bepaalde periode nodig om in te zien dat dingen anders moeten. En bij Laura vond ik het vermakelijk en erg goed dat ze zo'n twist aannaam qua persoonlijkheid/verhoudingen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 04:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Kan natuurlijk, als Jette een nieuw personage zou vertolken die die rol zou spelen misschien ik zelfs ook wel. Maar ik ken de Laura uit bijvoorbeeld seizoen 1, een warme familievrouw die altijd voor iedereen klaar stond. Ik vond Laura in seizoen 11 pas weer leuk toen N'Golo en familie in de serie kwamen. Toen werd ze weer de Laura zoals ik haar het liefste zie en dit laatste verschilt natuurlijk per persoon.
Dan heb ik het toch liever wat onrealistisch dan saai en voorspelbaar.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 10:32 schreef LetsGame het volgende:
Alhoewel Cleo die Mary vermoordt een van de meest onrealistische dingen ooit in GTST was.
Dat kwam omdat Laura zichzelf meer schuldig vond dan de rechtbank zelf.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 10:42 schreef GTSTFreakje het volgende:
Ik snap ook nog steeds niet dat Laura daar elektronisch huisarrest om kreeg..
Het was meer de manier hoe Cleo het deed... alsof het de normaalste zaak van de wereld was dat je wel eens iemand vermoordde.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 10:38 schreef Frey het volgende:
[..]
Dan heb ik het toch liever wat onrealistisch dan saai en voorspelbaar.
Ha, heb seizoen 11 nooit gekeken, vandaar.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 10:44 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Dat kwam omdat Laura zichzelf meer schuldig vond dan de rechtbank zelf.
Als het goed is staan er op Dailymotion nog een heeeel aantal afleveringen van de oude seizoenen. Op youtube staan er ook nog een paar.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:28 schreef MissStevie het volgende:
wat leuk om stukjes van al die oude seizoenen terug te zienis er ook een andere manier om oude seizoenen terug te kijken ipv door boxen te kopen??
Onze visies verschillen dan kennelijk -wat uiteraard prima kan. Ik vind het juist afgrijselijk irritant, personages die zich out of character gaan gedragen. Voor eventjes tijdens een verhaallijn dat vind ik nog wel meevallen. Maar Laura bleef echt bijna anderhalf seizoen zo.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 10:31 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik begrijp wel wat je bedoelt, maar in mijn visie is het juist goed wat ze met Laura's rol hebben gedaan. Een rol die juist vanaf het begin wordt vertolkt in een heel ander jasje. Laten we eerlijk zijn: er zijn genoeg mensen om ons heen die bepaalde fases meemaken of qua karakter erg veranderen. Het is dus naar mijn mening heel realistisch dat ze Laura in erg andere schoenen hebben laten staan. Soms hebben mensen een bepaalde periode nodig om in te zien dat dingen anders moeten. En bij Laura vond ik het vermakelijk en erg goed dat ze zo'n twist aannaam qua persoonlijkheid/verhoudingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |