quote:
Misschien wel, misschien niet.quote:
Dat weet hij toch niet gek...quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:16 schreef Aberella het volgende:
TARDIS wat zou jij doen op een eerste date?
Ik vond mijn 3e altijd de minste.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee, ik was de derde vrouw in een polygaam huwelijk.
Wat.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nou ja, je zit in ieder geval niet jankend te wachten tot ik offline ga
Ben ik nu aan het solliciteren naar een eerste date? Want dan doe ik er niet aan mee.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:16 schreef Aberella het volgende:
TARDIS wat zou jij doen op een eerste date?
Gwn vraagje man chillquote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben ik nu aan het solliciteren naar een eerste date? Want dan doe ik er niet aan mee.
Vind dit echt een walgelijke grapquote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik zou je drogeren met GHB en daterapen
ja godtyfus, ben ik een keer eerlijkquote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:19 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Vind dit echt een walgelijke grap
Rohypnol > GHBquote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik zou je drogeren met GHB en daterapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |