Ik heb een pizza meegenomenquote:Op woensdag 22 juli 2015 18:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik vond dat ik wel een patatje mocht halen vanavond.
Maar toen zag ik m'n pens en de zak spinazie in de koelkast die gisteren op moest
Whut. Men homohartjequote:Op woensdag 22 juli 2015 15:32 schreef DrMarten het volgende:
[ afbeelding ]
Het betere kledingshoppen al zeg ik het zelf
Wajoooquote:
Pfffrt. Maar vast geen landelijke ketenquote:Op woensdag 22 juli 2015 18:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Er hingen nog heel veel roze polo's voor een zacht prijsje
Macbook dusquote:Op woensdag 22 juli 2015 19:40 schreef Juup© het volgende:
Mijn volgende laptop wordt er een met een niet reflecterend scherm i.i.g.
thnxquote:Op woensdag 22 juli 2015 20:02 schreef HeatWave het volgende:
Voor de Mac-gamers :
Macrumors geeft Civilization V weg via promocodes die je kan redeemen in de AppStore.
Een Aidser of een Anus zeker?quote:
Kan je mooi van op vakantiequote:
Ik heb een Harde Pener Probook voor de zaak want het is kut .NET ontwikkelen op een macbookquote:Op woensdag 22 juli 2015 20:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nu een Harde Pener, en die werkt perfect
quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:29 schreef ArTiC het volgende:
Lief dagboek,
Ik was begonnen aan GOT seizoen 5, ik speel de eerste aflevering af en ik denk...huh? wat een raar begin van een nieuw seizoen maar goed. Volgende aflevering: hee, is dit nou een flashback want wat er nu gebeurd dat lijkt wel het voorspel van de vorige aflevering. Weer volgende aflevering: vage shit dit seizoen de verhaallijn springt van de hak op de tak...
Pas bij de 4e aflevering had ik door dat ik ze op alfabetische volgorde aan het kijken was en niet op chronologische volgorde...heul seizoen verneukt omdat ik nu al het begin en zowat het einde gezien heb en de rest wel kan raden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |