Jaquote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Denk je dat Niels zit te wachten met zwetende vingertjes tot je weg bent?
Lukt ff nietquote:
Eend blijkbaar.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:05 schreef housesoftheholy het volgende:
Wie is de cuckold in deze driehoeksverhouding?
Het internet is een verraderlijke plek.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Daar had ik 'm niet voor aangezien.
Ik kan niet tegen beeldspraak of sarcasmequote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Was niet serieus idioot....
Houses is jezus.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
heyhey dit is tussen mij, willoow, wch en jezus.
Vandaar dat het zo stroef loopt tussen onsquote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:07 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen beeldspraak of sarcasme
dat is wanneer je geliefde seksueel bevredigd wordt door een ander terwijl jij toekijkt zeg maarquote:
Ohquote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
dat is wanneer je geliefde seksueel bevredigd wordt door een ander terwijl jij toekijkt zeg maar
Ja, maar ik heb genotenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:10 schreef BlueMage het volgende:
Maar ging blijkbaar wel flink wat tijd in zitten in die iPhone troll?
Ik ga morgen aangifte doen tegen S_Zquote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:10 schreef BlueMage het volgende:
Maar ging blijkbaar wel flink wat tijd in zitten in die iPhone troll?
En degene die kijkt is de cuckold?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
dat is wanneer je geliefde seksueel bevredigd wordt door een ander terwijl jij toekijkt zeg maar
Heb ik ook al gedaan.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik ga morgen aangifte doen tegen S_Z
was jij datquote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:14 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb ik ook al gedaan.
Voor emotioneel leed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |