Ik ben voorquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:55 schreef Kiwisoep het volgende:
Kunnen we hier niet een slowchat van malen? 'Wachten met pensies op trage streepjes' zoiets?
Of... 'Aan de lijn omdat we graag een bolle buik krijgen'
Precies dat jaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:15 schreef Cygne het volgende:
Haha inderdaad.
Ik ben druk bezig mijn pens weg te werken zodat ik straks een bolle pens kan maken met baby ipv met vetjes.
oeh wat spannend!!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:29 schreef sproetjes het volgende:
Hier ook wat vetjes teveelal is t maar 5-6kg. Maar ben ook hard aant werk ze zsm te laten verdwijnen.
Net eerste echo gehad om mn eisprong te monitoren deze cyclus. Rechts en links een eitje. Beide bjna een cm. Dus maandag, na mn derde en gelukkig laatste nachtdienst, om 9.10 uur kijken welke dominant wordt en gaat springen.
Yeah! +1quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:15 schreef Cygne het volgende:
Haha inderdaad.
Ik ben druk bezig mijn pens weg te werken zodat ik straks een bolle pens kan maken met baby ipv met vetjes.
Dag 9 nuquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
oeh wat spannend!!![]()
hoever ben je in je cyclus?
Hmf... Niet leuk!quote:
Oh wat spannend zeg! Wist helemaal niet dat dat zo werkte. Aan beide kanten een eitje en dan wachten welke gaat springen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:29 schreef sproetjes het volgende:
Hier ook wat vetjes teveelal is t maar 5-6kg. Maar ben ook hard aant werk ze zsm te laten verdwijnen.
Net eerste echo gehad om mn eisprong te monitoren deze cyclus. Rechts en links een eitje. Beide bjna een cm. Dus maandag, na mn derde en gelukkig laatste nachtdienst, om 9.10 uur kijken welke dominant wordt en gaat springen.
Ik wist t ook niet haha. Dus ben heel benieuwd hoe t er maandag uitziet!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:08 schreef Soof-87 het volgende:
[..]
Hmf... Niet leuk!
[..]
Oh wat spannend zeg! Wist helemaal niet dat dat zo werkte. Aan beide kanten een eitje en dan wachten welke gaat springen.Mocht je de echo ook zien?
Lijkt me echt fijn om dat met eigen ogen te zienquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:13 schreef sproetjes het volgende:
[..]
Ik wist t ook niet haha. Dus ben heel benieuwd hoe t er maandag uitziet!
Ja mocht bij beide echos (vorige keer en vandaag) gewoon meekijken en kreeg uitleg. Grappig ook om te zien dat in de tweede helft van de cyclus (vorige keer dag 21 een echo gehad) dat slijmvlies ook echt een heel stuk dikker is dan dan t nu was.
Vond t vooral ook apart dat er nu twee eitjes zitten die beide 10mm waren. Nooit zo gerealiseerd dat die dingen gewoon 1,5ecm ofzo worden haha. In mijn hoofd was t altijd veel kleiner ofzo. Zo leren we nog eens iets!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:45 schreef Soof-87 het volgende:
[..]
Lijkt me echt fijn om dat met eigen ogen te zienHet is denk ik voor velen een raadsel hoe het daar allemaal er uit ziet
15 kilo afvallen en dan terug naar een BMI van 22.. dat zou ik ook wel willenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:12 schreef Soof-87 het volgende:
Oh en ik kan ook over vetjes teveel meepratenIk woog jaren terug 15kg meer dan dat ik nu weeg.
Iets met jezelf volledig laten gaan...
Nu gelukkig weer een BMI van 22 en ik ben er blij mee. Scheelt ook dat ik 4 keer in de week sport.
Heb geen dieet gedaan hoor oid. Heeft ook wel een jaar geduurd voordat het er af was, maar het tempo beviel me prima. Doe niet aan (crash)diėten.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:03 schreef Barreltje het volgende:
[..]
15 kilo afvallen en dan terug naar een BMI van 22.. dat zou ik ook wel willen
Nu je het zo zegt... Heb ik nooit over nagedacht maar dat is inderdaad best groot! Wel super tof om dat te kunnen zien in je lichaam.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:58 schreef sproetjes het volgende:
[..]
Vond t vooral ook apart dat er nu twee eitjes zitten die beide 10mm waren. Nooit zo gerealiseerd dat die dingen gewoon 1,5ecm ofzo worden haha. In mijn hoofd was t altijd veel kleiner ofzo. Zo leren we nog eens iets!
als ik 15 kilo afval heb ik een BMI van 29quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:27 schreef Soof-87 het volgende:
[..]
Heb geen dieet gedaan hoor oid. Heeft ook wel een jaar geduurd voordat het er af was, maar het tempo beviel me prima. Doe niet aan (crash)diėten.
idd.. dan zouden die zaadsoldaten dat toch makkelijk moeten kunnen vinden lijkt me.. het is niet alsof ze moeten zoeken naar een speldenkop ofzoquote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:41 schreef Nazil het volgende:
[..]
Nu je het zo zegt... Heb ik nooit over nagedacht maar dat is inderdaad best groot! Wel super tof om dat te kunnen zien in je lichaam.
Dat moeten ze welquote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:43 schreef Barreltje het volgende:
[..]
idd.. dan zouden die zaadsoldaten dat toch makkelijk moeten kunnen vinden lijkt me.. het is niet alsof ze moeten zoeken naar een speldenkop ofzo
dat is een logischere verklaring jaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat moeten ze wel
Datgene wat groeit is een follikel, een eiblaasje. Dat wordt bijna 2 cm en springt dan. Dan komt er veel vocht en een heel klein mini-eicelletje vrij. Daar moeten de zaadsoldaten naar op zoek.
Wat werkt ons lichaam toch ook eigenlijk raar.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat moeten ze wel
Datgene wat groeit is een follikel, een eiblaasje. Dat wordt bijna 2 cm en springt dan. Dan komt er veel vocht en een heel klein mini-eicelletje vrij. Daar moeten de zaadsoldaten naar op zoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |