quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:20 schreef Gridlok het volgende:
Grappig hoe dat een kind heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben al drie jaar vrijgezel, ik ben blijkbaar niet goed in eerste dates dus ik durf hier geen antwoord op te geven zonder dat jullie allemaal gaan lachen.quote:
Grappig hoe dat een kind heeft.Geloof ik niks van. Die vent zit 24/7 op FOK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grappig hoe dat een kind heeft.Jeugdzorg leest sws mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat het lfmJamesDean is.
je moet het ook geen daten noemenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben al drie jaar vrijgezel, ik ben blijkbaar niet goed in eerste dates dus ik durf hier geen antwoord op te geven zonder dat jullie allemaal gaan lachen.
Misschien haat hij z'n familiequote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:21 schreef Aberella het volgende:
[..]
Geloof ik niks van. Die vent zit 24/7 op FOK!
Hoe dan?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
je moet het ook geen daten noemen
Gewoon avondje chillen klinkt beter toch.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
je moet het ook geen daten noemen
kijk.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon avondje chillen klinkt beter toch.
mors die bonenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:23 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ja ik ga niet alles voorzeggen
Kut, hoopte dat je zei " Ja inderdaad " oid.quote:
Avondje ramadan ook.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:25 schreef Crip het volgende:
''Avondje chillen'' klinkt ook zo ew vind ik.
Met zoveel moslimtaboes klinkt alles ewquote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:25 schreef Crip het volgende:
''Avondje chillen'' klinkt ook zo ew vind ik.
Waarom zou mijn mening gelijk gerelateerd moeten zijn aan ''moslimtaboes'' housesoftheholy?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Met zoveel moslimtaboes klinkt alles ew
Wou dat je gelijk had en het allemaal maar een grap was ;_;quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Jokes on you, in de avond vast je niet. Slechte grap 1/10
Het leven duurt niet voor eeuwig.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wou dat je gelijk had en het allemaal maar een grap was ;_;
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |