rustig bby ben toch zelf turkquote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Waarom zou mijn mening gelijk gerelateerd moeten zijn aan ''moslimtaboes'' housesoftheholy?
Gelukkig maar, anders zou het leven ook maar saai zijn, daarom beste van maken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ikweet, vroeg het me gewoon af.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
rustig bby ben toch zelf turk
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders zou het leven ook maar saai zijn, daarom beste van maken.IkrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hhh, okok.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wilde gewoon een grapje maken
grappen en grollen
zo gaat dat hier
nee man, serieuze business hierquote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wilde gewoon een grapje maken
grappen en grollen
zo gaat dat hier
Jij bent pita broodje met kaas erin.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
rustig bby ben toch zelf turk
nee ik verzin nu gwn maar watquote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zijn er mensen die dit srs bijhouden van dag tot dag
Waarom accepteer je mij nietquote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
vriendschaps verzoek verzonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |