In de tour moet je wel doping nemen om op tijd binnen te komen en Parijs te halen. Alleen het aantal en hoeveelheid verschilt, bij Skynet is het zo duidelijk dat het niet te negeren valt. Het ergste is gewoon de corruptie van de UCI, Ook al is heintje vervangen het gaat gewoon door, welke pop er ook zit.quote:Op maandag 27 juli 2015 12:38 schreef ThePlaneteer het volgende:
Mja dat Poels en Porte een keer mee kunnen is idd absoluut geen teken van doping. Maar ik moet wel zeggen dat Sky de afgelopen 3 van de 4 TdF's zo hard heeft gedomineerd. Er rijdt altijd weer 1 renner rond die ontsnappingen van directe concurrenten (Quintana, Nibali of Contador) terughaalt. En tbf, dat zijn type renners die je op zich niet verwacht (Porte/Poels en vooral Thomas na zo'n voorjaar).
Het is zinloos om alle argumenten los aan te voeren. Maar voor mij zijn het al die opgetelde dingetjes die mij doen vermoeden dat Sky wellicht aan de doping zit. De dominantie doet denken aan een zeker US Postal team.
Ah, dus slechts een beetje doping gebruiken is minder erg? Of beter presteren met dezelfde doping is erger?quote:Op maandag 27 juli 2015 14:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
In de tour moet je wel doping nemen om op tijd binnen te komen en Parijs te halen. Alleen het aantal en hoeveelheid verschilt, bij Skynet is het zo duidelijk dat het niet te negeren valt. Het ergste is gewoon de corruptie van de UCI, Ook al is heintje vervangen het gaat gewoon door, welke pop er ook zit.
Dat de zoon van coockson bij Skynet werkt is nog een graadje erger dan het heintjes tijdperk.
hoezo erg? de tour is een survival event, 8 dagen op, een af, 8 dagen op, een af en dan 7 op.quote:Op maandag 27 juli 2015 14:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ah, dus slechts een beetje doping gebruiken is minder erg? Of beter presteren met dezelfde doping is erger?
een eendagsklassieker kan je makkelijk clean rijden, maar de tour niet, te vermoeiend met maar 15 uur hersteltijd per dag.quote:Op maandag 27 juli 2015 15:08 schreef ThePlaneteer het volgende:
Alsof men aan de doping zit om de Tour uit te rijden? Je kunt de Tour makkelijk clean rijden, maar je maakt simpelweg geen kans op een goede ranking.
Je gebruikt doping om te winnen: anders zouden sprinters op de 100m ook geen doping gebruiken (fysiek gezien het makkelijkste sportonderdeel ooit).
Desnoods duurt de Tour 20 uur langer.
Dat moet wetenschappelijk dan toch makkelijk aan te tonen zijn en jij bent nou net van de cijfertjes toch?quote:Op maandag 27 juli 2015 15:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
een eendagsklassieker kan je makkelijk clean rijden, maar de tour niet, te vermoeiend met maar 15 uur hersteltijd per dag.
Aangezien jij je ook veel op Sky fixeert, terwijl je evengoed overtuigd bent van het dopinggebruik van Brammetje Tankink.quote:Op maandag 27 juli 2015 14:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hoezo erg? de tour is een survival event, 8 dagen op, een af, 8 dagen op, een af en dan 7 op.
in de heetste maand van Frankrijk, die verrekte bergen op met 39 graden koorts.
diegene die de tour heeft verzonnen is gewoon een pure sadist. in welke andere sport moeten ze in zo'n korte tijd met zo weinig rust, zoveel energie verzetten?
De geschiedenis van de tour is duidelijk, in de begin jaren zaten ze aan de coke en andere stimulanten.
jij denkt dat andere landen dopen,maar Nederlanders niet?quote:Op maandag 27 juli 2015 15:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Aangezien jij je ook veel op Sky fixeert, terwijl je evengoed overtuigd bent van het dopinggebruik van Brammetje Tankink.
Gelukkig is er ook nog de onbevooroordeelde Michel Wuyts, die wars is van belangetjes en gefrunnik op de vierkante centimeterquote:Op maandag 27 juli 2015 13:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En als dit alleen over Porte had gegaan of over Porte en König, dan vraag ik me of deze nuance ook was aangebracht.
Het is dan ook een onzinuitspraak die al meerdere malen onderuit is gehaald. Ver voordat herstelmiddelen ingang vonden werd de TDF al uitgereden op fietsen van meer dan 10 kilo en een voedingspatroon dat nu als ongezond zou worden aangemerkt. Er werd toen net zo goed doping gebruikt natuurlijk maar die middelen droegen niet bij aan het herstel, dat is pas begonnen toen hormonale middelen een opgang vonden. In sommige sporten al in de jaren 50 maar in de meeste sporten pas ergens in de jaren 60.quote:Op maandag 27 juli 2015 15:29 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat moet wetenschappelijk dan toch makkelijk aan te tonen zijn en jij bent nou net van de cijfertjes toch?
Nee.quote:Op maandag 27 juli 2015 15:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jij denkt dat andere landen dopen,maar Nederlanders niet?
Die fixatie van Skynet komt voort uit de overmacht en corruptie die zij tentoonspreiden.quote:Op maandag 27 juli 2015 16:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik heb het niet over mezelf, maar over jou (en anderen). Die extreme fixatie op Sky is een beetje onnodig. Zeker omdat jij en ik weten dat de gehele top aan de doping zit, en jij weet dat alle 160 finishers aan de dope zitten. (Over de op bijna 5 uur gefinishde Sebastian Chavanel bestaat bij jou geen enkele twijfel.)
Toen reden ze met de trein mee en deden ze veel langer over de tour, de tour was ook veel minder km's en minder zwaar.quote:Op maandag 27 juli 2015 15:53 schreef Ericr het volgende:
[..]
Het is dan ook een onzinuitspraak die al meerdere malen onderuit is gehaald. Ver voordat herstelmiddelen ingang vonden werd de TDF al uitgereden op fietsen van meer dan 10 kilo en een voedingspatroon dat nu als ongezond zou worden aangemerkt. Er werd toen net zo goed doping gebruikt natuurlijk maar die middelen droegen niet bij aan het herstel, dat is pas begonnen toen hormonale middelen een opgang vonden. In sommige sporten al in de jaren 50 maar in de meeste sporten pas ergens in de jaren 60.
Herstelvermogen is niet alleen afhankelijk van doping, dat is ook genetisch bepaald.
Godverquote:Op maandag 27 juli 2015 16:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Toen reden ze met de trein mee en deden ze veel langer over de tour, de tour was ook veel minder km's en minder zwaar.
nee hoor, waarom is er geen tour voor amateurs, junioren of vrouwen meer?quote:Op maandag 27 juli 2015 16:44 schreef Ericr het volgende:
[..]
GodverVanaf 1906 t/m was de Tour tussen de 5400 en 4250 km, enkele uitzonderingen daargelaten. In de jaren 60 reden ze al 37 gemiddeld op zwaardere fietsen.
Met de trein mee is een flutargument. Dat gebeurde meer dan 100 jaar terug.
Zeg me dat je gewoon aan het trollen bent.
Het zou mij zelfs nog lukkenquote:Op maandag 27 juli 2015 16:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee hoor, waarom is er geen tour voor amateurs, junioren of vrouwen meer?
gewoon te zwaar, als je clean de tour wilt rijden stap je gewoon ziek af en Armstrong was nog erger, die stapte met doping af omdat het te zwaar was.
http://www.mirror.co.uk/n(...)rt-2077-mile-5530570quote:Op maandag 27 juli 2015 16:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gewoon te zwaar, als je clean de tour wilt rijden stap je gewoon ziek af en Armstrong was nog erger, die stapte met doping af omdat het te zwaar was.
Gesink is toch net zo erg dan? Beetje spinnen en draaien door data vrij te geven en zogenaamd de Omerta te verbreken door Ricco en Mosquera te noemen, maar ondertussen zelf ook keihard aan de dopequote:Op maandag 27 juli 2015 16:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Die fixatie van Skynet komt voort uit de overmacht en corruptie die zij tentoonspreiden.
Froome roept bijvb om s'nachts te testen, worden alleen Fransen s'nachts getest terwijl hij zelf een test missed in een hotel. Het constante gespin en gedraai van Skynet bevorderd het vertrouwen niet, als bijvb Gesink zijn SRM online zet.
Skynet zegt transparant te zijn maar doet het juist niet.
Voor amateurs en junioren is er nooit een drieweekse wielerwedstrijd geweest.quote:Op maandag 27 juli 2015 16:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ik zou het wel aandurven, met 180 man van mijn niveau.quote:Op maandag 27 juli 2015 16:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
H
[..]
Het zou mij zelfs nog lukkenAls ik een half jaartje in training ben geweest.
Ik ookquote:Op maandag 27 juli 2015 17:22 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik zou het wel aandurven, met 180 man van mijn niveau.
Dat is het inderdaad.quote:Op maandag 27 juli 2015 16:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Die extreme fixatie op Sky is een beetje onnodig. Zeker omdat jij en ik weten dat de gehele top aan de doping zit
Boogerd heeft het gezegd bij Tour du jour, dat het zonder hersteldoping niet lukt.quote:Op maandag 27 juli 2015 16:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
H
[..]
Het zou mij zelfs nog lukkenAls ik een half jaartje in training ben geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |