Dat zijn toch twee compleet verschillende dingen? Althans, als ik van mezelf uit ga.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:14 schreef Tjacka het volgende:
hij heeft een aantrekkingskracht ook seksueel?
dan is hij toch gewoon verliefd. wat een homo zeg.
Ja, je kunt maar beter nergens aan beginnen, straks mislukt het nog.quote:Het lijkt me jammer dat ik straks hotel de botel ben en hij het toch niet ziet zitten.
oke niet verliefd maar wel een basis om een beetje te kloten.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:15 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dat zijn toch twee compleet verschillende dingen? Althans, als ik van mezelf uit ga.
Ben ik wel met je eens.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:42 schreef Gary_Oak het volgende:
Niet te veel nadenken en gewoon door blijven daten. Word lichtelijk geïrriteerd van mensen als jouw date die te vroeg de situaties overanalyseren en daarmee een relatie al verkloten voordat het begonnen is.Het gaat er sowieso toch om dat je geniet van het moment (de dates dus)? Dan blijkt het maar dat het over nog eens twee maanden niks is. Je hebt dan wel vier leuke maanden gehad. It's better to have loved and lost ...
* Hopeloze romanticus out. Again.
Heel veel mensen zijn gewoon bang voor een leap of faith. Bang voor die ene kans om gekwetst te worden. Alleen maar focus op de negatieve consequenties. Ze gebruiken alléén hun verstand (waarmee ze eigenlijk zichzelf van alles wijs kunnen maken) en laten hun gevoel (wat een écht en oncontroleerbaar iets is) volledig buitenspel.quote:
Ik heb sowieso een heel erg impulsief karakter waardoor ik altijd op mijn gevoel af ga. Daardoor is het erg lastig als mensen dat wel doen. Ze gaan vaak wel op hun gevoel af maar meestal pas na een paar weken. Wanneer ze er achter zijn dat ze die persoon wel echt willen/niet kwijt willen. Dan is het soms al te laat...quote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:27 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Heel veel mensen zijn gewoon bang voor een leap of faith. Bang voor die ene kans om gekwetst te worden. Alleen maar focus op de negatieve consequenties. Ze gebruiken alléén hun verstand (waarmee ze eigenlijk zichzelf van alles wijs kunnen maken) en laten hun gevoel (wat een écht en oncontroleerbaar iets is) volledig buitenspel.
Ik heb dus hetzelfde! Als ik iemand écht leuk vind, laat ik onmiddellijk mijn verstandelijke restricties los en laat ik mezelf dus helemaal gaan. Kan dan ook vaak lovey-dovey en head over heels overkomen daardoor.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een heel erg impulsief karakter waardoor ik altijd op mijn gevoel af ga. Daardoor is het erg lastig als mensen dat wel doen. Ze gaan vaak wel op hun gevoel af maar meestal pas na een paar weken. Wanneer ze er achter zijn dat ze die persoon wel echt willen/niet kwijt willen. Dan is het soms al te laat...
Zeer herkenbaar.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:32 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik heb dus hetzelfde! Als ik iemand écht leuk vind, laat ik onmiddellijk mijn verstandelijke restricties los en laat ik mezelf dus helemaal gaan. Kan dan ook vaak lovey-dovey en head over heels overkomen daardoor.
Waarom begin je over een relatie als ze elkaar nog maar twee maanden zien.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:42 schreef Gary_Oak het volgende:
Niet te veel nadenken en gewoon door blijven daten. Word lichtelijk geïrriteerd van mensen als jouw date die te vroeg de situaties overanalyseren en daarmee een relatie al verkloten voordat het begonnen is.Het gaat er sowieso toch om dat je geniet van het moment (de dates dus)? Dan blijkt het maar dat het over nog eens twee maanden niks is. Je hebt dan wel vier leuke maanden gehad. It's better to have loved and lost ...
* Hopeloze romanticus out. Again.
Ze hebben toch al een relatie in ruimere zin? Het zijn toch geen vreemden? En ik zei ook "voordat het begonnen is".quote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:51 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Waarom begin je over een relatie als ze elkaar nog maar twee maanden zien.
Ik weet niet wat jij verstaat onder een relatie, maar als iemand aangeeft niet verliefd te zijn en gewoon twee maanden date dan vind ik dat geen relatie.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:52 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ze hebben toch al een relatie in ruimere zin? Het zijn toch geen vreemden? En ik zei ook "voordat het begonnen is".
Ik bedoelde dus geen liefdesrelatie. Die twee mensen relateren toch aan elkaar? En je las de zin verkeerd: zie mijn laatste zin van mijn vorige post. Geen zin discussies over terminologieën.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:56 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij verstaat onder een relatie, maar als iemand aangeeft niet verliefd te zijn en gewoon twee maanden date dan vind ik dat geen relatie.
Graag gedaanquote:
Na twee maanden kun je inderdaad nog geen conclusies trekken. Voor de een duurt dat een halfjaar, voor de ander een jaar, maar het kan ook een proces van jaren zijn. Gewoon met de tijd meegaan en genieten van elkaar. Wie weet wordt het wel een grote flop, maar daar mag je natuurlijk niet van uit gaan. Super veel geluk in jullie relatie in ieder geval!quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:18 schreef Manisha het volgende:
iPancakeMix, ik ben 23 jaar oud, hij is iets jonger. Nog niet oud dus, maar wel klaar om te settelen/kijken naar iets serieuzers. Gelukkig is hij ook erg serieus dus wat dat betreft snappen we elkaar erg goed. Hij wil alleen een relatie aangaan als hij zichzelf oud ziet worden met iemand, maar om daar achter te komen heb je natuurlijk wel tijd nodig om elkaar te leren kennen.
Ok, ik was ook niet van plan om een discussie te starten. Ik vroeg alleen maar wat.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:58 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus geen liefdesrelatie. Die twee mensen relateren toch aan elkaar? En je las de zin verkeerd: zie mijn laatste zin van mijn vorige post. Geen zin discussies over terminologieën.
Gewoon doorgaan met daten. Misschien is hij nog beschadigd van die ene keer en duurt het nog wel even, weet jij veel.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:18 schreef Manisha het volgende:
Bedankt iedereen voor de antwoorden!
Scary Mary, die vraag heb ik hem inderdaad gesteld, en er is maar één geval waar hij van sprak dat hij meteen verliefd was. Daarvan vond hij het jammer dat het niks geworden is (omstandigheden waren er niet naar).
Op dit moment kan ik wel door blijven daten zonder te hopen op verliefdheid, want ik vind het hartstikke gezellig en op zich zegt mijn gevoel wel dat hij nog verliefd kan worden. Maar misschien is mijn zicht verbloemd door mijn eigen beginnende kriebels.
iPancakeMix, ik ben 23 jaar oud, hij is iets jonger. Nog niet oud dus, maar wel klaar om te settelen/kijken naar iets serieuzers. Gelukkig is hij ook erg serieus dus wat dat betreft snappen we elkaar erg goed. Hij wil alleen een relatie aangaan als hij zichzelf oud ziet worden met iemand, maar om daar achter te komen heb je natuurlijk wel tijd nodig om elkaar te leren kennen.
Of gaan bij gebrek aan beter een relatie aanquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:01 schreef Dinus het volgende:
sommige mensen worden niet hoteldebotel verliefd, maar gaan gaandeweg erg veel van iemand houdengenoeg om een relatie aan te gaan....
Hoe werk je naar zoiets toe? Blijven daten (eigenlijk: 'afspreken')?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:01 schreef Dinus het volgende:
sommige mensen worden niet hoteldebotel verliefd, maar gaan gaandeweg erg veel van iemand houdengenoeg om een relatie aan te gaan....
Dit inderdaad. Dat overanalyseren is echt killing voor een verliefdheid.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:04 schreef probeer het volgende:
Als hij die 'kriebel' meteen al helemaal gaat analyseren en definiëren (en er daarmee ook meteen een waardeoordeel aan hangt) om te kijken of het overeen komt met zijn idee (of eerdere ervaring) met verliefdheid, zit hij daardoor ook meteen in een cognitief proces en wordt het bijzonder lastig om 'in dat gevoel te blijven'.
Dus: Niet piekeren en het laten lopen zoals het is.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:37 schreef Manisha het volgende:
Wat fijn dat er zo serieus gereageerd wordt! Bedankt
Gary_Oak, ben het helemaal met je eens hoor! Misschien is hij inderdaad nog beschadigd/teleurgesteld van de vorige keer. Hij heeft na die teleurstelling nog wel een korte relatie gehad met een meisje dat niet helemaal helder was, daar is hij nog niet zo lang vanaf. Misschien dat dat ook meespeelt in zijn twijfel.
erodome, ik ben zelf ook nogal een gevoelsmens. Hoewel ik ook wel heb meegemaakt in het verleden dat ik iemand wel erg leuk vond, eigenlijk kan ik het gerust verliefd noemen, maar dat een relatie niet in mijn leven paste, of ik was nog niet los van een ex, of ik overanalyseerde teveel waardoor ik het kapot heb gemaakt. Het kan dus wel, denk ik.
Voorlopig is het nog erg leuk samen dus ik wil het zeker nog aankijken!
probeer, dat is precies wat ik zelf ook denk dat er aan de hand is! Ik heb hem al gezegd dat hij niet zoveel moet nadenken. Ik vind mezelf best een makkelijk mens, hij hoeft zich om mij geen zorgen te maken of onder druk gezet te voelen. Gewoon genieten en zien waar het heen gaat. Volgens mij begint hij dat ook wel te doen.
Gister hebben we elkaar gezien en eigenlijk was dat gewoon puur genieten. Dit was onze eerste 'date' privé, hij was erg aanhankelijk (aanhankelijker dan ik zelfs). Ik weet dat ik daar geen grote waarde aan mag hechten, ik heb al vaker meegemaakt dat dat niet zoveel te betekenen heeft, maar ik heb er lekker van genoten.
En vanaf nu zien we verder wat er gebeurt. Hij wilde graag al een volgende afspraak inplannen maar dat gaat niet lukken voor het weekend. Waarschijnlijk zien we elkaar zaterdag weer.
Dat deed mijn laatste ex dus, terwijl ik er van overtuigd ben dat we een superklik hadden...quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:47 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Dat overanalyseren is echt killing voor een verliefdheid.
Hij zegt toch al dat die niet verlieft is dus dat moet genoeg zijn voor jou om te stoppenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:12 schreef Manisha het volgende:
Ik date nu bijna twee maanden met een man. Het is duidelijk dat ik interesse in hem heb. Hij spookt door mijn hoofd en ik vind het leuk om bij hem in de buurt te zijn. We kunnen goed praten, we hebben lol, de aantrekkingskracht is zeer groot. We hebben het dus gewoon leuk samen.
Echter heeft hij aangegeven niet verliefd te zijn. Als in, hij voelt geen vlinders. Hij ervaart wel een kriebel als hij me ziet lachen, hij vindt het leuk samen, maar durft niet te zeggen of de verliefdheid nog kan komen of uit zal blijven. Hij is er erg veel mee bezig, overdenkt de situatie heel erg, ik denk dat daar wel eens een wringende schoen kan zitten. Maar goed, ik kan niet in zijn hoofd kijken.
Nu vraag ik me af: moet ik zo verder gaan? We hebben het immers wel leuk samen. Of moet ik het contact tijdelijk afkappen zodat hij de zaken op een rijtje kan krijgen? Het lijkt me jammer dat ik straks hotel de botel ben en hij het toch niet ziet zitten.
Dan denk ik dat dat het is. Zeker als hij hoteldebotel was. Zoiets is echt niet zomaar te verwerken. Ik zou gewoon door blijven daten en er niet te veel over hebben. Je moet ook niet zijn relatietherapeut spelen. Verder zie ik eigenlijk geen andere dingen die je nog kunt doen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:37 schreef Manisha het volgende:
Wat fijn dat er zo serieus gereageerd wordt! Bedankt
Gary_Oak, ben het helemaal met je eens hoor! Misschien is hij inderdaad nog beschadigd/teleurgesteld van de vorige keer. Hij heeft na die teleurstelling nog wel een korte relatie gehad met een meisje dat niet helemaal helder was, daar is hij nog niet zo lang vanaf. Misschien dat dat ook meespeelt in zijn twijfel.
Wauw, herkenbaar.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat deed mijn laatste ex dus, terwijl ik er van overtuigd ben dat we een superklik hadden...
Ik wil best mijn ervaring met je delen, maar niet in dit topic. Ik DM je wel.quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:25 schreef Manisha het volgende:
J0kkebr0k, is jullie relatie gestrand op zijn/haar initiatief? En wat is de gegeven reden daarvoor, if I may ask?
Miljenik, ik snap je redenatie en ik zou dat ook adviseren aan vriendinnen. Echter wil mijn eigen verstand daar nog niet zo aan...
Gary_Oak, het lijkt erop dat je zelf ook iets vervelends hebt meegemaakt met een ex die geen vlinders had? Wil je je verhaal/ervaring delen?
Hoezo, als je seksuele aantrekkingskracht hebt betekend dat echt niet dat je verliefd bent ook niet als je gezellig met zo iemand kan kletsen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:14 schreef Tjacka het volgende:
hij heeft een aantrekkingskracht ook seksueel?
dan is hij toch gewoon verliefd. wat een homo zeg.
Haha dit klinkt zo herkenbaar. Ik probeer mezelf te overtuigen dat ik juist moet afgaan op het contact dat ik face-to-face heb. Dat ze dan niet altijd reageert op whatsapp berichtjes, daar probeer ik niet teveel waarde aan te hechten. Heb er maandag nog gezien en dat was weer gezellig.quote:Op donderdag 30 juli 2015 10:48 schreef Manisha het volgende:
ThePlaneteer, afkappen terwijl het gewoon leuk is, vind ik ook zonde. Het is leuk wanneer we samen zijn, maar het contact daarbuiten is behoorlijk wispelturig. Het ene moment lijkt hij me fantastisch te vinden, het andere moment geeft ie me het gevoel dat ie me liever nooit gekend had. Dat ben ik beu.
Inmiddels heb ik dat ook aangegeven, dat ik op deze manier niet verder wil en dat het contact dan vanzelf wel zal verwateren/stoppen, want ik ben niet op zoek naar een platonische vriendschap met hem. Dit vond ie niet zulk heel leuk nieuws, sindsdien is hij een stuk liever
Ik kijk het verder aan en zie voor nu wel wat er gaat gebeuren!
Dat klinkt als goed nieuws. Complimentjes geven en zelfs krijgen moet je ook kunnen hoor, dat is niet vanzelfsprekend. Weet je ook wel zeker dat hij het beladen maakt? Misschien ziet hij dat juist weer heel anders.quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:06 schreef Manisha het volgende:
Frag_adder, dat is nu inderdaad de vraag. De tijd zal het leren, of hij alles of niks wil!
ThePlaneteer, hij heeft geen mobiel internet. Hij is dus geen fanatieke apper. En dat vind ik ook niet erg, ik hoef niet altijd contact. Maar als ik eens laat weten dat ik hem lief vind, moet ie niet afwijzend reageren. Want hij vindt me wel lief. Als hij die gevoelens uit, betekent dat heus niet dat ik er een verkapt huwelijksaanzoek in zie.
Het is jammer dat hij het allemaal zo beladen en doordacht maakt. Alle spontaniteit was verdwenen uit ons mobiele contact. De laatste dagen is het wel een beetje terug, dus ik ben benieuwd hoe het gaat vorderen.....
Bedankt voor het delen van jouw situatie! Misschien kunnen we elkaar zo nu en dan updaten!
Wait wat?quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:26 schreef Manisha het volgende:
Hij is bang dat als hij zijn gevoelens uit (dus de gevoelens die hij wel zeker heeft), hij me voor de gek houdt.
Waarom aan hem om de knoop door te hakken?quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:40 schreef Manisha het volgende:
Ik hou mezelf misschien voor de gek, maar ik heb dinsdag dus aangegeven dat ik het zo niet meer wil. Het is aan hem om de knoop door te hakken nu. Ik blijf dicht bij mezelf, ik weet wel wat ik wil.
Omdat ik het graag wel een kans geef. Maar dan moet hij wel de knoop doorhakken. En tuurlijk ga ik hem daar niet maanden de tijd voor geven, die knoop zal snel doorgehakt moeten worden.quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:48 schreef happylife070 het volgende:
[..]
Waarom aan hem om de knoop door te hakken?
Wil jij wel een man die nu al twijfelt?
Hij wil je geen pijn doen, niet voor de gek houden, hij mag jou dus zeker wel, maar hij hoort met zijn hoofd in de wolken te lopen, vlinders in zijn buik te hebben
quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:37 schreef Manisha het volgende:
Ik zie je hier best het eea invullen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:26 schreef Manisha het volgende:
Uit dit gesprek kwam vooral veel onzekerheid naar voren. Dat heeft niks met mij te maken, het is een onzeker persoon in alles wat hij doet. Hij plant een zaadje in zijn hoofd (gebaseerd op niks) en dit gaat groeien en daarmee verpest ie alles voor zichzelf. Hier is hij zich van bewust, maar hij weet niet hoe hij dit patroon kan doorbreken. Ik heb hem wel wat handvatten gegeven, maar ik ben niet zijn psycholoog of hulpverlener, dus hij zal echt zelf aan de slag moeten.
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:18 schreef Manisha het volgende:
Maar misschien is mijn zicht verbloemd door mijn eigen beginnende kriebels.
Eerste quote is inderdaad een stukje invulling/nadenken van mijzelf.quote:Op donderdag 30 juli 2015 12:05 schreef Toeps het volgende:
[..]
[..]
Ik zie je hier best het eea invullen.
En alle mannen zijn uiteraard identiek!quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:34 schreef happylife070 het volgende:
Verliefdheid is er bij mannen of het is er niet.
Zeg je nou dat het bij mannen altijd liefde op het eerste gezicht is?quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:34 schreef happylife070 het volgende:
Verliefdheid is er bij mannen of het is er niet.
Ik denk dat je jezelf voor de gek aan het houden bent omdat je de waarheid niet leuk vindt.
Geen echtequote:Op donderdag 30 juli 2015 12:19 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Zeg je nou dat het bij mannen altijd liefde op het eerste gezicht is?
Ik ben wel eens verliefd geworden op iemand die ik al bijna een jaar kende. Ben ik nou geen man?
Nee, je constateringen zijn inaccuraat.quote:Op donderdag 30 juli 2015 12:27 schreef happylife070 het volgende:
OK, misschien wat overdreven, maar na 2 maande daten hoor je geen twijfel meer te hebben
Na hoeveel tijd werd jij verliefd dan?quote:Op donderdag 30 juli 2015 12:38 schreef ems. het volgende:
Ik zou na twee maanden en een paar dates ook (nog) niet verliefd zijn.
[..]
Nee, je constateringen zijn inaccuraat.
Ik denk dat ik daar een maand of 8 en een heleboel dates over heb gedaan. Is alweer lang geledenquote:Op donderdag 30 juli 2015 13:07 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Na hoeveel tijd werd jij verliefd dan?
Hoe kun je nou van iemand houden zonder verliefd te zijn?quote:Op donderdag 30 juli 2015 13:15 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar een maand of 8 en een heleboel dates over heb gedaan. Is alweer lang geleden
Punt is dat je er niet echt een tijd aan moet binden. Bij de één gaat het sneller dan de ander. En ik denk dat als je op zoek bent naar een degelijke relatie vaak beter af bent met iemand die even rustig de boot afhoudt dan iemand die je -eigenlijk- nauwelijks kent maar nu al wilt committen.
Ik persoonlijk moet eerst echt van iemand houden voordat ik "verliefd" ben en dus een relatie wil. Dat duurt veel van m'n dates te lang helaas, dus loopt het op niets uit. Ik ben echter van mening dat relaties nou niet iets zijn wat je moet haasten, dus ik lig er niet wakker van.
Hou jij niet van je ouders, of van je vrienden/vriendinnen? Gek...quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hoe kun je nou van iemand houden zonder verliefd te zijn?
Ik hou van pizza, maar daar ben ik niet verliefd opquote:Op donderdag 30 juli 2015 14:51 schreef Manisha het volgende:
[..]
Hou jij niet van je ouders, of van je vrienden/vriendinnen? Gek...
Dat kan natuurlijk makkelijk. Los daarvan vind ik dat het hand in hand moet gaan, in ieder geval voor mezelf.quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hoe kun je nou van iemand houden zonder verliefd te zijn?
welke uitzonderingen? Het is er of het is er niet. Er zijn geen uitzonderingen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:54 schreef Fascination het volgende:
Na twee maanden daten moet er toch wel een verliefdheid zijn, anders komt het niet meer. Uitzonderingen daargelaten. Ik lees dat je zelf ook nog niet verliefd bent, dus dan lijkt het me voor nu nog geen probleem. Let wel op de ontwikkeling van je gevoelens.
Tuurlijk wel, gekkie.quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:01 schreef Rucola het volgende:
[..]
welke uitzonderingen? Het is er of het is er niet. Er zijn geen uitzonderingen.
Lijkt me niet! Het gaat om de uitspraak aan sich. Als ik een vrouw serieus zie zitten, zou ik niet na twee maanden daten met dit soort uitspraken komen bij die vrouw. Maarja, dat ben ik. Ik ken zijn karakter niet.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:12 schreef Manisha het volgende:
Ik date nu bijna twee maanden met een man. Het is duidelijk dat ik interesse in hem heb. Hij spookt door mijn hoofd en ik vind het leuk om bij hem in de buurt te zijn. We kunnen goed praten, we hebben lol, de aantrekkingskracht is zeer groot. We hebben het dus gewoon leuk samen.
Echter heeft hij aangegeven niet verliefd te zijn. Als in, hij voelt geen vlinders. Hij ervaart wel een kriebel als hij me ziet lachen, hij vindt het leuk samen, maar durft niet te zeggen of de verliefdheid nog kan komen of uit zal blijven. Hij is er erg veel mee bezig, overdenkt de situatie heel erg, ik denk dat daar wel eens een wringende schoen kan zitten. Maar goed, ik kan niet in zijn hoofd kijken.
Nu vraag ik me af: moet ik zo verder gaan? We hebben het immers wel leuk samen. Of moet ik het contact tijdelijk afkappen zodat hij de zaken op een rijtje kan krijgen? Het lijkt me jammer dat ik straks hotel de botel ben en hij het toch niet ziet zitten.
Ik ben inmiddels duidelijk geweest tegen hem in een heel lang en open gesprek. Het lijkt erop dat hij me niet kwijt wil uit zijn leven, dus hij zal knopen door moeten hakken. Tot die tijd hou ik me op afstandquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:36 schreef Kudo het volgende:
[..]
Lijkt me niet! Het gaat om de uitspraak aan sich. Als ik een vrouw serieus zie zitten, zou ik niet na twee maanden daten met dit soort uitspraken komen bij die vrouw. Maarja, dat ben ik. Ik ken zijn karakter niet.
Wat je moet doen? Je hebt het antwoord al min of meer gegeven, date is een tijdje niet hem zonder dat je hem meteen afschrijft, maar ben wel duidelijk.
Maar stel hij slaat inneens om naar jou toe, zou je het dan niet wantrouwen? Dit komt op mij over dat hij het belangrijk vind op dit moment om niet kwijt te raken wat hij heeft, maar ik ben niet overtuigd dat hij de behoefte heeft er meer van te maken dan het nu is.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 09:00 schreef Manisha het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels duidelijk geweest tegen hem in een heel lang en open gesprek. Het lijkt erop dat hij me niet kwijt wil uit zijn leven, dus hij zal knopen door moeten hakken. Tot die tijd hou ik me op afstand
Hij zal zich dan wel echt mogen bewijzen ja. Zelf ben ik nog in de modus 'go with the flow'. Zolang het leuk is, is het leuk. Is het niet meer leuk, kappen we.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 09:31 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Maar stel hij slaat inneens om naar jou toe, zou je het dan niet wantrouwen? Dit komt op mij over dat hij het belangrijk vind op dit moment om niet kwijt te raken wat hij heeft, maar ik ben niet overtuigd dat hij de behoefte heeft er meer van te maken dan het nu is.
Misschien een hele rare vraag, maar waarom ga je er dan uberhaupt mee door?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 09:38 schreef Manisha het volgende:
[..]
Hij zal zich dan wel echt mogen bewijzen ja. Zelf ben ik nog in de modus 'go with the flow'. Zolang het leuk is, is het leuk. Is het niet meer leuk, kappen we.
Ik heb alleen wel iets meer stabiliteit nodig dan hij me gaf. Ik wil niet de ene dag het gevoel hebben dat ik fantastisch ben en de volgende dag het gevoel krijgen dat ik niks ben.
Hebben jullie ook echt een break gehad ofzo?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:52 schreef Kompart het volgende:
Ik wilde ook even mijn input geven aangezien ik mezelf herken in het verhaal, niet als vrouw maar als de man in het verhaal. Ik ben nu bijna een jaar samen met mijn huidige vriendin en het verliefde gevoel kwam bij mij als t ware pas na 6-7 maanden terwijl het bij haar al 2 weken of iets dergelijks was. Voelde alleen een prikkel als ik haar zag maar als ik haar niet zag vond ik het ook wel best, maar door de maanden heen is het gevoel wel gegroeid en nu zijn we gelukkig samen. Dus mijn tip is wacht max 6 maanden of iets dergelijks en als hij dan nog aangeeft niks te voelen zou ik naar de volgende gaan.
Hoe heeft zij jou overtuigd om te blijven daten? In zulke gevallen zou jij dan juist geen zin meer hebben om af te spreken, omdat je toch niet overtuigd bent dat het gevoel zal komen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:52 schreef Kompart het volgende:
Ik wilde ook even mijn input geven aangezien ik mezelf herken in het verhaal, niet als vrouw maar als de man in het verhaal. Ik ben nu bijna een jaar samen met mijn huidige vriendin en het verliefde gevoel kwam bij mij als t ware pas na 6-7 maanden terwijl het bij haar al 2 weken of iets dergelijks was. Voelde alleen een prikkel als ik haar zag maar als ik haar niet zag vond ik het ook wel best, maar door de maanden heen is het gevoel wel gegroeid en nu zijn we gelukkig samen. Dus mijn tip is wacht max 6 maanden of iets dergelijks en als hij dan nog aangeeft niks te voelen zou ik naar de volgende gaan.
het is toch best naar dat iemand niet volledig gek op je is en dat je dan gaan wachten op dat momentquote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:20 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Hoe heeft zij jou overtuigd om te blijven daten? In zulke gevallen zou jij dan juist geen zin meer hebben om af te spreken, omdat je toch niet overtuigd bent dat het gevoel zal komen.
Weet niet. Als ik de potentie zie in iemand die dat nog zelf niet inziet om wat voor reden dan ook, ben ik best bereid om te wachten. Zolang diegene mij maar de kans geeft om haar beter te leren kennen en zij mij. Sowieso gooi je al je principes en zelfrespect overboord als je verliefd bent.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:27 schreef Rucola het volgende:
[..]
het is toch best naar dat iemand niet volledig gek op je is en dat je dan gaan wachten op dat moment
Dat lijkt me echt zo verdrietig
Ben je dan bang dat je niemand anders kan krijgen of vind je jezelf niet leuk genoeg. Ben daar benieuwd naar. Wie wacht er nou een halfjaar op iemand die geen volle gevoelens heeft. Ik zou dat halfgebakken gedoe niet willen
Oh, ik heb pas één keer wederzijdse verliefdheid meegemaakt. Maar dat duurde ook maar een week of drie.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:46 schreef Rucola het volgende:
blijkt! Ik ben nog nooit niet wederzijds verliefd geweestdenk dat ik t nooit ga accepteren, lijkt Me erg ellendig en weet dan dat ik leuker verdien
Ja? Jij wordt altijd exact op hetzelfde moment verliefd op elkaar?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:46 schreef Rucola het volgende:
blijkt! Ik ben nog nooit niet wederzijds verliefd geweestdenk dat ik t nooit ga accepteren, lijkt Me erg ellendig en weet dan dat ik leuker verdien
Mijn ex-vriendin ging ook op zo'n manier met me om, maar ineens was daar abrupt het einde. Onbegrijpelijk voor mij tot op de dag van vandaag. Better be carefull.quote:Op maandag 3 augustus 2015 12:07 schreef Manisha het volgende:
Ik heb zeker niet het gevoel dat ik aan het lijntje gehouden word. Hij is echt niet met andere dames bezig, juist alleen met mij. Dat geeft mij meer dan genoeg zekerheid om deze situatie aan te kijken en het een kans te geven.
Gister zijn we samen geweest. Dat was ook weer gewoon fijn. Hij zei zelfs dat hij op dat moment vlinders had en op een wolkje zweefde. Hij lag me de hele tijd aan te kijken met een halve glimlach om z'n mond. Ik geloof niet dat hij dat faket.
Ik denk bijna zeker dat hij me wel leuk vindt, maar het nog niet durft toe te geven aan zichzelf. Ook gister weer bleek hoe onzeker hij is. Ik vind het zonde voor hem, het is een jongen met veel potentie. Hij heeft geen reden om onzeker te zijn. Maar ja, maak iemand dat maar eens wijsIk doe mijn best.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |