abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154670198
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 11:48 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Hij heeft er wel vaker opgestaan. Wordt verkocht door resellers. Niet door Bol.com zelf.
Ik zag het al ja. Maar qua prijs weet je dan iig wel waar je aan toe bent.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_154670245
Volgens Alleskopen heb ik een tracking code gekregen van PostNL (begint met SYL02xxx), maar ik denk niet dat dit een PostNL code is.. Waar kan ik dit wel tracken? Ik snap de nieuwe site van 17track niet meer :')
pi_154670991
Heeft gearbest echt een EU warehouse? Of word het gewoon op de snelle manier verzonden vanuit chinesië? Heb een nieuwe telefoon besteld daaro :)
  maandag 27 juli 2015 @ 12:38:13 #229
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154671329
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 12:24 schreef julius123 het volgende:
Heeft gearbest echt een EU warehouse? Of word het gewoon op de snelle manier verzonden vanuit chinesië? Heb een nieuwe telefoon besteld daaro :)
Waarom worden zo 'n vragen pas gesteld nadat men al besteld heeft ? :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  maandag 27 juli 2015 @ 12:43:01 #230
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154671444
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 27 juli 2015 @ 12:50:10 #231
327191 RobertNL
For your gear.
pi_154671613
quote:
7s.gif Op maandag 27 juli 2015 11:51 schreef Xetran het volgende:
Volgens Alleskopen heb ik een tracking code gekregen van PostNL (begint met SYL02xxx), maar ik denk niet dat dit een PostNL code is.. Waar kan ik dit wel tracken? Ik snap de nieuwe site van 17track niet meer :')
Niet, het is een referentiecode zover ik zie ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 27 juli 2015 @ 12:53:34 #232
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154671701
Inderdaad. Het OP-verhaal:
quote:
Valid trackformat
Is je bestelling opgestuurd door middel van (free) registered shipping, dan kun je deze met behulp van de sites in de alinea hieronder traceren. Let wel op dat je een geldige trackcode gebruikt. Deze herken je aan de eerste twee letters die staan voor de vorm van shipping (voorbeelden: RA, RB, RF, RR, RX), gevolgd door de unieke identificatiecode van je zending die uit cijfers bestaat. De code wordt afgesloten met twee letters die verraden met welke postdienst de zending verstuurd is. Is je zending opgestuurd met registered airmail van China Post verwacht je een trackcode als RA123456789CN. Mocht je pakketje met een Hong Kong Post of bijvoorbeeld Singapore Post verzonden zijn verwacht je op de plek van de postdienst identifier respectievelijk HK of SG. Heb je een code gekregen die niet aan dit format voldoet is het naar alle waarschijnlijkheid ook niet te tracken en heb je een ordernummer of behandelings-ID van een intermediate postdienst gekregen, waar je niks mee kunt. In zulke gevallen neem je contact op met de verkopende partij en vraagt om een trackcode die wél geldig is.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_154671937
quote:
12s.gif Op maandag 27 juli 2015 12:38 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Waarom worden zo 'n vragen pas gesteld nadat men al besteld heeft ? :)
Omdat,
Ik voor m'n werk in het k#t Zeeland zit en m'n internet heel slecht is hier :)
Heb em vanmorgen besteld toen we nog wel in bewoond gebied rond reden. Beetje impulsaankoop :)
Enige website die nog een beetje te doen is is fok.

[ Bericht 26% gewijzigd door julius123 op 27-07-2015 13:21:02 ]
  maandag 27 juli 2015 @ 13:11:09 #234
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_154672139
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 11:26 schreef Zspirit het volgende:

[..]

top, Thanks die ga ik ook bestellen!
Vroegah ooit uit Amerika gehaald, lekker 30 euro shipping betalen.
Best goedkoop ook daar, in nl betaal je al gouw 10 euro voor zon ding.
Zijn de schroefdraden ene beetje ok?
Vaak zijn die dingen van goedkoop en dun aluminium wat er toe leidt dat ze na tijdje vaak kapot gaan omdat die schroefdraad lam wordt.
In Nederland heb je die simpelste crackers voor ¤8,50 in de webshops of ¤12,50 in de winkels, op AliExpress heb je een doosje van 12 stuks voor 24 euro :') fijne winstmarge dus...
Toen zag ik deze versie met die rubberen grip voor 7 euro, ik las altijd over problemen met die koude lucht bij die goedkope versies dus maar iets meer betaald voor comfort.
De schroefdraden zien er nu goed uit, zo te voelen is het ook wel sterk/hard metaal dat niet snel gaat lam gaat (geen typisch cheapass metaal), maar kan zijn dat die na een paar honderd keer wat stroever wordt zodat het gaat schuren en daarna inderdaad kapot gaat. Ik kan het niet echt inschatten behalve dat het echt niet als goedkoop aluminium aanvoelt en het ook gewoon een normale 'dikke' laag metaal is.

Gisteravond was het in ieder geval zéér fijn werken ermee, echt veel handiger dan de slagroomspuit.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_154672291
quote:
2s.gif Op maandag 27 juli 2015 13:11 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

In Nederland heb je die simpelste crackers voor ¤8,50 in de webshops of ¤12,50 in de winkels, op AliExpress heb je een doosje van 12 stuks voor 24 euro :') fijne winstmarge dus...
Toen zag ik deze versie met die rubberen grip voor 7 euro, ik las altijd over problemen met die koude lucht bij die goedkope versies dus maar iets meer betaald voor comfort.
De schroefdraden zien er nu goed uit, zo te voelen is het ook wel sterk/hard metaal dat niet snel gaat lam gaat (geen typisch cheapass metaal), maar kan zijn dat die na een paar honderd keer wat stroever wordt zodat het gaat schuren en daarna inderdaad kapot gaat. Ik kan het niet echt inschatten behalve dat het echt niet als goedkoop aluminium aanvoelt en het ook gewoon een normale 'dikke' laag metaal is.

Gisteravond was het in ieder geval zéér fijn werken ermee, echt veel handiger dan de slagroomspuit.
Mm oke bedankt.
Ik twijfel tussen dat ding en een slagroomspuit maar dan ga ik voor de slagroomspuit als ik je goed begrijp.
Gegroet!
  maandag 27 juli 2015 @ 13:21:34 #236
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154672432
Lol, junkies. :P

Neways. Talking of. Purdy dope. :7

~ http://www.mp4nation.net/(...)eadphone-desk-hanger ($13.96 als LVL2 en fb2012fiver)
  maandag 27 juli 2015 @ 13:21:50 #237
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_154672438
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 13:16 schreef Zspirit het volgende:

[..]

Mm oke bedankt.
Ik twijfel tussen dat ding en een slagroomspuit maar dan ga ik voor de slagroomspuit als ik je goed begrijp.
Oh hé :P
Ik zou nu ik beide dingen heb juist sowieso voor de cracker gaan, qua prijs is die 7 euro tegenover 20 euro van de Blokker-spuit dus zelfs al gaat die na een tijdje kapot, dan haal je er nog 2 bij voor dezelfde prijs. Met meerdere dingen zou je ook je vrienden zo'n ding kunnen geven zodat ze het bij een avondje chillen lekker zelf kunnen doen :P
De slagroomspuit zal minder slijtage hebben maar die is zoveel groter dat meenemen onhandig is, en bij mij is dat plastic kapje waar het patroon in moet kapot gegaan en dan werkt het hele ding ook niet meer, dus tjah...
Het voordeel van de slagroomspuit is dat je geen last hebt van de koude lucht dicht bij je vingers, maar wat vrienden irritant vinden aan de spuit is dat je direct dat hele patroon uitblaast in een ballon met dik hard geluid, tenzij je de hendel heel langzaam indrukt. Zelf heb ik niet echt problemen met het geluid (woon alleen) maar vriend met huisgenoten zou dat geluid kut vinden :') :P Met die cracker blaast het in een paar seconden (veel zachter) erin.

En voor die 7 of 20 euro, zie het als een vakantiecadeau voor jezelf, stoppen met twijfelen en bestellen ;)
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_154672471
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 13:21 schreef shiznuts het volgende:
Lol, junkies. :P

Neways. Talking of. Purdy dope. :7
[ afbeelding ]
~ http://www.mp4nation.net/(...)eadphone-desk-hanger ($13.96 als LVL2 en fb2012fiver)
Tja, als je écht niet meer weet waar je je geld aan kwijt moet...
  maandag 27 juli 2015 @ 13:24:32 #239
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154672498
Nou ja. M'n go-to headphone hangt nu over een thermostaat. ;(
De stands herbergen meerdere headphones.
Dus een toegewijde holder aan m'n desk. :Y ^O^
En wat ik heb met Xiaomi, heb ik ook wel een beetje met Brainwavz :@
  maandag 27 juli 2015 @ 13:35:36 #240
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_154672821
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 13:24 schreef shiznuts het volgende:
Nou ja. M'n go-to headphone hangt nu over een thermostaat. ;(
De stands herbergen meerdere headphones.
Dus een toegewijde holder aan m'n desk. :Y ^O^
En wat ik heb met Xiaomi, heb ik ook wel een beetje met Brainwavz :@
Brainwavz is ook gewoon een goed/lekker/mooi merk!
En niet alleen een mini chinees merkje, maar ze worden oa ook door Engadget erkend als een top audio merk qua prijs/kwaliteit.

Hun Delta's zijn oa de best buy under $40 (en daarmee verslaan ze ook grote merken als Apple, Panasonic en Sennheiser).
http://www.engadget.com/2(...)headphones-under-40/
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_154675184
Ik heb twee problemen.

Ten eerste is bij allbuy het hele bedrag afgeboekt zonder aftrekking van de coupon korting. Hoe werkt dit?

Ten tweede heb ik mijn xiaomi powerbank nog niet binnen maar werd ik een paar dagen geleden wel gebeld door PostNL, maar was op dat moment niet bereikbaar..

Wat kan dat betekenen, mijn hoogste bestelwaarde is ¤10 ongeveer...
graag verwijderen
pi_154675370
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 15:06 schreef Taciho het volgende:
Ik heb twee problemen.

Ten eerste is bij allbuy het hele bedrag afgeboekt zonder aftrekking van de coupon korting. Hoe werkt dit?

Ten tweede heb ik mijn xiaomi powerbank nog niet binnen maar werd ik een paar dagen geleden wel gebeld door PostNL, maar was op dat moment niet bereikbaar..

Terugbellen? Webcare sturen?
pi_154675429
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 15:13 schreef dimmak het volgende:

[..]

Terugbellen? Webcare sturen?
Ja die allbuy klantenservice is niet goed voor mijn hart. Elke keer vragen ze weer naar dingen die als ze de email een keer goed lezen zo kunnen vinden.

Bij die powerbank is ook nog het probleem dat die kut tracking code die er bij zat niet werkte en nergens werd herkend.
graag verwijderen
pi_154675455
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 15:06 schreef Taciho het volgende:
Ik heb twee problemen.

en welk bedrag staat bij je allbuy order op de site?
Had ik ook bijna bij een ander product via de mobiel maar via de website ging het wel goed. Goed op letten dus wat er uiteindelijk bij je paypal staat.
:]
pi_154675512
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2015 15:17 schreef wootahH het volgende:

[..]

en welk bedrag staat bij je allbuy order op de site?
Had ik ook bijna bij een ander product via de mobiel maar via de website ging het wel goed. Goed op letten dus wat er uiteindelijk bij je paypal staat.
Ik heb het via Skrill prepaid creditcard betaalt en daar staat heel duidelijk dat het hele bedrag is afgeboekt.

Heb maar een refund process aangevraagd op die powerbank, kijken of dat werkt.
graag verwijderen
pi_154676065
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2015 15:20 schreef Taciho het volgende:
Ik heb het via Skrill prepaid creditcard betaalt en daar staat heel duidelijk dat het hele bedrag is afgeboekt.

Heb maar een refund process aangevraagd op die powerbank, kijken of dat werkt.
Wat betekent dat je waarschijnlijk niet goed hebt opgelet bij het betalingsproces en dus veel sneller reactie had kunnen ondernemen. Aan de prijs kan je niet veel doen. Of staat er een ander bedrag bij je account op Allbuy?

Andere opmerkingen:
Wanneer heb je de powerbank besteld?
Waarom wacht je de reactie van PostNL niet af? + Hoe weet je dat je gebeld bent geweest door PostNL?
pi_154676371
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 15:41 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Wat betekent dat je waarschijnlijk niet goed hebt opgelet bij het betalingsproces en dus veel sneller reactie had kunnen ondernemen. Aan de prijs kan je niet veel doen. Of staat er een ander bedrag bij je account op Allbuy?

Andere opmerkingen:
Wanneer heb je de powerbank besteld?
Waarom wacht je de reactie van PostNL niet af? + Hoe weet je dat je gebeld bent geweest door PostNL?
BIj Allbuy staat dat de coupon in afgeschreven en de prijs van $12,76 naar $10 ging en bij een led lampje van ¤2,36 naar ¤2,12 maar toch is alles afgeschreven.

De powerbank is 13 juli besteld.
PostNL sprak mijn voicemail in en klonk een beetje vaag, maar hij zou mij nog een keer terugbellen. Maar tot op heden heeft hij dit nog niet gedaan.
graag verwijderen
pi_154677404
Aangezien hier iemand van tinydeal zit:

tinydeal heeft zover ik zie 2maal de awei es800m
dit zijn ook gewoon es800m's ook al staat het niet in de titel
http://www.tinydeal.com/n(...)-for-pc-p-57773.html
en gezien de hoeveelheid recensies gewoon de goede en zijn ook degene die ik al enkele malen gekocht heb.
maar bij deze staat het in de titel http://www.tinydeal.com/n(...)phones-p-143011.html en zijn wat goedkoper, alleen nauwelijks recensies.

Zijn die 2e fake?
  maandag 27 juli 2015 @ 16:35:59 #249
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154677536
Ik denk niet dat er moeite gedaan wordt om +- 6 USD oortjes te faken.
Opnieuw gelist. Waarom. Eh. Tja. Een van de ondoorgrondelijk Chinese wegen. :P
quote:
16s.gif Op maandag 27 juli 2015 13:35 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Brainwavz is ook gewoon een goed/lekker/mooi merk!
En niet alleen een mini chinees merkje, maar ze worden oa ook door Engadget erkend als een top audio merk qua prijs/kwaliteit.

Hun Delta's zijn oa de best buy under $40 (en daarmee verslaan ze ook grote merken als Apple, Panasonic en Sennheiser).
http://www.engadget.com/2(...)headphones-under-40/
Awe yeah. :7
Alleen doe mij de VSD3 maar voor de Delta's hoor. Nog sub-40 USD op http://www.lendmeurears.com/vsonic/?setCurrencyId=2 .
  maandag 27 juli 2015 @ 16:45:08 #250
327191 RobertNL
For your gear.
pi_154677784
pi_154680004
Allbuy is echt een matig bedrijf vergeleken met Banggood. Allbuy heeft mijn geen track and trace gestuurd en antwoord niet op mijn gestelde vragen. Weet iemand wat State:AttemptFail bij Allbuy betekend ? Ik heb in china topics reeksen gezocht maar kon het niet vinden.
  maandag 27 juli 2015 @ 18:21:49 #252
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154680061
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 18:19 schreef Lazvic het volgende:
Allbuy is echt een matig bedrijf vergeleken met Banggood. Allbuy heeft mijn geen track and trace gestuurd en antwoord niet op mijn gestelde vragen. Weet iemand wat State:AttemptFail bij Allbuy betekend ? Ik heb in china topics reeksen gezocht maar kon het niet vinden.
Dat betekent : geduld hebben, je pakje komt!
En nee, ik ben nu niet lullig aan het doen, heb dezelfde status bij 2 AllBuy orders gehad.
En het staat er nu nog steeds zo, terwijl ik mijn pakketjes al heb :)
pi_154680196
quote:
12s.gif Op maandag 27 juli 2015 18:21 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Dat betekent : geduld hebben, je pakje komt!
En nee, ik ben nu niet lullig aan het doen, heb dezelfde status bij 2 AllBuy orders gehad.
Betekend het dat langer duurt voor het geleverd wordt dan de afgesproken tijd? Verder heb ik genoeg geduld :) alleen jammer dat Allbuy nooit antwoord geeft op mijn vragen.
  maandag 27 juli 2015 @ 18:31:57 #254
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154680335
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 18:26 schreef Lazvic het volgende:

[..]

Betekend het dat langer duurt voor het geleverd wordt dan de afgesproken tijd? Verder heb ik genoeg geduld :) alleen jammer dat Allbuy nooit antwoord geeft op mijn vragen.
Ook daarop geen eensluidend antwoord :)
Kan zijn van wel, kan zijn van niet, mijn 1ste "AttemptFail" order duurde langer dan beloofd, de tweede kwam sneller dan beloofd binnen.
pi_154680807
quote:
Eh? Kan die ook op EN :P

Lijkt erop dat alle coupons van dit tijdslot zijn vergeven?
pi_154681423
iPhone kabels voor laden uit china is niet aan te raden of wel?
pi_154681429
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 02:42 schreef RobertNL het volgende:

[..]

__
Vandaag tevens nog een een KS projectje meegepakt. Waarschijnlijk over een paar maand ook wel bij de Chinees te vinden overigen :') (net zoals Pressy).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]
--> https://www.kickstarter.c(...)bile-devic?ref=video
Dit gaat toch nooit handig werken? Of je nou dat magnetische plugje aan je usb-kabel moet frommelen of dat je het connectortje in je telefoon moet frommelen?

Ik gebruik gemiddeld 4 laders per week (auto, werk, huiskamer, slaapkamer) dan moet ik dus overal zo'n ding voor halen om 'snel' te kunnen connecten.
Begrijp ik dat goed?
pi_154681521
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 19:11 schreef Dirkos1987 het volgende:
iPhone kabels voor laden uit china is niet aan te raden of wel?
laden meestal wat langzamer op tenzij je een betere kwaliteit kabel koopt
pi_154681589
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 19:13 schreef Majinster het volgende:

[..]

laden meestal wat langzamer op tenzij je een betere kwaliteit kabel koopt
En stoppen er na verloop van tijd mee.
Heb vandaag deze besteld:
http://aanbieding.marktpl(...)f-micro-usb-kabel-2/

Kijken of die het volhouden, en anders garantie claimen :D
pi_154681737
http://www.banggood.com/O(...)e-iPad-p-979009.html Of kan ik dan beter een kopen van 1 euro
pi_154681790
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 19:19 schreef Dirkos1987 het volgende:
http://www.banggood.com/O(...)e-iPad-p-979009.html Of kan ik dan beter een kopen van 1 euro
Vrij prijzig, kun je beter gelijk voor de originele gaan:

https://www.mobilesupplie(...)qR7nXYoxgaAlDU8P8HAQ
pi_154682413
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 19:21 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

Vrij prijzig, kun je beter gelijk voor de originele gaan:

https://www.mobilesupplie(...)qR7nXYoxgaAlDU8P8HAQ
Alleen is die dus gewoon niet origineel
pi_154682523
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 19:43 schreef TheDoors het volgende:

[..]

Alleen is die dus gewoon niet origineel
Dat was het eerste wat ik ook dacht.
  maandag 27 juli 2015 @ 19:48:01 #264
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154682537
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 19:19 schreef Dirkos1987 het volgende:
De BlitzWolf kabel is ook MFI en nog iets goedkoper.
pi_154685240
Hmm binnen 0sec al die russische coupons weg.
Althans de prijs was gewoon 30$ voor 30$ coupon...
pi_154696034
Oneplus Two aangekondigd!
https://oneplus.net/invites?kolid=F5PBPS
Btw, $329 16GB, $389 64GB.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 07:26:36 #267
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_154696194
Zoek een beetje hulp.

Ik zat rond te neuzen in de pandacheck app (o.a. van china-gadets.de). Daar kwam ik de bekende Mi scale tegen voor 22 dollar. Terwijl ik in de app 22 dollar afrekende is er toch 64 dollar afgeschreven.

Enige idee hoe ik dat corrigeer / annuleer?
Starbucks, waar blijf je
pi_154696217
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 07:26 schreef doctor.starbucks het volgende:
Zoek een beetje hulp.

Ik zat rond te neuzen in de pandacheck app (o.a. van china-gadets.de). Daar kwam ik de bekende Mi scale tegen voor 22 dollar. Terwijl ik in de app 22 dollar afrekende is er toch 64 dollar afgeschreven.

Enige idee hoe ik dat corrigeer / annuleer?
contact opnemen met de winkel waar je hem gekocht hebt?

en die prijs klopt wel. Ding weegt >2kg dus geen gratis verzending. 42 dollar verzendkosten is mogelijk
  dinsdag 28 juli 2015 @ 09:19:09 #269
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_154697038
Dus het is voor ons nog goedkoper om hem bij Bol.com te bestellen ook :P
pi_154697172
Xiaomi Yi Sport is binnen gekomen met Sweden Post. Opzich nog aardig vlot. 7 Juli besteld, vandaag binnen. :)
pi_154698187
quote:
12s.gif Op maandag 27 juli 2015 16:35 schreef shiznuts het volgende:
Ik denk niet dat er moeite gedaan wordt om +- 6 USD oortjes te faken.
Opnieuw gelist. Waarom. Eh. Tja. Een van de ondoorgrondelijk Chinese wegen
Ja nja, je weet het bij die chinesen maar nooit joh. Worden soms ook kopies gemaakt van al gekopieerde producten. Dus dacht maar even hier vragen. Mogelijk dat kenzi de reden wist of dat er mensen zitten die beide varianten gekocht hebben.
pi_154698543

Wat is dit eigenlijk?
pi_154698590
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 10:55 schreef dimmak het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit eigenlijk?
dat houdt in, als ik het goed begrijp, dat er eventueel nog import heffingen en belastingen over de goederen moeten worden betaald, ookal wordt het met een europeese vervoerder verzonden (goederen buiten de EU, maar vervoerd met b.v. postNL schijnen die sticker te kunnen krijgen)

https://thomas.vanhoutte.(...)rement-of-article-9/
pi_154698616
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 10:58 schreef mschol het volgende:

[..]

dat houdt in, als ik het goed begrijp, dat er eventueel nog import heffingen en belastingen over de goederen moeten worden betaald, ookal wordt het met een europeese vervoerder verzonden (goederen buiten de EU, maar vervoerd met b.v. postNL schijnen die sticker te kunnen krijgen)

https://thomas.vanhoutte.(...)rement-of-article-9/
Ah, ik heb er geen brief bij gekregen iig. Gelukje gehad misschien. :)
pi_154698656
quote:
Wat is dit eigenlijk?
Toevallig een powerbank?
Daar zitten bij mij ook vaak van die stickers op.
pi_154698702
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 11:03 schreef johanndoe het volgende:

[..]

Toevallig een powerbank?
Daar zitten bij mij ook vaak van die stickers op.
Nee hier zat mijn Xiaomi Yi Sports in,
pi_154698747
quote:
[ afbeelding ]
Wat is dit eigenlijk?
Die zat ook op het envelopje voor mijn powerbankje, maar dat was het dan ook. Niks spannends dus.
pi_154700318
Nou ik heb eindelijk al mn powerbanks binnen, nu is het even mooi geweest.
Wel nog mooi op tijd voor mn festivals etc.

Ziet er mooi uit toch :D
Gegroet!
  dinsdag 28 juli 2015 @ 12:28:06 #279
327191 RobertNL
For your gear.
pi_154700346
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 11:00 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ah, ik heb er geen brief bij gekregen iig. Gelukje gehad misschien. :)
Het worodje eventueel doet het hem in die tekst ;). Het gaat puur om het feit dat het wellicht uit NL of SWE lijkt te komen maar dit niet het geval is.
Gewoon een soort heads-up voor de belastingbeamte die de inklaring doet :)
pi_154700369
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 12:28 schreef RobertNL het volgende:
Gewoon een soort heads-up voor de belastingbeamte die de inklaring doet :)
Aahh, op die manier. :)
pi_154700392
Verkeerde topic.

[ Bericht 85% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2015 12:30:56 ]
  dinsdag 28 juli 2015 @ 12:43:12 #282
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154700635
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 12:27 schreef Zspirit het volgende:
Nou ik heb eindelijk al mn powerbanks binnen, nu is het even mooi geweest.
Wel nog mooi op tijd voor mn festivals etc.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ziet er mooi uit toch :D
Wat is dat zwarte ding?
pi_154700678
2 USB sticks voor mijn DJ set en 1 SD kaart voor mijn Yi besteld bij courtesytrading. Ik ben benieuwd.

Hierna zet ik even een rem op het bestellen. :')
pi_154700701
Misschien zijn er hier mensen die ervaring hebben met het volgende:

Ik heb op een account op DHGate 128 dollar staan.
Dat wil ik graag terug.
Nu kan dat kennelijk via bank transfer, dan kan het tot 35 dollar (zonde) kosten, of Western Union (geen ervaring mee)

Wat is de beste optie om het geld op je account terug te laten storten naar je bankrekening?
Mokkel met stuntstok
pi_154700727
4x 35 dollar terug laten overmaken misschien?
pi_154700739
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 12:47 schreef mitchy112 het volgende:
4x 35 dollar terug laten overmaken misschien?
Dan kost dat me ook minstens 10, maar hoogstens 35 dollar per keer? :D
quote:
Bank Transfer (Bank Transfer fees range between US $10 – US $35 by different banks)
Mokkel met stuntstok
pi_154701152
quote:
12s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 12:43 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Wat is dat zwarte ding?
Dat is eigenlijk geen PB maar hij past zo mooi in t rijtje ;)

Wel ge china shopt overigens!
Gegroet!
  dinsdag 28 juli 2015 @ 14:45:33 #288
314238 Kuhly
A.F.C.A.
pi_154703554
Cheerson cx10 ontvangen, wat is dat een fantastisch ding zeg :D

Nog wel flink oefenen. En hij vliegt naar achteren bij de start. Vertrimmen lukt niet lijkt het..
Ajax Amsterdam
  dinsdag 28 juli 2015 @ 14:47:33 #289
332613 Captain_koek
Internetpiraat
pi_154703602
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 17:05 schreef Downstar het volgende:
Vorige week vrijdag 2 x Smartphone houders gekocht bij DX inclusief nitecorelader.

2 houders waren MPV producten en dus binnen 24 uur geshipt, nitecore 5-7 dagen.
Order werd dan ook netjes gesplits en 2 houdertjes waren zaterdag dan ook verzonden.
Gewoon met freeshipping heb ik ook netjes NL Direct verzending gehad en kreeg ze zojuist binnen :).

Ik/we heb(ben) DX redelijk vele gebasht de laatste tijd maar
toch al 3/4 orders in de laatste maanden bij DX die prima worden opgepakt.
MPV producten van DX met NL direct is prima te doen dus als je snel wat binnen wil hebben.
(DX is vaak niet goedkoopste shop, maar hebben sommige dingen die ik elders niet kan vinden).

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Te bedenken dat ze voor dit ding gewoon 35 euro durven te vragen in NL :')

Heb je mogelijk een linkje naar die telefoonhouder? Lijkt mij een handig ding!
Aigh aigh Captain!
pi_154703787
Er zijn hier een paar users die ervaring hebben met een IR illuminator.
Ik zit er zelf aan te denken om er een naast m'n IP camera te hangen maar ben wel benieuwd naar ervaringen.
Heeft het bijvoorbeeld nog wat bereik is of het 3x knudde?

pi_154705337
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 13:07 schreef Zspirit het volgende:

[..]

Dat is eigenlijk geen PB maar hij past zo mooi in t rijtje ;)

[ afbeelding ]

Wel ge china shopt overigens!
Me want
pi_154708563
Ik vind het wel weer tijd voor wat nieuw RC speelgoed,

namelijk een vliegtuig.

Zit te twijfelen tussen deze 2:

http://www.banggood.com/W(...)mitter-p-975914.html

http://www.banggood.com/W(...)mitter-p-927639.html

F949 is 3ch en meer geschikt voor beginners, als deze 4 ch was geweest had ik hem direct gekocht maar nu ga ik dat ene kanaal wel missen denk

de F939 gebruikt dezelde batterijen als mijn v911 dus dat is wel handig ook heeft deze 4ch, echt volgens RC groups is deze minder geschikt voor beginners omdat hij nogal snel gaat.

iemand ervaring met deze vliegtuigjes?
  dinsdag 28 juli 2015 @ 19:24:39 #293
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_154710039
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 18:34 schreef Thymen. het volgende:
iemand ervaring met deze vliegtuigjes?
Niet persoonlijk, maar wat ik altijd begrepen heb is dat je met een hoogdekker (1e link) altijd eerst moet beginnen omdat die veel stabieler is dan een laagdekker (2e link). Bij die eerste kun je makkelijker corrigeren, terwijl je bij die tweede echt heel snel en accuraat moet gaan corrigeren. Ik zou dus toch voor die eerste gaan en uiteindelijk kun je natuurlijk altijd nog upgraden naar die tweede als je meer ervaring hebt in het vliegen.
Don't let my username fool you...
pi_154712747
Vandaag is er ingebroken bij mn broer. Onder andere zn Cheerson CX-20 gestolen -O-
  dinsdag 28 juli 2015 @ 21:22:24 #295
13148 Shogo
Psycho...
pi_154713543
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 14:47 schreef Captain_koek het volgende:

[..]

Heb je mogelijk een linkje naar die telefoonhouder? Lijkt mij een handig ding!
Banggood heeft hem ook

http://www.banggood.com/U(...)amsung-p-969187.html
pi_154715432
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 21:02 schreef kikoooooo het volgende:
Vandaag is er ingebroken bij mn broer. Onder andere zn Cheerson CX-20 gestolen -O-
:(
Heeft hij er nog wel mee kunnen vliegen dan of dat ook niet?
  dinsdag 28 juli 2015 @ 22:21:15 #297
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_154715811
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 13:07 schreef Zspirit het volgende:
Dat is eigenlijk geen PB maar hij past zo mooi in t rijtje

Laat maar, al gevonden.

Wel een mooi ding O+
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_154716770
Shit, mijn Piston 3 earphones kwijtgeraakt.
Weet iemand nog een goede site waar ze niet al te duur zijn?
pi_154716814
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 22:13 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

:(
Heeft hij er nog wel mee kunnen vliegen dan of dat ook niet?
Nee hij was kapot. Had vanochtend net de mail naar BG gestuurd voor garantie/rma :') :(
pi_154716867
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 22:42 schreef Rorsach het volgende:
Shit, mijn Piston 3 earphones kwijtgeraakt.
Weet iemand nog een goede site waar ze niet al te duur zijn?
http://www.banggood.com/O(...)FD1408071971201208AI
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')