Dacht dat jij mij maar een kutuser vond ;s ben helemaal van mijn a proposquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ben wel blij dat jij weer post, niet eens sarcastisch.
mooiquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:59 schreef housesoftheholy het volgende:
Ja ik vond het srs een kutopmerking
heb me weer vermaakt met dat iphone topicquote:
Wat is daar mis mee?quote:
Ja was kut man... ik had een pic geshopped met een ontplofte magnetron in echt een pauperkeukenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb me weer vermaakt met dat iphone topicecht jammer dat je t per ongeluk verneukte
Geen probleem, als 2 seconden typen jou een goed gevoel heeft gegeven waren het 2 wel gespendeerde seconden.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dacht dat jij mij maar een kutuser vond ;s ben helemaal van mijn a propos
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja was kut man... ik had een pic geshopped met een ontplofte magnetron in echt een pauperkeuken
Wat een vent.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geen probleem, als 2 seconden typen jou een goed gevoel heeft gegeven waren het 2 wel gespendeerde seconden.
Die pic van die phone was ook een shop, van een tafel en een ontplofte phone...quote:
Zij vraagt het toch gvd ook alleen maarquote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gelijk zo in de verdediging. Hij vraagt het toch alleen godverdomme.
heyhey dit is tussen mij, willoow, wch en jezus.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:02 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Zij vraagt het toch gvd ook alleen maar
Wat heb ik er nou weer mee te maken?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
heyhey dit is tussen mij, willoow, wch en jezus.
Okee stik er maar inquote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
heyhey dit is tussen mij, willoow, wch en jezus.
JIJ VROEG TOCH OF ZE GING BREIEN, JIJ ZETTE ALLES TOCH IN BEWEGING MET JE OPMERKING OF NIETquote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wat heb ik er nou weer mee te maken?
ik ook hoorquote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:04 schreef eend112 het volgende:
Kut TARDIS kiest de kant van aber ik LOG NU UIT GVD
;s waarom zou ik dat doen, jij bent toch mijn woerdjequote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:04 schreef eend112 het volgende:
Kut TARDIS kiest de kant van aber ik LOG NU UIT GVD
WOWquote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:04 schreef TARDIS. het volgende:
hoop dat je teun over 2 jaar nog herkent met je alzheimerkop
Echtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |