abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 21 juli 2015 @ 14:06:07 #1
356004 Uitstekelbaars
The time has come...
  dinsdag 21 juli 2015 @ 14:52:47 #2
356004 Uitstekelbaars
The time has come...
pi_154513929
quote:
Hoe doet IS dat? Zelfs in de onderwereld hebben ze de lijnen, structuren en logistiek beter voor elkaar dan in het bedrijfsleven. Daar kunnen managers nog wat van leren. Bovendien heb je maar een paar Russische speciale troepen nodig om het heel zaakje te cordineren.
Uiteraard. IS heeft natuurlijk ook een paar machtige en rijke staten achter zich. Hoewel de hoeveelheid zware wapens van de seperatisten IS ver voor blijft heb ik het idee.

quote:
Bekijk de Right sector maar eens. Daar krijgt de nu zittende overheid nog heel wat mee te stellen. Die hebben nu inmiddels zoveel ervaring dat ze een front kunnen gaan vormen tegen Kiev.
Dat Nazi tuig eerst aanbeden door Kiev omdat het meehielp aan de coupe word nog een groot probleem. Kiev kan zich gereed maken voor een tweede front. Bovendien is het altijd al zo geweest dat dit rechts tuig niets met de Russen te maken willen hebben maar ook niet met de EU/VS. Die hebben zo hun eigen waanideen.
Het is inderdaad al een hele poos gaande dat nazi (achtige) groepen meevechten met het regerings-leger. Het is echt een bende daar.
"Vorig jaar had ik 40 miljoen dollar, dit jaar 42 miljoen, maar ik ben niet gelukkiger geworden. Geld maakt inderdaad niet gelukkig." Arnold Schwarzenegger
pi_154517255
De OSCE die met de neus boven op de frontlinie zit is de zware wapens van de rebellen kwijt

quote:
"The OSCE yesterday didn't witness a withdrawal, the mission observed a movement of tanks and other heavy weapons from the DPR and the LPR. This is important because we don't know where these weapons went," Hug said noting that it was not considered a withdrawal."
[...]
"The equipment was moved from the contact line to somewhere, but we do not know where to. We demand that we are told where the weaponry is. Second, we need to know what rules were used to withdraw equipment from the contact line. Third, we would like to know where the weapons are stored. That is, we have three basic requirements, and only after they are fulfilled we may confidently confirm the removal," Hug said.
Kortom, in stelling voor de volgende aanval?, blokje om gereden of is het leasecontract voorbij. Wie het weet mag het zeggen.
  dinsdag 21 juli 2015 @ 17:25:00 #4
356004 Uitstekelbaars
The time has come...
pi_154517845
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 17:03 schreef Nintex het volgende:
De OSCE die met de neus boven op de frontlinie zit is de zware wapens van de rebellen kwijt

[..]

Kortom, in stelling voor de volgende aanval?, blokje om gereden of is het leasecontract voorbij. Wie het weet mag het zeggen.
Lekker repareren, aanvullen en uitbreiden en ondertussen paspoorten uitdelen zodat je dubbel zo hard terug kan slaan als "Russen" in gevaar zijn. En was dat gebied trouwens in 1422 ook al niet Russisch?
"Vorig jaar had ik 40 miljoen dollar, dit jaar 42 miljoen, maar ik ben niet gelukkiger geworden. Geld maakt inderdaad niet gelukkig." Arnold Schwarzenegger
pi_154519130
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 17:25 schreef Uitstekelbaars het volgende:

[..]

Lekker repareren, aanvullen en uitbreiden en ondertussen paspoorten uitdelen zodat je dubbel zo hard terug kan slaan als "Russen" in gevaar zijn. En was dat gebied trouwens in 1422 ook al niet Russisch?
Qua etniciteit weet ik het niet, maar officieel viel het toen onder de Gouden Horde. Veertig jaar later werden zij overwonnen door Ivan III (de Grote). Maar dat gebied was daarvoor jarenlang onderdeel van de Gouden Horde dus het zou me niet verbazen als het toen al een 'melting pot' was.
pi_154519522
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 18:31 schreef Romanus het volgende:

[..]

Qua etniciteit weet ik het niet, maar officieel viel het toen onder de Gouden Horde. Veertig jaar later werden zij overwonnen door Ivan III (de Grote). Maar dat gebied was daarvoor jarenlang onderdeel van de Gouden Horde dus het zou me niet verbazen als het toen al een 'melting pot' was.
In die regio is in de loop der eeuwen heel wat bloed van zeer diverse komaf over de akkers gevloeid.
pi_154521906
quote:
Oligarchs nouveaux? Why some say Ukraine is still in thrall to an elite

In Ukraine, government supporters, western diplomats and opposition figures tend to reply to inquiries about how the process of “de-oligarchisation” is proceeding in the country with exactly the same response: hearty laughter.

Unlike in Russia, where the term “oligarch” has been a misnomer since Vladimir Putin stripped them of real political clout more than 10 years ago, Ukraine has been an oligarchy in the true sense, with a few extremely wealthy men wielding huge power and influence.
[..]
http://www.theguardian.co(...)hs-maidan-revolution
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_154522166
RT_com twitterde op dinsdag 21-07-2015 om 20:22:17 BREAKING: Right Sector supporters rally in #Kiev, announce ‘new revolution’ http://t.co/yBMrluZAas http://t.co/dyXvSmYxrE reageer retweet
Ben benieuwd hoe dit gaat verlopen...
pi_154522226
quote:
quote:
Hundreds of Ukrainian right-wingers were rallying in Kiev on Tuesday to protest against government policies in the wake of a deadly stand-off between radical nationalists and police in the country's west.

The radical Right Sector group was one of the most militant factions in the massive protests in Ukraine's capital that prompted pro-Russia President Viktor Yanukovych to flee the country in February 2014. Since the war broke out in eastern Ukraine between government forces and pro-Russia separatists several months later, the Right Sector has fought on the government side.

However, Right Sector militants keep running into disputes with local Ukrainian authorities and Amnesty International has accused the group of holding civilians as prisoners and torturing them. The activists claim they are trying to clamp down on corruption and nepotism but Ukrainian authorities accuse Right Sector of using violence to reach its goals.

Speaking Tuesday at the national Right Sector congress, group leader Dmytro Yarosh called for a referendum to impeach President Petro Poroshenko and his government.

Yarosh also called for the recognition of volunteer battalions and their right to carry arms as well as introducing martial law, which he said, will help defeat the rebels in the east.

Right Sector supporters gathered on Tuesday evening on Kiev's main square to support Yarosh's motion. Most of them were civilians and appeared to be unarmed, although some young men wore camouflage.

The Right Sector leader garnered about 1 percent of the vote in the May 2014 presidential election. His radical anti-Russian stance prompted the Kremlin to dismiss the uprising in Kiev as a neo-Nazi coup.

The Ukrainian government has attempted to rein in the volunteer battalions who often took frontline positions in eastern Ukraine where soldiers were reluctant to go by encouraging them to join the National Guard and police forces. In reality, hundreds of men in government-controlled eastern Ukraine still carry arms without any authorization.

Two Right Sector members were killed earlier this month after the group attacked police in the western city of Mukacheve with gunfire and grenades. Police responded and then surrounded some gunmen in a wooded area of Mukacheve and have been trying to negotiate their surrender since then.

Yarosh insists that the men were trying to confront policemen who he said were involved in a major smuggling business in the region.

In a sign that he does not control the men in Mukacheve, he said Tuesday he did not know for sure how many men were still out there but said it was likely to be nine. He also dismissed reports that Right Sector fighters are roaming the country with the arms they were given to fight the rebels in the east.

The stand-off in Mukacheve has caused a split in Right Sector with several dozen fighters quitting the battalion to join other battalions in protest.
http://abcnews.go.com/Int(...)y-kiev-govt-32594739
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_154522727
De term 'honderden' verontrust me nog niet meteen. Is al vrij lang traditie (al van rond de oranjerevolutie) dat er bijna dagelijks groepen van zo'n omvang demonstreren op het Maidanplein. Voor en tegen allerlei uiteenlopende zaken.
pi_154523449
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 20:23 schreef Infection het volgende:
RT_com twitterde op dinsdag 21-07-2015 om 20:22:17 BREAKING: Right Sector supporters rally in #Kiev, announce ‘new revolution’ http://t.co/yBMrluZAas http://t.co/dyXvSmYxrE reageer retweet
Ben benieuwd hoe dit gaat verlopen...
Hoezo? Sorry voel me een beetje dom hoe zou het uitpakken als het goed/slecht zou uitlopen?
pi_154523639
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 21:06 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

Hoezo? Sorry voel me een beetje dom hoe zou het uitpakken als het goed/slecht zou uitlopen?
Ach, daar valt nog helemaal niks over te zeggen op basis hiervan.
pi_154523649
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 21:12 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ach, daar valt nog helemaal niks over te zeggen op basis hiervan.
Oh ok een soort gewoon protest wat ze meestal hier doen in Den Haag?
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 21 juli 2015 @ 21:17:17 #15
186611 Haags
pi_154523753
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 21:12 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

Oh ok een soort gewoon protest wat ze meestal hier doen in Den Haag?
Maak je niet zo druk.
Zonder wrijving geen glans
pi_154524014
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 21:12 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

Oh ok een soort gewoon protest wat ze meestal hier doen in Den Haag?
Ja, al zullen de omgangsvormen en standpunten wellicht iets minder subtiel zijn :P
pi_154524040
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 21:26 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ja, al zullen de omgangsvormen en standpunten wellicht iets minder subtiel zijn :P
Ooh ok, god wat voel ik me stom als ik het moet vragen aan jullie.
pi_154524112
Gevangen tussen twee fronten: 'Geef ons vrede'

http://www.rtlnieuws.nl/n(...)onten-geef-ons-vrede
pi_154525297
Het lijken toch niet bepaald veel mensen te zijn op dat plein op die foto, als dat alles is is het nogal een storm in een glas water.
pi_154526250
quote:
Law enforcers are searching for nine members of the Right Sector, who are hiding in the vicinity of the town of Mukacheve in Zakarpattia Oblast, Leader of the Right Sector Party Dmytro Yarosh has said.
https://www.kyivpost.com/(...)ukacheve-393972.html


quote:
No aircraft were used during the operation to apprehend Right Sector fighters hiding in the Mukacheve area of the Zakarpattia region; all reports to the contrary are "fakes," a source close to the operation organizers told Interfax on Sunday.

"The information about airstrikes is untrue," the source said.

The photographs ostensibly confirming the use of aircraft in Zakarpattia were made in Luhansk last summer, he said.

A number of Zakarpattia-based websites reported earlier that missile strikes were carried out by helicopters during an operation to find Right Sector militants in Zakarpattia.

It was reported that on July 11, skirmishes occurred in Mukacheve (Zakarpattia region) between the people linked to parliamentarian Mykhailo Lanio, local police and Right Sector members. According to various reports, up to four people were killed and up to 14 injured during the skirmishes.

According to the Interior Ministry, about ten Right Sector fighters had previously been hiding in the woodlands around Mukacheve; two were hospitalized. On July 16, the Ukrainian Security Service said that six more armed Right Sector members had yet to be found in the Mukacheve area.

A number of media outlets reported that the incident had been caused by the division of spheres of influence to provide protection for the contraband (in particular, cigarettes) flowing into the region.

According to one theory, the Right Sector attempted to oust Lanio's group. According to another, the Right Sector acted with the same intentions, but for parliamentarian Viktor Baloha.

On July 14 the Ukrainian parliament set up a provisional inquiry commission to investigate the incident. The commission is led by Petro Poroshenko Bloc parliamentarian Mykola Palamarchuk. All parliamentary factions and groups delegated their members to the commission.

Right Sector representatives and supporters have been staging a small protest outside the presidential administration building since the evening of July 11.

Right Sector leader and Ukrainian parliamentarian Dmytro Yarosh stated on July 17 that he had not urged his organization members hiding in Mukacheve to surrender because he did not believe the safety assurances, and if the government forces are ordered to eliminate them, the Right Sector reserves the right to defend its fighters.
http://en.interfax.com.ua/news/general/278924.html

[ Bericht 73% gewijzigd door crystal_meth op 21-07-2015 22:34:19 ]
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_154526382
quote:
Russia considers ban on flower imports from Netherlands - Interfax

Russian agricultural watchdog Rosselkhoznadzor may ban flower imports from the Netherlands due to the presence of quarantined organisms in shipments, Interfax news agency reported on Tuesday, citing the head of the service.

Rosselkhoznadzor chief Sergei Dankvert made the statement at a meeting with the Colombian ambassador to Russia in Moscow on Tuesday.

The probability that the ban will be imposed is high, and that might have an economic impact on Colombia since its flowers are shipped to Russia via the Netherlands, Interfax quoted Dankvert as saying.

Rosselkhoznadzor was not immediately available for comment when called by Reuters.

Russia banned most Western food imports from August 2014 in reaction to Western sanctions over Moscow's role in the Ukraine crisis.

Moscow is also considering more import curbs on Western goods, including flowers, confectionery and canned fish products and flowers, the Agriculture Ministry said in June.
http://www.channelnewsasi(...)an-on-f/1998682.html
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_154527015
Nederland wil een MH17 tribunaal en 'toevallig' willen de Russen bloemenimport aan banden gaan leggen, wat een klucht weer :')

Over MH17 gesproken:

Onbekende beelden rampplek MH17: 'Wat is dit? Een bus, een vliegtuig?'

http://www.rtlnieuws.nl/n(...)en-bus-een-vliegtuig

[ Bericht 43% gewijzigd door J.B. op 21-07-2015 22:57:09 ]
  woensdag 22 juli 2015 @ 02:41:39 #23
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_154532238
quote:
Zo doorzichtig als wat ook die Russen :')
  woensdag 22 juli 2015 @ 11:27:23 #24
356004 Uitstekelbaars
The time has come...
pi_154536305
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 18:31 schreef Romanus het volgende:

[..]

Qua etniciteit weet ik het niet, maar officieel viel het toen onder de Gouden Horde. Veertig jaar later werden zij overwonnen door Ivan III (de Grote). Maar dat gebied was daarvoor jarenlang onderdeel van de Gouden Horde dus het zou me niet verbazen als het toen al een 'melting pot' was.
Was een grapje van mij. Putin wil toch graag Rusland in de oude glorie herstellen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plus dat gezeik met die bommenwerpers die herhaaldelijk het NAVO-luchtruim in gaan.
http://www.nu.nl/binnenla(...)e-bommenwerpers.html

Maar ondertussen zijn het de ''fascisten en nazi-marionetten die de vrede bedreigen terwijl Putin zonder shirt bloemetjes aan het uitdelen is aan kinderen terwijl hij huilt om het onrecht in de wereld''.

Ik vraag me ernstig af of Rusland ook oproept tot geduld en rust tot alles volledig uitgezocht is zonder ''premature'' en ''contra-productieve'' beschuldigingen als twee B-52's koers zetten naar Moskou...
"Vorig jaar had ik 40 miljoen dollar, dit jaar 42 miljoen, maar ik ben niet gelukkiger geworden. Geld maakt inderdaad niet gelukkig." Arnold Schwarzenegger
pi_154537033
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 11:27 schreef Uitstekelbaars het volgende:

[..]

Plus dat gezeik met die bommenwerpers die herhaaldelijk het NAVO-luchtruim in gaan.
http://www.nu.nl/binnenla(...)e-bommenwerpers.html

is helemaal geen "NAVO-luchtruim"... Internationaal luchtruim waar iedereen mag vliegen.
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_154537128
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 11:59 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

is helemaal geen "NAVO-luchtruim"... Internationaal luchtruim waar iedereen mag vliegen.
Echter als je daar met je bommenwerpers rond gaat vliegen, dan is dat gewoon een provocatie. Ik snap dat je dwangmatig alle Russische wandaden goed probeert te praten maar het gaat echt weer nergens over.
pi_154537192
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juli 2015 12:03 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Echter als je daar met je bommenwerpers rond gaat vliegen, dan is dat gewoon een provocatie. Ik snap dat je dwangmatig alle Russische wandaden goed probeert te praten maar het gaat echt weer nergens over.
en we gaan weer op de man spelen, hoe voorspelbaar.
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_154537280
Wat er nooit wordt bijgezegd is dat de vluchten van de NAVO aan de Russische grens verveelvoudigd zijn. Maar dat wordt natuurlijk geen provocatie genoemd, dat is "bondgenoten gerust stellen" :D
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_154537293
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 12:09 schreef crystal_meth het volgende:
Wat er nooit wordt bijgezegd is dat de vluchten van de NAVO aan de Russische grens verveelvoudigd zijn. Maar dat wordt natuurlijk geen provocatie genoemd, dat is "bondgenoten gerust stellen" :D
Dat kan ook gerust als provocatie worden beschouwd. Zo moeilijk is het allemaal niet.
pi_154538031
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juli 2015 12:03 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Echter als je daar met je bommenwerpers rond gaat vliegen, dan is dat gewoon een provocatie. Ik snap dat je dwangmatig alle Russische wandaden goed probeert te praten maar het gaat echt weer nergens over.
Wat betreft Oekraine.. daar blijft de Russische luchtmacht uiteraard ver weg en staan de BUKS van Oekraine allemaal nog netjes opgesteld bij de Poolse grens.De Russen laten echter wel 1 BUK aanrukken om een civiele airliner uit de lucht te knallen en rechtsomkeert te maken.
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  woensdag 22 juli 2015 @ 12:54:46 #31
356004 Uitstekelbaars
The time has come...
pi_154538367
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 11:59 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

is helemaal geen "NAVO-luchtruim"... Internationaal luchtruim waar iedereen mag vliegen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maargoed. Kan me voorstellen dat er boven Rusland wat weinig ruimte is om te vliegen. Die bommenwerpers zijn ook zo onhandig groot, je zit zo boven Groningen als je niet oplet! En het Nederlandse luchtruim moet je gewoon een keer gezien hebben als onderdeel van je training als Russische vredes-piloot. Waarschijnlijk waren de Russen gewoon ongerust over de Noorderlingen die niet goed gecompenseerd werden door de Nazi-Fascisten van de NAM!

Eigenlijk zou elk land als vast onderdeel in de opleiding een module ''knoerthard en onaangekondigd met een nucleaire bommenwerper richting andermans luchtruim vliegen zonder je te melden'' op moeten nemen. Zo kan iedereen kenbaar maken aan elkaar dat ze echt hun best doen de relaties goed te houden! :)

quote:
Wat er nooit wordt bijgezegd is dat de vluchten van de NAVO aan de Russische grens verveelvoudigd zijn. Maar dat wordt natuurlijk geen provocatie genoemd, dat is "bondgenoten gerust stellen" :D
Bij dezen dan. Wil je bronnen? http://www.bloomberg.com/(...)y-flights-seven-fold

http://www.rt.com/op-edge/234231-nato-russia-uk-planes/

http://www.thestar.com/ne(...)nato_scrambling.html

[ Bericht 6% gewijzigd door Uitstekelbaars op 22-07-2015 13:06:16 ]
"Vorig jaar had ik 40 miljoen dollar, dit jaar 42 miljoen, maar ik ben niet gelukkiger geworden. Geld maakt inderdaad niet gelukkig." Arnold Schwarzenegger
pi_154538652
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 12:54 schreef Uitstekelbaars het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, de Westerse pers staat vol propaganda over "betreden van het luchtruim" terwijl het altijd (op enkele uitzonderingen in Scandinavi na) internationaal luchtruim betreft. of dacht je dat de EU/NAVO routinematige schendingen van nationaal luchtruim zou tolereren? :')

quote:
Regelmatig duiken Russische militaire vliegtuigen op boven door Nederland gecontroleerd luchtruim. In het kader vaan de Quick Reaction Alert-taak heeft de Koninklijke Luchtmacht continu F-16's paraat die onbekende vliegtuigen onderscheppen.
"door Nederland gecontroleerd luchtruim" is niet hetzelfde als "Nederlands luchtruim", een "nuance" die het journaille niet kent...
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
  woensdag 22 juli 2015 @ 13:24:13 #33
356004 Uitstekelbaars
The time has come...
pi_154539122
quote:
Inderdaad, de Westerse pers staat vol propaganda over "betreden van het luchtruim" terwijl het altijd (op enkele uitzonderingen in Scandinavi na) internationaal luchtruim betreft. of dacht je dat de EU/NAVO routinematige schendingen van nationaal luchtruim zou tolereren? :')
Ohhh pfff, enkele uitzonderingetjes. Who cares? Een paar Nucleaire bommenwerpertjes in je grondgebied...daar maak je je toch niet druk om als soeverein land? Ok, dus de Russen zijn enkele keren Scandinavisch gebied ingegaan. Want wat heeft Rusland daar te zoeken?

Het lijkt er voorlopig op alsof het getolereerd wordt ja. Of zit jij te wachten op de reactie van Rusland als zo'n ding neergehaald wordt? Dat is pas ''contra-productief''.

quote:
"door Nederland gecontroleerd luchtruim" is niet hetzelfde als "Nederlands luchtruim", een "nuance" die het journaille niet kent...
Ohhh ok! Dus zelfs als dat zo is: met nucleaire bommenwerpers boven het Nederlands gecontroleerde gebied vliegen dient het doel van Rusland beschermen tegen fascisten? Kan me heel goed voorstellen dat Rusland elk moment een aanval vanuit Groningen verwacht! Goed dat ze de boel in de gaten houden, zeg! Hordes fascistische FC-groningen fans staan klaar om Moskou in te nemen. Er is nog n mogelijkheid om ze te stoppen: de kernbom! Fijn dat die optie open gehouden wordt!

En daarnaast is, onaangekondigd en zonder het maken van contact, lekker scheren langs het Nederlands luchtruim met nucleaire bommenwerpers wel heel productief en vredelievend. Het is me nu duidelijk geworden dat Rusland op geen enkele manier bezig is met andere landen te provoceren! Heb ik me toch zo vergist in die lieve Russen! Ze vliegen alleen maar langs ons (en Ierland en Engeland en Scandinavi) om te checken of we wel in orde en gelukkig zijn! Wauw....
"Vorig jaar had ik 40 miljoen dollar, dit jaar 42 miljoen, maar ik ben niet gelukkiger geworden. Geld maakt inderdaad niet gelukkig." Arnold Schwarzenegger
pi_154539140
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 12:09 schreef crystal_meth het volgende:
Wat er nooit wordt bijgezegd is dat de vluchten van de NAVO aan de Russische grens verveelvoudigd zijn. Maar dat wordt natuurlijk geen provocatie genoemd, dat is "bondgenoten gerust stellen" :D
Ik weet de cijfers niet maar vermoedelijk is 90% daarvan boven de Baltische Staten ipv 5000 km verderop wat Rusland doet. Niet te vergelijken.

Verder moeten we ons daar niet al te druk over maken, in Internationaal luchtruim mag je gewoon vliegen.
pi_154539191
Lekker boeiend van die NAVO-vluchten.

Wanneer hebben NAVO-landen Russisch grondgebied geannexeerd? Nooit inderdaad. De agressor is nog altijd die klapmongool in het Kremlin.
Naturheilmittel
pi_154539529
Ach, afgelopen maand zijn er 6 Russische militaire toestellen uit de lucht gevallen dus zo veel is er van die vliegende rommel niet te vrezen :9

[ Bericht 0% gewijzigd door J.B. op 22-07-2015 13:45:28 ]
  woensdag 22 juli 2015 @ 14:00:47 #37
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_154540154
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 13:40 schreef J.B. het volgende:
Ach, afgelopen maand zijn er 6 Russische militaire toestellen uit de lucht gevallen dus zo veel is er van die vliegende rommel niet te vrezen :9
Die krengen vliegen ook eens in de zoveel tijd over ons grondgebied. Als wij boven Rusland zouden gaan vliegen worden we uit de lucht geschoten en wij laten ze gewoon vliegen.
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
  woensdag 22 juli 2015 @ 14:07:19 #38
356004 Uitstekelbaars
The time has come...
pi_154540343
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 14:00 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Die krengen vliegen ook eens in de zoveel tijd over ons grondgebied. Als wij boven Rusland zouden gaan vliegen worden we uit de lucht geschoten en wij laten ze gewoon vliegen.
Nee je moet het vanuit Russisch oogpunt zien, Crystal meth heeft het me net uitgelegd:

Als westerse luchtmachten vliegen binnen de landsgrenzen van een bondgenoot is dat een provocatie. Als Rusland onaangekondigd een aantal keer het luchtruim van een land waarmee spanningen zijn binnen gaat met bommenwerpers en talloze keren bijna binnengaat is dat absoluut geen provocatie want ehhhh MAAR KIJK WAT DE VS AAN SHIT UITGEHAALD HEEFT IN DE AFGELOPEN 100 JAAR, DUS!
"Vorig jaar had ik 40 miljoen dollar, dit jaar 42 miljoen, maar ik ben niet gelukkiger geworden. Geld maakt inderdaad niet gelukkig." Arnold Schwarzenegger
pi_154540571
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juli 2015 13:27 schreef Gerolsteiner het volgende:
Lekker boeiend van die NAVO-vluchten.

Wanneer hebben NAVO-landen Russisch grondgebied geannexeerd? Nooit inderdaad. De agressor is nog altijd die klapmongool in het Kremlin.
Dit inderdaad. Die NAVO-vluchten bevinden zich altijd nog in NAVO-gebied. In tegenstelling tot de Russen die elke zoveel maanden even het NAVO-luchtruim in komen vliegen.
  woensdag 22 juli 2015 @ 14:32:50 #40
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_154541130
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 14:14 schreef Infection het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Die NAVO-vluchten bevinden zich altijd nog in NAVO-gebied. In tegenstelling tot de Russen die elke zoveel maanden even het NAVO-luchtruim in komen vliegen.
Gewoon dwingen te landen en bemanning vastzetten.
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
  woensdag 22 juli 2015 @ 14:38:00 #41
356004 Uitstekelbaars
The time has come...
pi_154541272
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 14:32 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Gewoon dwingen te landen en bemanning vastzetten.
Dat zou dan maar op n manier kunnen aangezien ze consequent weigeren om wat voor radio-contact dan ook mogelijk te maken. Op zich logisch: hoeveel meer moet je vanuit een bommenwerper op ramkoers nog aan de boodschap toevoegen? ;)
"Vorig jaar had ik 40 miljoen dollar, dit jaar 42 miljoen, maar ik ben niet gelukkiger geworden. Geld maakt inderdaad niet gelukkig." Arnold Schwarzenegger
pi_154541371
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 14:32 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Gewoon dwingen te landen en bemanning vastzetten.
Mee eens. Vooral omdat ze zelfs met kernwapens rond schijnen te vliegen.

http://www.express.co.uk/(...)ile-over-the-Channel
pi_154541467
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 14:14 schreef Infection het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Die NAVO-vluchten bevinden zich altijd nog in NAVO-gebied. In tegenstelling tot de Russen die elke zoveel maanden even het NAVO-luchtruim in komen vliegen.
Kun je het topic eens lezen? Het 'NAVO-luchtruim' waar jij het over hebt bestaat niet in internationaal recht of ergens anders. Het heeft totaal geen rechtelijke basis. Het is een verzonnen zone om het daadwerkelijke rechtelijke luchtruim waarin de NATO het op prijs zou stellen als je je zou identificeren als je het betreedt. Maar dat hoef je helemaal niet te doen.

Uitstekelbaars heeft blijkbaar ook niet nog niet leren lezen.
  woensdag 22 juli 2015 @ 15:18:26 #44
356004 Uitstekelbaars
The time has come...
pi_154542518
quote:
Uitstekelbaars heeft blijkbaar ook niet nog niet leren lezen.
http://www.thefreedictionary.com/NATO+airspace

Ik kan in ieder geval beter (kaart) lezen dan die Yuri's die als een stel malloten in nucleaire bommenwerpers andermans luchtruim schenden. Vraag maar aan Crystal Meth, die kan je vertellen wanneer dat gebeurd was. Hierboven kun je lezen hoe hij dat na een beetje spartelen toegaf. ;)

Hoewel het bericht dat ik eerst plaatste niet blijkt te kloppen, zie ik nu. ^^ https://www.rt.com/news/206267-airspace-sweden-france-plane/

Wat ik ook gelezen heb is dat meneer Lavrov zoveel waarde hecht aan de termen ''transparant'' en ''constructief''. Maar dat gaat bij bommenwerpers niet op zeker?

Om de n of andere vreemde reden brengt de Russische verdediging tegen de fascisten hen ook in Colombiaans (verzonnen navo??!) luchtruim. http://theaviationist.com/2014/11/14/russians-head-to-the-gulf/
On their way home the Tu-160s visited Nicaragua but the flight over Central America brought the two Russian bombers to fly inside the Colombian airspace without the required diplomatic clearance.

Ik kwam trouwens op deze bron toen ik zocht naar Amerikaanse bommenwerpers/vliegtuigen die onderschept waren in Russisch luchtruim. Mochten daar bronnen van zijn dan ontvang ik die gaarne.

[ Bericht 17% gewijzigd door Uitstekelbaars op 22-07-2015 15:53:36 ]
"Vorig jaar had ik 40 miljoen dollar, dit jaar 42 miljoen, maar ik ben niet gelukkiger geworden. Geld maakt inderdaad niet gelukkig." Arnold Schwarzenegger
pi_154546790
Bende idioten die niet begrijpen wat internationaal luchtruim betekent... :')
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_154546971
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 17:30 schreef crystal_meth het volgende:
Bende idioten die niet begrijpen wat internationaal luchtruim betekent... :')
Heb je ook een antwoord op mijn reactie op jou? Weet jij toevallig de cijfers van de NAVO die vliegen in eigen luchtruim en 5000 km verderop?
pi_154547056
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 17:37 schreef BEFEM het volgende:

[..]

Heb je ook een antwoord op mijn reactie op jou? Weet jij toevallig de cijfers van de NAVO die vliegen in eigen luchtruim en 5000 km verderop?
nee, die cijfers heb ik niet, maar de VS heeft toegegeven dat ze meer vluchten boven de Zwarte Zee en de Zuid Chinese Zee uitvoeren. Die laatste is op 10000 km van NAVO grondgebied...
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
  woensdag 22 juli 2015 @ 17:43:15 #48
356004 Uitstekelbaars
The time has come...
pi_154547091
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 17:30 schreef crystal_meth het volgende:
Bende idioten die niet begrijpen wat internationaal luchtruim betekent... :')
On their way home the Tu-160s visited Nicaragua but the flight over Central America brought the two Russian bombers to fly inside the Colombian airspace without the required diplomatic clearance.For this reason they were intercepted by two Colombian Air Force Kfir fighter planes approximately 80 miles from Barranquilla.

Santos said the two planes crossed Colombian airspace on Friday flying from Venezuela to Nicaragua. They re-entered Colombian territory on their return journey but flew out of the zone when intercepted by two of Colombia's Kfir military planes.
http://www.reuters.com/ar(...)dUSBRE9A504020131106

Inderdaad idioten die Russen dat ze niet weten waar het internationale deel ophoudt.

Trouwens, ben je nu alweer vergeten dat je eerder toegegeven had dat ze het luchtruim van de staten zelf een aantal keer geschonden hadden?

quote:
Inderdaad, de Westerse pers staat vol propaganda over "betreden van het luchtruim" terwijl het altijd (op enkele uitzonderingen in Scandinavi na) internationaal luchtruim betreft. of dacht je dat de EU/NAVO routinematige schendingen van nationaal luchtruim zou tolereren?
"Vorig jaar had ik 40 miljoen dollar, dit jaar 42 miljoen, maar ik ben niet gelukkiger geworden. Geld maakt inderdaad niet gelukkig." Arnold Schwarzenegger
pi_154547688
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 17:43 schreef Uitstekelbaars het volgende:

[..]

On their way home the Tu-160s visited Nicaragua but the flight over Central America brought the two Russian bombers to fly inside the Colombian airspace without the required diplomatic clearance.For this reason they were intercepted by two Colombian Air Force Kfir fighter planes approximately 80 miles from Barranquilla.

Santos said the two planes crossed Colombian airspace on Friday flying from Venezuela to Nicaragua. They re-entered Colombian territory on their return journey but flew out of the zone when intercepted by two of Colombia's Kfir military planes.
http://www.reuters.com/ar(...)dUSBRE9A504020131106
Right, gebied dat Colombia "claimt"; uit jouw bron:
quote:
Last year the International Court of Justice in The Hague rejected a claim by Nicaragua to Colombian islands in the archipelago, but extended Nicaragua's continental shelf and economic exclusion zone into waters near the islands, rich in fish and believed to have large oil reserves beneath.

Colombia has rejected the court's verdict as inapplicable and continues to exercise control over the waters, raising tensions with Nicaragua.
quote:
Inderdaad idioten die Russen dat ze niet weten waar het internationale deel ophoudt.

Trouwens, ben je nu alweer vergeten dat je eerder toegegeven had dat ze het luchtruim van de staten zelf een aantal keer geschonden hadden?

[..]

Is enkele keren gebeurd, wat vooral te maken heeft met het grillig verloop van de grenzen in dat gebied. Bovendien doet de VS het net zo vaak.

U.S. spy plane avoids dangerous run in with Russian jet by flying into Sweden's airspace without permission


http://www.dailymail.co.u(...)s.html#ixzz3gdW4muBf
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_154547979
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 18:14 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Right, gebied dat Colombia "claimt"; uit jouw bron:

[..]


[..]

Is enkele keren gebeurd, wat vooral te maken heeft met het grillig verloop van de grenzen in dat gebied. Bovendien doet de VS het net zo vaak.

U.S. spy plane avoids dangerous run in with Russian jet by flying into Sweden's airspace without permission


http://www.dailymail.co.u(...)s.html#ixzz3gdW4muBf
Dus omdat de VS het ook doet is het allemaal wel prima?
pi_154548073
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juli 2015 18:25 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dus omdat de VS het ook doet is het allemaal wel prima?
Wat denk je dat

quote:
Is enkele keren gebeurd, wat vooral te maken heeft met het grillig verloop van de grenzen in dat gebied.
betekent?
Lees het nog een keer:

quote:
Is enkele keren gebeurd, wat vooral te maken heeft met het grillig verloop van de grenzen in dat gebied.
wat denk je dat het betekent?

Lees het nog een keer:

quote:
Is enkele keren gebeurd, wat vooral te maken heeft met het grillig verloop van de grenzen in dat gebied.
wat denk je dat het betekent?
Lees het nog een keer:

quote:
Is enkele keren gebeurd, wat vooral te maken heeft met het grillig verloop van de grenzen in dat gebied.
wat denk je dat het betekent?
Ben je er al achter?
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_154548379
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 18:30 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Wat denk je dat

[..]

betekent?
Lees het nog een keer:

[..]

wat denk je dat het betekent?

Lees het nog een keer:

[..]

wat denk je dat het betekent?
Lees het nog een keer:

[..]

wat denk je dat het betekent?
Ben je er al achter?
Je schrijft "Bovendien doet de VS het net zo vaak.". Zoals gebruikelijk is dat weer je voornaamste argument om de wandaden van de Russen goed te praten.
pi_154548410
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juli 2015 18:42 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Je schrijft "Bovendien doet de VS het net zo vaak.". Zoals gebruikelijk is dat weer je voornaamste argument om de wandaden van de Russen goed te praten.
:O

wandaden nog wel _O- _O- _O- _O-
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_154548438
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 18:43 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

:O

wandaden nog wel _O- _O- _O- _O-
Ohja, pakweg het annexeren van de Krim is doodnormaal en geaccepteerd.
pi_154548453
:D
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_154548502
Al dit gezeik over Russische vluchten om de aandacht af te leiden van het feit dat Right Sektor en Kiev een oorlogje uitvechten in West-Oekraine. :')
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_154548596
quote:
Grard Depardieu reportedly blacklisted by Ukraine as threat to national security

Film star is put on list of 500 foreign cultural figures who allegedly speak out ‘in support of violating the territorial integrity of Ukraine’

French actor Grard Depardieu has reportedly been blacklisted by Ukraine as a “threat to [the country’s] national security” after making comments in support of his adopted homeland, Russia.

The 66-year-old film star and amateur vintner was included in a list of 500 foreign cultural figures who “speak out in support of violating the territorial integrity and sovereignty of Ukraine” that the culture ministry has submitted to the national security council for approval, the country’s culture minister, Vyacheslav Kirilenko, told Ukrainska Pravda newspaper on Wednesday.

Depardieu apparently earned Kiev’s animosity with a comment at a film festival in Latvia in 2014, where he said: “I love Russia and Ukraine, which is part of Russia.” Tensions between the countries skyrocketed that year after a pro-western government came to power in Kiev and Moscow annexed Crimea and backed pro-Russia rebels in eastern Ukraine.

American actor Steven Seagal was also on the Ukrainian blacklist, along with Serbian singer Goran Bregović and numerous Russian movie stars, according to Russian state news agency Tass. Over the past year, Ukraine has blacklisted more than 100 Russian films and television shows and banned all productions made since 2014, a far-reaching measure in a country that has long enjoyed Russian pop culture.

As recently as 2013, Depardieu went to a French circus show in Kiev and sampled wine at a vineyard in Crimea, which was then controlled by Ukraine, but such visits will no longer be possible if the security council adopts sanctions against him.

It was previously reported that Ukrainian media would not be able to name the actor or publish images of him, and his films would be restricted in the country. But Kirilenko said the sanctions would not affect Depardieu’s movies.

Since the Russian president, Vladimir Putin, granted him Russian citizenship in 2013, the actor, who was nominated for an Academy Award for 1990’s Cyrano de Bergerac, has received greater attention for eccentric statements and hobnobbing with autocrats. He left France in protest against a proposed new top tax rate of 75%.

Depardieu has praised his friend Putin as a “strong leader” and danced at a birthday party for Ramzan Kadyrov, who has been accused of human rights abuses as head of Russia’s Chechen Republic.

He has appeared in Russian films and a television series, and in December, he teamed up with luxury watchmaker Cvstos to produce a “Proud to be Russian” line.

Even as he was being blacklisted from Ukraine, Depardieu’s love for the former Soviet Union was only expanding as he visited Belarus on Wednesday.

Besides trying the national cuisine and steaming up in a traditional sauna, the actor was pleasantly surprised by what he saw at agricultural settlement and “really liked Belarusian woman”, according to Belarus’s ambassador to France, Pavel Latushko.

In May, pro-Russia separatists in eastern Ukraine invited Depardieu to visit rebel-controlled Donetsk to see a “bubbling spring of life”. The invitation was in response to a Vanity Fair interview in which Depardieu said he sometimes wants “to fall asleep forever” and was “ready to die for Russia because the people there are strong”.

The actor’s spokesman said he would be willing to go if the visit didn’t have political overtones, adding that Depardieu intended to visit Crimea.
http://www.theguardian.co(...)to-national-security
Oh Noes, betekent dit dat "Les Valseuses" geband wordt? :o
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_154548646
quote:
Ukraine agrees to 30-kilometer buffer zone

Ukrainan President Petro Poroshenko has announced plans to introduce a 30-kilometer demilitarized zone in Luhansk. The president has also instated a well-known volunteer as Kyiv's governor of the war-torn region.

The buffer zone, which was agreed between Ukraine's warring factions under mediation of the Organization for Security and Co-operation in Europe (OSCE) and Russia, requires all tanks and artillery to be withdrawn from the region. The move aims to bring an end to the "permanent shelling."
http://www.dw.com/en/ukra(...)ffer-zone/a-18600438
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_154548709
quote:
Ukraine: Thousands of far-right supporters rally in Kiev calling for impeachment of President Poroshenko

Thousands of Ukrainian far-right supporters have rallied in the Kiev's Independence Square calling for a referendum that would impeach the country's president Petro Poroshenko.

The peaceful rally held by the Right Sector movement saw thousands of people converge in the centre of Kiev on 21 July, waving Right Sector and Ukrainian flags and chanting "Glory to Ukraine".

The demonstration comes after a fatal gun battle in the town of Mukacheve in western Ukraine on 11 July, where armed men who claimed to be members of Right Sector faced off with police forces, leading to the killing of at least two people.

The group has frequently locked horns with Ukrainian authorities over government policy and is now calling for the resignation of ministers and for a referendum impeaching President Poroshenko.

Right Sector leader Dmytro Yarosh said at the rally that the group was calling for a vote of no confidence to go through in the Ukrainian parliament.

"Right Sector is initiating a nationwide Ukrainian referendum to answer several questions. First, a motion of no-confidence in government; second, we demand for the Russian war against Ukraine to finally be recognised as a war, and not as an antiterrorist operation. Our Ukrainian people must have their word here," he said.

"Three, we demand a complete blockade of the occupied territories. Four, we ask our people to support the legalisation of the Ukrainian volunteers corps and other volunteer units according to the law," Yarosh added.

Right Sector played a prominent role in protests that toppled Moscow-backed President Viktor Yanukovich a year ago. Members of the group's volunteer corps have been battling alongside Ukrainian forces in the east of the country against pro-Russian separatists.

But the recent moves by Right Sector against President Poroshenko and his government could threaten to open up a new front in Kiev's battle to bring order to Ukraine. Close to bankruptcy and fearful of renewed conflict with pro-Russian separatists in the east, the government has been criticised for being slow to reform the country's legal system, which is still described as favouring the rich and powerful.
http://www.ibtimes.co.uk/(...)t-poroshenko-1512047
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
  woensdag 22 juli 2015 @ 19:34:02 #60
321876 Cherna
Fuck the System
pi_154549771
Och nog even en Snip en Snap kunnen weer afreizen naar het plein om steun te betuigen aan de betogers in Kiev.

Man man wat een drama dat land.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_154549974
quote:
Dat is toch iets meer dan die 'honderden' die we gisteren lazen.
pi_154550448
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juli 2015 18:45 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ohja, pakweg het annexeren van de Krim is doodnormaal en geaccepteerd.
Een ieder die op de Krim woont ziet het niet als annexatie maar zal het verder met je eens zijn
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_154552341
quote:
Van deze foto dus:

Een paar duizend stelt echt bar weinig voor, als dat alles is :P
pi_154552619
Gazprom begint de huidige situatie inmiddels behoorlijk te voelen, de hoeveelheid verkochte kubieke meters gas is in juni 19% gedaald in vergelijking met juni 2014. Dat is nogal wat, zeker aangezien Gazprom ongeveer 10% van het Russisch BBP voor zijn rekening neemt. Totale omzet zou dit jaar zelfs dalen met 27% ten opzichte van 2014.
pi_154552887
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 21:09 schreef J.B. het volgende:
Gazprom begint de huidige situatie inmiddels behoorlijk te voelen, de hoeveelheid verkochte kubieke meters gas is in juni 19% gedaald in vergelijking met juni 2014. Dat is nogal wat, zeker aangezien Gazprom ongeveer 10% van het Russisch BBP voor zijn rekening neemt. Totale omzet zou dit jaar zelfs dalen met 27% ten opzichte van 2014.
Is 106 miljard 10% van 1860 miljard?

Oh, Moscow Times bron...
http://www.themoscowtimes(...)d-slumps/526029.html
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_154553188
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 21:19 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Is 106 miljard 10% van 1860 miljard?

Oh, Moscow Times bron...
http://www.themoscowtimes(...)d-slumps/526029.html
1860 miljard? Dat zouden de Russen wel willen ja, volgens IMF $1175:
http://www.imf.org/extern(...)PD%2CPPPGDP&grp=0&a=
Kleine 10% dus.
pi_154553396
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 21:27 schreef J.B. het volgende:

[..]

1860 miljard? Dat zouden de Russen wel willen ja, volgens IMF $1175:
http://www.imf.org/extern(...)PD%2CPPPGDP&grp=0&a=
Kleine 10% dus.
Is dat een voorspelling voor 2015? In 2014 was het $1860
http://www.tradingeconomics.com/russia/gdp

al kan het wel, met de devaluatie van de roebel...
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_154553442
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 17:41 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

nee, die cijfers heb ik niet, maar de VS heeft toegegeven dat ze meer vluchten boven de Zwarte Zee en de Zuid Chinese Zee uitvoeren. Die laatste is op 10000 km van NAVO grondgebied...
De VS heeft meer vrienden dan de NAVO he. Die doen dat op verzoek van Japan, Zuid-Korea, de Filipijnen etc.

Zwarte Zee heeft zeker wel met Rusland te maken uiteraard maar is alsnog niet via een gigantische route om en aan de grens van NAVO gebied ipv wat Rusland altijs boven de Noordzee doet.

Maar zoals ik al aangaf, zolang het binnen gebied is waar het mag moet je niet zeuren. Alleen dat je bijna tegen andere vliegtuigen aanvliegt zoals weleens voorkomt is natuurlijk wachten op problemen...
pi_154553711
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 21:32 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Is dat een voorspelling voor 2015? In 2014 was het $1860
http://www.tradingeconomics.com/russia/gdp

al kan het wel, met de devaluatie van de roebel...
Zijn de meest recente cijfers die opgesteld zijn in April 2015.
  woensdag 22 juli 2015 @ 22:57:15 #70
356004 Uitstekelbaars
The time has come...
pi_154555781
quote:
Right, gebied dat Colombia "claimt"; uit jouw bron:
Blijkbaar is Colombia niet de enige ;)

quote:
Is enkele keren gebeurd, wat vooral te maken heeft met het grillig verloop van de grenzen in dat gebied. Bovendien doet de VS het net zo vaak.
En wat vertelt dat ons? Rusland doet ''het'' (met gevechtsvliegtuigen andermans grenzen lopen te testen en expres te treiteren om te zien hoe ver ze kunnen gaan totdat het mis gaat en ze de ander de schuld kunnen geven) net zo vaak. Dus Rusland doet net zo vaak hetzelfde als het zelfverklaarde ''geweten van de wereld'' dat denkt dat ze andere landen alles kan flikken.

Wonderlijk...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 3% gewijzigd door Uitstekelbaars op 23-07-2015 11:00:32 ]
"Vorig jaar had ik 40 miljoen dollar, dit jaar 42 miljoen, maar ik ben niet gelukkiger geworden. Geld maakt inderdaad niet gelukkig." Arnold Schwarzenegger
  donderdag 23 juli 2015 @ 11:14:38 #71
356004 Uitstekelbaars
The time has come...
pi_154562015
http://www.stopfake.org/

Wel interessante site met als doel debunking van propaganda omtrent het conflict.
"Vorig jaar had ik 40 miljoen dollar, dit jaar 42 miljoen, maar ik ben niet gelukkiger geworden. Geld maakt inderdaad niet gelukkig." Arnold Schwarzenegger
pi_154562265
quote:
Harper Government Establishes Market Access for Beef to Ukraine

OTTAWA, ONTARIO, Jul 22, 2015 (Marketwired via COMTEX) -- Agriculture and Agri-Food Canada

Agriculture Minister Gerry Ritz and International Trade Minister Ed Fast, announced today that the Government of Canada has opened the Ukrainian market for beef (from cattle under 30 months) and ready-to-eat meat. This new market access marks a significant milestone for Canada following the lifting of Ukraine's ban on Canadian beef products in 2014. Ukraine's global imports of beef products in 2014 were $17.1 million.

Canadian beef and ready-to-eat meat establishments eligible for export to the European Union are immediately granted access to the Ukrainian market. The Government of Canada is working closely with Ukraine to expand the number of establishments that are eligible to export, pending inspections from Ukrainian authorities.

Last week, Prime Minister Stephen Harper, alongside Ukrainian Prime Minister Arseniy Yatsenyuk, announced the successful conclusion of negotiations toward a Canada-Ukraine Free Trade Agreement. The Agreement will result in the elimination of the vast majority of Ukraine's agricultural tariffs, including Canada's beef, pork, pulses, grains, canola oil, processed foods, and animal feed
http://www.marketwatch.co(...)o-ukraine-2015-07-22
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_154562294
quote:
Ukraine's Constitutional Court to decide if decentralization amendments comply with basic law

Ukraine's Constitutional Court (CC) ruled on Wednesday to launch proceedings at the request of the Verkhovna Rada to decide if the bill on amendments to the basic law concerning the decentralization of power adheres to the Constitution of Ukraine.
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
  donderdag 23 juli 2015 @ 12:38:59 #74
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_154564360
quote:
Rusland ontkent bestaan van twee soldaten in Kiev

Rusland ontkent dat twee mannen die in de Oekraense hoofdstad Kiev verblijven Russische soldaten zijn.

Alexander Alexandrov en Jevgeni Jerofejev werden in mei door Oekraense soldaten opgepakt in de buurt van de oostelijke plaats Lugansk en claimen zelf tot het Russische leger te behoren. Dat meldt de Russische krant The Moscow Times donderdag.

Het tweetal beweert dat het regulier soldaat was toen het werd opgepakt. Rusland zegt echter dat Alexandrov en Jerofejev het leger formeel al hadden verlaten en dat hun missie in Oekrane niets met de officile gewapende macht van Moskou te maken had.

De twee mannen in Kiev proberen via een mensenrechtenadvocaat gedaan te krijgen dat hun bestaan als Russisch soldaat wordt erkend.

Het tweetal was gewond bij aanhouding in mei en is daarvoor in een Oekraens ziekenhuis behandeld. De mannen zijn later vastgezet en worden naar eigen zeggen goed behandeld.

De Russische federatie heeft al herhaaldelijk beschuldigingen van Oekrane en westerse landen weersproken dat het door het leveren van manschappen en wapens de seperatisten in Oost-Oekrane actief steunt.

Bron: Nu.nl
Mooi, mooi :)
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  donderdag 23 juli 2015 @ 14:43:48 #75
356004 Uitstekelbaars
The time has come...
pi_154567904
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 12:38 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Mooi, mooi :)
http://www.theguardian.co(...)ps-killed-in-ukraine

Huh, maar die zijn daar toch gewoon op vakantie? Lekker even ertussenuit als je soldaat bent, dus wat doe je dan? Met je maten van je eenheid in volledig uitrusting een oorlogsgebied opzoeken! Heerlijk ontspannen. :)

Ik kan het ze niet kwalijk nemen want de accommodatie is van alle moderne gemakken voorzien: Russische tanks, Russische pantservoertuigen, Russische, exclusieve en splinternieuwe granaatwerpers en anti-tanksnipers, en Russische drones.

Klinkt als een vijf (rode) sterren vakantie!
"Vorig jaar had ik 40 miljoen dollar, dit jaar 42 miljoen, maar ik ben niet gelukkiger geworden. Geld maakt inderdaad niet gelukkig." Arnold Schwarzenegger
pi_154568398
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 12:38 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Mooi, mooi :)
Had ook niet anders verwacht van de Russen. Ook al is iets nog zo doorzichtig, ze blijven ontkennen. :')
  donderdag 23 juli 2015 @ 15:08:56 #77
356004 Uitstekelbaars
The time has come...
pi_154568531
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 15:04 schreef Infection het volgende:

[..]

Had ook niet anders verwacht van de Russen. Ook al is iets nog zo doorzichtig, ze blijven ontkennen. :')
http://kotaku.com/pro-tip(...)-stingers-1719695507

http://lnr.today/index.ph(...)ort-of-lugansk-video

Deze is pas leuk. Ik ga het niet verklappen. Kijk zelf maar...
"Vorig jaar had ik 40 miljoen dollar, dit jaar 42 miljoen, maar ik ben niet gelukkiger geworden. Geld maakt inderdaad niet gelukkig." Arnold Schwarzenegger
pi_154568603
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 12:38 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Mooi, mooi :)
Het Kremlin zou zelfs het bestaan van Rusland ontkennen als dat goed uitkwam.

Onzekere kneusjes zijn het geworden.
Naturheilmittel
pi_154569684
quote:
10s.gif Op donderdag 23 juli 2015 15:11 schreef Gerolsteiner het volgende:

[..]

Het Kremlin zou zelfs het bestaan van Rusland ontkennen als dat goed uitkwam.

Onzekere kneusjes zijn het geworden.
_O-
'Rusland valt Oekrane aan'
'Wat is een Rusland?'
  donderdag 23 juli 2015 @ 15:49:46 #80
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_154569729
quote:
Dit is echt geniaal :D
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_154569903
quote:
Wheheh. De sovjets hebben hun propagandamethoden weinig verbeterd sinds 1950.
Naturheilmittel
pi_154572019
quote:
Klopt. Zag het volgens mij gisteren al voorbij komen. Kon er wel om lachen.
pi_154573554
quote:
10s.gif Op donderdag 23 juli 2015 16:57 schreef Infection het volgende:

[..]

Klopt. Zag het volgens mij gisteren al voorbij komen. Kon er wel om lachen.
Het is grappig, maar wel jammer dat ze dit continu doen, zoals dezelfde acteurs op 3 plaatsen gebruiken als 'gewonden' na de zoveelste 'genocide-poging' van Oekraine. Dat gaat er bij de Russen en pro-Russische Oekrainers als zoete koek in en het is voor velen tevens het enige dat ze te zien krijgen.
pi_154573854
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 14:43 schreef Uitstekelbaars het volgende:

[..]

http://www.theguardian.co(...)ps-killed-in-ukraine

Huh, maar die zijn daar toch gewoon op vakantie? Lekker even ertussenuit als je soldaat bent, dus wat doe je dan? Met je maten van je eenheid in volledig uitrusting een oorlogsgebied opzoeken! Heerlijk ontspannen. :)

Ik kan het ze niet kwalijk nemen want de accommodatie is van alle moderne gemakken voorzien: Russische tanks, Russische pantservoertuigen, Russische, exclusieve en splinternieuwe granaatwerpers en anti-tanksnipers, en Russische drones.

Klinkt als een vijf (rode) sterren vakantie!
Als ik jou zo lees heeft Poroshenko toch gelijk gehad vorig jaar 15 juli om zijn Buk's naar Oost Oekraine te sturen omdat Russische jagers en spionagevliegtuigen in het Oekrainse luchtruim rondvlogen om vervolgens met zo een Buk vrolijk een airliner uit de lucht te knallen...of past dat niet in je plaatje?
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_154573917
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 18:14 schreef ZOA het volgende:

[..]

Als ik jou zo lees heeft Poroshenko toch gelijk gehad vorig jaar 15 juli om zijn Buk's naar Oost Oekraine te sturen omdat Russische jagers en spionagevliegtuigen in het Oekrainse luchtruim rondvlogen om vervolgens met zo een Buk vrolijk een airliner uit de lucht te knallen...of past dat niet in je plaatje?
Als uit dat onderzoek komt dat het een Buk was van de Russische seperatisten, geloof je het dan wel?
pi_154574046
De draai van Rusland van Europa richting China blijkt inmiddels ook minder rooskleurig te zijn dan initieel voorgespiegeld, er zouden twee gaspijpleidingen van Rusland naar China gebouwd worden; de tweede daarvan is inmiddels uitgesteld naar onbepaalde datum omdat de Chinese economie afkoelt en LNG (onder meer vanuit Australi) veel eenvoudiger verkrijgbaar is.
pi_154574604
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 18:22 schreef J.B. het volgende:
De draai van Rusland van Europa richting China blijkt inmiddels ook minder rooskleurig te zijn dan initieel voorgespiegeld, er zouden twee gaspijpleidingen van Rusland naar China gebouwd worden; de tweede daarvan is inmiddels uitgesteld naar onbepaalde datum omdat de Chinese economie afkoelt en LNG (onder meer vanuit Australi) veel eenvoudiger verkrijgbaar is.
Dat was altijd al vooral een wanhoopsdaad.
  † In Memoriam † donderdag 23 juli 2015 @ 18:48:30 #88
230491 Zith
pls tip
pi_154574711
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 15:49 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Dit is echt geniaal :D
_O-
_O-
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_154575120
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 14:07 schreef Uitstekelbaars het volgende:

[..]

Nee je moet het vanuit Russisch oogpunt zien, Crystal meth heeft het me net uitgelegd:

Als westerse luchtmachten vliegen binnen de landsgrenzen van een bondgenoot is dat een provocatie. Als Rusland onaangekondigd een aantal keer het luchtruim van een land waarmee spanningen zijn binnen gaat met bommenwerpers en talloze keren bijna binnengaat is dat absoluut geen provocatie want ehhhh MAAR KIJK WAT DE VS AAN SHIT UITGEHAALD HEEFT IN DE AFGELOPEN 100 JAAR, DUS!
:D
  donderdag 23 juli 2015 @ 19:47:10 #90
356004 Uitstekelbaars
The time has come...
pi_154576302
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 18:14 schreef ZOA het volgende:

[..]

Als ik jou zo lees heeft Poroshenko toch gelijk gehad vorig jaar 15 juli om zijn Buk's naar Oost Oekraine te sturen omdat Russische jagers en spionagevliegtuigen in het Oekrainse luchtruim rondvlogen om vervolgens met zo een Buk vrolijk een airliner uit de lucht te knallen...of past dat niet in je plaatje?
Welk plaatje? Dat kinderlijk slecht gefotoshopte "satellietplaatje" waarop een su 25 (eigenlijk een mig 29 op het plaatje) mh 17 neerhaalde?

Of bedoel je het plaatje van een hele rij vliegtuigen die neergehaald werden door de seperatisten met bijbehorende van trots ronkende twitterberichten? Net als op de dag van mh 17. Kun je die bewuste twitter-post anders even opzoeken? Gaan we samen kijken in welk plaatje dat past. Dat bericht dat snel weer verwijderd werd, weet je nog? Net zoals dat propagandafilmpje met die neppe stingers verwijderd zal worden.
"Vorig jaar had ik 40 miljoen dollar, dit jaar 42 miljoen, maar ik ben niet gelukkiger geworden. Geld maakt inderdaad niet gelukkig." Arnold Schwarzenegger
pi_154578082
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 19:47 schreef Uitstekelbaars het volgende:

[..]

Welk plaatje? Dat kinderlijk slecht gefotoshopte "satellietplaatje" waarop een su 25 (eigenlijk een mig 29 op het plaatje) mh 17 neerhaalde?

Of bedoel je het plaatje van een hele rij vliegtuigen die neergehaald werden door de seperatisten met bijbehorende van trots ronkende twitterberichten? Net als op de dag van mh 17. Kun je die bewuste twitter-post anders even opzoeken? Gaan we samen kijken in welk plaatje dat past. Dat bericht dat snel weer verwijderd werd, weet je nog? Net zoals dat propagandafilmpje met die neppe stingers verwijderd zal worden.
QFT. Maar het heeft hier allemaal geen zin. Je overtuigt die pro-russische stempelaar en zijn gelijkgestemde vriendjes toch niet. Ook al heb je 100% gelijk dan nog zullen ze je gelijk proberen te draaien en/of downplayen.
pi_154580423
quote:
Mukacheve events affect Ukraine's image – EP vice president

Vice President of the European Parliament (EP) Ryszard Czarnecki said during a meeting with Ukrainian President Petro Poroshenko in Kyiv that the events in Mukacheve are harming Ukraine's image and also noted the increased activity of the pro-Russian lobby in the European Union.

"The vice president of the European Parliament has said that the recent situation in Mukacheve is seriously harming the image of Ukraine as the Russian propaganda is using it against Ukraine. He [also] noted that the pro-Russian lobby in the European Union is becoming more active," the Ukrainian president's press service reported.

Poroshenko, for his part, thanked Czarnecki for his personal support of Ukraine in its reforms and the fight against the Russian aggression.

"The opening of the first ever European Parliament office in Kyiv is evidence of your sincere support of Ukraine and mutual respect," the Ukrainian president said.

The president also expressed his hope that after the presidential elections in Poland, Ryszard Czarnecki's experience would help to improve relations between the two countries, strengthen the position of Poland as an advocate for Ukraine's European integration, and introduce the visa-free regime for Ukraine.

Czarnecki confirmed that the European Parliament is ready to support Ukraine in the introduction of the visa-free regime with the EU in 2016, which will be a strong driving force for the country's development and reformation.

Both leaders also discussed the situation in Donbas and the implementation of the Minsk agreements. Czarnecki praised Ukraine's efforts in promoting the implementation of the peace plan, including constitutional reform.

The European Parliament vice president said that Western countries have confidence in Poroshenko.

As reported, a shootout involving people close to Deputy Mykhailo Lanio, local police and members of Right Sector occurred in Mukacheve on July 11. According to various reports, up to five people died and up to 14 were injured as a result of the shootout.

According to Right Sector, the incident was provoked by criminal elements headed by Lanio who had had their smuggling activities curtailed.

At the same time, some mass media outlets reported that the reason behind the conflict was the division of spheres of influence in the protection of contraband flows to the region, in particular cigarettes.

According to Zakarpattia regional head Hennadiy Moskal, the actions of members of Right Sector in Zakarpattia are qualified as banditry and 13 people aged between 18 and 39 are suspected of committing a criminal offence. He went on to say that most of them continue to hide in forests in Zakarpattia region.
http://en.interfax.com.ua/news/general/279668.html
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_154580559
quote:
MP Baloha denies involvement in Mukacheve events, says they were orchestrated by Kyiv

Ukrainian independent MP Viktor Baloha has denied having anything to do with the events in Mukacheve and has accused the Ukrainian government of orchestrated the situation.

"I refute all the speculation about my interest in this matter," Baloha said at a press conference at Interfax-Ukraine on Thursday.

According to him, the incident in Mukacheve "is of a much larger scale" than people have been led to believe.

"Right Sector was used as a tool in the planned operation... The plan was orchestrated by Kyiv," Baloha said.

"This is not only a clash between criminal business, but there is also a close interconnection among power, political, and criminal interests," Baloha said, adding that in his opinion, the conflict involves mafia bosses and their patrons in the government and law enforcement agencies.

Baloha said: "[The plan is] to use the Right Sector to destroy those involved in smuggling in Zakarpattia, to free this market for themselves, to use law enforcement officers to destroy Right Sector to discredit all the volunteer movements before the public and in the end to introduce an ATO (anti-terrorist operation) in Zakarpattia having destroyed any political competition."

"It is likely that this plan was orchestrates by law-enforcement authorities of Kyiv and not of Zakarpattia region... A representative of at least one political force, [member of the People's Front party, Ukrainian Interior Ministry Arsen] Avakov, was involved in this event, because he could stop it and this special operation would not be held without him," he said.

He also said that condemns the actions of the Right Sector and believes that the investigation and the trial should look objectively into the incident.

Baloha did not deny that he was involved in funding Right Sector.

"Since the revolution in 2013 in Kyiv, I have financed the Maidan, I financed Zakarpattia residents, including representatives of Right Sector. And now I can definitely tell you that I helped Right Sector both in Kyiv, and in Zakarpattia. But this is trifle in comparison to what we do and how we help the 128th brigade, which is stationed in Mukacheve," he said.

When asked if the Mukacheve events are an attempt to reduce his influence in Mukacheve, Baloha said: "Everything is much more complicated. My family has legal business, trade, catering, brick production, agriculture. Do you think that I was interested in smuggling? I have never been interested in it... If anyone wants to accuse me of something, I am ready to lay down my MP's mandate, immunity, and be part of an open trial with the involvement of journalists, lie detector tests, to put an end to it once and for all."

When asked about his reluctance to cooperate with the temporary investigative commission of the Verkhovna Rada which is investigating the events in Mukacheve, Baloha said: "I strongly believe that many of my colleagues who work in this commission cover the events subjectively."

The MP also said that he was interrogated by investigators and gave extensive answers to their questions.

"I am working with the Prosecutor General's Office, I was interrogated, and I answered all the questions that a representative of the Prosecutor General's Office asked. I said: 'I'm at their disposal 24 hours a day, if they need to ask me anything to help the investigation," Baloha said.
http://en.interfax.com.ua/news/general/279649.html
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_154580600
De nacht van de lange messen komt dichterbij...
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_154580649
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 21:49 schreef crystal_meth het volgende:
De nacht van de lange messen komt dichterbij...
En dat is?
pi_154580995
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 21:51 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

En dat is?
Het moment waarop Kiev de extreem rechtse groepen aanpakt. Ze waren nuttig op Maidan en in de oorlog in het Oosten. Maar nu richten ze hun aandacht op het Westen, en dat kan Kiev niet toelaten.
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_154581017
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 22:00 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Het moment waarop Kiev de extreem rechtse groepen aanpakt. Ze waren nuttig op Maidan en in de oorlog in het Oosten. Maar nu richten ze hun aandacht op het Westen, en dat kan Kiev niet toelaten.
Oh ok, en enige gevolgen daarvan zouden zijn? (Godsamme ik voel me zo dom met mn vragen.)
pi_154581099
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 22:00 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

Oh ok, en enige gevolgen daarvan zouden zijn? (Godsamme ik voel me zo dom met mn vragen.)
geen idee, afwachten...
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_154581107
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 22:03 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

geen idee, afwachten...
Met die puntjes lijkt het zo dramatisch man.
pi_154582175
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 19:47 schreef Uitstekelbaars het volgende:

[..]

Welk plaatje? Dat kinderlijk slecht gefotoshopte "satellietplaatje" waarop een su 25 (eigenlijk een mig 29 op het plaatje) mh 17 neerhaalde?

Of bedoel je het plaatje van een hele rij vliegtuigen die neergehaald werden door de seperatisten met bijbehorende van trots ronkende twitterberichten? Net als op de dag van mh 17. Kun je die bewuste twitter-post anders even opzoeken? Gaan we samen kijken in welk plaatje dat past. Dat bericht dat snel weer verwijderd werd, weet je nog? Net zoals dat propagandafilmpje met die neppe stingers verwijderd zal worden.
Ik bedoel het plaatje dat volgens jou de halve Russische strijdmacht Oekraine binnenvalt maar de luchtmacht thuislaat daar het dan zijn kan dat Oekraine misschien wel MH17 uit de lucht geknalt heeft i.p.v. iets Russisch
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_154582288
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 18:16 schreef Nintex het volgende:

[..]

Als uit dat onderzoek komt dat het een Buk was van de Russische seperatisten, geloof je het dan wel?
Oekrainse seperatisten dan toch wel lijkt mij zo en nee ik zal er niet wakker van liggen
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_154586564
Putin is vandaag de dag populairder dan ooit, 9 van de 10 russen steunt hem
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 24 juli 2015 @ 02:21:43 #103
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_154587591
quote:
Hahaha :D
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 24 juli 2015 @ 02:22:57 #104
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_154587597
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 18:14 schreef ZOA het volgende:

[..]

Als ik jou zo lees heeft Poroshenko toch gelijk gehad vorig jaar 15 juli om zijn Buk's naar Oost Oekraine te sturen omdat Russische jagers en spionagevliegtuigen in het Oekrainse luchtruim rondvlogen om vervolgens met zo een Buk vrolijk een airliner uit de lucht te knallen...of past dat niet in je plaatje?
Jezus Christus te paard.. Geloof je dit zelf ?
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_154588592
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 18:22 schreef J.B. het volgende:
De draai van Rusland van Europa richting China blijkt inmiddels ook minder rooskleurig te zijn dan initieel voorgespiegeld, er zouden twee gaspijpleidingen van Rusland naar China gebouwd worden; de tweede daarvan is inmiddels uitgesteld naar onbepaalde datum omdat de Chinese economie afkoelt en LNG (onder meer vanuit Australi) veel eenvoudiger verkrijgbaar is.
Er is ook een reden waarom die handel tussen Rusland en China zo'n vaart niet loopt. Het zijn vijanden. Probleem is dat de ongenformeerde burger gelijk denkt dat het geallieerden zijn als ze een foto samen laten nemen.
Naturheilmittel
pi_154588598
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 22:33 schreef ZOA het volgende:

[..]

Ik bedoel het plaatje dat volgens jou de halve Russische strijdmacht Oekraine binnenvalt maar de luchtmacht thuislaat daar het dan zijn kan dat Oekraine misschien wel MH17 uit de lucht geknalt heeft i.p.v. iets Russisch
Nee, dat wil je graag geloven. De separatisten hebben het al compleet toegegeven, dus laat je spelletjes achterwege.
Naturheilmittel
pi_154588786
quote:
13s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 02:22 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Jezus Christus te paard.. Geloof je dit zelf ?
quote:
13s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 02:22 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Jezus Christus te paard.. Geloof je dit zelf ?
Er gebeuren wel gekkere dingen in Oekraine...en idd heb ik Poroshenko de verklaring horen en zien maken van Russische jagers op 15 of 16 Juli vorig jaar

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 05:42 schreef Gerolsteiner het volgende:

[..]

Nee, dat wil je graag geloven. De separatisten hebben het al compleet toegegeven, dus laat je spelletjes achterwege.
Oekrainse seperatisten?
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_154589176
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 07:19 schreef ZOA het volgende:

[..]

Oekrainse seperatisten?
Russische huurlingen.

Laten we toch eens eerlijk blijven, als alles wordt aangestuurd door Russen, betaald wordt door Rusland, ondersteund wordt met zowel materieel als personeel door Rusland, (helaas ook als soldaat in de steek gelaten wordt als je eenmaal een krijgsgevangene bent zoals we deze week hebben kunnen zien) spreek je niet meer van separatisme, maar dan ben je gewoon een huurling. En dat er wat lokale bevolking meevecht al dan niet verplicht vrijwillig is voor de show.
  vrijdag 24 juli 2015 @ 09:01:27 #109
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_154589494
Ik moet wel bekennen dat ik mij kostelijk vermaak met de verschillende niveaus van amateurisme waarmee de Russische propaganda machine zichzelf belachelijk maakt. :)
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_154593979
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 08:28 schreef teckna het volgende:

[..]

Russische huurlingen.

Laten we toch eens eerlijk blijven, als alles wordt aangestuurd door Russen, betaald wordt door Rusland, ondersteund wordt met zowel materieel als personeel door Rusland, (helaas ook als soldaat in de steek gelaten wordt als je eenmaal een krijgsgevangene bent zoals we deze week hebben kunnen zien) spreek je niet meer van separatisme, maar dan ben je gewoon een huurling. En dat er wat lokale bevolking meevecht al dan niet verplicht vrijwillig is voor de show.
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 09:01 schreef DustPuppy het volgende:
Ik moet wel bekennen dat ik mij kostelijk vermaak met de verschillende niveaus van amateurisme waarmee de Russische propaganda machine zichzelf belachelijk maakt. :)
Zulke onzin neer plempen en dan iets zeggen over Russische propaganda...
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  vrijdag 24 juli 2015 @ 13:04:44 #111
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_154594049
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 13:02 schreef ZOA het volgende:

[..]

[..]

Zulke onzin neer plempen en dan iets zeggen over Russische propaganda...
En met de reacties van ZOA :)
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_154594057
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 09:01 schreef DustPuppy het volgende:
Ik moet wel bekennen dat ik mij kostelijk vermaak met de verschillende niveaus van amateurisme waarmee de Russische propaganda machine zichzelf belachelijk maakt. :)
Dit blijft de beste qua propaganda: http://www.rt.com/

Russia Today, met enkel nieuws over GB, de VS en Europa.
Naturheilmittel
pi_154594443
Ben afgelopen maand in Rusland geweest. Van enig effect van de sancties is op straat in ieder geval niks te merken, de gemiddelde Rus die ik gesproken heb zegt ook niet de gevolgen te zien. De sfeer is ontspannen, ook in het grensgebied, de mensen hebben een herleefde trots voor hun land, wat in sterk contrast staat met het gemiddelde oostblok land die ik afgelopen jaren heb bezocht (waar grote minachting is richting de politiek). Poetin is oprecht populair bij de bevolking. Ik voorspel dat hij weinig hoeft te doen omtrent Oekraine. De politiek van Yatsenjuk en Poroshenko zal het land zelf om zeep helpen. Poetin en zijn club hoeft alleen af te wachten.
"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed"
pi_154597411
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 13:05 schreef Gerolsteiner het volgende:

[..]

Dit blijft de beste qua propaganda: http://www.rt.com/

Russia Today, met enkel nieuws over GB, de VS en Europa.
Goh, lijkt de Voice of America wel...
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_154597499
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 14:50 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Goh, lijkt de Voice of America wel...
Niet echt. Die hebben daadwerkelijk nieuws over de 'America'.
Naturheilmittel
pi_154597785
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 14:52 schreef Gerolsteiner het volgende:

[..]

Niet echt. Die hebben daadwerkelijk nieuws over de 'America'.
http://www.rt.com/politics/
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_154597875
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 13:21 schreef Reuzelbek het volgende:
Ben afgelopen maand in Rusland geweest. Van enig effect van de sancties is op straat in ieder geval niks te merken, de gemiddelde Rus die ik gesproken heb zegt ook niet de gevolgen te zien. De sfeer is ontspannen, ook in het grensgebied, de mensen hebben een herleefde trots voor hun land, wat in sterk contrast staat met het gemiddelde oostblok land die ik afgelopen jaren heb bezocht (waar grote minachting is richting de politiek). Poetin is oprecht populair bij de bevolking. Ik voorspel dat hij weinig hoeft te doen omtrent Oekraine. De politiek van Yatsenjuk en Poroshenko zal het land zelf om zeep helpen. Poetin en zijn club hoeft alleen af te wachten.
Poetin moet vooral wachten. Nog een jaartje en de Russische staat kan z'n falende beleid niet meer afkopen.

Goed, dit zal geen enkele Rus weten totdat het einde verhaal is. Dat krijg je met die achterlijke systemen waarin het regime de media in handen heeft. Niemand kan de situatie inschatten wegens gebrek aan betrouwbare informatie. En dan klapt de bende 'opeens'.
Naturheilmittel
pi_154597910
quote:
'USA', 'UK', 'Russian politics'.

:')
Naturheilmittel
pi_154598200
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 15:06 schreef Gerolsteiner het volgende:

[..]

'USA', 'UK', 'Russian politics'.

:')
Ja, engelstalige site, tabs voor engelstalige landen. Net zoals bvb
Voice of America, Russische versie: America / Russia
Voice of America, azerbaijani versie: US / AZERBAIJAN / AZERBAIJAN, IRAN
vrij logisch zou ik denken...
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_154598273
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 15:05 schreef Gerolsteiner het volgende:

[..]

Poetin moet vooral wachten. Nog een jaartje en de Russische staat kan z'n falende beleid niet meer afkopen.

Goed, dit zal geen enkele Rus weten totdat het einde verhaal is. Dat krijg je met die achterlijke systemen waarin het regime de media in handen heeft. Niemand kan de situatie inschatten wegens gebrek aan betrouwbare informatie. En dan klapt de bende 'opeens'.
Dream on bro, de EU gaat eerder ten onder dan Putins regime.

Ondertussen bij onze bondgenoten: http://observer.com/2015/(...)pen-talk-of-default/

Gaat goed Yats open nog maar snel een antisovjet museum in Kiev voordat je zelf het land mag ontvluchten net zoals die schoft van een Saakashvili.

[ Bericht 18% gewijzigd door Reuzelbek op 24-07-2015 15:28:02 ]
"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed"
pi_154601389
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 15:20 schreef Reuzelbek het volgende:

[..]

Dream on bro, de EU gaat eerder ten onder dan Putins regime.

Ondertussen bij onze bondgenoten: http://observer.com/2015/(...)pen-talk-of-default/

Gaat goed Yats open nog maar snel een antisovjet museum in Kiev voordat je zelf het land mag ontvluchten net zoals die schoft van een Saakashvili.
Dat zal pas bij een nieuwe revolutie gebeuren die er voorlopig niet komt gezien Oekraine ondertussen is verworden tot een dictatuur waar de VS het voor het zeggen heeft
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_154602070
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 09:01 schreef DustPuppy het volgende:
Ik moet wel bekennen dat ik mij kostelijk vermaak met de verschillende niveaus van amateurisme waarmee de Russische propaganda machine zichzelf belachelijk maakt. :)
Het heeft iets aandoenlijks. Zoveel geld in een propaganda apparaat gooien en er zo weinig voor terug zien.
pi_154602326
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 15:20 schreef Reuzelbek het volgende:

[..]

Dream on bro, de EU gaat eerder ten onder dan Putins regime.

Het westen gaat al jaren 'ten onder', niet te verwarren met tijden van laag en hoogconjuctuur (lees: 1 of 2 auto's voor de deur). Het gaat zelfs zo 'ten onder' dat de halve wereld hier naartoe wil verhuizen en liever verzuipt dan dat ze in eigen land blijven.
pi_154603650
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 15:20 schreef Reuzelbek het volgende:

[..]

Dream on bro, de EU gaat eerder ten onder dan Putins regime.

Ondertussen bij onze bondgenoten: http://observer.com/2015/(...)pen-talk-of-default/

Gaat goed Yats open nog maar snel een antisovjet museum in Kiev voordat je zelf het land mag ontvluchten net zoals die schoft van een Saakashvili.
Eindelijk een echte Poetinfan. Welkom.

Rusland is al twintig jaar geleden overleden, overigens.
Naturheilmittel
pi_154604257
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 17:27 schreef Nintex het volgende:

[..]

Het westen gaat al jaren 'ten onder', niet te verwarren met tijden van laag en hoogconjuctuur (lees: 1 of 2 auto's voor de deur). Het gaat zelfs zo 'ten onder' dat de halve wereld hier naartoe wil verhuizen en liever verzuipt dan dat ze in eigen land blijven.
Ik zei de EU, niet "het westen". Griekenland, Spanje, Italie, daar is geen sprake van een laagconjuctuur maar een systeemcrisis die onoplosbaar is.
"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed"
pi_154604324
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 18:07 schreef Gerolsteiner het volgende:

[..]

Eindelijk een echte Poetinfan. Welkom.

Rusland is al twintig jaar geleden overleden, overigens.
Je hebt geen flauw idee waarover je praat, zoveel is duidelijk. Je zou eens naar Rusland moeten gaan kijken hoe 'overleden' het land werkelijk is.
"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed"
pi_154605473
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 18:36 schreef Reuzelbek het volgende:

[..]

Ik zei de EU, niet "het westen". Griekenland, Spanje, Italie, daar is geen sprake van een laagconjuctuur maar een systeemcrisis die onoplosbaar is.
Onoplosbaar nog wel. Volgens wie onoplosbaar? Italie is een goed voorbeeld van hoe een regeringsleider met gezond verstand of je het wel of niet eens bent met zijn ideologie (Renzi) de boel weer snel op de rails kan zetten.
pi_154605970
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 18:39 schreef Reuzelbek het volgende:

[..]

Je hebt geen flauw idee waarover je praat, zoveel is duidelijk. Je zou eens naar Rusland moeten gaan kijken hoe 'overleden' het land werkelijk is.
Ik zou zeggen, niks kijken in Rusland, lekker op zijn zolderkamertje laten brallen en flink laten wachten tot 'de Russen komen'...
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_154609283
quote:
stemmingmakerij dit. Rusland is slim genoeg om geen aanval op een Navo lid uit te voeren tenzij het daartoe gedwongen wordt.
pi_154609959
Verenigde Staten schroeven hulp aan Oekraens leger op

http://www.nu.nl/buitenla(...)oekraiens-leger.html
pi_154610020
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 22:11 schreef Infection het volgende:
Verenigde Staten schroeven hulp aan Oekraens leger op

http://www.nu.nl/buitenla(...)oekraiens-leger.html
Gaan we weer, het leek net zo rustig.
pi_154610111
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 22:13 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

Gaan we weer, het leek net zo rustig.
Mwah, zo lang Amerika nog geen wapens levert is er nog niet zo'n heel groot probleem. Maarja, ze moeten zich er natuurlijk wel weer mee bemoeien. Het Oekraense leger kan zichzelf ook makkelijk redden, daarvoor hebben ze geen hulp van de Amerikanen nodig lijkt mij.
pi_154610131
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 22:17 schreef Infection het volgende:

[..]

Mwah, zo lang Amerika nog geen wapens levert is er nog niet zo'n heel groot probleem. Maarja, ze moeten zich er natuurlijk wel weer mee bemoeien. Het Oekraense leger kan zichzelf ook makkelijk redden, daarvoor hebben ze geen hulp van de Amerikanen nodig lijkt mij.
Waarom bemoeien ze zich er dan mee, dit topic ligt me gevoelig godsamme, Media.
pi_154610207
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 22:17 schreef Infection het volgende:

[..]

Mwah, zo lang Amerika nog geen wapens levert is er nog niet zo'n heel groot probleem. Maarja, ze moeten zich er natuurlijk wel weer mee bemoeien. Het Oekraense leger kan zichzelf ook makkelijk redden, daarvoor hebben ze geen hulp van de Amerikanen nodig lijkt mij.
Dat heeft inderdaad deze oorlog wel laten zien ^O^
pi_154610213
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 22:17 schreef Infection het volgende:

[..]

Mwah, zo lang Amerika nog geen wapens levert is er nog niet zo'n heel groot probleem. Maarja, ze moeten zich er natuurlijk wel weer mee bemoeien. Het Oekraense leger kan zichzelf ook makkelijk redden, daarvoor hebben ze geen hulp van de Amerikanen nodig lijkt mij.
Hoe kom je er bij dat het Oekraense leger zichzelf makkelijk kan redden? Ze hebben de grootste moeite om het land bij elkaar te houden.
pi_154610241
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 22:19 schreef BEFEM het volgende:

[..]

Dat heeft inderdaad deze oorlog wel laten zien ^O^
Tja, en wat gaan die 'trainingen' helpen dan? Het Russische leger is en blijft sterker.

Overigens heeft het Oekrainse leger heel wat aanvallen afgeslagen. Nog behoorlijk knap als je kijkt waar ze tegenover staan.
pi_154611879
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 22:20 schreef Infection het volgende:

[..]

Tja, en wat gaan die 'trainingen' helpen dan? Het Russische leger is en blijft sterker.

Overigens heeft het Oekrainse leger heel wat aanvallen afgeslagen. Nog behoorlijk knap als je kijkt waar ze tegenover staan.
Was laatst hier zo'n stukje over die trainingen. Het leger kan niet eens kruipen zonder dat ze zichzelf neerschieten.... Zijn veredelde amateurs. Groot gedeelte van de slachtoffers komt ook door friendly fire.

Als ze nu ook eens stoppen met drinken zouden ze weer 33% minder doden krijgen :') De tering zeg, als je steeds die berichten voorbij ziet komen van verkeersongelukken waarbij weer eens een paar doden vallen. In Oost-Europa rijden ze echt als mongolen.
  vrijdag 24 juli 2015 @ 23:50:22 #139
356004 Uitstekelbaars
The time has come...
pi_154613320
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 22:33 schreef ZOA het volgende:

[..]

Ik bedoel het plaatje dat volgens jou de halve Russische strijdmacht Oekraine binnenvalt maar de luchtmacht thuislaat daar het dan zijn kan dat Oekraine misschien wel MH17 uit de lucht geknalt heeft i.p.v. iets Russisch
Ja, dat begreep ik ook wel. Ik was sarcastisch in mijn vorige post h...Ik heb nooit gezegd dat ''de halve Russische strijdmacht'' (dat zal ik sowieso nooit gezegd hebben want het is legermacht of strijdkracht, niet strijdmacht, leer Nederlands en leg me geen woorden in de mond) Oekrane binnenvalt?

Ik constateer alleen dat er veel Russisch materieel aanwezig is plus Russische soldaten. En dat het verhaal van soldaten die zich vrijwillig uitschrijven bij het leger om vervolgens weer leger-activiteiten uit te gaan voeren nogal bizar en hoogst ongeloofwaardig is.

En wat betreft mh 17. Dat vliegtuig komt vanuit het westen aanvliegen en gaat zelfs recht over Kiev. Vervolgens zou dan Oekrane het neergeschoten hebben. En de seperatisten kraaien opeens (weer) victorie op internet terwijl ze dit keer niks neergehaald hebben?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft Oekrane dan ook al die andere vliegtuigen van henzelf neergeschoten?

http://www.ijreview.com/2(...)laysian-flight-mh17/
Ga maar vragen aan je vriend ''Carlos'' hoe het zat. Vraagje om door je hoofd te laten spoken: waarom zou RT zoveel moeite doen om een overduidelijk bewust verzonnen verhaal de wereld in te helpen? Hmmmm...lastig....

En trouwens, je volgt niet de juiste lijn zoals het Kremlin dat graag ziet. Ik zeg het maar even voordat je maandelijkse toelage Roebels in gevaar komt. Je hoort te zeggen dat een Oekranse su-25 de mh 17 neergehaald heeft. Geen Buk. Maar ik snap wel dat je dat een belachelijke theorie vindt. De Oekrainse lucht macht die ook de beschikking heeft over de mig29 en de su 27, stuurt zogenaamd een bijna antieke tegenhanger van de A10 (je weet wel, die tankbuster) de lucht in om een passagiersvliegtuig neer te halen op 10 km hoogte.

Maar zoek dat satellietplaatje nou even op, ik wil weer lachen! En anders pakken we deze er wel bij http://www.ijreview.com/2(...)laysian-flight-mh17/

[ Bericht 2% gewijzigd door Uitstekelbaars op 24-07-2015 23:58:01 ]
"Vorig jaar had ik 40 miljoen dollar, dit jaar 42 miljoen, maar ik ben niet gelukkiger geworden. Geld maakt inderdaad niet gelukkig." Arnold Schwarzenegger
pi_154613562
Zo te zien ben je nieuw. Niet op ZOA reageren...
  zaterdag 25 juli 2015 @ 00:03:01 #141
356004 Uitstekelbaars
The time has come...
pi_154613681
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 23:59 schreef BEFEM het volgende:
Zo te zien ben je nieuw. Niet op ZOA reageren...
Haha klopt. Ik kijk het nog even aan. Maar dat soort mensen dwingt je altijd om extra veel goede bronnen te zoeken. Het gaat er mij vooral om dat ik er zelf van leer. Net als in F&L. Doe het meer voor de sport zegmaar! ;)
"Vorig jaar had ik 40 miljoen dollar, dit jaar 42 miljoen, maar ik ben niet gelukkiger geworden. Geld maakt inderdaad niet gelukkig." Arnold Schwarzenegger
pi_154613918
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 00:03 schreef Uitstekelbaars het volgende:

[..]

Haha klopt. Ik kijk het nog even aan. Maar dat soort mensen dwingt je altijd om extra veel goede bronnen te zoeken. Het gaat er mij vooral om dat ik er zelf van leer. Net als in F&L. Doe het meer voor de sport zegmaar! ;)
Over het algemeen kan je met iedereen discussiren hier behalve ZOA. Niet aan beginnen dus.

En denk ook maar niet dat je hem kan overtuigen. Gevalletje de koning is naakt.
pi_154614275
Russische Surkov propaganda kun je niet vaak genoeg met de waarheid bestrijden :)

Dat gezegd hebbende waren er vandaag berichten op Twitter dat Oekraine zich langs de frontlinie grotendeels gaat terugtrekken en de rebellen voornemens zijn hetzelfde te doen. Nu heeft het ook te maken met de kosten van het in stand houden van zo'n linie (en zowel de DNR als Oekraine zijn nagenoeg failliet (tijd voor fusie? :+ ), maar het zou een positieve zaak zijn.
pi_154615864
quote:
Return of Ukraine fighters alarms Russia

To outward appearances, Oleg Melnikov is the image of the middle class Moscow hipsters who helped lead the 2011-2012 protests against Vladimir Putin.
The baby-faced civil activist, who dresses in Lacoste and jeans, was on the forefront of the anti-Putin protest movement. He campaigned against authorities’ plans to build a highway through a Moscow forest and tear down a historic building. Yet last year he took a slightly different route: joining the ranks of the pro-Russia fighters in east Ukraine

Mr Melnikov is a member of the Russian opposition’s right flank: a group of radical nationalists who believe that Ukrainian hardliners have launched a war against ethnic Russians in east Ukraine and that it is their duty to stop them. While their position on the war in Ukraine would seem to align with the Kremlin’s, Mr Melnikov and his cohort argue that Vladimir Putin, by not sending troops into Ukraine, did not go far enough. “Our president doesn’t solve problems, he just freezes them,” Mr Melnikov said. “He’s ineffective and corrupt.”

Many of his fellow nationalists who travelled to join the rebels in east Ukraine felt similarly, he said. “All the people who travel to Donetsk to help the rebels they don’t necessarily support the Russian authorities — and now these people have military experience,” he said.

While much has been made of the official Russian soldiers in east Ukraine whose presence has been repeatedly denied by Mr Putin, less attention has gone to the scores of Russian volunteer fighters, motivated by nationalism or an itch for adventure.With the fighting in east Ukraine now largely at a standstill, many are beginning to drift home — a conundrum for Russian authorities who were happy to see them cross the border but are less thrilled to see them return.

Over the past few months, Russia has significantly increased its security on the Ukrainian border.
In late May, Rossiyskaya Gazeta, Russia’s official state newspaper, reported that Russia’s border service had stopped 60 attempts by smugglers to bring illegal weapons into Russia from east Ukraine so far this year, confiscating more than 40 firearms, 6,000 rounds of ammunition and 200 grenades in the process.

“The border is being very closely controlled now in connection with the inflow of weapons. They are actively looking at every incoming vehicle in case there are some kind of saboteurs or terrorists,” said Mr Melnikov.
Andrei Timofeev, a spokesman for the Russian Border Guard Service in Rostov, denied that the authorities were taking any special steps. “We are always strengthening the border.”
However, Alexander Verkhovsky at Moscow’s Sova Centre think-tank, believes returning fighters are being closely observed. “We don’t know what the authorities are thinking. But I think law enforcement see [some of the returning fighters] as a problem. They are likely under close observation.”

Andrei Ragulin, 24, a Donetsk People’s Republic volunteer fighter who goes by the nom-de-guerre Woodsman but whose friends call him the Albino,has spent most of the past year in east Ukraine.
The owner of a small computer repair business in St Petersburg, Mr Ragulin closed his firm last summer to join Mr Melnikov and other political sympathisers, after a short shooting and wilderness survival course for aspirational rebel fighters. He is not sure whether any of the shots he fired in Donbass over the past 12 months were fatal. “When you’re shooting in the direction of the enemy it’s hard to tell,” he said.

Earlier this week, Mr Ragulin sat in Mr Melnikov’s Moscow kitchen, a nine-inch knife hanging out of the pocket of his camouflage uniform. “Habit,” he explained. The computer specialist was disappointed by Mr Putin’s decision to not officially send troops into Ukraine. “The idea was to help ethnic Russia and make Donbass a part of Russia. But now I see that this idea isn’t coming to life,” Mr Ragulin said. “The best word to describe the way I’m feeling is disillusioned.”

Mr Ragulin was quick to point out that he and Mr Melnikov were among a minority of Donetsk People Republic volunteer fighters — hundreds not thousands — to take such a staunch anti-Putin view.

Of this group, Mr Melnikov is likely to be more unusual than most.

While Mr Melnikov was initially a vocal supporter of the anti-government protests on Kiev’s Maidan, by his account this changed in May 2014, after more than 40 pro-Russian activists died by arson in Ukraine’s Odessa. The conflict in his view suddenly became “a war against ethnic Russians”.
Over the past year, he estimates he has spent seven months in east Ukraine but stresses that most of it has been in a non-military role. Since August his main duty has been helping co-ordinate the exchange of prisoners of war between the two sides.

Like Mr Ragulin, Mr Melnikov said he was also planning to scale back his involvement in the Donetsk People’s Republic. A “hard winter” was awaiting Russia, he predicted, and former volunteer fighters like himself could soon be playing a bigger role.
“I think these people will let themselves be known at a certain moment when some big government decisions are being taken — through protests, resembling Maidan,” he said, referring to the volunteer fighters. “As Maidan showed, a revolution comes not from 100,000 people standing around, but 1,000 radicals taking action.”
http://www.ft.com/intl/cm(...)d.html#axzz3gnT6DzdS
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_154616022
quote:
Krijgt Surkov dan toch nog zijn gedroomde regionale oorlog, provincie tegen provincie, stad tegen stad, maar dan in eigen land. :')

Ik gok echter dat ze geen voet aan de grond krijgen in Rusland. Daar zorgen de binnenlandse veiligheidsdiensten wel voor.
pi_154617986
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 23:50 schreef Uitstekelbaars het volgende:

[..]

Ja, dat begreep ik ook wel. Ik was sarcastisch in mijn vorige post h...Ik heb nooit gezegd dat ''de halve Russische strijdmacht'' (dat zal ik sowieso nooit gezegd hebben want het is legermacht of strijdkracht, niet strijdmacht, leer Nederlands en leg me geen woorden in de mond) Oekrane binnenvalt?

Ik constateer alleen dat er veel Russisch materieel aanwezig is plus Russische soldaten. En dat het verhaal van soldaten die zich vrijwillig uitschrijven bij het leger om vervolgens weer leger-activiteiten uit te gaan voeren nogal bizar en hoogst ongeloofwaardig is.

En wat betreft mh 17. Dat vliegtuig komt vanuit het westen aanvliegen en gaat zelfs recht over Kiev. Vervolgens zou dan Oekrane het neergeschoten hebben. En de seperatisten kraaien opeens (weer) victorie op internet terwijl ze dit keer niks neergehaald hebben?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft Oekrane dan ook al die andere vliegtuigen van henzelf neergeschoten?

http://www.ijreview.com/2(...)laysian-flight-mh17/
Ga maar vragen aan je vriend ''Carlos'' hoe het zat. Vraagje om door je hoofd te laten spoken: waarom zou RT zoveel moeite doen om een overduidelijk bewust verzonnen verhaal de wereld in te helpen? Hmmmm...lastig....

En trouwens, je volgt niet de juiste lijn zoals het Kremlin dat graag ziet. Ik zeg het maar even voordat je maandelijkse toelage Roebels in gevaar komt. Je hoort te zeggen dat een Oekranse su-25 de mh 17 neergehaald heeft. Geen Buk. Maar ik snap wel dat je dat een belachelijke theorie vindt. De Oekrainse lucht macht die ook de beschikking heeft over de mig29 en de su 27, stuurt zogenaamd een bijna antieke tegenhanger van de A10 (je weet wel, die tankbuster) de lucht in om een passagiersvliegtuig neer te halen op 10 km hoogte.

Maar zoek dat satellietplaatje nou even op, ik wil weer lachen! En anders pakken we deze er wel bij http://www.ijreview.com/2(...)laysian-flight-mh17/
Ik constateer anders, maargoed ik heb geen journalistieke of sociale media nodig om te constateren
Ik constateer dat je dat je idd net als zovelen hier niets van Oekraine snapt.. dat hoeft ook niet meer het is ondertussen verworden tot een vazalstaat van de VS.

Wat betreft MH17. Oekraine heeft het ding uit de lucht geschoten
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_154617992
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 23:59 schreef BEFEM het volgende:
Zo te zien ben je nieuw. Niet op ZOA reageren...
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 00:03 schreef Uitstekelbaars het volgende:

[..]

Haha klopt. Ik kijk het nog even aan. Maar dat soort mensen dwingt je altijd om extra veel goede bronnen te zoeken. Het gaat er mij vooral om dat ik er zelf van leer. Net als in F&L. Doe het meer voor de sport zegmaar! ;)
Laat dat aankijken maar als je te beroerd bent om open te staan voor plausibele verklaringen een andere kijk op zaken aangaande Oekraine en slechts naarstig op zoek bent om Rusland te bashen
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_154618018
quote:
The leaders of Russia, Ukraine, France and Germany held a conference call late Thursday to discuss efforts to resolve the conflict in eastern Ukraine, according to statements by their offices.

Ukrainian President Petro Poroshenko said the security situation in the region was "deteriorating" with "increasing attacks by militants," according to a statement on his website.

An earlier account by the Organization for Security and Cooperation in Europe (OSCE), which is closely monitoring the conflict, partially corroborates Poroshenko's comment but notes apparent attacks by the Ukrainian military.

The OSCE said the situation in and around the rebel stronghold of Donetsk was "noticeably tenser than during the two previous days" and tallied 43 incoming explosions and 32 outgoing.

In their phone call, the four leaders noted importance of the OSCE's role in monitoring of the conflict, according to the statements.

The Kremlin statement particularly noted that the leaders "expressed satisfaction" with two major separatist groups' announcement "to carry out a voluntary and unilateral withdrawal of arms of a calibre of less than 100 millimetres."

That withdrawal has yet to be confirmed by the OSCE, though the group has noted increased movement of rebel artillery in recent days. The Ukrainian military has denounced the manoeuvring as deceptive.

Poroshenko's statement said he emphasized the need to release all hostages held during the conflict, in particular high-profile prisoner Nadia Savchenko. The former Ukrainian military pilot faces charges in Russia for alleged involvement in the killings of two Russian journalists.

A statement by French President Francois Hollande's office emphasized that elections in the Donetsk and Luhansk conflict regions should take place on the same day as elections throughout Ukraine.

Separatist groups in the two regions have announced that they will hold their own local elections in October and November. Poroshenko denounced the effort and said those elections will not be recognized on a national level.

Ukraine's parliament passed legislation this month to forbid elections in "occupied" regions, including Donetsk, Luhansk and Crimea, which was annexed last year by Russia to much outcry in the West.
http://dalje.com/en-world(...)aine-conflict/551207
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_154618244
quote:
Grappig dat laatste zinnetje... verkiezingen zijn niet alleen 'verboden' voor de 'bezette' gebieden.
Er komen in heel Oekraine geen verkiezingen meer..
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_154618298
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 07:05 schreef ZOA het volgende:

[..]

Wat betreft MH17. Oekraine heeft het ding uit de lucht geschoten
Moet zijn: ZOA denkt dat de MH-17 uit de lucht is geschoten door Oekrane
de rest van de wereld wacht op de uitslag van het onderzoek ;)
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
pi_154618329
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 08:37 schreef Buster24 het volgende:

[..]

Moet zijn: ZOA denkt dat de MH-17 uit de lucht is geschoten door Oekrane
de rest van de wereld wacht op de uitslag van het onderzoek ;)
Was het maar zo een feest..
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_154618387
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 08:45 schreef ZOA het volgende:

[..]

Was het maar zo een feest..
Ik hoop in ieder geval dat onderzoek een dader oplevert.
Oekrane is een mogelijkheid maar om ze nu te beschuldigen op basis van wat internet-onderzoek
en een enkel krantenartikel lijkt me voorbarig :)
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
pi_154618417
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 08:54 schreef Buster24 het volgende:

[..]

Ik hoop in ieder geval dat onderzoek een dader oplevert.
Oekrane is een mogelijkheid maar om ze nu te beschuldigen op basis van wat internet-onderzoek
en een enkel krantenartikel lijkt me voorbarig :)
Ik heb de ijdele hoop dat het onderzoek de werkelijke dader oplevert en niet 'een dader'.
Oekraine is een, vanaf 17 juli 2014, altijd uitgesloten mogelijkheid geweest en dat baseer ik idd op internet, sociale media ,TV aan de westelijke kant van Oekraine
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_154618469
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 09:01 schreef ZOA het volgende:

[..]

Ik heb de ijdele hoop dat het onderzoek de werkelijke dader oplevert en niet 'een dader'.
Oekraine is een, vanaf 17 juli 2014, altijd uitgesloten mogelijkheid geweest en dat baseer ik idd op internet, sociale media ,TV aan de westelijke kant van Oekraine
Precies wat op internet circuleert en in kranten staat is altijd maar een gedeelte.

Justitie onderzoekt het en pas als de eindconclusie daar is kunnen we beoordelen hoe het onderzoek is verlopen en wat er onderzocht is.

Dat Rusland niet mee wil werken aan een VN tribunaal zegt me genoeg.
Gisteren was Boris Zhilko (plaatsvervangend ambassadeur van Rusland in Nederland) te gast in Nieuwsuur

Hij moest overduidelijk een onhoudbaar regeringsstandpunt "verdedigen" want hij liep volledig vast.
Er zijn nauwelijks goede argumenten TEGEN een VN tribunaal waar uiteraard ook de Russen inzitten.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
pi_154618518
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 09:10 schreef Buster24 het volgende:

[..]

Precies wat op internet circuleert en in kranten staat is altijd maar een gedeelte.

Justitie onderzoekt het en pas als de eindconclusie daar is kunnen we beoordelen hoe het onderzoek is verlopen en wat er onderzocht is.

Dat Rusland niet mee wil werken aan een VN tribunaal zegt me genoeg.
Gisteren was Boris Zhilko (plaatsvervangend ambassadeur van Rusland in Nederland) te gast in Nieuwsuur

Hij moest overduidelijk een onhoudbaar regeringsstandpunt "verdedigen" want hij liep volledig vast.
Er zijn nauwelijks goede argumenten TEGEN een VN tribunaal waar uiteraard ook de Russen inzitten.
Als je een dader aan wilt wijzen op de Frans Timmermans manier, wat nogal voor de hand ligt juist met zo een VN tribunaal, dan is het nogal contraproductief... prima argument
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_154618532
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 09:10 schreef Buster24 het volgende:

[..]

Er zijn nauwelijks goede argumenten TEGEN een VN tribunaal waar uiteraard ook de Russen inzitten.
buiten het feit dat bij vorige aanslagen op vliegtuigen er nooit een VN tribunaal geweest is?
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_154618556
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 09:18 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

buiten het feit dat bij vorige aanslagen op vliegtuigen er nooit een VN tribunaal geweest is?
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 09:18 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

buiten het feit dat bij vorige aanslagen op vliegtuigen er nooit een VN tribunaal geweest is?
Toen was/waren de daders in no time bekend, nu moeten iig de Oekrainse seperatisten (die niet bij Oekraine horen) ofwel Rusland de schuld in de schoenen geschoven worden. En de eventuele dader/verantwoordelijke Oekraine uit de wind worden gehouden.
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_154618627
quote:
19s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 00:11 schreef BEFEM het volgende:

[..]

Over het algemeen kan je met iedereen discussiren hier behalve ZOA. Niet aan beginnen dus.

En denk ook maar niet dat je hem kan overtuigen. Gevalletje de koning is naakt.
Ho ho. ZOA is gewoon beter genformeerd, die heeft familie in elk dorpje en elke stad in Oekrane. Zo'n netwerk kunnen wij alleen van dromen.
pi_154618646
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 09:32 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Ho ho. ZOA is gewoon beter genformeerd, die heeft familie in elk dorpje en elke stad in Oekrane. Zo'n netwerk kunnen wij alleen van dromen.
Je kan het natuurlijk bespotten en overdrijven.Feit blijft dat ik iig een netwerk heb en zo een beetje ruim 10 jaar in Oekraine /Rusland bivakeer
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_154618701
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 09:18 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

buiten het feit dat bij vorige aanslagen op vliegtuigen er nooit een VN tribunaal geweest is?
Buiten het feit dat Rusland ook de VN resolutie heeft ondertekend dat het mee zal werken aan het vinden en berechten van de daders.

Overigens is de olieprijs steeds verder aan het zakken en daalt de Roebel voor een gedeelte mee. Ik denk dat als het een zachte winter gaat worden, net als vorig jaar, dat ze niet heel erg vrolijk gaan worden in Rusland.
pi_154618754
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 09:18 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

buiten het feit dat bij vorige aanslagen op vliegtuigen er nooit een VN tribunaal geweest is?
Dat is weer je eeuwige reflex om bij wandaden van de Russen heel boos op andere wandaden te wijzen. Dat het eerder wellicht niet altijd op een goede manier is afgehandeld lijkt me geen reden om niet de beste (of minst beroerde) methode na te streven.
Overigens is er na de Lockerbee aanslag uiteindelijk ook een tribunaal opgezet op neutraal gebied, zoiets kan ook een optie zijn.
pi_154618775
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 09:41 schreef BEFEM het volgende:

[..]

Buiten het feit dat Rusland ook de VN resolutie heeft ondertekend dat het mee zal werken aan het vinden en berechten van de daders.
Over Lockerbie waren er vier resoluties, maar geen VN tribunaal.
quote:
Overigens is de olieprijs steeds verder aan het zakken en daalt de Roebel voor een gedeelte mee. Ik denk dat als het een zachte winter gaat worden, net als vorig jaar, dat ze niet heel erg vrolijk gaan worden in Rusland.
Op zich geen slechte zaak, Rusland heeft te lang gerekend op olieinkomsten om de economie draaiende te houden. Ze hebben het grootste land ter wereld, tijd dat ze er iets van maken.
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_154618795
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 09:49 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Over Lockerbie waren er vier resoluties, maar geen VN tribunaal.

[..]

Op zich geen slechte zaak, Rusland heeft te lang gerekend op olieinkomsten om de economie draaiende te houden. Ze hebben het grootste land ter wereld, tijd dat ze er iets van maken.
Ondertussen bejubel je hun militaire interventies in buurlanden die het land vooral verder naar de klote helpen.
pi_154618799
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 09:48 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dat is weer je eeuwige reflex om bij wandaden van de Russen heel boos op andere wandaden te wijzen. Dat het eerder wellicht niet altijd op een goede manier is afgehandeld lijkt me geen reden om niet de beste (of minst beroerde) methode na te streven.
Overigens is er na de Lockerbee aanslag uiteindelijk ook een tribunaal opgezet op neutraal gebied, zoiets kan ook een optie zijn.
Het is helemaal niet gezegd en al helemaal geen vaststaand feit dat het 'de minst beroerde' methode is...
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_154618829
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 09:48 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dat is weer je eeuwige reflex om bij wandaden van de Russen heel boos op andere wandaden te wijzen. Dat het eerder wellicht niet altijd op een goede manier is afgehandeld lijkt me geen reden om niet de beste (of minst beroerde) methode na te streven.
Overigens is er na de Lockerbee aanslag uiteindelijk ook een tribunaal opgezet op neutraal gebied, zoiets kan ook een optie zijn.
lol, het niet behandelen van vliegtuigcrashes voor een VN tribunaal is een wandaad? :D

Ik wijs erop dat als het nooit eerder gebeurd is, dat dat wel z'n reden zal hebben, dat het namelijk NIET de beste oplossing is. Jij claimt dat de afwezigheid van eerdere tribunalen aangeeft dat de zaken vroeger niet goed zijn aangepakt. Vertel me, welke crashes hadden volgens jou beter voor een VN tribunaal behandeld geworden?
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_154618834
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 09:52 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ondertussen bejubel je hun militaire interventies in buurlanden die het land vooral verder naar de klote helpen.
Waar bejubel ik dat?
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_154618864
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 09:55 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Waar bejubel ik dat?
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 09:55 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Waar bejubel ik dat?
Eerst maar eens welke militaire interventie's?
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_154618901
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 09:55 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Waar bejubel ik dat?
In deze reeks bijvoorbeeld of in topics over Georgi. Je bent in elk geval consequent wat dat betreft.
pi_154618912
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 09:55 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

lol, het niet behandelen van vliegtuigcrashes voor een VN tribunaal is een wandaad? :D
Nee, het niet op een nette manier onderzoeken en afhandelen (berechten, evt schadevergoedingen) van dit soort zaken is wat mij betreft een wandaad.
quote:
Ik wijs erop dat als het nooit eerder gebeurd is, dat dat wel z'n reden zal hebben, dat het namelijk NIET de beste oplossing is. Jij claimt dat de afwezigheid van eerdere tribunalen aangeeft dat de zaken vroeger niet goed zijn aangepakt. Vertel me, welke crashes hadden volgens jou beter voor een VN tribunaal behandeld geworden?
Vertel jij eerst maar eens wat dan wel de beste oplossing is? De daders een mooie onderscheiding geven?
pi_154618959
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 09:34 schreef ZOA het volgende:

[..]

Je kan het natuurlijk bespotten en overdrijven.Feit blijft dat ik iig een netwerk heb en zo een beetje ruim 10 jaar in Oekraine /Rusland bivakeer
Dat maakt je enkel verdacht, met je propaganda. ;)
Naturheilmittel
pi_154618962
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 10:04 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Nee, het niet op een nette manier onderzoeken en afhandelen (berechten, evt schadevergoedingen) van dit soort zaken is wat mij betreft een wandaad.

[..]

Vertel jij eerst maar eens wat dan wel de beste oplossing is? De daders een mooie onderscheiding geven?
De Amerikaanse manier bedoel je?
https://en.wikipedia.org/(...)-tour_of_duty_medals
:P
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_154618963
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 10:04 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Nee, het niet op een nette manier onderzoeken en afhandelen (berechten, evt schadevergoedingen) van dit soort zaken is wat mij betreft een wandaad.

[..]

Vertel jij eerst maar eens wat dan wel de beste oplossing is? De daders een mooie onderscheiding geven?
Dan moet je eerst idd op een nette manier onderzoeken, de daders vinden en berechten... de laatste anderhalf jaar heeft al bewezen dat Oekraine daar nou niet echt in uitblinkt en de betrokkenheid met kans als dader veel te groot is...daar helpt zo een VN tribunaal niet echt bij
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_154618975
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 10:08 schreef Gerolsteiner het volgende:

[..]

Dat maakt je enkel verdacht, met je propaganda. ;)
Verdacht van wat?
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_154619011
quote:
12s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 10:08 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

De Amerikaanse manier bedoel je?
https://en.wikipedia.org/(...)-tour_of_duty_medals
:P
En de Russische, die gaven de piloot die dat Koreaanse toestel neerschoot ook een medaille...

Beiden lijken me niet bepaald een goede benadering.

Maar als jij een tribunaal niet ziet zitten en die onderscheidingen vermoedelijk ook niet wat zie jijndannwel als manier om de daders te berechten?
pi_154619027
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 10:12 schreef 99.999 het volgende:

[..]

En de Russische, die gaven de piloot die dat Koreaanse toestel neerschoot ook een medaille...

Beiden lijken me niet bepaald een goede benadering.

Maar als jij een tribunaal niet ziet zitten en die onderscheidingen vermoedelijk ook niet wat zie jijndannwel als manier om de daders te berechten?
Poroshenko mogen ze rustig naar Den Haag brengen...misdaad tegen de menselijkheid en zuks meer
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_154619032
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 10:08 schreef ZOA het volgende:

[..]

Dan moet je eerst idd op een nette manier onderzoeken, de daders vinden en berechten... de laatste anderhalf jaar heeft al bewezen dat Oekraine daar nou niet echt in uitblinkt en de betrokkenheid met kans als dader veel te groot is...daar helpt zo een VN tribunaal niet echt bij
Daarom dus ook een onafhankelijk tribunaal, ergens op neutraal gebied.
pi_154619042
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 10:14 schreef ZOA het volgende:

[..]

Poroshenko mogen ze rustig naar Den Haag brengen...misdaad tegen de menselijkheid en zuks meer
Is uit enig onderzoek dan al naar voren gekomen dat hij verantwoordelijk is?
pi_154619071
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 10:15 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Is uit enig onderzoek dan al naar voren gekomen dat hij verantwoordelijk is?
Nee natuurlijk niet...alles is er aan gedaan om Oekraine buiten schot te houden mede door Poroshenko zelf uiteraard
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_154619089
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 10:15 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Is uit enig onderzoek dan al naar voren gekomen dat hij verantwoordelijk is?
Die verantwoordelijk is formeel vastgelegd in internationale verdragen. Daar heb je geen onderzoek voor nodig. Elk land is verantwoordelijk voor het verzekeren van de veiligheid van z'n luchtruim. Oekraine heeft het luchtruim opengehouden nadat een Antonov op 6.5 km hoogte werd neergeschoten.
Waarom denk je dat nabestaanden de Oekrainse regering aanklagen?
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_154619095
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 10:18 schreef ZOA het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet...alles is er aan gedaan om Oekraine buiten schot te houden mede door Poroshenko zelf uiteraard
Volgens mij kwam Chrystal Meth onlangs nog met een artikel waaruit blijkt dat vele mogelijke theorien worden onderzocht. Bijvoorbeeld ook het idee dat MH17 door een Oekraens vliegtuig neer is geschoten.
De bewijzen wijzen echter in een andere richting...
pi_154619103
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 10:19 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Die verantwoordelijk is formeel vastgelegd in internationale verdragen. Daar heb je geen onderzoek voor nodig. Elk land is verantwoordelijk voor het verzekeren van de veiligheid van z'n luchtruim. Oekraine heeft het luchtruim opengehouden nadat een Antonov op 6.5 km hoogte werd neergeschoten.
Waarom denk je dat nabestaanden de Oekrainse regering aanklagen?
Aha, dan maakt het wat jou betreft dus niet uit wie uiteindelijk heeft geschoten :D?
pi_154619119
Een Antonov neergeschoten??? Door Oekraine zeker.
Naturheilmittel
pi_154619139
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 10:20 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Aha, dan maakt het wat jou betreft dus niet uit wie uiteindelijk heeft geschoten :D?
Waar beweer ik dat? Jij denkt dat alle schuld bij n partij gelegd moet worden? Dat de rebellen schuldig zijn ontheft Kiev niet van z'n verantwoordelijkheden.
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_154619143
quote:
4s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 10:22 schreef Gerolsteiner het volgende:
Een Antonov neergeschoten??? Door Oekraine zeker.
Daar kon je nog wel eens gelijk in hebben... Oekrainse seperatisten
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_154619144
quote:
4s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 10:22 schreef Gerolsteiner het volgende:
Een Antonov neergeschoten??? Door Oekraine zeker.
Dat moet wel, de Russen zouden nooit een vliegtuig neerschieten daar.
pi_154619152
quote:
4s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 10:22 schreef Gerolsteiner het volgende:
Een Antonov neergeschoten??? Door Oekraine zeker.
Niet erg op de hoogte?

2014-07-14 Ukraine Air Force Antonov An-26 shot down in eastern Ukraine
http://www.jacdec.de/2014(...)-in-eastern-ukraine/

twee weken nadat de rebellen een Buk van het Oekrainse leger hadden buitgemaakt en foto's ervan op twitter geplaatst hadden.
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_154619156
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 10:25 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Waar beweer ik dat? Jij denkt dat alle schuld bij n partij gelegd moet worden? Dat de rebellen schuldig zijn ontheft Kiev niet van z'n verantwoordelijkheden.
Ik vraag je een aantal keer hoe de daders berecht moeten worden en jij komt niet verder dan verwijzen naar Kiev...
pi_154619170
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 10:26 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Niet erg op de hoogte?

2014-07-14 Ukraine Air Force Antonov An-26 shot down in eastern Ukraine
http://www.jacdec.de/2014(...)-in-eastern-ukraine/

twee weken nadat de rebellen een Buk van het Oekrainse leger hadden buitgemaakt en foto's ervan op twitter geplaatst hadden.
Tering. Dus MH17 is neergeschoten door Porosjenko. -O-
Naturheilmittel
pi_154619193
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 10:26 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ik vraag je een aantal keer hoe de daders berecht moeten worden en jij komt niet verder dan verwijzen naar Kiev...
Je noemde zelf Lockerbie, een gelijkaardige opzet lijkt me geschikt.
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_154619196
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 10:28 schreef Gerolsteiner het volgende:

[..]

Tering. Dus MH17 is neergeschoten door Porosjenko. -O-
Hij is in hoge mate verantwoordelijk, meer dan Rusland danwel Putin
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_154619209
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 10:28 schreef Gerolsteiner het volgende:

[..]

Tering. Dus MH17 is neergeschoten door Porosjenko. -O-
Dat besluit jij uit mijn post, dat ik zoiets claim? :')
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_154619352
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 09:18 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

buiten het feit dat bij vorige aanslagen op vliegtuigen er nooit een VN tribunaal geweest is?
Maar ook nooit een VN resolutie
http://www.elsevier.nl/Bu(...)lucht-MH17-1564074W/

Rusland ondertekende deze resolutie.

Er is niets op tegen.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
pi_154619363
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 10:46 schreef Buster24 het volgende:

[..]

Maar ook nooit een VN resolutie
http://www.elsevier.nl/Bu(...)lucht-MH17-1564074W/

Rusland ondertekende deze resolutie.

Er is niets op tegen.
Over Lockerbie zijn er vier resoluties van de veiligheidsraad geweest.
Ook over Iran Air 655 was er n (resolutie 616)
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_154619432
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 10:46 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Over Lockerbie zijn er vier resoluties van de veiligheidsraad geweest.
Ook over Iran Air 655 was er n (resolutie 616)
Wist ik niet.

Maar ik heb nog steeds geen goed argument TEGEN een VN tribunaal gelezen.
Waar & hoe moet je het proces dan houden?

In Oekrane
In Maleisi
In Australi
In Nederland

Een VN tribunaal is een prima oplossing.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
pi_154619721
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 10:53 schreef Buster24 het volgende:

Maar ik heb nog steeds geen goed argument TEGEN een VN tribunaal gelezen.
Het argument is: een paar Russen en separatisten zijn schuldig. En die zijn tegenwoordig erg onzeker dus moeten we dit niet aan willen doen.
Naturheilmittel
pi_154619973
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 10:26 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Niet erg op de hoogte?

2014-07-14 Ukraine Air Force Antonov An-26 shot down in eastern Ukraine
http://www.jacdec.de/2014(...)-in-eastern-ukraine/

Een paar dagen nadat de rebellen een Buk van het Russische leger in bruikleen hadden gekregen en foto's ervan op twitter geplaatst hadden.
Fixed
pi_154620018
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 11:33 schreef wunderbaum het volgende:

[..]

Fixed
En de legerbasis die ze ingenomen hadden was ook Russisch?
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_154620319
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 10:53 schreef Buster24 het volgende:

[..]

Wist ik niet.

Maar ik heb nog steeds geen goed argument TEGEN een VN tribunaal gelezen.
Waar & hoe moet je het proces dan houden?

In Oekrane
In Maleisi
In Australi
In Nederland

Een VN tribunaal is een prima oplossing.
Een oplossing moet in de eerste plaats realiseerbaar zijn.

Ik vind het een juiste beslissing van de Nederlandse regering, ze moesten dit voorstellen, ook al zal Rusland haast zeker z'n veto uitspreken. Maar dat de indiening uitgesteld werd suggereert dat de Nederlandse regering (+ Maleisi etc.. ) toch hoop koesterde dat Rusland zou instemmen, of dat ze nog geen alternatieve oplossing hebben.
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_154620441
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 11:57 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Een oplossing moet in de eerste plaats realiseerbaar zijn.

Ik vind het een juiste beslissing van de Nederlandse regering, ze moesten dit voorstellen, ook al zal Rusland haast zeker z'n veto uitspreken. Maar dat de indiening uitgesteld werd suggereert dat de Nederlandse regering (+ Maleisi etc.. ) toch hoop koesterde dat Rusland zou instemmen, of dat ze nog geen alternatieve oplossing hebben.
Het is misschien ook wel een strategische zet, Rusland moet nu "bewegen" en doet dat ook, ze komen met een ander / eigen voorstel.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)igen-mh17-resolutie/
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
pi_154623307
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 12:04 schreef Buster24 het volgende:

[..]

Het is misschien ook wel een strategische zet, Rusland moet nu "bewegen" en doet dat ook, ze komen met een ander / eigen voorstel.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)igen-mh17-resolutie/
En dat is ook waar de Russen zichzelf weer klem zetten op dit dossier. Het is een Nederlands vliegtuig neergeknalt boven Oekraine door seperatisten. (dat zijn 3 partijen: Oekraine, seperatisten, Nederland) Het feit dat ze die seperatisten proberen te beschermen door een VN tribunaal tegen te houden zegt genoeg. Waarom zouden ze een paar rebellen met een raketkar beschermen? Juist, omdat het goed getrainde Russische officieren waren en niet iedere boer of fabrieksmedewerker in staat is om meerdere vliegtuigen uit de lucht te schieten met een dergelijk wapen.
  zaterdag 25 juli 2015 @ 14:42:36 #202
356004 Uitstekelbaars
The time has come...
pi_154623846
quote:
plausibele verklaringen
Zoals deze?

quote:
Wat betreft MH17. Oekraine heeft het ding uit de lucht geschoten
WOW....Ik moet even bijkomen. Zoveel bronnen. Zoveel onderbouwing. Ja, nu moet ik wel toegeven. En dan te bedenken dat anderen zeiden dat je een waardeloze debater bent. HA! Ongetwijfeld heeft dit je gemotiveerd om nog betere bronnen te vinden voor dit ijzersterk gestaafde verhaal. Ik ben compleet weggevaagd door je argumenten.

Ik ben om. Ik koop gelijk een Russische vlag en ik ga lobbyen voor een Pulitzerprijs voor jou!



[ Bericht 0% gewijzigd door Uitstekelbaars op 25-07-2015 14:48:27 ]
"Vorig jaar had ik 40 miljoen dollar, dit jaar 42 miljoen, maar ik ben niet gelukkiger geworden. Geld maakt inderdaad niet gelukkig." Arnold Schwarzenegger
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zaterdag 25 juli 2015 @ 14:57:10 #203
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_154624248
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 14:42 schreef Uitstekelbaars het volgende:

[..]

Zoals deze?

[..]

WOW....Ik moet even bijkomen. Zoveel bronnen. Zoveel onderbouwing. Ja, nu moet ik wel toegeven. En dan te bedenken dat anderen zeiden dat je een waardeloze debater bent. HA! Ongetwijfeld heeft dit je gemotiveerd om nog betere bronnen te vinden voor dit ijzersterk gestaafde verhaal. Ik ben compleet weggevaagd door je argumenten.

Ik ben om. Ik koop gelijk een Russische vlag en ik ga lobbyen voor een Pulitzerprijs voor jou!

Een plausibele verklaring is dat dat toestel per vergissing uit de lucht is geschoten, niet dat Oekrane dat zelf heeft gedaan.. echt serieus, wtf?
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_154624262
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 14:42 schreef Uitstekelbaars het volgende:

[..]

Zoals deze?

[..]

WOW....Ik moet even bijkomen. Zoveel bronnen. Zoveel onderbouwing. Ja, nu moet ik wel toegeven. En dan te bedenken dat anderen zeiden dat je een waardeloze debater bent. HA! Ongetwijfeld heeft dit je gemotiveerd om nog betere bronnen te vinden voor dit ijzersterk gestaafde verhaal. Ik ben compleet weggevaagd door je argumenten.

Ik ben om. Ik koop gelijk een Russische vlag en ik ga lobbyen voor een Pulitzerprijs voor jou!

Je bent er maar druk mee....
Op 17 juli 2014 vliegt een airliner Oekraine binnen en wordt begeleid door Oekrainse luchtverkeersleiding, waarvan de banden in een Oekrainse brandkast liggen, boven een oorlogszone tussen West Oekrainers en Oost Oekrainers geleid en na anderhalf uur wordt het boven Oekraine door Oekrainers (ofwel het Oekrainse leger ofwel Oekrainse seperatisten) uit de lucht geknalt en stort neer op Oekrainse bodem
Dat is de laatste keer dat Oekraine genoemd werd.. alles Rusland wat de klok slaat en ik vind dat nogal vreemd
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  zaterdag 25 juli 2015 @ 14:59:19 #205
356004 Uitstekelbaars
The time has come...
pi_154624300
quote:
13s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 14:57 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Een plausibele verklaring is dat dat toestel per vergissing uit de lucht is geschoten, niet dat Oekrane dat zelf heeft gedaan.. echt serieus, wtf?
Misschien wel. Maar kijk hoe de discussie verloopt: ik ga in op zijn argumenten en plaats bronnen. En hij zegt enkel dit: Oekrane heeft het gedaan.

Hoe moet mij dat ervan overtuigen dat die verklaring plausibel is?
"Vorig jaar had ik 40 miljoen dollar, dit jaar 42 miljoen, maar ik ben niet gelukkiger geworden. Geld maakt inderdaad niet gelukkig." Arnold Schwarzenegger
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zaterdag 25 juli 2015 @ 15:00:38 #206
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_154624358
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 14:59 schreef Uitstekelbaars het volgende:

[..]

Misschien wel. Maar kijk hoe de discussie verloopt: ik ga in op zijn argumenten en plaats bronnen. En hij zegt enkel dit: Oekrane heeft het gedaan.

Hoe moet mij dat ervan overtuigen dat die verklaring plausibel is?
Ik bedoel meer te zeggen dat het beyond retarded is om te denken dat Oekrane MH17 uit de lucht heeft geschoten. Je hebt gelijk. Zijn enige argument is dat hij er woont en mensen kent. Wooptiedoo.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_154624481
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 15:00 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ik bedoel meer te zeggen dat het beyond retarded is om te denken dat Oekrane MH17 uit de lucht heeft geschoten. Je hebt gelijk. Zijn enige argument is dat hij er woont en mensen kent. Wooptiedoo.
Beetje kort door de bocht.. ik heb wel degelijk meerdere argumenten aangevoerd
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_154625563
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 15:03 schreef ZOA het volgende:

[..]

Beetje kort door de bocht.. ik heb wel degelijk meerdere argumenten aangevoerd
Hah!
  zaterdag 25 juli 2015 @ 15:45:39 #209
356004 Uitstekelbaars
The time has come...
pi_154625658
quote:
na anderhalf uur wordt het boven Oekraine door Oekrainers (ofwel het Oekrainse leger ofwel Oekrainse seperatisten) uit de lucht geknalt en stort neer op Oekrainse bodem
Deze opmerking komt helaas over als ''contra-productief'' en ''prematuur'' op dit moment. Laat Rusland eerst de nobele en evenwichtige weg van diplomatie betreden zonder gelijk op hysterische wijze n der partijen de schuld te geven. Je bent echt veel te prematuur. Dit soort uitlaten mogen echt pas vanaf 2018 gedaan worden. En eigenlijk mag heel MH 17 of Oekraine wat dat betreft pas besproken worden rond 2022.

http://www.rt.com/news/174412-malaysia-plane-russia-ukraine/
En nog even lachen...Rond 08:14: ''het vliegtuig bleef hangen boven de crash-site om de situatie te beoordelen.'' Wauw. Zo niet-prematuur en ook zeer constructief dit! Hoe moet ik dit voor me zien?

Ok je wordt als piloot van een vliegende tankbuster genstrueerd om een burgervliegtuig op 10 km hoogte neer te halen als onderdeel van een complot van je regering. Je ontwijkt de BUK-raketten van de seperatisten zoals die de weken ervoor al meerdere Oekranse vliegtuigen neerhaalden (grapje natuurlijk! http://mashable.com/2014/06/14/ukraine-rebels-shoot-plane/)

Vervolgens haal je het vliegtuig neer. En wat doe je dan? Snel terugvliegen aangezien je missie topgeheim is en je vliegtuig totaal niet stealth of berhaupt geschikt is voor dit soort missies? Natuurlijk niet! Dan blijf je gewoon nog even hangen om de boel op de grond te bekijken!! 8)7 Lekker een biertje opentrekken en ''burn baby burn'' zingen.

Oh ZOA: tenslotte een verzoek van Putin om strikt de mening uit te dragen zoals gepresenteerd door oprechte en waarheidsgetrouwe Russische staatsmedia. MH 17 is derhalve neergehaald door een vliegtuig! Nog meer insinuaties omtrent een ander scenario (zoals een BUK raket van welke kant dan ook) zijn derhalve onjuist en reden om opgepakt te worden voor verstoring van de rust van halfnaakte man-god Putin. En zal leiden tot een ahum ''ongelukje''.

En nu ga ik lekker duiken. Doei! http://www.telegraph.co.u(...)pokesman-admits.html
"Vorig jaar had ik 40 miljoen dollar, dit jaar 42 miljoen, maar ik ben niet gelukkiger geworden. Geld maakt inderdaad niet gelukkig." Arnold Schwarzenegger
  zaterdag 25 juli 2015 @ 15:51:32 #210
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_154625846
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 10:14 schreef ZOA het volgende:

[..]

Poroshenko mogen ze rustig naar Den Haag brengen...misdaad tegen de menselijkheid en zuks meer
Dit.
pi_154627008
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 14:57 schreef ZOA het volgende:

[..]

Je bent er maar druk mee....
Op 17 juli 2014 vliegt een airliner Oekraine binnen en wordt begeleid door Oekrainse luchtverkeersleiding, waarvan de banden in een Oekrainse brandkast liggen, boven een oorlogszone tussen West Oekrainers en Oost Oekrainers geleid en na anderhalf uur wordt het boven Oekraine door Oekrainers (ofwel het Oekrainse leger ofwel Oekrainse seperatisten) uit de lucht geknalt en stort neer op Oekrainse bodem
Dat is de laatste keer dat Oekraine genoemd werd.. alles Rusland wat de klok slaat en ik vind dat nogal vreemd
In het voorlopige rapport dat vrij is gegeven staat dat de piloten van
de MH-17 om een gewijzigde route vroegen om slecht weer te omzeilen.

Ze zijn dus niet door Oekrane op dat deel van de route terecht gekomen.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
pi_154630412
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 10:14 schreef ZOA het volgende:

[..]

Poroshenko mogen ze rustig naar Den Haag brengen...misdaad tegen de menselijkheid en zuks meer
Inderdaad, hij is verantwoordelijk voor het neerhalen van MH17.
pi_154630631
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 19:00 schreef al-qahira het volgende:

[..]

Inderdaad, hij is verantwoordelijk voor het neerhalen van MH17.
Kan jij dat wellicht wel onderbouwen? ZOA lukt dat helaas nooit.
pi_154630675
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 14:59 schreef Uitstekelbaars het volgende:

[..]

Misschien wel. Maar kijk hoe de discussie verloopt: ik ga in op zijn argumenten en plaats bronnen. En hij zegt enkel dit: Oekrane heeft het gedaan.

Hoe moet mij dat ervan overtuigen dat die verklaring plausibel is?
Verspil je energie niet aan die pro-Russische wijfjes hier. Die geven het Westen nog de schuld als Poetin hun moeders zou laten ombrengen.

Het spreekt boekdelen dat Porosjenko aandringt op een tribunaal en Poetin met man en macht de zaak wil vertragen. Goed, verder boeit dit eigenlijk niet, hoe tragisch het ook is. De feitelijke situatie is nog altijd dat Rusland kleine stukjes land van z'n buren annexeert. Daarmee is Rusland schuldig aan de overgrote hoeveelheid misdaden in die contreien.
Naturheilmittel
pi_154630680
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 19:08 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Kan jij dat wellicht wel onderbouwen? ZOA lukt dat helaas nooit.
http://www.globalresearch(...)eyewitnesses/5393631
pi_154630930
quote:
Die theorie hebben zelfs de Russen achter zich gelaten onderhand.
  zondag 26 juli 2015 @ 00:32:55 #217
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_154637566
http://www.rt.com/news/310607-french-mps-visit-crimea/

No grounds to keep Russia sanctions in place – French MPs visiting Crimea
pi_154638103
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 15:45 schreef Uitstekelbaars het volgende:

[..]

Deze opmerking komt helaas over als ''contra-productief'' en ''prematuur'' op dit moment. Laat Rusland eerst de nobele en evenwichtige weg van diplomatie betreden zonder gelijk op hysterische wijze n der partijen de schuld te geven. Je bent echt veel te prematuur. Dit soort uitlaten mogen echt pas vanaf 2018 gedaan worden. En eigenlijk mag heel MH 17 of Oekraine wat dat betreft pas besproken worden rond 2022.

http://www.rt.com/news/174412-malaysia-plane-russia-ukraine/
En nog even lachen...Rond 08:14: ''het vliegtuig bleef hangen boven de crash-site om de situatie te beoordelen.'' Wauw. Zo niet-prematuur en ook zeer constructief dit! Hoe moet ik dit voor me zien?

Ok je wordt als piloot van een vliegende tankbuster genstrueerd om een burgervliegtuig op 10 km hoogte neer te halen als onderdeel van een complot van je regering. Je ontwijkt de BUK-raketten van de seperatisten zoals die de weken ervoor al meerdere Oekranse vliegtuigen neerhaalden (grapje natuurlijk! http://mashable.com/2014/06/14/ukraine-rebels-shoot-plane/)

Vervolgens haal je het vliegtuig neer. En wat doe je dan? Snel terugvliegen aangezien je missie topgeheim is en je vliegtuig totaal niet stealth of berhaupt geschikt is voor dit soort missies? Natuurlijk niet! Dan blijf je gewoon nog even hangen om de boel op de grond te bekijken!! 8)7 Lekker een biertje opentrekken en ''burn baby burn'' zingen.

Oh ZOA: tenslotte een verzoek van Putin om strikt de mening uit te dragen zoals gepresenteerd door oprechte en waarheidsgetrouwe Russische staatsmedia. MH 17 is derhalve neergehaald door een vliegtuig! Nog meer insinuaties omtrent een ander scenario (zoals een BUK raket van welke kant dan ook) zijn derhalve onjuist en reden om opgepakt te worden voor verstoring van de rust van halfnaakte man-god Putin. En zal leiden tot een ahum ''ongelukje''.

En nu ga ik lekker duiken. Doei! http://www.telegraph.co.u(...)pokesman-admits.html
Slava Ukrayini! Heroyam slava!
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_154638589
quote:
MH17: Kiev defied warning on airspace

UKRAINE was urged to close the east of the country to civil aviation days before the downing of Malaysia Airlines flight MH17 in July but ignored the warning, The Sunday Times has learnt.

Sources at Eurocontrol, the organisation that manages Europe’s air traffic, said its experts spoke privately to their Ukrainian counterparts about the potential threat after more than 20 Ukrainian military aircraft were destroyed by Russian-backed rebels.

The Ukrainians continued to let planes fly over the affected area, however. The sources said Eurocontrol did not have the power to interfere with countries’ decisions.
http://www.thesundaytimes(...)e/article1492579.ece
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_154642073
quote:
Dat ze in Oekraine mongolen zijn en ook aansprakelijk is iedereen het wel over eens denk ik.
  zondag 26 juli 2015 @ 12:56:01 #221
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_154642901
quote:
- In de weken voor het neerschieten van de MH17 waren er al meerdere straaljagers neergehaald.
- Dat getuigde van een snelle verbetering van de luchtafweer van de rebellen.
- 3 dagen voor de MH17 werd aan Russische grens een Antonov neergeschoten op 6,5 km hoogte.
- Oekraine verhoogde toen de grens (waaronder het luchtruim gesloten is) naar 10 km.
- Niemand wist wie de Antonov had neergeschoten; de rebellen of de Russen.

Het getuigt ervan dat de Russen de rebellen voorzagen van alles wat nodig is om hun luchtafweer op te tuigen. Afgezien van de stellige ontkenning van Rusland, die als bemiddelaar aanschoof in Minsk en als vredesduif 'humanitaire hulp' biedt in de vorm van colonnes vrachtwagens buiten iedere inspectie om. Een voorbeeld van een schijnheilige overheid die liegt en manipuleert als een volleerde oplichter.

What's New?
The view from nowhere.
pi_154643147
Vandaag is er een Russische soldaat opgepakt met een truck vol wapens in Oekraine.
Het is echter voor het eerst dat de theorie van 'verdwaalde Russen' waarschijnlijk klopt. Hij was kort voorbij de 'grens' van de DNR gereden en opgepakt bij een checkpoint.

ASLuhn twitterde op zondag 26-07-2015 om 12:31:24 Truck full of ammo driven by Russian major might be one time that Russian soldier really did get lost in Ukraine http://t.co/t2y0akcMMb reageer retweet
Humanitaire hulp



Ondertussen is het niet de EU die omvalt, maar Rusland zelf:

http://www.thedailybeast.com/articles/2015/07/25/can-putin-afford-to-keep-east-ukraine.html?via=mobile&source=twitter

De aanval deze zomer bleef volgens rebellen uit, omdat Moskou en de verschillende groepen in de DNR het niet met elkaar eens waren:

quote:
As the soldiers tell the story, there was a bureaucratic and administrative problem. "That blitz has never happened because our DPR Army did not support the idea of the Maryinka operation, the attack was conducted by the DPR interior ministry," Shpigel explained to The Daily Beast. Reaching out for a piece of paper and a pen, the commandant drew a simple optical illusion of cylinders that could be curved or square depending on the angle: "There are at least three truths," he said: "One in Russia, one in Ukraine and one in the DPR-- but there is only one reality."
Surkov is de boel nu politiek aan het 'opruimen'

quote:
A commander named Mamai chimes in: "Putin's man, administrator Vladislav Surkov, is here right now cleaning up the upper circles around Zakharchenko," he says, referring to the supposed leader of the DPR, Alexander Zakharchenko.
Rusland moet ondertussen het gebied economisch steunen, maar daar is geen geld voor

quote:
Ukraine stopped paying salaries and pensions to the breakaway republics last summer and today the economy, political scandals and internal conflicts have become the Kremlin's headache. To provide pensions for over one million retired people in the breakaway territory, Russia had to take a part of the money from its own budget.
Ondertussen moeten ze zelf 94 Russische steden in de kou laten staan betreffende economische hulp

quote:
In fact, Russia does not have enough money left to feed itself: on Wednesday, Prime Minister Dmitry Medvedev admitted that there was no money left in Russia's budget to support 94 so-called "crisis cities" dependent on single industries; about 19 million Russians live in these one-factory towns now without support programs.


[ Bericht 26% gewijzigd door Nintex op 26-07-2015 13:16:18 ]
pi_154651252
quote:
ATO headquarters dismisses media reports as rumors

The Anti-Terrorist Operation (ATO) Headquarters denies reports about withdrawal of units of the Azov battalion from positions near the village of Shyrokyne and withdrawal of the Aidar battalion in Luhansk direction, the ATO press center wrote on Facebook.

Unreliable reports have been spread by some media and controversial experts in order to discredit the ATO forces and stir up panic in society, according to the statement.

A scheduled rotation of these battalions is under way, according to the ATO Headquarters. One of the most combat-ready units of the marine corps is to replace the Azov battalion as part of a troop rotation. Mechanized brigade of Ukrainian Ground Forces will replace the Aidar battalion on its frontline positions.

None of the units of the ATO forces have left their positions and no settlements have been surrendered, the report noted.

The scheduled rotation of the Azov and Aidar battalions is carried out for enhancing combat capabilities of these units. Rearmament, resupply and combat coordination will be carried out on certain positions of the Azov and Aidar battalions.

The Ukrainian armed forces are firmly holding their defensive positions and are ready to fulfill the tasks, as noted in the report.
http://uatoday.tv/news/mi(...)ict-zone-463120.html
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_154651261
Ukraine Bars Communists From Elections
http://www.rferl.org/cont(...)ctions/27150657.html
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_154657914
Mijn vermoeden is dat Putin snel weer aan tafel wil met de EU, VS en Oekraine. Op dit moment staat het land letterlijk op instorten:

Gazprom betaald zijn rekeningen niet meer:
http://uk.reuters.com/article/2015/07/08/gas-turkmenistan-gazprom-idUKL8N0ZO30Q20150708

De reserves uit de olieinkomsten zijn op
http://www.telegraph.co.u(...)o-fiscal-crisis.html

quote:
ussia is going to be in a very difficult fiscal situation by 2017,” said Lubomir Mitov from Unicredit. “By the end of next year there won’t be any money left in the oil reserve fund and there is a humongous deficit in the pension fund. They are running a budget deficit of 3.7pc of GDP but without developed capital markets Russia can't really afford to run a deficit at all.”
De vliegtuigen die voor de propaganda richting de NAVO vliegen vallen met bosjes uit de lucht
http://www.themoscowtimes.com/business/article/investigation-ordered-into-string-of-russian-air-force-crashes/526156.html
quote:
Since early June the air force has lost two Tu-95 “Bear” strategic bombers, two MiG-29 fighters, an older Su-24 strike jet, a newer Su-34 fighter-bomber, and most recently an Antonov An-12 military transport.
Sommige regio's hebben zich flink in de schulden moeten steken om Putin's politieke ambities waar te maken en zijn nu gedwongen om te bezuinigen op scholen, gezondheidszorg en meer
http://www.themoscowtimes.com/business/article/debt-crisis-looms-as-putins-pledges-bankrupt-russian-regions/525723.html

China? Die laten de Russen als een baksteen vallen, nadat eerder de nieuwe 'holy grail' pijpleiding al vertraging op heeft gelopen lopen ook andere investeringen van China in Rusland terug.
http://www.themoscowtimes.com/article/525983.html


Aangezien Oekraine in hetzelfde schuitje zit (geld is op, weinig vertrouwen van investeerders etc.) kan vrede niet lang meer uitblijven.
pi_154660518
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 20:57 schreef Nintex het volgende:
Mijn vermoeden is dat Putin snel weer aan tafel wil met de EU, VS en Oekraine. Op dit moment staat het land letterlijk op instorten:

Gazprom betaald zijn rekeningen niet meer:
http://uk.reuters.com/article/2015/07/08/gas-turkmenistan-gazprom-idUKL8N0ZO30Q20150708

De reserves uit de olieinkomsten zijn op
http://www.telegraph.co.u(...)o-fiscal-crisis.html

[..]

De vliegtuigen die voor de propaganda richting de NAVO vliegen vallen met bosjes uit de lucht
http://www.themoscowtimes.com/business/article/investigation-ordered-into-string-of-russian-air-force-crashes/526156.html

[..]

Sommige regio's hebben zich flink in de schulden moeten steken om Putin's politieke ambities waar te maken en zijn nu gedwongen om te bezuinigen op scholen, gezondheidszorg en meer
http://www.themoscowtimes.com/business/article/debt-crisis-looms-as-putins-pledges-bankrupt-russian-regions/525723.html

China? Die laten de Russen als een baksteen vallen, nadat eerder de nieuwe 'holy grail' pijpleiding al vertraging op heeft gelopen lopen ook andere investeringen van China in Rusland terug.
http://www.themoscowtimes.com/article/525983.html


Aangezien Oekraine in hetzelfde schuitje zit (geld is op, weinig vertrouwen van investeerders etc.) kan vrede niet lang meer uitblijven.
pi_154662528
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 20:57 schreef Nintex het volgende:
Mijn vermoeden is dat Putin snel weer aan tafel wil met de EU, VS en Oekraine. Op dit moment staat het land letterlijk op instorten:

Gazprom betaald zijn rekeningen niet meer:
http://uk.reuters.com/article/2015/07/08/gas-turkmenistan-gazprom-idUKL8N0ZO30Q20150708

De reserves uit de olieinkomsten zijn op
http://www.telegraph.co.u(...)o-fiscal-crisis.html

[..]

De vliegtuigen die voor de propaganda richting de NAVO vliegen vallen met bosjes uit de lucht
http://www.themoscowtimes.com/business/article/investigation-ordered-into-string-of-russian-air-force-crashes/526156.html

[..]

Sommige regio's hebben zich flink in de schulden moeten steken om Putin's politieke ambities waar te maken en zijn nu gedwongen om te bezuinigen op scholen, gezondheidszorg en meer
http://www.themoscowtimes.com/business/article/debt-crisis-looms-as-putins-pledges-bankrupt-russian-regions/525723.html

China? Die laten de Russen als een baksteen vallen, nadat eerder de nieuwe 'holy grail' pijpleiding al vertraging op heeft gelopen lopen ook andere investeringen van China in Rusland terug.
http://www.themoscowtimes.com/article/525983.html


Aangezien Oekraine in hetzelfde schuitje zit (geld is op, weinig vertrouwen van investeerders etc.) kan vrede niet lang meer uitblijven.
Was het de RAND organisatie niet die zei dat het uiteenvallen van Rusland het grootste gevaar van het volgende decennium zou vormen?
Kan nog interessant worden.
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_154663976
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 22:53 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Was het de RAND organisatie niet die zei dat het uiteenvallen van Rusland het grootste gevaar van het volgende decennium zou vormen?
Kan nog interessant worden.
Mwoh Rusland uiteenvallen zie ik niet zo gauw gebeuren, tenzij er ineens een enorm sterke regionale variant komt van nationalisme. Tijdens en na de Eerste Wereldoorlog is Rusland wat grondgebied kwijtgeraakt (alleen aan de buitengrenzen, Oekrane, Estland etc), maar binnen 5 jaar hadden ze de meeste van hun oorlogen weer gewonnen. Lijkt me niet dat de situatie nu penibeler is dan die van toen.
  zondag 26 juli 2015 @ 23:52:55 #229
321876 Cherna
Fuck the System
pi_154664232
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 22:53 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Was het de RAND organisatie niet die zei dat het uiteenvallen van Rusland het grootste gevaar van het volgende decennium zou vormen?
Kan nog interessant worden.
Och het valt al een tijd uit elkaar als je daar op gaat zoeken en googelen. Je kunt andere berichten posten die laten zien dat de Chinezen nog steeds investeren en niet zo zuinig ook in Rusland. Die tweede pijpleiding staat op hold om Australi te dwingen zijn prijzen te verlagen. Dat spelen die Chinezen zoals altijd weer prima uit. De Chinezen zitten behoorlijk diep in het Yamal project.

Och en volgens Stratfor(denktank) is het een kwestie van tijd dat zowel Rusland uit elkaar valt en daardoor ook de EU meeneemt in zijn val door de chaos die dan ontstaat en is het voor de VS alleen nog maar China die hun in de weg staat.

China wil natuurlijk geen chaos aan hun grenzen vanuit Rusland. In zoverre zullen ze de Russen natuurlijk blijven steunen. Maar de Chinezen zoals altijd kijken puur naar de knaken.

We wachten het rustig af. Niets is nog duidelijk want je kunt posten waar je in geloofd. :)
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_154664309
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 23:41 schreef Romanus het volgende:

[..]

Mwoh Rusland uiteenvallen zie ik niet zo gauw gebeuren, tenzij er ineens een enorm sterke regionale variant komt van nationalisme. Tijdens en na de Eerste Wereldoorlog is Rusland wat grondgebied kwijtgeraakt (alleen aan de buitengrenzen, Oekrane, Estland etc), maar binnen 5 jaar hadden ze de meeste van hun oorlogen weer gewonnen. Lijkt me niet dat de situatie nu penibeler is dan die van toen.
Er zijn ook nu niet direct landen die azen op Russisch grondgebied. Deze situatie dwingt ze wel naar de onderhandelingstafel. Een groot leger onderhouden aan de voordeur van Oekraine en twee afvallige provincies die niets opleveren (en leeg gelopen zijn op de ouderen en rebellen na) brengt weinig voordelen met zich mee.

Poroshenko kan blijven roepen dat hij de Krim en Donetsk gaat terug veroveren, maar daar zit ook niemand op te wachten. Met andere woorden beide partijen hebben er baat bij om tot een oplossing te komen voor dit conflict. Ik gok dat Merkel en Hollande dit ook zien en binnenkort een van de twee weer een keer op de thee gaat bij Putin.
pi_154664326
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 23:52 schreef Cherna het volgende:

[..]

Och het valt al een tijd uit elkaar. Je kunt andere berichten posten die laten zien dat de Chinezen nog steeds investeren en niet zo zuinig ook in Rusland. Die tweede pijpleiding staat op hold om Australi te dwingen zijn prijzen te verlagen. Dat spelen die Chinezen zoals altijd weer prima uit. De Chinezen zitten behoorlijk diep in het Yamal project.

Och en volgens Stratfor(denktank) is het een kwestie van tijd dat zowel Rusland uit elkaar valt en daardoor ook de EU meeneemt in zijn val door de chaos die dan ontstaat en is het voor de VS alleen nog maar China die hun in de weg staat.

China wil natuurlijk geen chaos aan hun grenzen vanuit Rusland. In zoverre zullen ze de Russen natuurlijk blijven steunen. Maar de Chinezen zoals altijd kijken puur naar de knaken.

We wachten het rustig af. Niets is nog duidelijk want je kunt posten waar je in geloofd. :)
Ah, misschien was het Stratfor ipv RAND. Geen idee, was al tijd geleden..
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
  maandag 27 juli 2015 @ 00:15:52 #232
321876 Cherna
Fuck the System
pi_154664695
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 23:57 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Ah, misschien was het Stratfor ipv RAND. Geen idee, was al tijd geleden..
http://www.unian.info/wor(...)nas-next-decade.html
De VS zal dus een bezoekje moeten brengen met troepen in Rusland ivm het opruimen van nucleair wapentuig. :) anders zou dat wel eens in verkeerde handen vallen.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
  maandag 27 juli 2015 @ 01:59:09 #233
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_154666163
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 17:39 schreef crystal_meth het volgende:
Ukraine Bars Communists From Elections
http://www.rferl.org/cont(...)ctions/27150657.html
Goede vorm van democratie wel.
Alleen pro-USA partijen kunnen deelnemen aan de verkiezingen.
U kunt op iedereen stemmen, zolang het maar pro-oligarch is. :')
Communistische symbolen zijn ook al taboe daar, terwijl de Oekraners wel de godganse dag met hun arm gestrekt omhoog rondlopen, dat worden dure fysiotherapeutische behandelingen binnenkort. :')
  maandag 27 juli 2015 @ 03:19:35 #234
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
  maandag 27 juli 2015 @ 07:58:43 #235
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_154667112
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 14:57 schreef ZOA het volgende:

[..]

Je bent er maar druk mee....
Op 17 juli 2014 vliegt een airliner Oekraine binnen en wordt begeleid door Oekrainse luchtverkeersleiding, waarvan de banden in een Oekrainse brandkast liggen, boven een oorlogszone tussen West Oekrainers en Oost Oekrainers geleid en na anderhalf uur wordt het boven Oekraine door Oekrainers (ofwel het Oekrainse leger ofwel Oekrainse seperatisten) uit de lucht geknalt en stort neer op Oekrainse bodem
Dat is de laatste keer dat Oekraine genoemd werd.. alles Rusland wat de klok slaat en ik vind dat nogal vreemd
Zoals al die honderden vluchten voor hen. Er is niets vreemd of anders aan de vliegroute van MH17. Als je echt de situatie had bestudeerd had je dat geweten.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  maandag 27 juli 2015 @ 10:31:30 #236
321876 Cherna
Fuck the System
pi_154668671
quote:
14s.gif Op zondag 26 juli 2015 00:32 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
http://www.rt.com/news/310607-french-mps-visit-crimea/

No grounds to keep Russia sanctions in place – French MPs visiting Crimea
Tuurlijk niet. Die Fransen hebben enorme problemen met het aanhouden van sancties. Die hebben heel veel te verliezen.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_154668730
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 10:31 schreef Cherna het volgende:

[..]

Tuurlijk niet. Die Fransen hebben enorme problemen met het aanhouden van sancties. Die hebben heel veel te verliezen.
"Enorme problemen" maar uiteindelijk toch steeds eenvoudig en snel instemmen met het verlengen van de sancties. Dat spreekt elkaar nogal tegen. Er is binnen de EU zeer breed draagvlak voor deze sancties. De verandering zal van de Russen moeten komen voordat ze eventueel afgebouwd kunnen worden.
  maandag 27 juli 2015 @ 10:51:09 #238
321876 Cherna
Fuck the System
pi_154668977
quote:
2s.gif Op maandag 27 juli 2015 10:35 schreef 99.999 het volgende:

[..]

"Enorme problemen" maar uiteindelijk toch steeds eenvoudig en snel instemmen met het verlengen van de sancties. Dat spreekt elkaar nogal tegen. Er is binnen de EU zeer breed draagvlak voor deze sancties. De verandering zal van de Russen moeten komen voordat ze eventueel afgebouwd kunnen worden.
Vergeet niet dat de Franse economie behoorlijke schade oploopt.Total, Technip. Maw ze verliezen een hoop in de energie sector.
En dat is nog maar een kleine greep. En mocht Frankrijk economisch zwaar in de problemen komen dan heeft dat zeer grote gevolgen voor een EU.

Dat men snel instemt is natuurlijk onzin. Zonder druk vanuit de VS waren die sancties niet eens van kracht geweest op dat niveau. Het gaat niet om bloembollen :)
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_154669131
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 07:58 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Zoals al die honderden vluchten voor hen. Er is niets vreemd of anders aan de vliegroute van MH17. Als je echt de situatie had bestudeerd had je dat geweten.
Je moet er inderdaad een flinke studie van maken om het verhaal zo te draaien dat je het Rusland in de schoenen kan schuiven..voor de gewone Oekrainer was het Oekraine
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_154669169
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 10:51 schreef Cherna het volgende:

[..]

Vergeet niet dat de Franse economie behoorlijke schade oploopt.Total, Technip. Maw ze verliezen een hoop in de energie sector.
En dat is nog maar een kleine greep. En mocht Frankrijk economisch zwaar in de problemen komen dan heeft dat zeer grote gevolgen voor een EU.

Dat men snel instemt is natuurlijk onzin. Zonder druk vanuit de VS waren die sancties niet eens van kracht geweest op dat niveau. Het gaat niet om bloembollen :)
Aha, alles ligt weer aan de VS en Rusland is een economische grootmacht die, te beginnen met Frankrijk, de EU wel even op haar knien gaat dwingen.
Kom op Cherna, dit gaat nergens over, dat weet je zelf ook.
  maandag 27 juli 2015 @ 11:06:17 #241
321876 Cherna
Fuck the System
pi_154669282
quote:
11s.gif Op maandag 27 juli 2015 10:59 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Aha, alles ligt weer aan de VS en Rusland is een economische grootmacht die, te beginnen met Frankrijk, de EU wel even op haar knien gaat dwingen.
Kom op Cherna, dit gaat nergens over, dat weet je zelf ook.
Het gaat niet om Rusland(waar zeg ik dat Rusland een economische grootmacht is). Rusland is een markt niet meer dan dat. En dat moet je ook zo houden.Het gaat over een EU. En ja de VS heeft een zeer groot aandeel is deze kwestie.
Dat velen Frankrijk onderschatten en van enorm belang is binnen een EU is mij al vaker opgevallen. Als Frankrijk in de problemen komt heeft dat zijn invloed op de gehele EU.

Total moet nu bijvoorbeeld zijn heil gaan zoeken bij de Chinezen om een financiering rond te krijgen. Dan heb je het alleen nog maar over een Total.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_154669322
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 11:06 schreef Cherna het volgende:

[..]

Het gaat niet om Rusland(waar zeg ik dat Rusland een economische grootmacht is). Rusland is een markt niet meer dan dat. En dat moet je ook zo houden.Het gaat over een EU. En ja de VS heeft een zeer groot aandeel is deze kwestie.
Dat velen Frankrijk onderschatten en van enorm belang is binnen een EU is mij al vaker opgevallen. Als Frankrijk in de problemen komt heeft dat zijn invloed op de gehele EU.
Ik onderschat Frankrijk niet, jij lijkt het economische belang van Rusland voor de EU schromelijk te overschatten.
En overal de VS de schuld van geven is schattig maar niet veel meer dan complotdenken.

Rusland heeft het voor zichzelf gewoon verpest door een stuk buurland te annexeren en een opstand in dat buurland militair te sturen en te steunen. Dat op het bordje van de VS of EU proberen te schuiven is nogal triest.
pi_154669360
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 10:58 schreef ZOA het volgende:

[..]

Je moet er inderdaad een flinke studie van maken om het verhaal zo te draaien dat je het Rusland in de schoenen kan schuiven..voor de gewone Oekrainer was het Oekraine
Niet echt. Je moet wel een gehersenspoelde knuppel zijn om Rusland vrij te pleiten.
Naturheilmittel
pi_154669369
quote:
RT.com is niet communistisch, kameraad. Niet geloven wat zij zeggen.
Naturheilmittel
  maandag 27 juli 2015 @ 11:19:02 #245
321876 Cherna
Fuck the System
pi_154669531
quote:
2s.gif Op maandag 27 juli 2015 11:08 schreef 99.999 het volgende:
En overal de VS de schuld van geven is schattig maar niet veel meer dan complotdenken.
Alles wat niet in je straatje past is complotdenken. Tja dan is dat maar zo. Het zal mij niets uitmaken hoe je het benoemt.
En ja de VS blokkeert het zelfstandig opereren van een EU.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_154669546
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 17:39 schreef crystal_meth het volgende:
Ukraine Bars Communists From Elections
http://www.rferl.org/cont(...)ctions/27150657.html
Erg democratisch weer die fascistische junta.
pi_154669583
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 11:11 schreef Gerolsteiner het volgende:

[..]

Niet echt. Je moet wel een gehersenspoelde knuppel zijn om Rusland vrij te pleiten.
Eerder een gehersenspoelde knuppel om Oekraine vrij te pleiten..
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_154669617
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 11:19 schreef Cherna het volgende:

[..]

Alles wat niet in je straatje past is complotdenken. Tja dan is dat maar zo. Het zal mij niets uitmaken hoe je het benoemt.
En ja de VS blokkeert het zelfstandig opereren van een EU.
De lidstaten blokkeren dat vooral zelf tot nu toe. Ze willen liever de touwtjes in handen houden.
Naturheilmittel
  maandag 27 juli 2015 @ 11:25:34 #249
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_154669673
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 10:58 schreef ZOA het volgende:

[..]

Je moet er inderdaad een flinke studie van maken om het verhaal zo te draaien dat je het Rusland in de schoenen kan schuiven..voor de gewone Oekrainer was het Oekraine
Voor de DNR en LPR was het op dat moment niet echt Oekrane meer.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_154669758
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 11:19 schreef Cherna het volgende:

[..]

Alles wat niet in je straatje past is complotdenken. Tja dan is dat maar zo. Het zal mij niets uitmaken hoe je het benoemt.
En ja de VS blokkeert het zelfstandig opereren van een EU.
Neuh, er is zat wat niet in mijn plaatje past wat niks met complotdenken te maken heeft.

Echter altijd alles op de VS willen schuiven als kwade genius achter alles wat je niet zint is heel grappig maar totaal niet serieus te nemen en helaas erg complotdenkerig.
pi_154669774
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 11:25 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Voor de DNR en LPR was het op dat moment niet echt Oekrane meer.
Voor Oekraine anders wel.. zelfs de Krim nog steeds.
Een corrupte misdadiger en mogelijke dader en op zeker verantwoordelijke betrekken bij een onderzoek naar de dader...tja
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  maandag 27 juli 2015 @ 11:42:55 #252
321876 Cherna
Fuck the System
pi_154670043
quote:
2s.gif Op maandag 27 juli 2015 11:29 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Neuh, er is zat wat niet in mijn plaatje past wat niks met complotdenken te maken heeft.

Echter altijd alles op de VS willen schuiven als kwade genius achter alles wat je niet zint is heel grappig maar totaal niet serieus te nemen en helaas erg complotdenkerig.
Zoals mensen die beweren dat MH17 en Rusland de rebellen niet ondersteunt is precies hetzelfde zoals jij je gedraagt als het om een andere kijk gaat waarbij je stellig blijft ontkennen dat de VS niet diep betrokken is in deze kwestie.

http://www.telegraph.co.u(...)-against-Russia.html
Tja als je niet betrokken bent bij deze kwestie waarom vraag je de EU nog meer te doen? Mij is het wel duidelijk, maar dat gaat jou petje schijnbaar te boven omdat je steeds in je plaat blijft hangen.
Maar zelf hebben die Yanks totaal geen last van de sancties. Dat is ook het probleem dat Hollande aangeeft.
Dan te bedenken dat je zo een voorstander bent van een EU. :)
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
  maandag 27 juli 2015 @ 12:01:50 #253
321876 Cherna
Fuck the System
pi_154670494
En je weet dat ook Kiev zich niet houd aan alle afspraken. Dus is het makkelijk te stellen dat we nog wat meer sancties moeten uitvoeren. Maw het is een onoplosbaar conflict in deze situatie.
Want vreemd is het wel dat de VS hulpmiddelen stuurt naar Kiev dat zich ook niet aan het Minsk verdrag houd om wat olie op het vuur te gooien. Dan weet je zeker dat je het conflict niet kunt oplossen via een diplomatieke weg. Dan heb je dus altijd gelijk dat de Russen fout zitten als we het over Minsk hebben.

Hoe het dan nog gaat aflopen is dan nog maar de vraag. Maar gunstig voor een EU en Rusland zal dat niet zijn.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_154670752
Zo'n oorlog komt niet uit het niets natuurlijk. Deze journalist wilde weten waarom de steden in de rebellen gebieden zich zo gemakkelijk gewonnen gaven. Hier een mooi artikel over de achtergrond van het conflict.

http://harpers.org/archive/2015/07/fugue-state/1/

Een behoorlijk lang verhaal, maar waar het op neer komt is dat verschillende Oekrainse presidenten geprobeerd hebben om 1 gedeelde historie/identiteit neer te zetten in Oekraine en beide lezingen van de gedeelde historie van het land (of het nu om de joden vervolging gaat of de acties van Bandera) worden niet door iedereen geaccepteerd.

quote:
Why can’t there be one museum, one place of memory, where the nation considers its entire history — victims and perpetrators alike, with all the corresponding shades of gray?

“Give us three hundred years,” he said.
Hierdoor heeft iedereen zijn eigen realiteit gecreerd. Dit loopt door regio's, steden en zelfs families. Het eindigt met een zoon en vader, waarbij de zoon wilde gaan vechten voor de rebellen en de vader voor Kiev. De moeder heeft toen hun ID kaarten verstopt, zodat ze allebei niet konden gaan vechten.
  Moderator maandag 27 juli 2015 @ 12:17:32 #255
8781 crew  Frutsel
pi_154670834
quote:
Oekraense grenswacht schiet Rus neer

Oekraense grenswachten zouden zondagavond een Rus hebben neergeschoten die te dicht bij hun streng bewaakte grensovergang kwam en daar een selfie wilde maken. De man is met een schotwond in zijn borst afgevoerd naar een ziekenhuis. Dat meldden Russische media maandag.

Het incident speelde zich af bij het plaatsje Novorusski, in de regio Rostov. Volgens de Russische autoriteiten waren drie inwoners van Novorusski 's middags bij een nabijgelegen meer geweest en wilden ze de dag afsluiten met een foto bij de grens. Een van de drie zou de overgang te dicht zijn genaderd en een stopteken van Oekraense grenswachten hebben genegeerd. Daarop werd hij neergeschoten. Zijn twee vrienden sleepten de zwaargewonde weg van de grens.

In Rusland is het nemen van selfies immens populair, liefst op zo gevaarlijk mogelijke plekken. Zo zijn recent meerdere keren mensen van het dak van een rijdende trein gehaald toen ze daar een selfie wilden maken. De Russische overheid voert momenteel campagne tegen dergelijke gevaarlijk ondernemingen.
pi_154670909
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 12:17 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Typische Rus.
Naturheilmittel
pi_154671558
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 12:13 schreef Nintex het volgende:
Zo'n oorlog komt niet uit het niets natuurlijk. Deze journalist wilde weten waarom de steden in de rebellen gebieden zich zo gemakkelijk gewonnen gaven. Hier een mooi artikel over de achtergrond van het conflict.

http://harpers.org/archive/2015/07/fugue-state/1/

Een behoorlijk lang verhaal, maar waar het op neer komt is dat verschillende Oekrainse presidenten geprobeerd hebben om 1 gedeelde historie/identiteit neer te zetten in Oekraine en beide lezingen van de gedeelde historie van het land (of het nu om de joden vervolging gaat of de acties van Bandera) worden niet door iedereen geaccepteerd.

[..]

Hierdoor heeft iedereen zijn eigen realiteit gecreerd. Dit loopt door regio's, steden en zelfs families. Het eindigt met een zoon en vader, waarbij de zoon wilde gaan vechten voor de rebellen en de vader voor Kiev. De moeder heeft toen hun ID kaarten verstopt, zodat ze allebei niet konden gaan vechten.
^O^
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_154671583
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 12:20 schreef Gerolsteiner het volgende:

[..]

Typische Rus.
Typische Trol :)
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  maandag 27 juli 2015 @ 14:15:54 #259
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_154673940
quote:
15s.gif Op maandag 27 juli 2015 11:12 schreef Gerolsteiner het volgende:

[..]

RT.com is niet communistisch, kameraad. Niet geloven wat zij zeggen.
Dat klopt helaas wel, beter stem ik af op www.dewaarheid.nu :7
  maandag 27 juli 2015 @ 14:17:16 #260
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_154673970
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 11:19 schreef Cherna het volgende:

[..]

Alles wat niet in je straatje past is complotdenken. Tja dan is dat maar zo. Het zal mij niets uitmaken hoe je het benoemt.
En ja de VS blokkeert het zelfstandig opereren van een EU.
Dit.
  maandag 27 juli 2015 @ 14:28:59 #261
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_154674305
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 12:17 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Beetje burgers neerschieten!
Oekrane is helemaal klaar voor toetreding tot de EU. O+
Verder is Oekraine een der meest corrupte landen ter wereld (corrupter dan menig Afrikaans land), zijn politieke partijen verboden die niet pro-Poroshenko en pro-USA zijn, slaan agenten daar af en toe burgers neer (gewoon omdat het woensdag is bijvoorbeeld), spreekt echt helemaal niemand Engels daar of Duits, bestaan er geen VVV-kantoren (informatie kan je bij Intourist in je hotel opvragen, maar ook daar spreekt niemand iets anders dan Russisch en semi-Russisch (Oekraiens), duurt het in cafe's en restaurants meer dan een uur voordat er een ober komt, als er al ooit een ober komt en krijg je lauwe bietensoep met aardappelprut te eten opgeschept door een Natasha die ongeinteresseerd de aardappelprut op je bord kwakt, waar ook haren van de kok in te vinden zijn).

Kortom Oekraine kan volgende week nog EU-lid worden, gelijk opnemen in Schengen, kan je sigaretten kopen voor 65 eurocent (Marlboro) of Dnister sigaretten bez filtru voor 21 cent per pakje, wodka voor 95 eurocent per liter en een nieuw paspoort - je mag zelf kiezen wie je wilt zijn en uit welk land je komt - af te halen bij elk militsia-bureau in Oekraine voor 50 euro (maandsalaris daar).
pi_154674355
Rusland gaat Zwarte Zeevloot flink uitbreiden

http://www.volkskrant.nl/(...)uitbreiden~a4108715/
pi_154674356
quote:
14s.gif Op maandag 27 juli 2015 14:28 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Beetje burgers neerschieten!
Oekrane is helemaal klaar voor toetreding tot de EU. O+ .
Er is toch niemand die dat beweert? Op een enkele aangeschoten Oekraner of Rus na dan. Zie dus ook niet waarom je dat als "argument" probeert aan te halen...
  maandag 27 juli 2015 @ 14:35:41 #264
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_154674474
quote:
10s.gif Op maandag 27 juli 2015 14:30 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Er is toch niemand die dat beweert? Op een enkele aangeschoten Oekraner of Rus na dan. Zie dus ook niet waarom je dat als "argument" probeert aan te halen...
Oekraine treedt per 1-1-2019 toe tot de EU, samen met Moldavie (greatest country in the world, all other countries are run by little girls, Moldova, Moldova you very nice place :') ) en Georgie en waarschijnlijk inclusief Russisch-gebied dus, dus inclusief Transdnistria, Gagaouzie, Abchazia, Noord en Zuid-Ossetie.

Het gaat reuze gezellig worden in de EU, alle Russische militairen hebben dan ook direct toegang, want die staan daar namelijk massaal opgesteld en zonder Schengen staan ze morgen gewoon in Voorschoten om de dochter van Poetin te beschermen en Voorschoten te annexeren. Hopelijk annexeren ze het huis van Guy Verhofstad ook direct en maken ze dit ook Russisch grondgebied. Moet die man maar niet zo naef zijn. :P
pi_154674526
quote:
15s.gif Op maandag 27 juli 2015 14:35 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Oekraine treedt per 1-1-2019 toe tot de EU, samen met Moldavie (greatest country in the world, all other countries are run by little girls, Moldova, Moldova you very nice place :') ) en Georgie en waarschijnlijk inclusief Russisch-gebied dus, dus inclusief Transdnistria, Gagaouzie, Abchazia, Noord en Zuid-Ossetie.

Het gaat reuze gezellig worden in de EU, alle Russische militairen hebben dan ook direct toegang, want die staan daar namelijk massaal opgesteld en zonder Schengen staan ze morgen gewoon in Voorschoten om de dochter van Poetin te beschermen en Voorschoten te annexeren. Hopelijk annexeren ze het huis van Guy Verhofstad ook direct en maken ze dit ook Russisch grondgebied. Moet die man maar niet zo naef zijn. :P
Wie beweert dat Oekrane (of die andere landen) dan toetreedt tot de EU?
Of ben je weer dingen aan het verzinnen :') ?
pi_154675345
quote:
15s.gif Op maandag 27 juli 2015 14:35 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Oekraine treedt per 1-1-2019 toe tot de EU, samen met Moldavie (greatest country in the world, all other countries are run by little girls, Moldova, Moldova you very nice place :') ) en Georgie en waarschijnlijk inclusief Russisch-gebied dus, dus inclusief Transdnistria, Gagaouzie, Abchazia, Noord en Zuid-Ossetie.

Het gaat reuze gezellig worden in de EU, alle Russische militairen hebben dan ook direct toegang, want die staan daar namelijk massaal opgesteld en zonder Schengen staan ze morgen gewoon in Voorschoten om de dochter van Poetin te beschermen en Voorschoten te annexeren. Hopelijk annexeren ze het huis van Guy Verhofstad ook direct en maken ze dit ook Russisch grondgebied. Moet die man maar niet zo naef zijn. :P
Niet jokken L_B. Oekrane gaat het moeilijk krijgen wil het toetreden tot de EU.
Naturheilmittel
pi_154679155
quote:
15s.gif Op maandag 27 juli 2015 15:12 schreef Gerolsteiner het volgende:

[..]

Niet jokken L_B. Oekrane gaat het moeilijk krijgen wil het toetreden tot de EU.
quote:
15s.gif Op maandag 27 juli 2015 15:12 schreef Gerolsteiner het volgende:

[..]

Niet jokken L_B. Oekrane gaat het moeilijk krijgen wil het toetreden tot de EU.
Hij zit vele malen dichter bij de gang van zaken (op de gang van zaken in restaurants na)in Oekraine dan dat getrol en de regelrechte onzin die jij neerplempt
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_154679226
quote:
10s.gif Op maandag 27 juli 2015 14:30 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Er is toch niemand die dat beweert? Op een enkele aangeschoten Oekraner of Rus na dan. Zie dus ook niet waarom je dat als "argument" probeert aan te halen...
Poroshenko een enkele aangeschoten Oekrainer noemen ... net degene die het voor het zeggen heeft in Oekraine
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_154679405
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 17:46 schreef ZOA het volgende:

[..]

Poroshenko een enkele aangeschoten Oekrainer noemen ... net degene die het voor het zeggen heeft in Oekraine
Ook die zal niet beweren dat Oekrane nu klaar is voor toetreding tot de EU...
pi_154679469
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2015 17:54 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ook die zal niet beweren dat Oekrane nu klaar is voor toetreding tot de EU...
Paar maandjes terug nog... kan je vast wel ergens terugvinden misschien zelfs wel op Fok
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_154679497
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 17:57 schreef ZOA het volgende:

[..]

Paar maandjes terug nog... kan je vast wel ergens terugvinden misschien zelfs wel op Fok
Heb het bericht wel gelezen maar dat suggereerde volgens mij niet dat hij denkt er nu klaar voor te zijn. Mocht hij dat wel denken, dan is dat bijzonder naef. Want het tegendeel is waar. Dat is op z'n best een proces van enkele decennia.
pi_154679813
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2015 17:58 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Heb het bericht wel gelezen maar dat suggereerde volgens mij niet dat hij denkt er nu klaar voor te zijn. Mocht hij dat wel denken, dan is dat bijzonder naef. Want het tegendeel is waar. Dat is op z'n best een proces van enkele decennia.
1 maand na de staatsgreep dacht iedereen in West Oekraine vorig jaar Juni al van het schengenvisum verlost te zijn en in Oktober al bij de EU te zitten en dan met grote ladingen gratis geld uit Duitsland voorgoed van Rusland verlost te zijn.. 1 van de drijfveren voor Maidan maar het liep anders
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_154679872
Net of Schauble en Merkel na het geklooi van Griekenland een krabbeltje zetten onder toetreding van Oekraine. De EU moet eerst zichzelf zien te fixen voor ze Oekraine erbij kunnen hebben en dat gaat nog wel even duren.
pi_154679946
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 18:12 schreef ZOA het volgende:

[..]

1 maand na de staatsgreep dacht iedereen in West Oekraine vorig jaar Juni al van het schengenvisum verlost te zijn en in Oktober al bij de EU te zitten en dan met grote ladingen gratis geld uit Duitsland voorgoed van Rusland verlost te zijn.. 1 van de drijfveren voor Maidan maar het liep anders
Dan waren ze bijzonder naef en slecht genformeerd.
pi_154680111
quote:
10s.gif Op maandag 27 juli 2015 18:17 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dan waren ze bijzonder naef en slecht genformeerd.
Dat is een juiste conclusie echter met grote gevolgen
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_154687197
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 18:12 schreef ZOA het volgende:

[..]

1 maand na de staatsgreep dacht iedereen in West Oekraine vorig jaar Juni al van het schengenvisum verlost te zijn en in Oktober al bij de EU te zitten en dan met grote ladingen gratis geld uit Duitsland voorgoed van Rusland verlost te zijn.. 1 van de drijfveren voor Maidan maar het liep anders
Zeg je nou dat Oekraners achterlijk zijn?
pi_154688135
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 22:02 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Zeg je nou dat Oekraners achterlijk zijn?
Nee dat zeg ik nergens :)
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_154688813
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 22:32 schreef ZOA het volgende:

[..]

Nee dat zeg ik nergens :)
Alleen wereldvreemd blijkbaar. Wat ik wel mooi vind is dat die Oekraners zo eensgezind zijn dat jij voor ze allemaal kunt spreken. Dat lukt mij al niet binnen mijn gezin.
pi_154693548
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 22:50 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Alleen wereldvreemd blijkbaar. Wat ik wel mooi vind is dat die Oekraners zo eensgezind zijn dat jij voor ze allemaal kunt spreken. Dat lukt mij al niet binnen mijn gezin.
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 22:50 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Alleen wereldvreemd blijkbaar. Wat ik wel mooi vind is dat die Oekraners zo eensgezind zijn dat jij voor ze allemaal kunt spreken. Dat lukt mij al niet binnen mijn gezin.
Ik zeg ook nergens dat Oekrainers eensgezind zijn
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_154696485
‘Rusland zal tegen MH17-tribunaal stemmen’ - En dan komt het er niet

http://m.nrc.nl/nieuws/20(...)an-komt-het-er-niet/

quote:
Tsjoerkin zei dat hij hoopt dat het voorstel niet tot stemming wordt gebracht. Mocht dat wel zo zijn, dan zullen de initiatiefnemers “politiek en praktisch verantwoordelijk zijn voor de gevolgen”.
Donderdagochtend dus een ban van Nederlandse bloemen :')
  dinsdag 28 juli 2015 @ 08:37:51 #281
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_154696600
Daar vallen de gevolgen ook wel van mee, er gaan dan nog steeds bloemen naar Rusland alleen wordt er in Wit-Rusland even een ander stickertje op geplakt.
pi_154696622
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 08:37 schreef Erasmo het volgende:
Daar vallen de gevolgen ook wel van mee, er gaan dan nog steeds bloemen naar Rusland alleen wordt er in Wit-Rusland even een ander stickertje op geplakt.
Of bloemen uit pakweg Kenia gaan naar Rusland en de Nederlandse ergens anders heen. Bijna alle bloemen gaan toch via Nederland.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 09:20:28 #283
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_154697057
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 08:20 schreef J.B. het volgende:
‘Rusland zal tegen MH17-tribunaal stemmen’ - En dan komt het er niet

http://m.nrc.nl/nieuws/20(...)an-komt-het-er-niet/
Need you more proof?

*slow clap*
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_154697132
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 12:48 schreef ZOA het volgende:

[..]

Typische Trol :)
Je Leider is de grooste trol op aarde knul.
quote:
Als het aan Vladimir Poetin ligt, krijgt de aftredende FIFA-voorzitter Sepp Blatter een Nobelprijs.
De Russische president deed die opvallende aanbeveling maandag in een interview met het Zwitserse televisiestation RTS.
Heerlijke kleuter is die Vlad toch. Alles wat 'ie zegt of doet is om de grote mensen (de wereldleiders met macht) te irriteren.
Naturheilmittel
pi_154697140
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 08:20 schreef J.B. het volgende:
‘Rusland zal tegen MH17-tribunaal stemmen’ - En dan komt het er niet

http://m.nrc.nl/nieuws/20(...)an-komt-het-er-niet/

[..]

Donderdagochtend dus een ban van Nederlandse bloemen :')
Misschien moet Rusland gewoon wat vliegtuigen met bloemen uit de lucht knallen. Dat doen ze best effectief immers.
Naturheilmittel
pi_154697163
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 09:20 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Need you more proof?

*slow clap*
Ja
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_154697167
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 09:25 schreef Gerolsteiner het volgende:

[..]

Je Leider is de grooste trol op aarde knul.

[..]

Heerlijke kleuter is die Vlad toch. Alles wat 'ie zegt of doet is om de grote mensen (de wereldleiders met macht) te irriteren.
Poroshenko schijnt mijn leider te zijn
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_154697184
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 09:26 schreef Gerolsteiner het volgende:

[..]

Misschien moet Rusland gewoon wat vliegtuigen met bloemen uit de lucht knallen. Dat doen ze best effectief immers.
Daar komt Rusland niet aan toe zodra ze over Oekraine vliegen
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_154697237
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 09:26 schreef Gerolsteiner het volgende:

[..]

Misschien moet Rusland gewoon wat vliegtuigen met bloemen uit de lucht knallen. Dat doen ze best effectief immers.
Normaal zou ik medelijden hebben met de bevolking, maar gezien de steun voor Poetin geniet ik er nu gewoon van hoe dat land in elkaar stort. Ze moeten zelfs al bezuinigen op trolls geloof ik, want ZOA lijkt overuren te draaien.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 09:52:49 #290
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_154697462
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 09:28 schreef ZOA het volgende:

[..]

Ja
Bewijs heeft op jou geen enkel effect. Dat heeft deze topic reeks toch wel uitgewezen inmiddels.

Jij opereert op dogma's en een bepaald verhaal dat je in je hoofd in elkaar hebt gezet.
Alle afwijkende data wordt als niet waar,propaganda, leugens of samenzwering afgedaan.

En mocht er een keer iets zijn waar je echt niet omheen kunt, dan verval je in what-about'isms.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_154697570
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 09:32 schreef ZOA het volgende:

[..]

Daar komt Rusland niet aan toe zodra ze over Oekraine vliegen
Oh zeker wel. Gewoon weer een BUK met bemanning leveren aan die bezopen separatisten. Met een beetje geluk kan Rusland weer een burgervliegtuig neerknallen.
Naturheilmittel
pi_154697678
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 09:52 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Bewijs heeft op jou geen enkel effect. Dat heeft deze topic reeks toch wel uitgewezen inmiddels.

Jij opereert op dogma's en een bepaald verhaal dat je in je hoofd in elkaar hebt gezet.
Alle afwijkende data wordt als niet waar,propaganda, leugens of samenzwering afgedaan.

En mocht er een keer iets zijn waar je echt niet omheen kunt, dan verval je in what-about'isms.
Bij jou toch niet anders zo niet erger?
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_154697700
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 09:58 schreef Gerolsteiner het volgende:

[..]

Oh zeker wel. Gewoon weer een BUK met bemanning leveren aan die bezopen separatisten. Met een beetje geluk kan Rusland weer een burgervliegtuig neerknallen.
Tegen die tijd heeft Oekraine er een paar kilometer ervoor al een stuk of wat afgeschoten met net zo bezopen bemanning
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  dinsdag 28 juli 2015 @ 10:06:57 #294
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_154697701
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 10:05 schreef ZOA het volgende:

[..]

Bij jou toch niet anders zo niet erger?
Of een jij-bak, kan ook natuurlijk.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_154697759
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 10:06 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Of een jij-bak, kan ook natuurlijk.
Maakt niet uit .. op jou vraag of er meer bewijs nodig was zei ik simpelweg ja.
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  dinsdag 28 juli 2015 @ 10:12:04 #296
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_154697794
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 10:10 schreef ZOA het volgende:

[..]

Maakt niet uit .. op jou vraag of er meer bewijs nodig was zei ik simpelweg ja.
Terwijl je stelselmatig hebt laten zien dat bewijs op jou geen enkele invloed heeft.
Dus dat antwoord zal bij jou altijd ja zijn.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_154697974
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 10:12 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Terwijl je stelselmatig hebt laten zien dat bewijs op jou geen enkele invloed heeft.
Dus dat antwoord zal bij jou altijd ja zijn.
Waar laat ik dat stelselmatig zien dan?
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_154697999
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 10:23 schreef ZOA het volgende:

[..]

Waar laat ik dat stelselmatig zien dan?
http://forum.fok.nl/user/history/311860
Naturheilmittel
pi_154698977
quote:
Jah .. ijzersterk onomstotelijk vaststaand bewijs dat Rusland als dader aanwijst. 8)7
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_154699757
Iedereen kan zien dat Oekraine MH17 neerschoot.
pi_154699790
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 11:56 schreef reza1 het volgende:
Iedereen kan zien dat Oekraine MH17 neerschoot.
Je moeder zag wat anders.
Naturheilmittel
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')